Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

World of Tanks

Vastaus: World of Tanks

Koko kuukauden jatkuneet tarjoukset ja erikoispäivät huipentuvat tänään, huomenna ja tulevana viikonloppuna World of Tankissa.

Tänään storeen oli tullut läjä ilmaisia Thanksgiving-lahjoja ja kaikkien tankkien ensimmäinen voitto palkitaan viisinkertaisena.

Black Friday -tarjouksessa on vuoden premium-aika -50% ja puolen vuoden -25%.

Lisäksi viikonloppuna olisi tarjolla mustalla maalilla ja aivan käsittämättömällä 75 prosentin xp boostilla varustettuja versioita kuudesta premium-tankista. Törkeää rahastusta vai mahtava tilaisuus - kukin päättäköön itse...

https://console.worldoftanks.com/en/news/pc-browser/specials/black-friday-2016/
 
Vastaus: World of Tanks

Osaisko joku antaa neuvoa, että kuinka tähtäys saadaan lukittua vastustajaan? Eli ajaessa seuraa valittua kohdetta?
 
Tankbowl ja uusi päivitys maistuvat kyllä! Kaivoin Bulldogin naftaliinista pojojen keräämistä varten, ja täytyy sanoa, että uusi fysiikkamoottori tekee scouttien ajamisesta todella hauskaa. Käsijarru mahdollistaa tehokkaita vihun selkään hiipimisiä, ja uusi "jousitus" tekee maastosta ajamisesta elävämpää kuin vain cruise control pohjassa köröttelyä.

On tämä kyllä mahtava peli.
 
Vastaus: World of Tanks

Jostain kumman syystä sain kipinän ladata tämän uudestaan kovolle. Samantien tilille napsahti 7 päivää premiumia kiitoksena siitä, että yli vuoden olen ollut tankkerina. Näin se jälkimarkkinointi hoidetaan!

Mikäs on tällä hetkellä kuumista hottia tankeissa? Lähinnä saksalaisilla ollaan menty tähän asti ja aika pihalla olen kaikesta mitä pelissä on viimeisen puolen vuoden aikana tapahtunut.

Mutta on tämä vaan mukava peli :) Taisi tänään alkaa joku tapahtumakin ainakin PS4:lla....
 
Mikäs on tällä hetkellä kuumista hottia tankeissa?

Plegepuolelta ei tietoa, boksilla menty kolme vuotta yksin ja platoonin kanssa.

Boksilla päättyi juuri tankbowl, jossa jenkit ja sakut kisasivat ilmaisesta premium-tankista. Ranked-matsit ovat tulossa piakkoin parin betan jälkeen, ja Tšekki-tankit lisätään peliin...ensi viikolla?

Uusi fysiikkamoottori teki pelistä hauskemman myös, etenkin nopeammilla tankeilla tarvitaan nyt enemmän skilssejä kruisailuun.

Joka kerta kun pelaa, niin tulee ihmeteltyä miksei useampi ole koukussa :)
Pelattavuus mahtava, omat taktiset taidot merkkaa enemmän kuin monessa muussa pelissä ja lagikaan ei pure niin pahasti kuin normiFPS:issä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: World of Tanks

Onko kellään muistikuvia, että myydäänkö tuota kultaa ikinä alennuksella? Premium-aikaa myydään kuulemma toisinaan ja tankkeja, mutta mites kulta?
 
Vastaus: World of Tanks

Kulta itessään taida olla koskaan alennuksessa tai sitten tosi harvoin, yleensä paketti alennuksia on juurikin tankki+slotti+kultaa+prenium. Googlellakaan ei löytynyt että olisi kaljuja kultapaketteja ollut alennuksissa.
 
Vastaus: World of Tanks

Joo en itsekään muista, että kultaa olisi suoraan ollut tarjouksessa. Lähimmäksi varmaan pääset, jos saat jostain hyvällä alennuksella Pleikkarin Storen tai Xbox Liven saldoa ja ostat sillä World of Tanksin kultaa.

Näistä harvinaisista/rahanarvoisista tarjouksista sen verran, että kerran ainakin ovat olleet premium-ammukset tarjouksessa ja premium-aika on ollut black fridaynä puoleen hintaan.
 
Vastaus: World of Tanks

Onko kukaan saanut edes yhtä Defender of the Fatherland mitali- droppia? Nyt pari iltaa pelannut ja joka toiseen matsiin olen saanut sen 500 damagea ja dropin. Mutta en kertaakaan siinä arvonnassa sitä mitalia. Mitaleita pitäisi kerätä 5 kpl jonka jälkeen saisi uuden tankin. Vielä 3 päivää jäljellä mutta ylivoimaisen vaikealta tuntuu...
 
Vastaus: World of Tanks

Onko kukaan saanut edes yhtä Defender of the Fatherland mitali- droppia? Nyt pari iltaa pelannut ja joka toiseen matsiin olen saanut sen 500 damagea ja dropin. Mutta en kertaakaan siinä arvonnassa sitä mitalia. Mitaleita pitäisi kerätä 5 kpl jonka jälkeen saisi uuden tankin. Vielä 3 päivää jäljellä mutta ylivoimaisen vaikealta tuntuu...

Itse olen pelannut operaation aikana noin 110 matsia, joissa on tullut noin 80 kertaa droppi. Tässä on auttanut kohtuullisen hyvä tankkivalikoima, jolla käytännössä 1-3 osumaa riittää tarvittavan vaurion tekoon. Tällä hetkellä näyttää saldo kutkuttavasti neljää eli yhtä mitalia vailla olen.

Wargamingin modet kommentoivat pelin virallisella foorumeilla, että kaikki dropit ovat täysin sattumanvaraisia ja todennäköisyydeltään samoja. Tiedä sitten...

Omat fiilikset tästä operaatiosta ovat hieman kaksijakoiset: yhtäältä täysin tuuriin perustuva systeemi kusee pakosti joidenkin pelaajien kintuille ja kannustaa häröilyyn, kun kaikki keskittyvät vain mahdollisimman nopeasti sen 500 vauriopisteen saamiseen. Toisaalta olen saanut parannettua tankkejani ja miehistöjäni ihan älyttömästi dropeista saatavien bonusten avulla.

Tosin helvetin hyvin menneen erän jälkeen dropista tuleva 1000 tai 2000 hopeaa on oikea märkä rätti kasvoille. :mad:
 
Vastaus: World of Tanks

Kolmisen mitalia on tippunut. Ensimmäinen tuli ekana iltana hyvinkin nopeaan. Toinen eilen ja kolmas sitten tänään. Pelejä on myös alla varmaan toista sataa.
 
Vastaus: World of Tanks

Tänne tankki tipahti eilen iltapäivällä. Neljä ensimmäistä mitalia tuli todella nopeasti 45 droppiin, mutta viimeistä sai odotella vielä 28 lisää. Kaikkiaan pelejä taisi kertyä 80 kun lasketaan droppittomat mukaan. Taisin olla melko onnekas. :D
 
Vastaus: World of Tanks

Muutama kymmenen droppia mulla, yksi mitali. Katoin etteihän se oo ku semmonen 90 euron panostus niin pääsee helpommalla :)
 
Vastaus: World of Tanks

Ja nyt napsahti viideskin mitali ja Fatherland putputtaa tallissa! :)

Viimeinen mitali tuli noin sadannen dropin kohdalla eli joka kahdeskymmenes droppi tuotti tulosta. Taisi mennä tilastollisesti ns. "keskiarvoisesti".

Edit. Kannattaa huomata, että nyt myös dropit loppuivat eikä herkullisia kokemusbonuksia enää tipu. :(
 
Antakaas vinkkiä näistä ilmaistankeista ajoissa, kun ei tule enää aktiivisesti pelattua wottia eikä huomaa näitä. Kiva koittaa kerätä kaikki mitalit kun on enää kaksi päivää kisaa jäljellä :D
 
Vastaus: World of Tanks

Just. Noin 40 peliä pelattu, joista noin 20 droppia. Ei yhtään mitalia. Haista wot p*ska!
 
Vastaus: World of Tanks

37 matsia, 34 droppia, 0 mitalia :) Good times, onneksi venäjämediumgraindi menee tuossa samassa, ja droppibonarit tosiaan jeesaavat kuten yllä jo mainittiinkin.
 
Vastaus: World of Tanks

Kuvittelin että tuossa olisi 10% mahdollisuus saada tuo mitali, mutta nyt 84 peliä takana, luulisin että reilu 70 droppia (en tiedä mistä näette tuon tarkan lukeman?), niin kaksi mitalia vasta tullut... :( eipä näyttänyt se kaksi päivää riittävän tähän...
 
Ylös Bottom