Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

World of Tanks

Vastaus: World of Tanks

On hyvää infoa tässä ketjussa. Muutaman oikean tehtävän pelattuani se Crew-osiokin ilmestyi näkyviin.

Näinkö oikein, vai saako tässä joskus sellaisia tankkipaketteja lahjaksi? Siis niitä, missä on tankki, läjä ammuksia ja premium-aikaa. Tuli ilmoitus, että kaupassa on minulle lahja, joten menin katsomaan ja sain 200 kultaa.

Sitten oli sellaisia tankkipaketteja, enkä ainakaan huomannut hintaa missään. Menin takaisin tallille katsomaan millaisia vaunuja minulla ei ole (tank destroyer). Sen jälkeen kaupassa näkyi erilaisia paketteja ja niissä kyllä oli hinnat ihan selkeästi.

T1E6-ps ja pz 2 J PS ovat lahjoja aloittaville pelaajille eli luultavasti niitä ilmaisia tankkipaketteja. Muut paketit ovat maksullisia lukuunottamatta ops tehtävistä saatavilla olevia tankkeja, kuten perjantaina ketju tehtävänä tuleva AMX CDC. Aiempia ops tehtävistä ilmaiseksi saatavia tankkeja olivat GUP ja motherland. Premiumia on tarjolla yksittäisistä ops tehtävistä ilmaiseksi ja saamasi 200 kultaa olivat palkkio tutorial tehtävien suorittamisesta. Kaupan puolella vaunupaketit, kuitenkin maksavat käytännössä aina.
 
Vastaus: World of Tanks

Muutaman kerran sattunut pääsemään samaan matsiin tämän linkin pelaajan kanssa http://www.wotinfo.net/en/recent?playerid=1074494760&server=PS4 . Mitähän noiden AFK-pässien mielessä oikein liikkuu? Tuo on ollut onneksi vain kerran samalla puolella... ja hävittiin (kv-4, top tier)

Juu kaikenlaista perseilyä ja urpoilua kyl näkee ihan tasasesti :D Eilen tosiaan vastuksen basea kaappaamassa 5 vaunua 50% valmiina ja vastukset ei vielä edes pesässä ja silti hävittiin cäpillä :confused: AFKerit on ihan oma lukunsa kun yrittävät skipata suoraan "parempiin" tankkeihin pelaamatta aiempia, mutta samalla pilaavat muiden pelejä...
 
Vastaus: World of Tanks

Hei,

Toivottavasti kirjoitan oikeaan ketjuun. Elikkäs jos jollain on kokemusta niin kun olen jauhanut peliä xbox 360:lla ja jos ostan xbox onen niin siirtyykö jo saadut tankit accountin mukana uudelle konsolille vai pitääkö kaikki alottaa alusta?
 
Vastaus: World of Tanks

Hei,

Toivottavasti kirjoitan oikeaan ketjuun. Elikkäs jos jollain on kokemusta niin kun olen jauhanut peliä xbox 360:lla ja jos ostan xbox onen niin siirtyykö jo saadut tankit accountin mukana uudelle konsolille vai pitääkö kaikki alottaa alusta?

Siirtyy kamat ja saavutukset ja kullat. Ainakin itsellä teki niin.
 
Vastaus: World of Tanks

Eikä pelkästään siirry vaan sama tili ja tankit ovat samanaikaisesti käytössä molemmissa. Voit pelata vaikka joka toinen kerta toisella konsolilla ja joka toinen toisella (jos jostain syystä näin haluaisit tehdä).
 
Vastaus: World of Tanks

Mikähän ihme tätä nyt riivaa, kun parissa matsissa jäänyt ohjaus "päälle" siten että tankki alkaa paahtaan täysillä eteen/taaksepäin tai pyörii itsestään ympyrää tms. :confused:
Jonkunlaista lagia ilmeisesti.

Eilen toimi ihan normaalisti eikä mikään ole muuttunut, 4ms pingaa kuitu ja koitin jo toista ohjaintakin kun pelkäsin onko se hajonnut tms. :D
 
Kenties tyhmä kysymys, mutta olethan tietoinen tuosta auto drive -napista? Eli ainakin pleikalla kun painaa vasenta tattia, menee tuo auto drive päällä eli porhaltaa eteenpäin (tai taaksepäin) itsestään.

Ei ole näemmä ollut mitään juttua aiheesti, että siellä on tässä kuussa meneillään monster hunt opsit, joista on mahdollisuus saada yks kolmesta premium tankista.
 
Vastaus: World of Tanks

Mikähän ihme tätä nyt riivaa, kun parissa matsissa jäänyt ohjaus "päälle" siten että tankki alkaa paahtaan täysillä eteen/taaksepäin tai pyörii itsestään ympyrää tms. :confused:
Jonkunlaista lagia ilmeisesti.

Mitä ne ruudun vasemmassa yläkulmassa olevat palkit näyttävät sinulla? Jos se on mitään muuta kuin viisi vihreää pylvästä, lagia voi olla niin paljon, että se ainakin minulla aiheuttaa juuri tuollaista itsestään pyörimistä.

Ja Monsteri-opsista vielä sen verran, että totesin alun jälkeen, etten tule tätä saamaan. Operaation pari ensimmäistä vaihetta menivät vielä helpohkosti, mutta viimeisiin jää yksinkertaisesti liian vähän aikaa. Ja sitten minulta meni hermo, koska lähes jokaisessa taistelussa sain kaksi tai kolme tappoa, joista sai silti vain yhden pisteen operaatioon. Ilmaiseen tankkiin tarvitaan sitten 190 pistettä...
 
Vastaus: World of Tanks

Mikähän ihme tätä nyt riivaa, kun parissa matsissa jäänyt ohjaus "päälle" siten että tankki alkaa paahtaan täysillä eteen/taaksepäin tai pyörii itsestään ympyrää tms. :confused:
Jonkunlaista lagia ilmeisesti.

Eilen toimi ihan normaalisti eikä mikään ole muuttunut, 4ms pingaa kuitu ja koitin jo toista ohjaintakin kun pelkäsin onko se hajonnut tms. :D

Mulla tekee tuollaista silloin tällöin, jos pelaan Amerikan serverillä, ja sitä kestää koko matsin ajan. Seuraava matsi taas toimii yleensä normaalisti. Joskus käynnistän pelin uudelleen jos ei muu auta. Harvoin joutuu valitsemaan kurwa-serverin.
 
Vastaus: World of Tanks

Kenties tyhmä kysymys, mutta olethan tietoinen tuosta auto drive -napista? Eli ainakin pleikalla kun painaa vasenta tattia, menee tuo auto drive päällä eli porhaltaa eteenpäin (tai taaksepäin) itsestään.
Toki, ei ole se kyseessä.
Mitä ne ruudun vasemmassa yläkulmassa olevat palkit näyttävät sinulla? Jos se on mitään muuta kuin viisi vihreää pylvästä, lagia voi olla niin paljon, että se ainakin minulla aiheuttaa juuri tuollaista itsestään pyörimistä.
Täysiä palkkeja näyttää (Europe). Äsken taas kun testasin ei välillä edes liiku mihinkään vaikka vääntää tatin ylös tai alas. Ja välillä se nappaa jostain bufferista tms. sen mitä on tehnyt ja alkaa liikkumaan parin sekunnin päästä "itsestään" eteen tai taaksepäin.

Koitin äsken pistää ohjaimenkin piuhan päähän, kun tolla Slimillä pitäis saada se lagiton yhteys mutta sama juttu siinäkin.

Ehkä siellä ISP:llä kusee nyt joku.
 
Vastaus: World of Tanks

Sain eilen loppuun tuon monster hunt opsin. O-I experimental osoittautui aivan loistavaksi tankiksi pisteiden keräilyyn. Sillä kun tulee niitä one-shot killsejä joka matsissa. Aika usein tuli 3 pistettä ja aina silloin tällöin niitä 5 pisteen matsejakin, kun tappoja tuli pari kertaa 7. Ihan OP tankki.

Valitsin palkinnoksi tuon saksalaisten medium tankin Revenant Kraft's Pantherin, koska saksalaisten medium linjaa en ole pelannut, ja tuo oli korkeimman tierin tankki kuitenkin. Mutta nyt olen jokusen pelin tuolla pelannut, niin tuntuu ettei tuolla saa mitään aikaiseksi... Katselin että käytännössä tuo näyttäisi olevan Panther tankki parhaalla tykillä. Mutta miten ihmeessä tuolla pitäis pelailla? Lueskelin guideista, että jostain kauempaa pitäisi sniputella ja tuntuu että tuon camo-valuekin on huono. Ja tuon tykin alpha-damage on kyllä niin surkea että itkettää, saa osua 10 kertaa ennen kuin saa tankin tuhottua. Eniten nautin aggressiivisestä pelityylistä, eli kuljen eturintamassa isolla tykillä. Ja tuo Panther näyttäisi olevan sitten ihan vastakohta sille. Olisiko jollain jotain tipsejä saksalaisten medium-linjasta? 9 peliä olen nyt sillä pelannut, ja voittoprosenttina huimat 11%! :D[h=3][/h]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: World of Tanks

Miinus tulos, mikä juttu toi on?
Eli joukkue voittaa matsin, mutta tililtäni miinustetaan hopeaa pois?
Seuraava matsi hävitään ja taas hopeaa pois tililtä?
 
Vastaus: World of Tanks

Miinus tulos, mikä juttu toi on?
Eli joukkue voittaa matsin, mutta tililtäni miinustetaan hopeaa pois?
Seuraava matsi hävitään ja taas hopeaa pois tililtä?

Sinulla on vaan kulut olleet isommat kuin tulot :) Tuo on ihan perusjuttu erityisesti isommilla tiereillä pelatessa. Pelin lopuksi mene tuloslistalta oman tankkisi päälle, niin näet paljonko rahaa kului ja paljonko tienasit. Itse kun tuolla IX-tierin E-75 pelaillut, niin varsinkin alkuunsa stock-pyssyllä millä ei hirveästi saanut aikaiseksi, ja kun välillä sitten käytin premium-ammuksia, niin tlopputulos oli usein miinusta hopeassa. Nyt kun olen saanut sen parhaan tykin siihen, eikä tarvitse enää premium ammuksia käyttää kun läpäisykyky riittää, niin olen alkanut saamaan ihan hyvinkin silveriä pelien päätteeksi. Mutta silti edelleen häviössä, ja jos oma tankki on tuhoutunut, loppu tulos on usein miinusta.

Yleiseti ottaen 9- ja 10-tierin tankit kuluttavat silveriä ja alemman tierin tankin, ja varsinkin premium-tankit ovat sitten rahan keräämistä varten. Tuossahan on vielä sellainen pikku houkutin, että usein nuo miinus kierrokset olisivat jääneet plussan puolelle, jos olisi käyttänyt premium-tiliä, koska se kerroin lasketaan ennen kulujen laskemista.
 
Vastaus: World of Tanks

Sinulla on vaan kulut olleet isommat kuin tulot :) Tuo on ihan perusjuttu erityisesti isommilla tiereillä pelatessa. Pelin lopuksi mene tuloslistalta oman tankkisi päälle, niin näet paljonko rahaa kului ja paljonko tienasit. Itse kun tuolla IX-tierin E-75 pelaillut, niin varsinkin alkuunsa stock-pyssyllä millä ei hirveästi saanut aikaiseksi, ja kun välillä sitten käytin premium-ammuksia, niin tlopputulos oli usein miinusta hopeassa. Nyt kun olen saanut sen parhaan tykin siihen, eikä tarvitse enää premium ammuksia käyttää kun läpäisykyky riittää, niin olen alkanut saamaan ihan hyvinkin silveriä pelien päätteeksi. Mutta silti edelleen häviössä, ja jos oma tankki on tuhoutunut, loppu tulos on usein miinusta.

Yleiseti ottaen 9- ja 10-tierin tankit kuluttavat silveriä ja alemman tierin tankin, ja varsinkin premium-tankit ovat sitten rahan keräämistä varten. Tuossahan on vielä sellainen pikku houkutin, että usein nuo miinus kierrokset olisivat jääneet plussan puolelle, jos olisi käyttänyt premium-tiliä, koska se kerroin lasketaan ennen kulujen laskemista.

Kiitos nopeasta vastauksesta. :D
 
Vastaus: World of Tanks

Vielä lisäyksenä Tonokon hyvään vastaukseen:

Käytännössä jokainen ampumasi laukaus on kassakoneen kilaus. Jos laukaisemasi ammus ei läpäise vihollisen panssaria, jäät ammuksen arvon verran velkaa. Jos laukaus sai aikaiseksi vauriota, saat palkinnoksi hopeaa ja siihen tulee vielä kertoimena päälle sitä enemmän mitä korkeamman tason tankkia vaurioitit. Jos olet itse esim. tier 6 ja aiheutat runsaasti vauriota tier 8:n tankkeihin, voit olla varma, että hopeakassa on reippaasti plussalla erän jälkeen.

Kannattaakin katsoa tarkkaa omien tankkiesi varusteluruudulla, paljonko eri ammukset maksavat. Voi tulla yllätyksenä, kuinka paljon hopeaa lapioit vihollisten suuntaan. Lisäksi World of Tanksin sivuilta voit käydä Tankopediasta tarkistamassa, millaiset hopeakertoimet eri premium-tankeilla on. Vaikkapa joku IS-6 on melkoinen rahantekokone. Itse olen saanut sillä useaan kertaan yli satatonnia hopeaa.
 
Vastaus: World of Tanks

Tällä viikolla aloitin tämän pelaamisen PS4:lla ja pari asiaa vaivaa.

Millä tavalla tuota miehistöä oikein kehitetään, tuleeko kehitystä vain hyvin menneistä taisteluista? Tällä hetkellä miehistön taso näyttää olevan 1/17.

Entä miten pystyn siirtämään miehistön toiseen saman kategorian vaunuun?
 
Vastaus: World of Tanks

Tällä viikolla aloitin tämän pelaamisen PS4:lla ja pari asiaa vaivaa.

Millä tavalla tuota miehistöä oikein kehitetään, tuleeko kehitystä vain hyvin menneistä taisteluista? Tällä hetkellä miehistön taso näyttää olevan 1/17.

Entä miten pystyn siirtämään miehistön toiseen saman kategorian vaunuun?

Miehistö saa matsista saman verran kokemusta, kuin tankkikin. Yhden taidon kehittäminen vaatii muistaakseni noin 80 000 xp. Tämä siis neljälle ensimmäiselle taidolle. Neljä seuraavaa vaatii neljä kertaa enemmän kokemusta jne...

Mun paras miehistö on rank 9 yliluutnantti, jolla on muistaakseni 11 taitoa kehitetty, 12. voisi ottaa, mutta säästän ylimääräistä kokemusta. Tällä miehistöllä on matseja takana useita tuhansia minun kaikista yli kymmenestätuhannesta matsista.

Ostaessasi uuden vaunun, peli kysyy mistä vaunusta siirretään miehistö vai otetaanko uusi. Tier 5 jälkeen vasta kannattaa alkaa siirtää miehistöjä. Normaalisti miehistö suoriutuu 75-prosenttisella tasolla siirrettäessä, mutta minä tosiaan tapaan kerätä ylimääräistä kokemusta, jotta seuraavassa vaunussa olisi valmiiksi sataprosenttisen hyvä miehistö.
 
Vastaus: World of Tanks

Kiitos selvennyksestä! Eli paljon pitää pelata vielä ennen ensimmäistäkään taitoa :)

Peli tuntuu kyllä hyvältä, vaikka hieman ehkä sekavalta näin alkuun.
 
Kiitos selvennyksestä! Eli paljon pitää pelata vielä ennen ensimmäistäkään taitoa :)

Peli tuntuu kyllä hyvältä, vaikka hieman ehkä sekavalta näin alkuun.

Kandee kyllä kaivaa peliseuraa jostain. Wotissa on paljon pieniä hienouksia ja ominaisuuksia joista konkarit osaavat kertoa utubea ja foorumeita paremmin.
 
Ylös Bottom