Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Uutta pelaaja vaan kun sopimus raukeaa. Käytä 80sopimuksia mielellään ja sit kehitä mahdollisimman hyväks 2500p megajumbo tarjouksen ollessa voimassa. Sillon saa halvimmalla kaikki kortit.

Mielummin älä käytä 80 soppareita turhiin pelaajiin, vaan niille joille se kannattaa laittaa. Ja sitäpaitsi itse myyn kaikki 80 sopparit vain sen takia että 1. En pelaa paljoo 2. En ole kovin "rikas" tässä pelissä.

ja sitten tätä mitä on varmasti kysytty ihan hemmetisti, eli onko toi chemistry minkään väärti ?

Riippuu ihan pelaajista, ei kehitetyt pelaajat pärjäävät paremmin oma joukkuelaistensa kanssa ja 99 ynnä muut pärjäävät keskenään aivan hyvin. Itse tykkään kyllä pitää kemia ketjuja vaikka pelaajat olisivat päälle 90ovrl. sillä onhan se kivempaakin että samasta jengistä on ketjuja.

Kylläpä kannattaa tuo, että myy vasta loppuviikosta nuo edellisen Jumboaallon kortit. Itse myynyt eilen ja tämän päivän aikana, esim. 80 pelin sopparin laitoin 15 450 alotushinnalla, meni lopulta kaupaksi vähän päälle 20 000 :)

Nyt jos tuosta kerkiää myymään vielä noita pelaajia ennen kolmea yöllä, niin eikohän alotusraha ole siellä 80 000 paikkeilla. Nyt on vahva fiilis tästä Jumbo aallosta, että jotain hyvää tippuu!

Mielummin älä käytä 80 soppareita turhiin pelaajiin, vaan niille joille se kannattaa laittaa. Ja sitäpaitsi itse myyn kaikki 80 sopparit vain sen takia että 1. En pelaa paljoo 2. En ole kovin "rikas" tässä pelissä.

Riippuu ihan pelaajista, ei kehitetyt pelaajat pärjäävät paremmin oma joukkuelaistensa kanssa ja 99 ynnä muut pärjäävät keskenään aivan hyvin. Itse tykkään kyllä pitää kemia ketjuja vaikka pelaajat olisivat päälle 90ovrl. sillä onhan se kivempaakin että samasta jengistä on ketjuja.

Kalliimmaks se tulee pelaaja joka kerta uudestaan harjottaa, kuin lyödä sille 80sopimus ja harjottaa sitten hyväks. Ei tietenkään kannata käyttää sitä sopparia, jos sitä ei meinaa harjottaa kunnolla esim. 80ovr pelaaja yli 95....

Kalliimmaks se tulee pelaaja joka kerta uudestaan harjottaa, kuin lyödä sille 80sopimus ja harjottaa sitten hyväks. Ei tietenkään kannata käyttää sitä sopparia, jos sitä ei meinaa harjottaa kunnolla esim. 80ovr pelaaja yli 95....

Niin tulee.. Mutta kuten sanoin kaikilla ei ole varaa ostaa 80 soppareita yms. 50 soppari on ihan hyvä ratkasu.

EDIT//

Tänään pitää valvoa kyllä 3:00, on sellanen tunne että parhaat kortit nousevat alkuvaiheessa joten koitetaan toimiiko. Sitäpaitsi voin kattoa Detroitin matsia ajankuluks ja kohtahan alkaa Van-San joten ajankulutusta löytyyy. :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Osaisko joku auttaa tämän watch list bugin kanssa? Voitin pari huutokauppaa, mutten millään saa näitä ostettuja kortteja itelleni. Yleensä bugin tullessa on riittänyt loggautua ea servereiltä ulos 1-2 kertaa, mutta nyt oon tehnyt sen yli 15 kertaa eikä vieläkään toimi. Ei tekis mieli luovuttaa ja päästää kortteja häviämään...

Niin tulee.. Mutta kuten sanoin kaikilla ei ole varaa ostaa 80 soppareita yms. 50 soppari on ihan hyvä ratkasu.

EDIT//

Tänään pitää valvoa kyllä 3:00, on sellanen tunne että parhaat kortit nousevat alkuvaiheessa joten koitetaan toimiiko. Sitäpaitsi voin kattoa Detroitin matsia ajankuluks ja kohtahan alkaa Van-San joten ajankulutusta löytyyy. :D

Tuu joutessas haastamaan mut Hutin ulkopuolella, ni katotaan mihin susta on. Itelläkin olis tarkotus odottaa sinne 03.00

En minä jaksa pelata, odottelen sitä paitsi Detroitin pelin alkua (30min) tunnin jos kattois ja ostais jumbot, sitten hyvällä mielellä nukkumaan. :P

Ai että suutun jos ei tuu 3:00 jumbot...

VOI *****, RYAN GETZLAF pakasta ja ***** mä meen sen epähuomiossa poistamaan, vitutus on pieni................

no ainakin opin olemaan tarkempi..

Ei mitään hyviä tullut pakoista. Parhaimmat olivat:

Jonas Hiller
+3 kaikki
Ryan Ellis
Mike Ribeiro
Matt Moulson
SOTW Keith Yandle

Sitten tuli varmaan 15 NHL-pelaajaa jolla OVR joku 83 mutta kehittyvyys 86.

20k-25kk kulutin pakkoihin.

Hemmetti kun ketään ei oo ostanut SOTW John Tavaresia,markkinan halvin mutta ei mee kaupaksi.

Eilisen yön nostot eivät olleet kovin ihmeellisiä... Mutta odota ku päästää n. 30min taaksepäin tästä viestistä ;).

Eilisen yön nostot (45k):

+5 kaikki
3x +2 kaikki
Parise
C. Ward
Carter
Paajarvi
Wolski
Bouweester
Yakupov
B. Connoly
Mason
lots of +9 lau/lui

Mitäs tänään (30k):

AS... D... Da.... DATSYUK!! V*TTU ainoa AS kortti jonka halusin p*rkele ja vedän sen pakasta!?!!?? :D
E. Staal
3x +3 kaikki
B. Connoly
Bäckstrom (mv)
Pominville

Ja tais tulla muutakin.. en muista.

SIIS nyt kävi sellanen tuuri ton Datsyukin kohalla.. ai että.. En kyllä meinannu ees myydä sitä :D

Paljonko kehtaan pyytää normaalista Marian Gaborikin kortista? Näyttäs ainostaan 1 olevan tällähetkellä myynnissä, ja tuolla lähtöhinta 11 500. Onko se sit jotain tuota luokkaa?

Paljonko kehtaan pyytää normaalista Marian Gaborikin kortista? Näyttäs ainostaan 1 olevan tällähetkellä myynnissä, ja tuolla lähtöhinta 11 500. Onko se sit jotain tuota luokkaa?

Hinnat tietyillä korteilla ovat nousseet (myös Gaborikilla) koska heistä on tullu Allstar kortteja ja niitä ei ole ollut viikkoon, joten voi sitä koittaa myydä esim 10,000. Itse olen myynyt 7,000 yleensä, mutta sillon toki ei ollut näitä AS kortteja vielä. :P

Luulin että joulu meni jo :o ostin just ekan pakana ja tuli all star seguin! HELOU!!
oli sen verran vähän kortteja myynnissä etten päässy vielä oikeen tarkkaan hinta tasoon kiinni
kun kaikkea löyty 30 000-80 000 välillä. ite löin 31950 ja osta heti hinnaks 44950

Hah tää mun tsäkä alkaa oleen jo surkuhupaisaa. Hextonin huono tuuri loppui myös jo vihdoin, porukka kiskoo ekasta pakastaan All star seguineja yms :D

23 pakkaa (57 500 pucksia)nyt ostettu ja parhaat:

Halak
Stastny
+3 kaikki
2x +2 kaikki
2x +2 kaikki maalivahti
50 sopimus

Wuhuu... GJ EAsports!!

Tänään tullut seuraavia kortteja:

-80 pelin soppari x2
-Mv +5 kaikki
-Cam Ward
-Pekka Rinne
-Mike Green
-SOTW Yandle
-Taylor Hall
-Jordan Staal
-Paljon +9 reenikortteja
-85 overallin nhl-miehiä n. 10

Ei nuo nyt mitään älyttömiä ole. Nuilla saan omat takaisin ja vähän voittoa päälle, käytin n. 50k puckseja. Ehkä vielä nappaan jonkun huippukortin pakasta :rolleyes:

Mun hyvä säkä loppui siihen ekaan pakkaan :D toisaalt kiekkoja ei ollut ku 15 000.
Ois vielä viime kierrokselta vieläkin myymättä toi all star marien hossa mutta ku ei
vaan tunnu menevän kaupas eikä kauheeseen alihintaankaan viittis myydä.
Jos sais huomiseks myytyy sen hossan ja seguinin ni sais ihan hyvin ostovoimaa
maanantaille.

Myönnän kyllä että tuuri kääntyi vaikka eihän se Datsyuk nyt niin kova nosto ole kuin vois olla. Mutta siinä on se että minä juuri tahdoin tuon kortin, olin valmis jo ostamaan sen, kunnen näin hintoja ja ajattelin "hohhoohoijjaa ainoo chanssi on nostaa se" :D

Alkusumma oli 45k ja se tulee takaisin vaikka en myisi edes Datsyukkia. Datsyukin kun myis sais varmaan alkusumman tuplana, mutta lupasin jo pelin alussa että hommaan kaikki Datsyukit mitä voi saada enkä myy niitä. :D

Korttien myynti/arvo ovat laskeneet vain sen takia että noita uusia AS kortteja on nyt tullu n. 50 kpl joten kaikki keskittyvät niihin ja normi kortit eivät myy hyvin, joten hinnat ovat ihan sairaan alhaalla. Ryöstöjä löytyy helpommin jne. tässä voisi tienata vaikka tuplasti hetkessä kun selailis kortteja ja sijottais esim 50k huutokauppaan, sitten ostaa kaikkia vähänkin halpoja kortteja ja myy tupla hinnalla.

Esim. 30 kpl 1,000 arvosia = 30k, myyt keskellä viikkoa tuplana = 60k.

Vaikka yleensä ajattelee että tonnin voitto ei ole iso, mutta kun nappailet sieltä esim. 5 kpl niin onhan siinä jo 5,000 tuotto tai enemmän. :P

Tässä lueskelin EA:n foorumia ja kekkasin että kun jumbojen aikana 80 sopparit menee 15k:lla, mutta sitten loppu viikolla (pe-la) ne menevät minimi summalla 25k! eli 10k tuotto.. Eli kun miettii: sijoittaa 60k = 4x 80 soppari, myy 25k/kpl = 100k.. On tämä kyllä jännää.. Pitäisköhän alkaa sijoittelee enkä ostele yhtään jumboa enään, ettei tule tappiota. :D

Sitten en tajua että miten joillain tyypeillä on niin hyvä ajotus että saavat ryöstettyä AS Stamkosin 2k:lla? Okei ei siihen ajotusta tarvita, vain kärsivällisyyttä ja ajoittaista päivitystä hakuun. Tommonen ryöstö olis mukava tienais sekunnissa 100k :D

Vitsi kun meinasin jo alkaa hyppiä innosta. Yhdestä pakasta tuli victory-kortti, capitalsin mies ja aattelin kuvasta aluksi, että nyt tuli AllStars Ovechkin :D Kuitenkin victory-kuvan takaa löytyi Brooks Laich :D Molempien kuvassa tyypeillä on valkoinen winter classic-paita niin se hämäsi

Ylös Bottom