Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Monitorit toimivat viipeellisesti. Toiset ovat hieman nopeampia kuin toiset.
Uskoisin että suurin osa "input lag" kitinästä johtuu siitä omasta töllöttimestä.

Jep. Katkoi huolella EA linjat.
Ownasin liikaa norsh rushissa.

No tulihan tähänkin viimein joku järkevä selitys. Itse kun en oo ikinä kokenu mitään input lagia - tai ainakaan häiritsevää sellaista. Tosin B2K-päivityksen jälkeen tähtäys muuttu kyllä sulavammaksi, mutta hhyvin se toimi ennenkin. Ja itellä kans tosiaan käytössä 46" Samsung LED-TV.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No tulihan tähänkin viimein joku järkevä selitys. Itse kun en oo ikinä kokenu mitään input lagia - tai ainakaan häiritsevää sellaista. Tosin B2K-päivityksen jälkeen tähtäys muuttu kyllä sulavammaksi, mutta hhyvin se toimi ennenkin. Ja itellä kans tosiaan käytössä 46" Samsung LED-TV.

En kuitenkaan usko, että kaikilla on kyse tuosta näytön input lagista. Itellä toimii kaikki muut pelit ihan hyvin (BF1943,BC1,BC2), paitsi tässä tuo ohjaus hieman viiveellinen. Ihan pelattava kuitenkin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itsellä myös sama töllötin, 46" led. En tiedä oliko apua, mut nyt mulla on pelitila kun pelaan ja ehkä tuntuu paremmin toimivan.. Onko porukalla muita vinkkejä?

KOE TELEVISIO TV:ssä!?!!?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko dice muka tähän tehnyt noin pahan töppäyksen, että spawnaaminen kuluttaa tiketin? Ei kyllä voi pitää paikkaansa. Tiketti lähtee, kun joku kuolee. Eli joku vain meni kuolemaan ja siksi tiketti hävisi. Ota huomioon se, että kaikki kuolemat eivät näy oikeassa yläkulmassa.

Jossain palstalla olin lukevinani moisen kommentin ihan DICE:n kehittäjältä. On pari kertaa (konkassa ja rushissa) tullut itse katsottua, että lähteekö tiketti kuolemasta vai sitten kun spawnaa. Kuoleman hetkellä ei ole tiketiä lähtenyt, mutta spawnatessa on tiketti kadonnut. Toki virheen mahdollisuus minunkin täydellisyyttä hipovissa empiirisissä tutkimuksissa on. ;)

Kuolemat tosin merkataan scoreboardiin vasta kun deploy-ikkuna tulee. Reviven tuoma ticket recovery tosin viittaisi vähän siihen, että tiketti lähtisi kuoleman hetkellä. Enikeis, yleensä jos spawnaa niin kuolee jossain vaiheessa, joten ylläoleva päättely ei kokonaisuudessaan poista sitä faktaa etteikö tiukan matsin loppupuolella (~15 tikettiä jäljellä) tulisi olla tarkkana spawnaako vai ei ja varsinkin mihin spawnaa.

Mukava huomata, että tästäkin saadaan keskustelua edes jollain tasolla aikaiseksi. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En tiedä oliko serverin lagi vai onko pistesysteemissä bugi mutta yhdessä matsissa sain pisteet javelinilla tuhotusta autosta vasta kun vihollinen kaatoi minut 30 s- 1 min myöhemmin.

Saitko disabled siihen ajoneuvoon sillä Javelinillä ennen kuin kuolit? Vihollinen saattoi pysyä siinä ajoneuvossa samalla kun sen hp tippui tasaisesti alaspäin, kunnes se vihdoin räjähti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nisu: Mun mielestä sotaelokuvat ovat taistelukohtauksissa tehokkaimillaan silloin, kun musiikkia ei ole ensinkään. On vain sodan raadollisuus, eikä aiheen minkäänlaista romantisointia. Esim. Band of Brothers on tästä oiva esimerkki; sentimentaalisuudella ja jousimatoilla mehustellaan kun sen aika on, mutta taistelun tuoksinassa riittää Garandien ja MP40:ien pauke.
Sulta - tai joltain muulta - toivoisin pari esimerkkiä pelimontaaseista joissa musiikki ja kuva kulkevat oikeasti käsi kädessä. Saatan vaikka muuttaa mieleni!

Joo joo, on vanha viesti mihin tartun, mutta kun muutaman viikon pitää taukoa foorumista ja sotimisesta, niin on pikkaisen kiinniotettavaa..

Tässä vimeo jossa on äänimaailma TÄYSIN kohdallaan kohtaukseen nähden. Ja muutenkin musiikki on elokuvissa tunnelman luojana, jota ilman leffat olisi äärettömän tylsiä. Tämän näkee parhaiten dvd-leffojen make osiosta ja genrellä ei juurikaan ole merkitystä. Kuten itsekin sanoit, Seinessä toimii taustalla kuuluva limputus käsittättömän hyvin.

[video=youtube;Gz3Cc7wlfkI]http://www.youtube.com/watch?v=Gz3Cc7wlfkI&feature=related[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eeppistä toimintaa luvassa:

[video=youtube;D2J2b9Yd4nk]http://www.youtube.com/watch?v=D2J2b9Yd4nk&feature=g-u&context=G2df7669FUAAAAPAAKAA[/video]

Edit: vielä toinen jettivideo :P

[video=youtube;viGG1yOCN_Q]http://www.youtube.com/watch?v=viGG1yOCN_Q&feature=sh_e_se&list=SL[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En tiedä oliko serverin lagi vai onko pistesysteemissä bugi mutta yhdessä matsissa sain pisteet javelinilla tuhotusta autosta vasta kun vihollinen kaatoi minut 30 s- 1 min myöhemmin.

Uskaltaisin väittää että kaveri meni autoon (tai sen lähelle) jonka olit vetänyt epäkuntoon aiemmin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Saitko disabled siihen ajoneuvoon sillä Javelinillä ennen kuin kuolit? Vihollinen saattoi pysyä siinä ajoneuvossa samalla kun sen hp tippui tasaisesti alaspäin, kunnes se vihdoin räjähti.

Muistaakseeni tuli että olisin räjäyttänyt räjähteitä ja siinä samassa sitten lähtenyt vihollinen. Hassua vaan että tuo tuli noin myöhään. Tämä taisi ihan lagista johtua. Vihollinen osui minuun sniperilla kerran ja menin seinän taakse ja sen jälkeen olin siinä seinän takana sekunnin ja sitten vasta hahmoni kuoli.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei oo tullu pelattua BF3:sta sen jälkeen, kun MW3 julkaistiin. Nyt sitten aion palata BF3:sen kentille ja eka juttu mikä nyt tohon ruudulle iskeyty on päivitys ja lataan sitä parhaillaan. Päivitys on 1.02 ja kokoa on 767MB. Luulen, että tämä on ketjussa kerrottu jo aikaisemmin, mutta voisiko joku lyhyesti kertoa suurimpia muutoksia joita tämä päivitys tuo? (jos siis sattuu muistamaan, kun en tuon päivityksen ''ikää'' tiedä...)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

voisiko joku lyhyesti kertoa suurimpia muutoksia joita tämä päivitys tuo? (jos siis sattuu muistamaan, kun en tuon päivityksen ''ikää'' tiedä...)

Pleikkarille ei ole käsittääkseni tullut kuin tämä yksi batch.

Tuossa ne on listattuna ranskalaisilla viivoilla:
Battlefield 3 PC patch coming tonight, fix list released - Battlefield 3
Battlefield 3 PC patch coming tonight, fix list released
155
On November 22nd, 2011 in News

As promised, DICE will be rolling out a big Battlefield 3 patch tonight, and they’ve released the full change log/fix list, which you can find below:
Visual and performance fixes

General performance and loading time improvements
“Black Screen” fix for an issue occurring on some PC Configurations
Stereo and Rendering Support for Nvidia and AMD Graphics Cards
Adjusted the “stuttering” encountered on some PC configurations.
Fixed several Crashes when joining MP and Co-Op sessions
Fixed multiple problems when using multiple monitors (Eyefinity / Surround).
Fixed visual corruption issues on certain Nvidia Cards
Improved loading times for certain textures
Added console command “GameTime.MaxVariableFps” to limit max FPS
Added console command “UI.DrawEnable” to hide UI for screenshots / videos

Balance and gameplay adjustments

Fixed a problem with high speed mouse movement
Added back some missing Growlers on Kharg Island Conquest Large
Added back EOR sound for SQDM and TDM
You should no longer be able to damage a friendly vehicle when sitting in an open position
Grenades now drop to ground if you get killed while attempting to throw it(note the affect this will have on Hardcore mode!)
Spawn protection now should work in Conquest. You should no longer spawn on points too close to enemies
You should no longer spawn too close to enemies in TDM and SQDM
Combat areas on Kharg Rush tweaked in order to disallow defenders to access the carrier ship after 1st base is taken and being able to enter the AA gun
Fixed a problem with revived players not suffering suppression
Fixed a problem with the camera when being revived in COOP
Added joystick deadzone setting
Fixed sound for when climbing ladders
Fixed an issue with some weapon sounds in first person
Fixed a swim sound loop error
Increased the damage of Helicopter Miniguns, AA guns, and Jet Cannons against infantry
Increased the damage of Helicopter Miniguns against jeeps.
Reduced the physics impact of AA guns and Jet Cannons, players under attack from these weapons should no longer lose control.
Increased the damage of the 44 Magnum slightly.
Increased the range and minimum damage of the .357 Round from the MP412 Rex.
Increased the range of all .45cal and 9mm weapons.
Slightly increased the range of the P90 and MP7 and PDW-R.
Slightly increased the range of the 5.56mm PDW-R and decreased the minimum damage at long range.
Slightly increased the minimum range of the Mk11, SVD, and M39 EMR 7.62mm rifles.
Decreased the maximum damage and maximum range of the G3 and SCAR-H 7.62mm weapons.
Reduced the damage from FIM-92 and SA-18 IGLA missiles against aircraft.
Increased the damage and range of the 40mm BUCK rounds.
Reduced the damage .50cal weapons do against Helicopters.
Updated T90 canister shell tweaks to match Abrams canister shells
UI Changes (PC)
Added round duration and ticket summary at EOR
Advanced squad polish – should be more intuitive
Significant changes to the Join Squad functionality (see below)
Fixed a problem regarding keybindings while playing
You should now get a better error message when being disconnected via Battlelog

Server updates

EOD Bot exploit fix
Several crash fixes
Anti-stat padding measures taken, disallowing ranked servers to run obscure settings
Improved team kill kick configuration
Support for unranked servers. Unranked servers do not report players’ scores to Battlelog, but server administrators can freely control all settings

Squad changes

Removed FIND ME A SQUAD option
Allow players to join empty Squads alone, thus having 1/4 squad members
Change order of options to LEAVE SQUAD, INV A FRIEND, SWITCH TEAM
Disable Privacy flag when 1 man squad
Reset Privacy flag from Private to Public when squad drops to 1 player
All occupied Squads will now show up colored blue on the Squad Selection screen
Players who choose not to join squads will also show up as Blue in the “Not in a Squad” line
Squads that are currently empty will display as white — if you wish to join an empty Squad, you can choose the first one marked with white text


Jotain juttuja meni tuon päivityksen myötä myös rikki. Esimerkiksi spawn beacon (ynnä muut reconin kamat kuten motion sensor) räjähtää uudelleenspawnaamisen jälkeen vaikka olisi vaihtanut luokkaa reconista johonkin muuhun. Käsittääkseni tuo on bugi.

C4:set taas toisaalta ei katoa, vaikka kuolisit välissä. Ei muuta kuin laukaisinta käteen uudelleenspawnaamisen jälkeen ja paikkaa epäonnistunut tankinräjäytysoperaatio näin. Käsittääkseni myös tämä on bugi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pleikkarille ei ole käsittääkseni tullut kuin tämä yksi batch:

Tuossa ne on listattuna ranskalaisilla viivoilla:
Battlefield 3 PC patch coming tonight, fix list released - Battlefield 3
Battlefield 3 PC patch coming tonight, fix list released
155
On November 22nd, 2011 in News

As promised, DICE will be rolling out a big Battlefield 3 patch tonight, and they’ve released the full change log/fix list, which you can find below:
Visual and performance fixes

General performance and loading time improvements
“Black Screen” fix for an issue occurring on some PC Configurations
Stereo and Rendering Support for Nvidia and AMD Graphics Cards
Adjusted the “stuttering” encountered on some PC configurations.
Fixed several Crashes when joining MP and Co-Op sessions
Fixed multiple problems when using multiple monitors (Eyefinity / Surround).
Fixed visual corruption issues on certain Nvidia Cards
Improved loading times for certain textures
Added console command “GameTime.MaxVariableFps” to limit max FPS
Added console command “UI.DrawEnable” to hide UI for screenshots / videos

Balance and gameplay adjustments

Fixed a problem with high speed mouse movement
Added back some missing Growlers on Kharg Island Conquest Large
Added back EOR sound for SQDM and TDM
You should no longer be able to damage a friendly vehicle when sitting in an open position
Grenades now drop to ground if you get killed while attempting to throw it(note the affect this will have on Hardcore mode!)
Spawn protection now should work in Conquest. You should no longer spawn on points too close to enemies
You should no longer spawn too close to enemies in TDM and SQDM
Combat areas on Kharg Rush tweaked in order to disallow defenders to access the carrier ship after 1st base is taken and being able to enter the AA gun
Fixed a problem with revived players not suffering suppression
Fixed a problem with the camera when being revived in COOP
Added joystick deadzone setting
Fixed sound for when climbing ladders
Fixed an issue with some weapon sounds in first person
Fixed a swim sound loop error
Increased the damage of Helicopter Miniguns, AA guns, and Jet Cannons against infantry
Increased the damage of Helicopter Miniguns against jeeps.
Reduced the physics impact of AA guns and Jet Cannons, players under attack from these weapons should no longer lose control.
Increased the damage of the 44 Magnum slightly.
Increased the range and minimum damage of the .357 Round from the MP412 Rex.
Increased the range of all .45cal and 9mm weapons.
Slightly increased the range of the P90 and MP7 and PDW-R.
Slightly increased the range of the 5.56mm PDW-R and decreased the minimum damage at long range.
Slightly increased the minimum range of the Mk11, SVD, and M39 EMR 7.62mm rifles.
Decreased the maximum damage and maximum range of the G3 and SCAR-H 7.62mm weapons.
Reduced the damage from FIM-92 and SA-18 IGLA missiles against aircraft.
Increased the damage and range of the 40mm BUCK rounds.
Reduced the damage .50cal weapons do against Helicopters.
Updated T90 canister shell tweaks to match Abrams canister shells
UI Changes (PC)
Added round duration and ticket summary at EOR
Advanced squad polish – should be more intuitive
Significant changes to the Join Squad functionality (see below)
Fixed a problem regarding keybindings while playing
You should now get a better error message when being disconnected via Battlelog

Server updates

EOD Bot exploit fix
Several crash fixes
Anti-stat padding measures taken, disallowing ranked servers to run obscure settings
Improved team kill kick configuration
Support for unranked servers. Unranked servers do not report players’ scores to Battlelog, but server administrators can freely control all settings

Squad changes

Removed FIND ME A SQUAD option
Allow players to join empty Squads alone, thus having 1/4 squad members
Change order of options to LEAVE SQUAD, INV A FRIEND, SWITCH TEAM
Disable Privacy flag when 1 man squad
Reset Privacy flag from Private to Public when squad drops to 1 player
All occupied Squads will now show up colored blue on the Squad Selection screen
Players who choose not to join squads will also show up as Blue in the “Not in a Squad” line
Squads that are currently empty will display as white — if you wish to join an empty Squad, you can choose the first one marked with white text


Jotain juttuja meni tuon päivityksen myötä myös rikki. Esimerkiksi spawn beacon (ynnä muut reconin kamat kuten motion sensor) räjähtää uudelleenspawnaamisen jälkeen vaikka olisi vaihtanut luokkaa reconista johonkin muuhun. Käsittääkseni tuo on bugi.

C4:set taas toisaalta ei katoa, vaikka kuolisit välissä. Ei muuta kuin laukaisinta käteen uudelleenspawnaamisen jälkeen ja paikkaa epäonnistunut tankinräjäytysoperaatio näin. Käsittääkseni myös tämä on bugi.

Kummatkaan eivät ole bugeja.

Päivityksen myötä spawn beacon pitää laittaa aina uudelleen (spawnin jälkeen), näin estetään ns. ''helppo radio beacon mitali'' koska ennen patchia laitoit vain kerran spawn beaconin ja pääsit spawnaamaan siihen asti jokaisella kitillä kunnes se tuhotaan.

C4'lla tappaminen tehtiin (todella) helpoksi, toivottavasti muuttavat tuon seuraavaan patchiin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ok, ei ollut vaan kumpaakaan mainittuna noissa batch noteseissa, joten ajattelin että muutokset olivat tulleet DICE:ltä vahingossa.

Yhden voi vielä mainita: MAV:lla voi batchin jälkeen nostaa itse itseään eikä tarvitse tiimikaverin apua. Tuo vähän lisämakua sinällään tylsiin mappeihin kuten Strike at Karkandiin ja Tehran Highwayhin.

Ja jos alkaa liikaa ärsyttää katoilla hilluvat sniperit niin ainahan voi laittaa murkulaa perään... Penthouse-bileet on hyvin äkkiä ohi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Noi Rushit on kyllä toisinaan semmosta haahuilua että oikein ihmetyttää.
Menisivät sitten pelaamaan TDM jos kohteet ei kinnosta.
Välillä saa kävellä ihan rauhassa M-COMille, virittää ja odotella paukkua vieressä ilman että yksikään koittaa estää.
Sama puolustuspuolella, 12 tyyppiä joukkueessa, 4 squadissa ja kun käkkii laatikolla puolustelemassa niin omia ei näy koko minimapin alueella.
Korkeimman talon katolta kyllä löytyy semmoinen mustikkamätäs etten paremmin sanois.

Bongasko joku battlelogista tyypin joka kehui kuinka hyvin rushissa saa pisteitä kun korjaa omia vaunuja EOD-Botilla
Sankarilla oli 48 kappaletta fixarin mitaleita.
EOD-Bot on satavarmasti ollut mukana niitä hommattaessa mutta tankkia tuskin on ollut lähimailla...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Noi Rushit on kyllä toisinaan semmosta haahuilua että oikein ihmetyttää.
Menisivät sitten pelaamaan TDM jos kohteet ei kinnosta.
Välillä saa kävellä ihan rauhassa M-COMille, virittää ja odotella paukkua vieressä ilman että yksikään koittaa estää.
Sama puolustuspuolella, 12 tyyppiä joukkueessa, 4 squadissa ja kun käkkii laatikolla puolustelemassa niin omia ei näy koko minimapin alueella.
Korkeimman talon katolta kyllä löytyy semmoinen mustikkamätäs etten paremmin sanois.

Randomien kanssa valitettavan usein näin pääsee käymään, tai sitten kaikki 11 muuta jätkää yrittävät ryysiä keskeltä mappia mistä vihu eniten odottaa läpi eikä kellekkään tule mieleen että lääniä ois kiertääkkin. Lisäks ärsyttävää on se, kun saat sitten ite viritettyä sen pommin ja meet jonnekkin piiloon kattelemaan ettei sitä päästä purkamaan, nii eikö sinne piä samaan paikkaan tulla jonkun oman ase laulaen että varmasti vihut tietää mistä sitä pommia katotaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen,kuuun nääin silmät tonttusen."

Joo, niin vaan se joulu pukkaa päälle ja anoppilaan pitäisi suuntailla. Kuinkas porukat on areenoilla pyhinä? Itseltäni ainakin jäävät 24 ja 25 päivät täysin, mutta pitää katsoa kuinka sitä ehtii ensi viikolla. Talvilomaviikko silloin!

Oli hienoa tuossa olla willywanillin kanssa oltua tankkihippasta ja taisin mainita jotain guided shellit tms että ei ole käytössä.. No pärkeles, onhan mulla jotkut shellit käytössä ollut jo kaksi unlockia sitten!! Eipä ole tullut katseltua tankkien, hekojen, autojen saati sitten lekojen ominaisuuksia "my soldier" osiosta.. Suosittelen kaikille lämpimästi. Itse olen takonut jo useamman tovin tietämättä tuon taivaallista kyseisistä vanupuikoista.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään tullut pelattua 3 matsia conquestia ja yksi matsi rushia.

Rush oli varsinainen fiasko josta poistuin kesken. Kyllä serveri oli täynnä mutta näin vain muutaman oman. Kukaan ei ollut auttamassa M-COMien puollustuksessa tai sitten pudottamassa helikopteria.

Conquest Gulf of Oman oli ihan hauskaa menoa ja tuli todistettua A-91 ylivoimaisuus (itse en käyttänyt). Meno oli suhteellisen tiivistä ja toimintaa oli. Päinvastoin samassa servussa toinen erä oli todella hidas ja syynä oli että vihollinen jäi campimaan A lipulle sekä joku snipu jäi C:lle. Silloin tällöin aina vihollisia näkyi mutta harvoin. Harmittavaahan tuo camppiminen on varsinkin tälläisellä pelaajamäärällä. PC:llä tuo nyt ei kauheasti haittaa.

Viimeinen conquest matsi oli taas tiukkaa settiä metrossa tosin joukkue oli jäänyt melko pahasti jalkoihin ja vihollinen painoi C:lle asti mutta ihan hauskaahan se oli tuli rank nostettu 35.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Se lasketaan tapoista.
Taposta saat skill pisteitä, kuolemista menetät niitä
Pisteiden määrä riippuu tappamasi / tappajasi pistemäärästä.

Tämä Battlelogin foorumilta:

"• You gain/loose SL based on every confrontation with another player
• Killing a highly skilled enemy gives you more points than killing someone less skilled
• Points are not transferred from a player to another, they are simply added/subtracted based on the encounter and the SL of both parts (thus, after an encounter, one part may go up 50 points while the other loses only 20)
• The SL is used for matchmaking "

Ei sillä periaatteessa ole mitään merkitystä jos käyttää server browseria pelinhakuun.
Tietty jos sen vetää oikein alas pääsee quick matchilla kyykyttämään nyyppiä


Joo. Lähes aina olen quik matchia käyttänyt kun koen sen helpommaksi, mutta nyt kun tiedän niin taidan siirtyä tuohon browseriin :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ai että noi jetti stuntit näytti hienoilta!
Tuli ihan muistoja mieleen BF2 ajalta, jolloin oli käytössä hightech joystickit ja suurin osa peliajasta menikin jetin puikoissa :D Tateilla vain ei ole mahdollista saada samanlaista tarkkuutta lentämiseen, kuin kunnollisella joystickillä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Karkand kyllä tänään hauska Bad Luck. Conquest ja valtailin C lippua ja sinne tuli tankki. Tankki pamautteli kojuja päin mutta ei osunut minuut sitten päälle tipahti pari muovilaatikkoa ja tuli Bad Luck :D

[video=youtube;7IJfptU2mGA]http://www.youtube.com/watch?v=7IJfptU2mGA[/video]

[video=youtube;N0D3cI6rCww]http://www.youtube.com/watch?v=N0D3cI6rCww[/video]
 
Ylös Bottom