Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

samassa servussa toinen erä oli todella hidas ja syynä oli että vihollinen jäi campimaan A lipulle sekä joku snipu jäi C:lle. Silloin tällöin aina vihollisia näkyi mutta harvoin. Harmittavaahan tuo camppiminen on varsinkin tälläisellä pelaajamäärällä. PC:llä tuo nyt ei kauheasti haittaa.
Conquestia on tullut mätettyä aika pajon ja täytyy kyllä yhtyä tähän siinämäärin että näillä konsolin pelaajamäärillä ne matsit tuppaa välillä olemaan TODELLA Tylsiä..
Usein jopa Puolet joukkueesta on jossain muualla kuin sota-alueella. DICE:ltä varmaan toivotuin veto onkin että pelaajamäärää lisättäisiin 32 (mikä tuskin koskaan tulee tapahtumaan)
Alkaa jo ihan kateeksi käydä PC pelaajia kun saavat melkein kolminkertaisella pelaajamäärällä mättää tätä. :(
 
Conquestia on tullut mätettyä aika pajon ja täytyy kyllä yhtyä tähän siinämäärin että näillä konsolin pelaajamäärillä ne matsit tuppaa välillä olemaan TODELLA Tylsiä..
Usein jopa Puolet joukkueesta on jossain muualla kuin sota-alueella. DICE:ltä varmaan toivotuin veto onkin että pelaajamäärää lisättäisiin 32 (mikä tuskin koskaan tulee tapahtumaan)
Alkaa jo ihan kateeksi käydä PC pelaajia kun saavat kolminkertaisella pelaajamäärällä mättää tätä. :(

Itsellä taitaa mennä pc tilaukseen ihan pelikäyttöön, kiinnostaisi testata tuota 64 pelaajan konkkaa. Voi olla kyllä henki aika herkässä, kun ei ole pc:lla tullut vuosiin pelattua.

Äskenhän oli useampi ihan tasaisia eriä rushia, useampi mappi taisi hyökkäävällä porukalla tyssätä siihen viimeiselle mcomille. Pari suvantoerääkin toki mahtui mukaan, varsikin ennen kuin suomiporukka hajaantui eri puolille.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jossain palstalla olin lukevinani moisen kommentin ihan DICE:n kehittäjältä. On pari kertaa (konkassa ja rushissa) tullut itse katsottua, että lähteekö tiketti kuolemasta vai sitten kun spawnaa. Kuoleman hetkellä ei ole tiketiä lähtenyt, mutta spawnatessa on tiketti kadonnut. Toki virheen mahdollisuus minunkin täydellisyyttä hipovissa empiirisissä tutkimuksissa on. ;)

Kuolemat tosin merkataan scoreboardiin vasta kun deploy-ikkuna tulee. Reviven tuoma ticket recovery tosin viittaisi vähän siihen, että tiketti lähtisi kuoleman hetkellä. Enikeis, yleensä jos spawnaa niin kuolee jossain vaiheessa, joten ylläoleva päättely ei kokonaisuudessaan poista sitä faktaa etteikö tiukan matsin loppupuolella (~15 tikettiä jäljellä) tulisi olla tarkkana spawnaako vai ei ja varsinkin mihin spawnaa.

Mukava huomata, että tästäkin saadaan keskustelua edes jollain tasolla aikaiseksi. :)

Tänään tiirailin sitä info-kohtaa ku kenttä käynnistyi ja siinä oli, että lipun menettää jokaisesta spawnista, eikä kuolemista. Joten jos liput on vähissä ja flagit on hallussa niin luottaa vaikka siihen yksinäiseen suteen mikä on kentällä.. Mut on maukasta voittaa tai hävitä allen 10lipun erolla. Sormet hikoaa ja tähtäämisestä tulee vieläkin kankeampaa kuin normisti. Ja nyt puhutaa aika perkeleen kankeasta tähtäämisestä :D Onneksi en pelaa HC:ta, sillä 100m hajonnalla menee omat ja vihut samalla sarjalla :p
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Oli hienoa tuossa olla willywanillin kanssa oltua tankkihippasta ja taisin mainita jotain guided shellit tms että ei ole käytössä.. No pärkeles, onhan mulla jotkut shellit käytössä ollut jo kaksi unlockia sitten!! Eipä ole tullut katseltua tankkien, hekojen, autojen saati sitten lekojen ominaisuuksia "my soldier" osiosta.. Suosittelen kaikille lämpimästi. Itse olen takonut jo useamman tovin tietämättä tuon taivaallista kyseisistä vanupuikoista.
Tässäkin matsissa kun pysyttiin koko ajan liikkessä, niin hyvää jälkeä tuli. :) Jos vihun tankki ei ole kovin lähellä ja hermot kestävät, niin kannattaa heittää se guided shelli ensin ja heti perään perusmukula. Riippuu ampumiskulmasta mutta yleensä tämä disabloi tankin.

Tänään ei kyllä itseltäni lähtenyt järkevää peliä ei sitten millään (lue: päätöntä seikkailua ja tyhmiä virheitä). Rushia pelailtiin ja viimeisessä roundissa olin Kaipajon, t1m4ntin ja huhtoon kanssa Kanaalissa hyökkäävässä tiimissä. konna, jalzu82 ja ilcane puolustamassa. Lähes kaikki comit saatiin räjäytettyä tiukasta vastarinnasta huolimatta, mutta ai että se viimeinen... konnan tunguskan laulu oli niin kova, että silmät ja korvat kiinni ja uutta spawnia kehiin.

Olisi hienoa, jos noihin sotaraportteihin saisi rushin ja conquestin osalta diagrammit, kuinka tiketit on kulunut. Rushin osalta histogrammin/frekvenssijakauman y-akselilla hyökkäävän tiimin tikettimäärä räjäytyksen aikana ja x-akselilla pommisarja. Conquestin osalta y-akselilla kummankin joukkueen tikettimäärä eri värisinä viivoina ja x-akselilla aika.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tietääkö joku jotain suht koht halpaa joystickiä pleikalle? Päätarkoituksena jetille/helille lentelyyn.
 
Tässäkin matsissa kun pysyttiin koko ajan liikkessä, niin hyvää jälkeä tuli. :) Jos vihun tankki ei ole kovin lähellä ja hermot kestävät, niin kannattaa heittää se guided shelli ensin ja heti perään perusmukula. Riippuu ampumiskulmasta mutta yleensä tämä disabloi tankin.

Tänään ei kyllä itseltäni lähtenyt järkevää peliä ei sitten millään (lue: päätöntä seikkailua ja tyhmiä virheitä). Rushia pelailtiin ja viimeisessä roundissa olin Kaipajon, t1m4ntin ja huhtoon kanssa Kanaalissa hyökkäävässä tiimissä. konna, jalzu82 ja ilcane puolustamassa. Lähes kaikki comit saatiin räjäytettyä tiukasta vastarinnasta huolimatta, mutta ai että se viimeinen... konnan tunguskan laulu oli niin kova, että silmät ja korvat kiinni ja uutta spawnia kehiin.

Olisi hienoa, jos noihin sotaraportteihin saisi rushin ja conquestin osalta diagrammit, kuinka tiketit on kulunut. Rushin osalta histogrammin/frekvenssijakauman y-akselilla hyökkäävän tiimin tikettimäärä räjäytyksen aikana ja x-akselilla pommisarja. Conquestin osalta y-akselilla kummankin joukkueen tikettimäärä eri värisinä viivoina ja x-akselilla aika.

Mullakin taisi viimeiset lähemmäksi 10 spawnia päättyä välittömään kuolemaan. Kopteri ylhäältä, ja Konnan tunguska sitten maantasalta. Tuo tunguska on kyllä tolkuttoman op, kunhan pysyy pahimmasta sinkotulesta poissa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No odottakaa kun tulee sellanen vastaan kenellä on Tunguskassa/LAV-AD'ssa reactive armor. Ei hyvää päivää mikä tuhonkylväjä se on silloin.

Tässä kun olen katellut kaverin pelaamista PC'llä, niin kyllä PC pelaajat tuntuvat todella tyhmiltä verrattuna plegen pelaajiin. En nyt tahdo yleistää, mutta ties kuinka usein kaveri on suunnilleen hyppinyt vihollisten nenän edessä ja tyypit ei huomaa lainkaan ja ties mitä muita tyhmiä tekoja oon nähnyt niiden tekevän. Kyllä plegelläkin niitä idiootteja on, mutta kai niitä kohtaa vaan harvemmin kun 24'n ja 64'n ero on aika suuri.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olisi hienoa, jos noihin sotaraportteihin saisi rushin ja conquestin osalta diagrammit, kuinka tiketit on kulunut. Rushin osalta histogrammin/frekvenssijakauman y-akselilla hyökkäävän tiimin tikettimäärä räjäytyksen aikana ja x-akselilla pommisarja. Conquestin osalta y-akselilla kummankin joukkueen tikettimäärä eri värisinä viivoina ja x-akselilla aika.

Diagrammit olisivat kyllä kivoja, samoin kuin "heatmapit" joista näkisi kuinka esimerkiksi tapot, kuolemat ja ajoneuvojen reitit jakautuvat karttojen alueille. Tässä esimerkki Halon vastaavasta systeemistä: Bungie.net. Tosin BF-karttojen iso koko ja pelin mekaniikat muutenkin tekevät varmaan tällaisen datan keräämisen haasteelliseksi...

Ja vielä yksi stunttivideo:
[video=youtube;KOgUh2eutzM]http://www.youtube.com/watch?v=KOgUh2eutzM&feature=g-u&context=G2e90808FUAAAAAAACAA[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Lähes kaikki comit saatiin räjäytettyä tiukasta vastarinnasta huolimatta, mutta ai että se viimeinen... konnan tunguskan laulu oli niin kova, että silmät ja korvat kiinni ja uutta spawnia kehiin.
Se tunguska oli kylläkin Jalzu82:n käytössä loppupelin..
Alkumatsi meni tuon tunguskan puikoissa ja täytyy todeta että tuo vehje on aivan järkyttävä tuhonkylväjä! Tuntuu ettei se tipu millään muulla kuin C4. Yhdessävaiheessa taisi olla kaksikin miestä ampumassa RPG:llä samanaikaisesti mutta ei mitään jakoo.
Toisiks viimesillä Mcomeilla teidän joukkueen smurffi päätti laskeutua siihen mun Tunguskan eteen & juoksi karkuun... no tottakai mä otin sen kopterin ja Jalzu82:lle jäi aikainen joululahja Tunguskan muodossa :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Se tunguska oli kylläkin Jalzu82:n käytössä loppupelin..
Alkumatsi meni tuon tunguskan puikoissa ja täytyy todeta että tuo vehje on aivan järkyttävä tuhonkylväjä! Tuntuu ettei se tipu millään muulla kuin C4. Yhdessävaiheessa taisi olla kaksikin miestä ampumassa RPG:llä samanaikaisesti mutta ei mitään jakoo.
Toisiks viimesillä lipuilla teidän joukkueen smurffi päätti laskeutua siihen mun Tunguskan eteen & juoksi karkuun... no tottakai mä otin sen kopterin ja Jalzu82:lle jäi aikainen joululahja Tunguskan muodossa :)
Juu, lähinnä tarkoitin koko pelissä yleensä. Lause huonosti sijoiteltu. jalzun tunguska tosin paremmin. Anyhow, tähän voi vaan sanoa, että GG.

Jotta tämä postaus edes räpeltäisi yli semi-informatiivisuuden rajan, niin kysynkin, että onko Tunguskaa ja LAV-AD:ta muissa mapeissa kuin Kanaalissa ja Caspian Borderissa?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Diagrammit olisivat kyllä kivoja, samoin kuin "heatmapit" joista näkisi kuinka esimerkiksi tapot, kuolemat ja ajoneuvojen reitit jakautuvat karttojen alueille. Tässä esimerkki Halon vastaavasta systeemistä: Bungie.net. Tosin BF-karttojen iso koko ja pelin mekaniikat muutenkin tekevät varmaan tällaisen datan keräämisen haasteelliseksi...

Ja vielä yksi stunttivideo:
[video=youtube;KOgUh2eutzM]http://www.youtube.com/watch?v=KOgUh2eutzM&feature=g-u&context=G2e90808FUAAAAAAACAA[/video]




Voihan stunttivideot sentään,itse hädin tuskin saan ilmaan tuollaista hävittäjää. Jos se ilmaan sattuukin nousemaan niin maanvetovoima pitää huolen, että se tulee tonttiin samontein :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

.
Conquestia on tullut mätettyä aika pajon ja täytyy kyllä yhtyä tähän siinämäärin että näillä konsolin pelaajamäärillä ne matsit tuppaa välillä olemaan TODELLA Tylsiä..
Usein jopa Puolet joukkueesta on jossain muualla kuin sota-alueella. DICE:ltä varmaan toivotuin veto onkin että pelaajamäärää lisättäisiin 32 (mikä tuskin koskaan tulee tapahtumaan)
Alkaa jo ihan kateeksi käydä PC pelaajia kun saavat melkein kolminkertaisella pelaajamäärällä mättää tätä. :(

Hakkasin sen vajaat kahdeksansataa konkka matsia ja siirryin Rushin puolelle. Pelikokokemus parani ainakin hieman. Vaikka en CoD tyylistä "6 vihollista nurkan takana" peliä arvosta niin kyllähän välillä tulee mieleen että onko tämä Battlefield vai Fallout3.

Saas nähdä kauanko tätä jaksaa vielä pelata. Alkaa mennä joka pelissä hermot noihin nyyppiin joila ei ole mitään tolkkua.
Harmi ettei nähty tässä pelissä rank filtteriä jolla noi low level sällit saataisiin omille servereilleen koheltamaan rauhassa.
Joulu ja christmas noobit on varmaan sellaista kuraa että oksat pois :D

Huvitti katsoa tuolta BF3 Stats sivulta noita assist listoja.
Parhaat assist pelaajat, kolme ensimmäistä japanilaisia. Ykkösellä päälle 80 prosenttia anastettuja tappoja. Toisaalta kaverin tarkkuus oli sellaista 3 prosentin luokkaa rynkyillä että ei ihme
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Caspian Borderissa niitä ei ole mutta
Canal (RUSH) & Wake island (CQ&RUSH) löytyy
Näin näyttää olevan. Ei ihme, ettei niitä ole tullut vastaan kovin usein - ja kun on tullut, niin jälki on ollut tuhoisaa. (Luulin niitä olevan myös Caspianissa, kun eräässä YouTube-videossa tyyppi vetää LAV:lla Caspianissa. PC-puolella eri meininki siis.)

In Battlefield 3, the Tunguska is so far the only Anti-Air Vehicle available for use on consoles for Rush for Noshahr Canals. as the LAV-AD is available to the USMC on Wake Island 2014 on conquest.

Lähde
The LAV-AD is present in console versions of Battlefield 3, but is only on available on Conquest on Wake Island, but only after the USMC takes the airfields.

Lähde

Tosin ko. lauseissa väitetään, että Wake Islandissa jenkkien mobiilitykki olisi vain konkassa, kunnes B-lippu on vallattu. (Testaamallahan tämä selviää, mutta en itse pääse juuri nyt servulle.)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään tuli tällainen jettipilotti sitten vastaan:
Profiili Battlelogissa: hostile1976
[ACE2] hostile__uk

Yritin jotain jetin kanssa touhuta ja tämä kaveri oli Caspian Borderissa kello kuudessa jatkuvasti kuin takiainen. Ne kerrat kun pääsin ampumaan heatseekereillä niin ei tuo edes laittanut flareja: veti muutaman mutkan taivaalla ja mun ohjukset lensi nätisti ohi. Suu loksahti auki ja fiilis oli kuin niillä jampoilla ensimmäisessä Matrixissä, kun Neo pysäyttää luodit.

Kun tuo sitten sai mut ammuttua alas taivaalta niin asia selkeni...
2lw95ih.jpg


Jet leaderboardilta löytyy sijalta kolme. Vähän kyllä laski jamppojen hypeä se, että kun tuli jokin kartta jossa ei ollut jettejä niin nämä sankarit ottavat MAV:it käyttöön ja alkavat teilaamaan jengiä niillä. Parhaimmillaan näin neljän MAV:n sirkuksen Tehranissa. Noh, kukin tyylillään...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tosin ko. lauseissa väitetään, että Wake Islandissa jenkkien mobiilitykki olisi vain konkassa, kunnes B-lippu on vallattu. (Testaamallahan tämä selviää, mutta en itse pääse juuri nyt servulle.)

Pitää paikkansa. Itse pelasin Wakea tässä joku aika sitten ja tuo mobiilitykki tuli vasta sitten sinne halliin, kun se lentokenttä oli hallussa. On se vain mahtava laitos! :) Väkeä kaatuu kuin heinää!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli muuten vilaistua tuota leaderboard listaa itse pelissä, näytti xKonna olevan sijalla 9000jotaki =), ja joku suomalainen(luulisin) sijalla 96 oisko ollu joku Jasu_Koski psn nick?

Niin tuli mieleen että minkälaiset SPM pisteet on vielä mahdollisia ihan rehellisellä pelilä, minä en jaksa uskoa että joku on pelannu yli200h ja sinä aikana SPM on joku 800-1200??(toi on keskiarvo top100, On toki suurempiakin.)
Konnalla näytti olevan tasan 500SPM, itse en usko millään et yli 800SPM voi saada rehellisellä pelillä.
nimittäin jos perus konkka kestää approx.15min ni toihan tarkottas joka matsissa 12 000 pistettä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Conquestia on tullut mätettyä aika pajon ja täytyy kyllä yhtyä tähän siinämäärin että näillä konsolin pelaajamäärillä ne matsit tuppaa välillä olemaan TODELLA Tylsiä..
Usein jopa Puolet joukkueesta on jossain muualla kuin sota-alueella. DICE:ltä varmaan toivotuin veto onkin että pelaajamäärää lisättäisiin 32 (mikä tuskin koskaan tulee tapahtumaan)
Alkaa jo ihan kateeksi käydä PC pelaajia kun saavat melkein kolminkertaisella pelaajamäärällä mättää tätä. :(

Itseäni on jo hyvän aikaa harmittanut monikin asia plege peleissä, myös yläpuolella mainittu. Päätin lopulta ostaa uuden pelikoneen ja siirtyä takaisin pc-pelaamiseen. Eilen tuli uusi rauta haettua ja viikonloppuna se pitäisi kasata, jos aikaa vaan on näin joulun alla. Varmasti bäfääkin jaksaa paremmalla innolla paukutella taas menemään kun pitää aloittaa torrakoiden hankinta alusta :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

.

Hakkasin sen vajaat kahdeksansataa konkka matsia ja siirryin Rushin puolelle. Pelikokokemus parani ainakin hieman.

Harmi ettei nähty tässä pelissä rank filtteriä jolla noi low level sällit saataisiin omille servereilleen koheltamaan rauhassa.
Onhan tuo Konkka todella hyvää harjoitusta, voi tutustua kenttiin vähän vapaammin & muutenkin puuhastella mitälie mieleen juolahtaa.
RUSH:ia on kuitenkin kivempi Konsolilla pelata juurikin vähäisen pelaajamäärän takia & Toimintapainotteiset matsit tarjoaa kyllä paljon miellyttävämmän pelikokemuksen. :)
itse en usko millään et yli 800SPM voi saada rehellisellä pelillä.
nimittäin jos perus konkka kestää approx.15min ni toihan tarkottas joka matsissa 12 000 pistettä.
Lasketaankohan Ribbonit mukaan SPM?.. Jos näin on niin tuo 1000SPM on ihan mahdollinen rehellisinkin keinoin.
Itseäni on jo hyvän aikaa harmittanut monikin asia plege peleissä, myös yläpuolella mainittu. Päätin lopulta ostaa uuden pelikoneen ja siirtyä takaisin pc-pelaamiseen. Eilen tuli uusi rauta haettua ja viikonloppuna se pitäisi kasata, jos aikaa vaan on näin joulun alla. Varmasti bäfääkin jaksaa paremmalla innolla paukutella taas menemään kun pitää aloittaa torrakoiden hankinta alusta :D
Itsekkin tekisin varmaan samoin juurikin Kolminkertaisen pelaajamäärän vuoksi, Varmasti PALJON eeppisemmät matsit. MUTTA Konsolilla on mielestäni parempi yhteisöllisyys, mukavampi pelata, Mahtavaa peliseuraa & Muutenkin parempi asenne :)


E: Miten battlelogista voi muuten katsoa oman sijoituksensa World Leaderboardsilla muutenkuin Selaamalla sivuja TOP Boostereista alaspäin?..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Lasketaankohan Ribbonit mukaan SPM?.. Jos näin on niin tuo 1000SPM on ihan mahdollinen rehellisinkin keinoin.



E: Miten battlelogista voi muuten katsoa oman sijoituksensa World Leaderboardsilla muutenkuin Selaamalla sivuja TOP Boostereista alaspäin?..

-Luulisin että ribbonit lasketaan, mutta muista että tuo pistemäärä pitäisi tulla melkeen JOKAISESTA PELISTÄ, ja kun on sen pari sataa tuntia pelannu niin en jotenki jaksa uskoa että jokaisessa matsissa tuota voisi saada, tuohan melkein tarkoittaisi jokaisesta pelistä pitäisi saada jo jotakin service star/medaleja.
ja ton rankingin näkee ainaki helposti ihan konsolilta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Lasketaankohan Ribbonit mukaan SPM?.. Jos näin on niin tuo 1000SPM on ihan mahdollinen rehellisinkin keinoin.

Muistaakseni tuohon tulee kaikki mahdolliset pisteet, taitaa olla vain laskettu pisteet / peliaika.

Itse olen ihmetellyt miten pääsee edes yli 400 SPM. :) 350 mennään edelleen, tosin on tuo nyt viime aikoina noussutkin aika rivakasti, kun on jäänyt vähemmälle nuo jettihäröilyt sun muut toilailut randomien kanssa.
 
Ylös Bottom