Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itselläni on tällä hetkellä ihan rehellisellä pelaamisella 634 SPM ja kyllä on jo pirun hankala siitä nostaa ylöspäin. Betassa oli jotain 680, mutta mappina kun oli Operation Métro, niin se selittää kaiken.

Edit: Irfan, kohtasitte tuossa matsissa myös näköjään R_E_Dead_N8v'n, joka kuuluu helikopteripuolella siihen kärkikastiin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Muistaakseni tuohon tulee kaikki mahdolliset pisteet, taitaa olla vain laskettu pisteet / peliaika.

Itse olen ihmetellyt miten pääsee edes yli 400 SPM. :) 350 mennään edelleen, tosin on tuo nyt viime aikoina noussutkin aika rivakasti, kun on jäänyt vähemmälle nuo jettihäröilyt sun muut toilailut randomien kanssa.

Oikeaoppisella pelaamisella, Eli pelaamalla Objectiveä & Tukemalla joukkuettasi pääsee helposti ihan sinne MVP sijoille saakka.. Yli 10K Matseissa joutuukin jo tekemään paljon työtä & juosta objectiven väliä kuin mikäkin duracel pupu! eikä tämä edes yksin riitä kuin ehkä puoleen pisteistä.. lisäksi tarvitaan paljon tappoja, assisteja, revauksia, resupplyjä, spottailua, tuhottuja tankkeja ja niin eteenpäin.
Jos kerta Ribbonit kartuttaa SPM:ää niin Joukkuetta paljon tukeva pelaaja on vahvoilla
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itselläni on tällä hetkellä ihan rehellisellä pelaamisella 634 SPM ja kyllä on jo pirun hankala siitä nostaa ylöspäin. Betassa oli jotain 680, mutta mappina kun oli Operation Métro, niin se selittää kaiken.

Edit: Irfan, kohtasitte tuossa matsissa myös näköjään R_E_Dead_N8v'n, joka kuuluu helikopteripuolella siihen kärkikastiin.

Tuo jätkä tappoi minut kopterillaan kun olin juoksemassa tankkiin basessa ja jätkä ajaa kopterilla mun päälle maata viistäen. Killcamista näkyi et jätkä oli ehtinyt kauas kukkuloille, taitava kaveri täytyy myöntää.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Oli eilen mukava pelata suomiseurassa vaikka tosin rundit eivät oma kohtaisesti hyvin menneet. Oma tiimi jylläsi viholliseen spawniin kun oli vallaneet kaikki spawnit ja ilmassa hyrräili kolme MAV:tä.

Caspian oli aika ajoneuvo painotteinen harvoin jalkaväkeä tuli konkassa vastaan. En ole hirveästi tätä kenttää pelannut. Olisin mielelläni lentänyt jetillä mutta juuri kun menin jetin sisään niin vihollisen jet lentään yli ja ei kerrennyt itse tekemään mitään.

Tänään varmaan pelaamaan rushia ja miettimään taktiikoita kuinka pääsisi parhaiten läpi ja saisi hyvin puollustettua.

Conquestissa täytyy välillä alkaa jäämään lippulle vartioon. Eilen Bazaarissa oma tiimi oli B:llä (muistaakseeni kaikki) vihollinen valtasi A:n ja C:n oltiin siinä sitten motissa :D Yleensä aina itse olen juoksemassa B:lle erän alussa niin on hieman helpompi conquestissa sitten taistella.

Onko noista puvuista naamioitumisen kannalta mitään hyötyä? Mietin vain että voisi aina kartta kohtaisesti miettiä asun jota käyttää.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko tuo Battlelog ilmainen käyttää? Lähdin meinaan nyt aktivoimaan sitä ja tarttis hyväksyä noi ehdot... niin onko siinä joku maksu?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Oikeaoppisella pelaamisella, Eli pelaamalla Objectiveä & Tukemalla joukkuettasi pääsee helposti ihan sinne MVP sijoille saakka.. Yli 10K Matseissa joutuukin jo tekemään paljon työtä & juosta objectiven väliä kuin mikäkin duracel pupu! eikä tämä edes yksin riitä kuin ehkä puoleen pisteistä.. lisäksi tarvitaan paljon tappoja, assisteja, revauksia, resupplyjä, spottailua, tuhottuja tankkeja ja niin eteenpäin.
Jos kerta Ribbonit kartuttaa SPM:ää niin Joukkuetta paljon tukeva pelaaja on vahvoilla

Tarkoititko että 10k mukaanlaskematta ribboneita? Saa kyllä aika hyvin vetää kierroksen:D Tosin ei kyllä ollenkaan mahdoton tehtävä, aika usein tulee 7k ilman ribboneita ihan vain lippuja valtaamalla ja vihuja tappamalla. Toki vähän väliä tulee omille jaettua health-packeja ja ammoja, mutta välillä noitten omien ratkasut on niin huonoja että on pakko vähän lone wolfata.:p

Esim. Grand Bazaarissa kun omat on vallannu A:n ja vihut C:n, jolloin molemmat pyrkii B:tä valloittamaan, niin tuntuu silloin tällöin ettei kenellekkään muulle tule mieleen koukata kentän sivuja pitkin vihollisten selkään tai mennä valloittamaan sitä vihollisten toista lippua. Sen sijaan he juoksevat mieluummin varmaan kuolemaan sillä pääkujalla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eipä taida aika kulua myöskään noissa ru army/ us marines service medalleissa jos olet jonkun vempeleen kyydissä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ne kerrat kun pääsin ampumaan heatseekereillä niin ei tuo edes laittanut flareja: veti muutaman mutkan taivaalla ja mun ohjukset lensi nätisti ohi. Suu loksahti auki ja fiilis oli kuin niillä jampoilla ensimmäisessä Matrixissä, kun Neo pysäyttää luodit.
Olen huomannut tämän videon tekniikan toimivan melko usein, kun sitä muistan käyttään. "-- start making a sharp turn in a slight downward angle."

Oikeaoppisella pelaamisella, Eli pelaamalla Objectiveä & Tukemalla joukkuettasi pääsee helposti ihan sinne MVP sijoille saakka.. Yli 10K Matseissa joutuukin jo tekemään paljon työtä & juosta objectiven väliä kuin mikäkin duracel pupu! eikä tämä edes yksin riitä kuin ehkä puoleen pisteistä.. lisäksi tarvitaan paljon tappoja, assisteja, revauksia, resupplyjä, spottailua, tuhottuja tankkeja ja niin eteenpäin.
Jos kerta Ribbonit kartuttaa SPM:ää niin Joukkuetta paljon tukeva pelaaja on vahvoilla
Tähän haluan vielä mainita sen, että jos mietitään Battlefieldin pisteiden karttumista yleensä, niin kyseessä ei ole nollasummapeli. Tämä tarkoittaa sitä, että pitkään kestäneet roundit (20-35min) mahdollistaa huimien pistepottien kartuttamisen kummallekin joukkueelle. Tasaisissa ja monipuolisesti pelatuissa peleissä lyhyesti sanottuna pisteitä ropisee, kun viitsii olla valppaana ja ottaa kaikki irti omasta kitistä. Jos kerran aika on rahaa, niin tässä pelissä aika = bongoja. PTFO ja support the team!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

itse en usko millään et yli 800SPM voi saada rehellisellä pelillä.
Mulla on yks jantteri kaverilistalla (Citycruzer) sillä on Spm +860,se on sijalla 9 tankki tapoissa
Ja eikä ole todellakaan huijjannu se vaan tietää mitä tekee (kd yli 6) :)
itellä spm vähä yli 500 vaikka olen se "Hyödytön rölli" joka vaan camppii (NOT)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Harmittavaa että päivisin on vain muutama rush serveri ja muutama conquest serveri ja illalla sitten useampia sivuja vapaita servereitä. Itselläni jostain syystä on mennyt rundit huonommin. Viime matsissa oli hyviä tilateita yllättää vihollinen mutta sitten vihollisen rpg yllätti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko noista puvuista naamioitumisen kannalta mitään hyötyä? Mietin vain että voisi aina kartta kohtaisesti miettiä asun jota käyttää.
Onhan niistä aina jotain hyötyä. Itse käytän kaikissa aavikkomapeissa (Op. Firestorm, Kharg Island jne.) desert khakia, vähän vihreämmissä mapeissa kuten Caspian Border käytän veteran camoa ja urbaaneissa tai vähän tummemmissa mapeissa (Sharqi Peninsula, Op. Métro jne) spec ops camoa. Tuo spec ops camohan myös vähentää susta tulevaa lämpösäteilyä, joten et näy niin hyvin IRNV-tähtäimessä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuo jätkä tappoi minut kopterillaan kun olin juoksemassa tankkiin basessa ja jätkä ajaa kopterilla mun päälle maata viistäen. Killcamista näkyi et jätkä oli ehtinyt kauas kukkuloille, taitava kaveri täytyy myöntää.

Joo, kyllä se kopupilottikin hienosti veti. C:n luona se pompotti sitä kopteria jonkun KFIN-jantterin päällä ja antoi kopterin ja roottoreiden hakata päin kallioseinämää. En tajua miten se kopteri pysyi ehjänä.

Näköjään herralla on videoitakin. Vähän tämänkaltaiselta touhu näytti eilen (tämä HC:n puolelta):
[video=youtube;BkhLpTHhYJo]http://www.youtube.com/watch?v=BkhLpTHhYJo[/video]

Varsinkin nuo käännökset näyttävät pirun nopeilta. Täytyy yrittää plagioida, vaikka omissa kopupilotin taidoissa on muutenkin aika rutkasti hiomista. :D

Olen huomannut tämän videon tekniikan toimivan melko usein, kun sitä muistan käyttään. "-- start making a sharp turn in a slight downward angle."

Kiitos vinkistä, täytyy kokeilla! Toi hostile-jamppa on aivan eri tasolla tuon jetin kanssa. Mulla ei ainakaan ollut mitään jakoa. Aika lailla tosin näytti mieltyneen baserapeamiseen, joten harvemmin pääsin sen kimppuun etulyöntiasemasta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Näköjään herralla on videoitakin. Vähän tämänkaltaiselta touhu näytti eilen (tämä HC:n puolelta):
[video=youtube;BkhLpTHhYJo]http://www.youtube.com/watch?v=BkhLpTHhYJo[/video]
Varsinkin nuo käännökset näyttävät pirun nopeilta. Täytyy yrittää plagioida, vaikka omissa kopupilotin taidoissa on muutenkin aika rutkasti hiomista. :D

Eihän noin nopeaa voi edes lentää saatika kääntyä? Ja kaiken lisäksi framerate laskee kopun kyydissä niin alas ettei saa edes selvää missä mennään jos noin alhaalla puitten seassa lentää.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei voi muuta sanoa, ku hirveää tubaa ollut viime päivien pelit! Jokainen battle suurin piirtein hävitty 0-200. Jos olen tankissa jonkun kanssa tankissa niin kuskina ollut ihan ihme tyyppi, joka jurraa 100km päässä lipuista tai sit ajaa suoraan suden suuhun. Jos itse ajan tankkia niin yksin saan olla..

Kaikki liput ovat vastustajilla ja niitä sit yksin yrittänyt valloittaa. Vihulta saan ehkä ekan aallon hoidettua ja liput neutralisoitua kunnes sieltä tulee tankki ja tiivis poppoo..game over mun ampumataidoilla.. Ei voi käsittää mihin mun 11 muuta ovat menneet?!? Aina ollaan alakynnessä, missä ikinä taistellaan..

Perkuleeeeee! W/L on varmaan 1-10 tällä hetkellä.. Jotenkin tuntuu, että teet niin tai näin, aina menee päin pe..! Jos vaihtoehtoina on kurkata vasemmalle tai oikealle niin valitsen just sen missä se vihu ei ole ja saan lyijyä naamaan :D

Olo on kuin pokeripöydässä.. TILTISSÄ :)

Illalla uusiksi, kera wiskin ja tumman oluen. Noilla ei voi kuin voittaa!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eihän noin nopeaa voi edes lentää saatika kääntyä? Ja kaiken lisäksi framerate laskee kopun kyydissä niin alas ettei saa edes selvää missä mennään jos noin alhaalla puitten seassa lentää.
Kyllä toi Ah-1 kääntyy sinne minne tatilla sohottaa. Noi 180 asteen käännöksetkin menee ku vettä vaan kun pistää kopun köllöttämään pikkasen kyljelleen ja runttaa nokkaa alaspäin. Mi-28 onki sitte sellanen sotanorsu ettei tuu mitään.

// Kasvaa epämääränen uloke otsaan kun nyt on ollu pari päivää putkeen 80% peleistä jotain sanoin kuvailematonta paskaa. Omalla puolella ollu lähes kaikki jotain 10-30lvl smurffeja ja vasta puolella lähes kaikki everstejä. Kaverilistallaki kaikki bäfä konkarit jossain tumputtamassa niin ei saa ees kunnon pelejä aikaseksi. Kaiken kivan lisäksi jostain on ruvennut ilmestymään kauheet määrät koko rundin ajan perseileviä team killereitä. :E
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onnittelut The_Akzu :lle Battlefield 3- ja KonsoliFIN-T-paidasta. Näytä liitetiedosto 8316

E:
Miten battlelogista voi muuten katsoa oman sijoituksensa World Leaderboardsilla muutenkuin Selaamalla sivuja TOP Boostereista alaspäin?

Ei siihen ole mitään helppoa tietä. Käytin oikein aikaa tuohon ja leaderboardsissa on kaiken kaikkiaan 334 sivua pelaajia. Tähän sivumäärään mahtuu 10 000 pelaajaa ja sijalla 10 000 olevalla on pisteitä tällä hetkellä 4,112,340. Kaikki joilla pisteet on alle ton eivät listalle mahdu. Tossa listalla on aivan tuhottomasti pelaajia joiden nimi on harmaana eli heidät on ilmeisesti deletoitu?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei voi muuta sanoa, ku hirveää tubaa ollut viime päivien pelit! Jokainen battle suurin piirtein hävitty 0-200. Jos olen tankissa jonkun kanssa tankissa niin kuskina ollut ihan ihme tyyppi, joka jurraa 100km päässä lipuista tai sit ajaa suoraan suden suuhun. Jos itse ajan tankkia niin yksin saan olla..

Kaikki liput ovat vastustajilla ja niitä sit yksin yrittänyt valloittaa. Vihulta saan ehkä ekan aallon hoidettua ja liput neutralisoitua kunnes sieltä tulee tankki ja tiivis poppoo..game over mun ampumataidoilla.. Ei voi käsittää mihin mun 11 muuta ovat menneet?!? Aina ollaan alakynnessä, missä ikinä taistellaan..

Perkuleeeeee! W/L on varmaan 1-10 tällä hetkellä.. Jotenkin tuntuu, että teet niin tai näin, aina menee päin pe..! Jos vaihtoehtoina on kurkata vasemmalle tai oikealle niin valitsen just sen missä se vihu ei ole ja saan lyijyä naamaan :D

Olo on kuin pokeripöydässä.. TILTISSÄ :)

Illalla uusiksi, kera wiskin ja tumman oluen. Noilla ei voi kuin voittaa!



Kappas joku muukin on huomannut tuon saman asian. Tänään tuli turpaan caspianissa ihan kunnolla, kaverin kans koitettiin kahdella tankilla oikein lippuja vallata . Mut eipä siinä paljon mahiksia ollut kun vastapuolella oli hullu kopterikuski :D Muut meidän puolella olevat ihailivat maisemia jeteillä lennellessä, eikä joutaneet meitä auttamaan esim. C-lipulla kun oltiin tulituksen kohteena :mad:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Oikeaoppisella pelaamisella, Eli pelaamalla Objectiveä & Tukemalla joukkuettasi pääsee helposti ihan sinne MVP sijoille saakka...

Sanoisin, että tutulla tiimillä ja HS:llä on todella, todella suuri merkitys pisteiden määrään. Kun itse pelaan 100% randomien kanssa ja vielä ilman mikkiä niin ei ole mitään jakoa kovinkaan kummoisiin pistesaaliisiin muuta kuin sattumalta.
 
Ylös Bottom