Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olen myös yrittänyt kerätä jokaiselle aseelle Service Starin, mutta menee hermot noihin paskoihin aseisiin.
Eihän siinä ole pakko itseään kiduttaa, vaikka itsekin teen tätä, enkä edes tiedä miksi. :D

Itellä alko kans tänään kiehumaan tuon kanssa canalissa. Olin Z11W lähössä ja juuri pääsin spwnaamaan kopteriin niin saman tien kuolin kun se yks kyttäs siinä little birdin kanssa ja kopteri ei räjähtäny ja sitte yks vihuista otti sen. Tästä se mukavuus sitte alkokin kun vihuilla oli 3 vatkainta basen yllä pörräämässä ja niillä lentäjillä tais olla tappoja yhteensä jotaki 70. Onneks sain sen yhen mulkun ammuttua iglalla alas lopussa. Seki ehti vissiin 7 kertaa tappamaan minut.
Mul kävi niin hauskasti, että tuollainen samanlainen neropatti alkoi lukittelee heatseekereitään muhun kun respasin siihen Z11W
eehen. Siinä sitten käännyin ympäri ja ammuin konekiväärillä. Joillakin selvästi jää aivot sinne narikalle ennen taistelukentille siirtymistä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tietääkö kukaan miten tuon m1911 S-Tacin saa?:confused: Se näkyy battlelogissa mutta minulla ei sitä kuitenkaan ole. Olen kyllä bf veteraani ja minulla on m1911 supressor ja tactical light
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko noi b2k mapit tosiaan tarkoitettu pelkkään perseilyyn? Raivostuttaa kun hyvän ja miellyttävän peliputken katkaisee joku lapsellinen conquest assault in gulf of oman tai muu vastaava trolli.
Jep. Hyvä normaali konkkasessio muuttuu hampaiden kiristelyksi silloin kun ruutuun lävähtää: Conquest Assault.
Miksi pirussa noita muita b2k-mappeja ei saada tai haluta pätsätä myös normaalille conquestille? Uskoisin että muitakin samoin ajattelevia löytyisi pilvin pimein.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Guided Shell on mahtava! Mutta mikä se kolmas paikka tankissa on, jossa voi sitten maalailla kohteita tuolle Guided Shellille? Miksei mulla tule sitä kolmatta paikkaa? Tai siis en itse ainakaan siihen pääse X:stä, vaikka olisikin Guided Shell käytössä. Kaveri pääsee ja tällä on tankissa käytössä myös Guided Shell, Autoloader (itsellä myös tämä) ja sitten hänellä on vain erinä Zoom Optics, kun itselläni on Thermal. Vaikuttaako tuo Zoom Optics sitten siihen kolmanteen paikkaan? Kyllä kaveri pystyy tulemaan mun tankin kyytiin ja menemään siihen kolmannelle paikalle... Mutta itse en voi, enkä voi myöskään kaverin tankissa.

???

Ja positiivistakin sanottavaa löytyy: mikit toimii nyt täydellisesti!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Guided Shell on mahtava! Mutta mikä se kolmas paikka tankissa on, jossa voi sitten maalailla kohteita tuolle Guided Shellille? Miksei mulla tule sitä kolmatta paikkaa? Tai siis en itse ainakaan siihen pääse X:stä, vaikka olisikin Guided Shell käytössä. Kaveri pääsee ja tällä on tankissa käytössä myös Guided Shell, Autoloader (itsellä myös tämä) ja sitten hänellä on vain erinä Zoom Optics, kun itselläni on Thermal. Vaikuttaako tuo Zoom Optics sitten siihen kolmanteen paikkaan? Kyllä kaveri pystyy tulemaan mun tankin kyytiin ja menemään siihen kolmannelle paikalle... Mutta itse en voi, enkä voi myöskään kaverin tankissa.

???

Ja positiivistakin sanottavaa löytyy: mikit toimii nyt täydellisesti!


Vaatii sen 100 000 pojoo tankilla, et ei muutaku tankille keräämään vielä parikyttuhatta pistettä ni aukee sullekki :cool:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mistä se sitten pistetään? Ei se ainakaan siellä tankin "perkeissä" ole...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itselläkin jumitti ensimmäiseen loading ruutuun pari kertaa mutta lähti toimiin kun käytin levyn pihalla. Asiasta toiseen, osaako joku kertoa mitä nämä mystiset rantojen miehet ovat jotka näkyvät battle reportissa haaleasti Battle Report - Battlelog / Battlefield 3 ja kun katsoo kyseisien herrojen profiiliin niin näyttää esim. tältä Stats & Progression - RR_Barsa - Battlelog / Battlefield 3 Kaverin nimen alla komeilee että olisi pc pelaaja:confused:
Toivottavasti joku sai selvää.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mystiset rantojen miehet eivät ole luoneet itselleen EA/BLog tiliä

Pelin kaatuminen johtuu mikkipatchista

Skyrimiin tuli lagia korjaava patch

Kokoomus on lahtaripuolue
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Liekkö Dice TAAS sössinyt asiansa patchissä kun tyhjiin servereihin ei ole enään mahdollista liittyä? Sinne meni viimeset quads & clan matsi mahdollisuudet :confused:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Liekkö Dice TAAS sössinyt asiansa patchissä kun tyhjiin servereihin ei ole enään mahdollista liittyä? Sinne meni viimeset quads & clan matsi mahdollisuudet :confused:

Huomasin ton kans, mutta enpä tullut ajatelleeksi tuota. Eikö pääse liittymään edes täyden squadin kanssa?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sama vika Rahikaisella. Kahdesti jämähtänyt loading -kohtaan, mutta toimii heti uudelleen käynnistettäessä.

Tänään taas huomasi miten hauska peli tämä on squadin kanssa. Ensin Kharq Islandin lentotukialuksen jetteihin synnyttyämme huomasin, että itse olen takimmaisessa ja IRL-squad kaveri etummaisessa jetissä. Countdownin päätyttyä pistin R2:en pohjaan ja afterburnerin päälle ja ajoin oman jetin suoraan kaverin jetin persuksiin joka putosi mereen. Tässä rytäkässä räjähti myös smurffien helikopteri. :D

Toinen samankaltainen "vahinko" tapahtui Grand Bazaarissa. Kaveri oli pysähtynyt IFV:een kanssa ampumaan kujaa kohti ja suoraan hänen edessä oli vastustajan miina. Kuka tuollaista voisi vastustaa? Tyrkkäsin kaverin MBT:lla miinan päälle ja jo ennestään huonossa hapessa ollut IFV tuhoutui tuusan nuuskaksi. Nauroin mikissä varmaan koko loppuerän ajan..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kun kuuluu sitä nopeaa piipitystä. Silloin on ohjukset laukaistu ja perässä.

Tuntuu että ohjus tulee aina kopiksi asti. Pitääkö kopulla lähtä kuitenkin pikkusen reilummin liikkeelle samalla ku laittaa flaret, kun monesti kopteri on aikalailla leijunnassa ja otan ehkä vaan korkeutta lisää...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sama vika Rahikaisella. Kahdesti jämähtänyt loading -kohtaan, mutta toimii heti uudelleen käynnistettäessä.

Tänään taas huomasi miten hauska peli tämä on squadin kanssa. Ensin Kharq Islandin lentotukialuksen jetteihin synnyttyämme huomasin, että itse olen takimmaisessa ja IRL-squad kaveri etummaisessa jetissä. Countdownin päätyttyä pistin R2:en pohjaan ja afterburnerin päälle ja ajoin oman jetin suoraan kaverin jetin persuksiin joka putosi mereen. Tässä rytäkässä räjähti myös smurffien helikopteri. :D

Toinen samankaltainen "vahinko" tapahtui Grand Bazaarissa. Kaveri oli pysähtynyt IFV:een kanssa ampumaan kujaa kohti ja suoraan hänen edessä oli vastustajan miina. Kuka tuollaista voisi vastustaa? Tyrkkäsin kaverin MBT:lla miinan päälle ja jo ennestään huonossa hapessa ollut IFV tuhoutui tuusan nuuskaksi. Nauroin mikissä varmaan koko loppuerän ajan..
Hieno mies. Ei basaarissa muuten ole MBT:tä conquestissa. En ole tainnut ryysiä ikinä siellä pelata, joten vaikea sanoa sen osalta mitään.

Tänään jäätyi ensimmäisen kerran siihen loading-kohtaan, jumitti pleikkarin ja piti käynnistää uudelleen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

How to be FRIGGIN' good recon - Prokopjevin sotakoulutus tarkka-ampuja-alokkaille :)D):

Ihme kyllä 90% sotatantereilla olevista reconeista on 1-10 levelisiä kavereita, jotka ampuvat jokaista liikkuvaa objektia. Nyt kun viime aikoina on tuntunut siltä, että nämä sankarit ovat vain lisääntyneet, päätin tehdä radikaalin ratkaisun kirjoittamalla pienen vinkkilistan Conquest-pelimuotoa pelaaville reconeille. Aloitetaan!

Spottailu: Spottaa jokainen vastustaja jonka näet kiikaritähtäimesi lävitse! Älä aloita heti räiskimistä, vaikka kohde näyttäisi varmalta tapolta. Laaki saattaa joskus mennä vastustajasta ohitse ja siitähän ei hyödy yhtään kukaan. Jos satut spottauksen jälkeen ampumaan ohitse/osut alakroppaan oma voi käydä viimeistelemässä sinun spottaaman vihollisen! Eli:

Tähtää -> Spottaa -> Ammu.

Spottaa myös KAIKKI vastustajan kulkuneuvot, jetit ja helikopterit jotka satut näkemään. Nämä on tärkeimpiä asioita reconin duunissa! Varsinkin omien hornettilentäjien elämä helpottuu huomattavasti, kun sitä yhden pikselin kokoista pistettä ei tarvitse silmät siristäen ruudulta etsiä, vaan hän näkee jo kaukaa sinun spottaaman vastustajan.

Spawn Beacon: Silloin tällöin näkee niitä oman elämänsä sankareita jotka iskevät spawn beaconin keskelle kulkuväylää kaikkien nähtäväksi. Spawn Beacon on yksi tärkeimmistä asioista mitä tulee Conquestissa tappioasemasta nousemiseen. Mikäli vastustajalla on kaikki liput hallussa ja he ovat suorittamassa baserapea ja sinä olet sen kiven päällä kilometrin päässä omasta basestasi, heitä se spawn beacon suojaisaan paikkaan. Tällöin kuolleet joukkuetoverisi voivat syntyä sinun spawnilaitteestasi ja mennä valloittamaan vastustajan liput jolloin baserapettajat ovat ”motissa” ja usein oma joukkueesi kääntää tappioaseman voittoon.

MAV: Vaikka MAVilla voi tappaa vastustajia, sen pääasiallinen tarkoitus ei ole siinä. Käytä MAVia spottailuun, mutta älä tarkoituksenmukaisesti yritä taklata koko erän ajan vastustajia muutaman tapon toivossa. Tapa kämpperit, spottaa juoksijat on täydellinen ohjesääntö, joka on syytä pitää MAVeillessa mielessä.

SOFLAM: Tiedän kokemuksesta, että Javelinit ja Guided Rocketit ovat harvinaisia smurffien kanssa pelatessa, mutta aseta kuitenkin SOFLAM paikkaan, joka on suojaisa, mutta josta näkee vastustajien vekottimet helposti. Engineerien elämä helpottuu huomattavasti ja tämän lisäksi saat SOFLAMista erittäin paljon pisteitä. Mikäli näet taivaalla olevan lentohärvelin, nappaa SOFLAMin ”kauko-ohjain” ja osoita helikopteria/jettiä, kunnes oma tuhoaa sen. Pelkkä SOFLAMin asentaminen ei hyödytä ketään, sillä vastustajat tuppaavat liikkumaan härveleillään, joten se parin sekunnin piip-piip ei hyödytä yhtään ketään.

T-UGS: Suoraan sanoen turha kapistus, sillä usein jokainen vastustaja näkyy pilkkuina minimapissa. Jos kuitenkin käytät T-UGSia, aseta se lipun läheisyyteen, jotta lippua valtaavat näkyvät minimapissa omille joukkuekavereille. ÄLÄ käytä T-UGSia oman selustasi turvaamiseen, sillä hyvä recon ei ole omaan pussiin puhaltaja, vaan hyvä recon osaa mennä sellaiseen paikkaan, johon vastustaja ei osaa tulla ilman jäätävää munkkia!

Kulkuvälineet: Älä KOSKAAN käytä helikopteria tai jettiä kulkuvälineenä siihen ihannekämppipaikkaasi pääsemiseen. Kiipeä torneihin ja kerrostaloihin vaikka MAVilla, mutta älä KOSKAAN lentohärveleillä.

Ampuminen: BF3:ssa panokset noudattavat painovoimaa (toisin kuin eräässä kilpailevan sarjan pelissä *krhmkrhm*), joten muistathan aina ottaa parin sentin verran ennakkoa etenevästä vastustajasta. Jos näet vastustajan kaukana – tulee tähtäin asettaa myös riittävästi ylöspäin, jotta luoti napsahtaisi kohdetta suoraan ohimoon. Opettele käyttämään kiikarikiväärisi tähtäimen taulukoita hyväksesi, jotta tiedät minkä verran ennakkoa/korkeutta tulee asettaa tappoa varten. ÄLÄ räiski helikoptereita, jettejä, tankkeja tai maastureita, sillä tappoja niistä ei tule kuin äärimmäisellä tuurilla. Eri asia on se, jos helikopterikuski leijuu suoraan kohti sinua, mutta älä ikinä ammu täydessä vauhissa liitävää kopteria tapon toivossa.

Yleinen mielipide reconeista on se, että ne ovat vain haitaksi omalle joukkueelleen. Harmiksenne totean, että tuo väittämä on 100% hevonpaskaa. Hyvät reconit ratkovat pelejä itsekseen (Spawn Beaconit, SOFLAMit ja spottaukset ymm.). Älä luovuta heti mikäli et osu ensimmäisellä panoksellasi kilometrin päässä olevan vastustajan päähän, sillä hyväksi reconiksi ei tulla ilman ohilaukauksia, pudotuksia katoilta ja muita yleisiä facepalm-tason epäonnistumisia. Allekirjoittanut ei ole välttämättä kaikista optimaalisin kirjoittaja kertomaan kuinka hyväksi reconiksi tullaan, mutta olen kuitenkin kuluttanut siihen hahmoluokkaan aikaa sen verran, että tiedän suurinpiirtein mistä puhun. Good luck, rookie recons! I’ll have my eyes on you!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Edit:
Hieno mies. Ei basaarissa muuten ole MBT:tä conquestissa. En ole tainnut ryysiä ikinä siellä pelata, joten vaikea sanoa sen osalta mitään.

Heh, en siis MBT:tä tarkoittanut, vaan sitä "pienempää" tankkia, jonka nimeä en satu muistamaan.
 
Ylös Bottom