Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

  • Viestiketjun aloittaja BF
  • Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Toivon todella, että PC versiosta tulisi edes jotain tietoa ja, että se portattaisiin hyvin PC:lle. En viitsisi tätä konsolille ostaa ja pelata jotain 20fps, kun koneella pyörisi paljon paremmin:rolleyes:


No älä sit viiti ostaa tätä konsolille ja odota sitä PC versiota jossa on sulava 200 fps.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Joudunkohan ostamaan Collector's Editionin kun pelkästään nuo pelin sisäiset edut kiinnostaa, vai tuleekohan myöhemmin DLC:nä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Joudunkohan ostamaan Collector's Editionin kun pelkästään nuo pelin sisäiset edut kiinnostaa, vai tuleekohan myöhemmin DLC:nä?

Itseä ei nuo pelin sisäiset edut niin kiinosta. Joten saattaa hyvinkin olla, että itse pistän koodit myyntiin tuonne ps3 puolelle kunhan tuon colletorin saa kaupasta käsiinsä :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

No älä sit viiti ostaa tätä konsolille ja odota sitä PC versiota jossa on sulava 200 fps.

Jos tän kanssa ei olla tehty x^n -kertaa parempaa työtä kuin IV porttauksen kanssa, niin turha haaveilla edes sujuvasta 40fps. Seitsemän patchia taitanut tulla ja siltikin peli vaatii koneelta todella suuret tehot. En tiedä miten pyörii nykyajan huippuosien, mutta julkaisuajan parhaimmatkin koneet nikotteli sen kanssa ja pahasti. Lisäosien kanssa ilmeisesti ollaan jo onnistuttu paremmin. Toivottavasti tämä on heillä tuoreessa muistissa ja osaavat ottaa oppia siitä, GTA IV:n porttaus sai kyllä niin paljon lokaa niskaansa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Itseä ei nuo pelin sisäiset edut niin kiinosta. Joten saattaa hyvinkin olla, että itse pistän koodit myyntiin tuonne ps3 puolelle kunhan tuon colletorin saa kaupasta käsiinsä :)
Myyt vaan suoraan mulle että varmasti saan ne :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Nyt tuli infoa, että montako levyä boksilla on:

Grand Theft Auto V is the largest and most ambitious game we have yet created, and takes full advantage of every ounce of processing power available in the current generation of consoles. In order to provide the best possible experience for such a massive and detailed world, the game will have installation requirements on both Xbox 360 and PlayStation®3 systems. For Xbox 360, Grand Theft Auto V will ship on two discs; Disc 1 will be used for a one-time mandatory install and Disc 2 will be used to play the game. After the install, players will be able to enjoy both Grand Theft Auto V and Grand Theft Auto Online without any need to switch discs.
This initial install will require an Xbox 360 Hard Drive or an external 16GB USB flash drive with at least 8 GB of free space. If using a USB flash drive it must be at least USB 2.0 with a minimum 15mb/s read speed and formatted for Xbox 360 use. A new USB flash drive is recommended to ensure optimum performance. For PlayStation®3, the game ships on one disc and will install content as soon as you insert the game. The install is roughly 8GB, and players will be able to play as soon as the install is complete.

Asked & Answered: GTAV | Rockstar Games

Eikös Forza 4:ssä ollut aika samanlainen systeemi?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Vähän pyllystä siinä mielessä itellä et tällä hetkellä xboxin kovolla 5 gigaa varaa, kun on tuo 20 gigan boxi. Pakko alkaa sit poistelee vanhoja pelejä ihan raasti. Aika paljon oon jo noita puhistellu ja poistellu DLC:t peleistä joita en enää tarvi. Jostaki pitäis vääntää vielä 3 gigaa pois. :confused:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Ostat 16gb:n muistitikun niin saat lisätilaa eikä pitäis maksaa paljoa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Huomenna kolahtaa ja lujaa:

BOqP8FtCIAIiRRB-600x600.jpg


Lähde: R* twitter
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

17 Suomen aikaan?
Juuri niin.

Että oikein gameplaytä tarjoillaan yli kaksi kuukautta ennen julkaisua uudesta GTA:sta. Huh huh! Itse en toki tarjoukseen tartu. Hauskempaa se gameplay on ensikertaa nähdä ja kokea sitten vasta itse pelissä, kuten olen jo monesti sanonut. Pari kuukautta menee nopeasti.

edit: Ollimollih, hidas!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Juuri niin.

Että oikein gameplaytä tarjoillaan yli kaksi kuukautta ennen julkaisua uudesta GTA:sta. Huh huh! Itse en toki tarjoukseen tartu. Hauskempaa se gameplay on ensikertaa nähdä ja kokea sitten vasta itse pelissä, kuten olen jo monesti sanonut. Pari kuukautta menee nopeasti.

Itsekkin olin aivan tyytyväinen ajatukseen, että ennen julkaisua ei enää gameplayta tule, mutta onhan tämä nyt pakko katsoa. En omista itsekuria GTAn suhteen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Juuri niin.

Että oikein gameplaytä tarjoillaan yli kaksi kuukautta ennen julkaisua uudesta GTA:sta. Huh huh! Itse en toki tarjoukseen tartu. Hauskempaa se gameplay on ensikertaa nähdä ja kokea sitten vasta itse pelissä, kuten olen jo monesti sanonut. Pari kuukautta menee nopeasti.

edit: Ollimollih, hidas!

Itse taas odotan hyvinkin paljon aitoja gameplay pätkiä. Tähän asti peli ei ole vielä esittänyt mitään, minkäperusteella ostopäätös olisi syntynyt. Nyt on aika näyttää, että GTA on edelleen ajankohtainen eivätkä muut pelit ole ajaneet siitä ohi oikealta ja vasemmalta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Itse taas odotan hyvinkin paljon aitoja gameplay pätkiä. Tähän asti peli ei ole vielä esittänyt mitään, minkäperusteella ostopäätös olisi syntynyt. Nyt on aika näyttää, että GTA on edelleen ajankohtainen eivätkä muut pelit ole ajaneet siitä ohi oikealta ja vasemmalta.

Suurimmalle osalle ostospäätös syntyi siinä vaiheessa kun ensimmäinen traileri ilmestyi marraskuussa 2011, tai viimeistään viime marraskuussa kun saatiin jotain infoa pelistä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom