Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]
Yksi mielenkiintoinen aspekti GTA V:ssä on tuo viilattu talouspuoli, esim, kiinteistökauppa, pörssi ja osakkeet.
Itse ajattelin sijoittaa kaikki ryöstöistä yms tienatut rahat pörssiin ja tarkoitus olisi omistaa osake-enemmistö jokaisesta GTA V:n pörssiin listautuneesta isosta yhtiöstä. esim Ammonation(asekauppa) pikaruoka-ravintolat jne jne
Jakavatkohan nuo pörssiyhtiöt osinkoja?
Tätä samaa olen miettinyt

Ja olen pohtinut että voisiko olla mahdollista toteuttaa jonkinsortin pörssikeinottelua, voisi esim. mennä pörssiin listautuneen yrityksen tiluksille aiheuttamaan pahennusta jolloin tämän pörssiyhtiön osakkeet lähtisi laskuun, ja sen jälkeen ne osakkeet voisi ostaa halvalla ja myydä kalliilla kun yhtiö on taas päässyt jaloilleen

Siitä voisi kyllä saada liittovaltion poliisin perään lol.
Oletteko perehtynyt tuohon Crew hierarkiaan ja toimintoon? Eli siis Social Clubissa voi perustaa oman jengin, määrittää jengivärit sun muut jutut, ja sitten voi värvätä muita pelaajia siihen jengiin mukaan, antaa näille jengistatuksen esim. luutnantti jne. Porukkaa voi yhdessä jengissä olla ilmeisesti useampi sata?
Mutta miten se toimii käytännössä Online puolella, yhdellä kertaa pelissä kun voi olla se 16 pelaajaa? Itelle tulee tuosta Crew-touhusta vähän samanlainen fiilis kuin aikoinaan Red Dead Redemption oli tulon päällä ja siinä oli online-puolella joku posse-toiminto. Muistan miten väki teki omia Posseja (klaaneja) ja kaikenmaailman sääntöjä, värväsivät porukkaa, päättivät että sen ja sen possen hideout on esim Armadillon saluuna jne. Totuus kuitenkin online-puolella oli se että varmaan yksikään posse ei nähnyt päivänvaloa vaan se pelaaminen oli sitä että kaikki ampui kaikkia jatkuvasti, mitään ei pystynyt tekemään.
Pelkään että GTA V Online tulee olemaan samanlainen häröpalloilu, vaikka siellä on paljon tekemistä ja pelin pitäisi olla ns. persistent world, eli sulla olisi oma asunto, voit tallettaa rahas pankkitilille jne, niin silti se on yhtä isoa kaaosta sen toivotun siistin 16 pelaajan co-opin sijaan. Porukka taatusti camppii pankin edessa ja liiskaavat sut siihen kun yrität viedä kovalla työllä ansaitut rahat tilille turvaan. Nimittäin jos kuolet niin sun rahat valuu kadulle kaikkien saataville
Eri asia tietenkin jos onnistuu jotenkin saamaan 16 kaveria samalle pelille, esim KFIN Crew