Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Last Of Us

Vastaus: The Last Of Us

Viime kesälläjulkkarista tuli joel hommattua, viime viikolla tuli saatua edullisesti Ellie painoskin, mutta kun kuun lopulla on tuo remastered tulossa niin pakko malttaa mieli ja kokea stoori uudelleen Remasterin kautta, tuo Left Behind kokematta ja edullinen hinta (vaihto peleillä tuli naurettavan halvaksi :) ) joten jo sen vuoksi tuon PS4 painoksen hommaus hyllyyn aikalailla itsestään selvyys.

Graafiset erot, niistä en tiedä tuleeko huomattua mitään säväyttävää eroa mutta kivahan tuota on pelailla ja valmistella oma arkki (kukkaro) valmiiksi ennen kuin syksyn peli tulva pukkaa päälle :D
 
Vastaus: The Last Of Us

Voisi se Remastered tulla jo pikku hiljaa... On nimittäin poltellut laittaa PS3 ja Last of Us päälle nyt pari viikkoa, mutta säästellään tähän remasteroituun versioon.
 
Vastaus: The Last Of Us

Voisi se Remastered tulla jo pikku hiljaa... On nimittäin poltellut laittaa PS3 ja Last of Us päälle nyt pari viikkoa, mutta säästellään tähän remasteroituun versioon.
Et ole vielä ehtinyt korkata peliä lainkaan?
 
Vastaus: The Last Of Us

Voisi se Remastered tulla jo pikku hiljaa... On nimittäin poltellut laittaa PS3 ja Last of Us päälle nyt pari viikkoa, mutta säästellään tähän remasteroituun versioon.
Eihän tässä ole enään kuin viikko. Hyvää kannattaa odottaa :)
 
Vastaus: The Last Of Us

PSN Storessa maksaa vaivaset 46€ sillähän sai ps3 kaikki noi lisäosatkin joten ihan hintansa arvoinen peli
 
Vastaus: The Last Of Us

Oon tässä hakoteillä, että pitäisikö remaster version hommata jenkki storesta, kun pikkusen halvempi hinta ja moninpeliä ei ole sensoroitu.
Vai pitäisikö vaan mennä EU versiolla, koska omistan season passin ja saisin jotain extra hommeleita moninpeliin jos ostan pelin EU storesta (olen aika varma että EU:ssa ostattu season passi ei toimi jenkki versiossa?)

Ainakin minun ymmärtääkseni season passin moninpeli skillit ja sun muut ei sisälly remaster versiossa, vaan ne pitää hankkia erikseen. Vai miten se ny menee?
 
Vastaus: The Last Of Us

Kyllä se täytyy maksaa se 50€ että saa pelin fyysisenä kopiona, sen verran arvostan peliä että olen valmis maksamaan extraa vain saadakseni fyysisen kopion.
 
Vastaus: The Last Of Us

Eiköhän tämän mestariteoksen voisi ostaa vaikka vaan koristeeksi pelihyllyyn, Pitää viikonlopun aikana pistää tilaukseen.
 
Vastaus: The Last Of Us

Kova on odotus! PS3:lla tuli heti julkaisussa läpäistyä, ja kolisi niin kovaa ettei kovin moni peli aiemmin. Usiasti ollut mielessä ostaa peli uudestaan, siksi tuleekin tosi otolliseen aikaan tää ultimate versio! Left Behind on myös vielä pelaamatta 8)
 
Vastaus: The Last Of Us

Innokkaimmille ja malttamattomimmille ehdotan vierailua Giganttiin. Itse ostin remastered-version fyysisenä Joensuun Gigantista hintaan 49 e jo toissapäivänä eli 25.7. Samana iltana pääsin jo aloittamaan (en ole aiemmin pelannut peliä lainkaan) ja kyllähän peli vaikuttaa aivan erinomaiselta.
 
Vastaus: The Last Of Us

Innokkaimmille ja malttamattomimmille ehdotan vierailua Giganttiin. Itse ostin remastered-version fyysisenä Joensuun Gigantista hintaan 49 e jo toissapäivänä eli 25.7. Samana iltana pääsin jo aloittamaan (en ole aiemmin pelannut peliä lainkaan) ja kyllähän peli vaikuttaa aivan erinomaiselta.

Siis sait jo pelin gigantista?
 
Vastaus: The Last Of Us

Gigantin mainoksessa julkaisupäivä on 30.7. Joten aikainen myynti on vain virhe.

Kyllähän se on pakko kokea Last of Us, kun en PS3:sta ikinä omistanut. Jostain syystä odotukset ovat kuitenkin aika matalalla, vaikka Last of Us on hehkutuksen perusteella yksi PS3:n parhaista peleistä. No pääsee sitten ainakin yllättämään. :)
 
Vastaus: The Last Of Us

Kyllähän se on pakko kokea Last of Us, kun en PS3:sta ikinä omistanut. Jostain syystä odotukset ovat kuitenkin aika matalalla, vaikka Last of Us on hehkutuksen perusteella yksi PS3:n parhaista peleistä. No pääsee sitten ainakin yllättämään. :)

Sama täällä, vanhana 360 omistajana en tietty koskaan pelannut Last of Us:a, enkä kyllä varmaan nyttenkään sitä aio hankkia. En vain näe ja koe sitä hypeä mikä tekisi tuosta pelistä viime sukupolven parhaimman pelin. Videoiden perusteella todella keskinkertainen seikkailuräiskintä, täytynee vielä katsella arvosteluita ja ehkä joitain Let's play -videoita, ja hankkia tämä ehkä sitten alelaarista joskus jos pelattava loppuu, kohta tosin tulee markkinoille niin paljon pelattavaa että jäänee kokonaan väliin.
 
Vastaus: The Last Of Us

Sama täällä, vanhana 360 omistajana en tietty koskaan pelannut Last of Us:a, enkä kyllä varmaan nyttenkään sitä aio hankkia. En vain näe ja koe sitä hypeä mikä tekisi tuosta pelistä viime sukupolven parhaimman pelin. Videoiden perusteella todella keskinkertainen seikkailuräiskintä

Itselle siitä teki sukupolven merkittävimpiä pelikokemuksia henkilökemiat. Tunneskaalassa liikutaan samoissa syvyyksissä Heavy Rainin kanssa jonka piti olla ainutkertaista, mutta The Last of Us pystyi yllttämään tässä suhteessa. Lyhyet pelivideot tuovat esille vain epäolennaisimmat seikat.

Samaan pakettiin voidaan näiden kahden lisäksi vielä laittaa BEYOND: Two Souls.
 
Vastaus: The Last Of Us

En vain näe ja koe sitä hypeä mikä tekisi tuosta pelistä viime sukupolven parhaimman pelin. Videoiden perusteella todella keskinkertainen seikkailuräiskintä.

Niin pelissä on "tärkeintä" se mielenkiintoinen tarina ja suhde, joka päähenkilöiden välille syntyy. Lisäksi peli ei todellakaan ole mikään "keskinkertainen räiskintä", koska pelissä on melko lailla vähän räiskintää. Aseita on muutama ja niitä tarvitsee toki käyttää, mutta ammukset ovat niin vähissä, että räiskinnäksi tämän kutsuminen on vähintään harhaan johtavaa. Enemmänkin kutsuisin peliä erittäin tarinavetoiseksi selviytymistaisteluksi. Lisäksi pelissä ei hahmojen kunto palaudu automaattisesti, vaan mennään kunnon vanhan ajan health-barilla, jota pitää parannella itse nikkaroimillaan parannusobjekteilla. Pelin koko noin 20 tuntia kestävä tarina on niin hienosti yhteen laitettu paketti, että se kannattaa ehdottomasti kokea itse sen sijaan, että jotain let's play-YouTube pätkiä katselisi...

Itse sain GameStopin kanta-asiakkaana hyvän tarjouksen yhdellä vaihtopelillä tästä ja maksettavaa jää keskiviikkona yhteensä noin 17 euroa. Peli tuli kertaalleen läpäistyä viime kesänä, mutta lähti sitten eteenpäin Splinter Cellin ja GTA V:n tieltä. Nyt on kyllä ehdottomasti tuohon hintaan kiva vetäistä vielä 1-2 läpipeluuta uudistuneella teknillisellä toteutuksella ja Left Behind-lisärin kanssa, jota en vielä ole kokenut, ennen kuin syyskuun alussa hypätään Destinyn matkaan. Suosittelen jokaiselle foorumin PS4-omistajalle samaa, varsinkin jos ei ole vielä peliä pelannut.
 
Ylös Bottom