Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12-verkkoliiga #2

Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Slive/kexaa tänään vielä tulossa pelaileen? Viikonlopusta en sitte osaa sanoa yhtään mitään..
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Yakolev, gg. Harmi että peli päättyi tuurimaaliin, mutta kaikki lasketaan. :) Tasaista vääntöä oli ja sun mokke teki pari ilmiömäistä one-timer pelastusta. Eipä maha mitään.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Yakolev, gg. Harmi että peli päättyi tuurimaaliin, mutta kaikki lasketaan. :) Tasaista vääntöä oli ja sun mokke teki pari ilmiömäistä one-timer pelastusta. Eipä maha mitään.

Olipa kyllä vähä hakemista hyökkäys päädyssä pienen tauon jälkeen. Tuttuun tapaan kuteja ei lähde tarpeeksi. :( Kexaata vailla finito.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Eagle ja KeXaa90, koskas teille sopisi pelit? Sitten ois paketti kasassa.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Oisko MrRelwin lagi ongelmat poissa? Saatatas peli pois alta. Sit ois kaikki pelit pelattu... Koska relwi ehtisit pelaan?
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Oon tänään linjoilla klo 22 asti, paitsi klo 18-19 ei käy...
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Katselin tuossa että muutamia pelejä on vielä pelaamatta!

Aikaa pelata on klo 21 asti, jonka jälkeen alan poistamaan pelaajia (pelaamattomien pelien/pelien sopimisaktiivisuuden perusteella).


YRITTÄKÄÄ NYT SAADA NUO PELIT POIS ALTA, HARMILLISTA KAIKILLE JOS SARJASTA JOUDUTAAN POISTAMAAN 1-2 PELIN PELAAMATTA JÄTTÄMISEN TAKIA!!
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Oisko Nispekti tänään linjoilla? Tämä herra on kyllä monesti mulle psn-viestiä laittanut, usein on kone ollut päällä vloppuna ja äijä sammuneena tai muuta. Että, jos ei Nispekt tänään pääse, niin hän on ollut kyllä aktiivisempi ottelun aikaansaamiseksi.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

tänään pelit passaa mulle välillä 18.30-22. viestillä voi sopia tarkempaa aikaa, mut pääasiassa pleikka on tuolloin auki....
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

tänään pelit passaa mulle välillä 18.30-22. viestillä voi sopia tarkempaa aikaa, mut pääasiassa pleikka on tuolloin auki....
Tulen tuolloin linjoille.

EDIT: Okei... En saa pleikkarin kuvaa HDMI:llä telkkuun. Sopivaan aikaan tulee ongelmia. Katotaan saanko tätä pelittämään.

EDIT2: Nyt sain kuvan ruutuun. Kexa onkin linjoille, Eaglekin peleihin!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom