Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Avatarit tulleet takaisin (taas kerran) - mikä on tyylikkäin?

Nem

Jäsen
Avatarit tulleet takaisin?

Näenkö väärin vai ovatko avatarit tulleet takaisin? Ja jos näen oikein, niin ovatko ne tulleet takaisin lopullisesti, vai onko se vain virhe Matrixissa?
 
Hurraa! Mutta olenko minä tyhmä, vai eikö enää voi valita muita kuin listassa olevia kuvia?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vedge
Hurraa! Mutta olenko minä tyhmä, vai eikö enää voi valita muita kuin listassa olevia kuvia?
Joo, eipä voi ladata omia kuvia (ainakaan vielä).
 
Säädän tässä edelleen. Omat avatarit ok, 3 kilotavua max ja 65x65 pikseliä. Vanhasta Avatar-listasta poistuu melkoinen määrä noita raskaimpia avatareja, eli välttämättä vanhat kuvat ei enää toimi sellaisenaan.
 
Tän mun avatarin värillinen versio olis vienny 5 kiloo :(. Noh kyllä tää mustavalkonenkin kelpaa :D.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Säädän tässä edelleen. Omat avatarit ok, 3 kilotavua max ja 65x65 pikseliä. Vanhasta Avatar-listasta poistuu melkoinen määrä noita raskaimpia avatareja, eli välttämättä vanhat kuvat ei enää toimi sellaisenaan.
Kai nyt sentään XShavan käsittämättömän kokoinen 50 kilobyten avatari jätetään? :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Kai nyt sentään XShavan käsittämättömän kokoinen 50 kilobyten avatari jätetään? :p
Me koitetaan yhteisvoimin saada se tohon 500kb:n kokoon, niin homma toimii ;)
 
Piti ihan tekaista uusi ihmeellinen avatar... noh ihan kivahan tosta tuli. Vähän sekava, voisi huomenna töissä tehdä paremman kun kotona on softapuoli hieman rajoitettua :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Kai nyt sentään XShavan käsittämättömän kokoinen 50 kilobyten avatari jätetään? :p

No ehkä ylläpidolle annetaan pieniä myönnytyksiä, mutta toi XShavan on vähän liikaa... Hidastaa sivun latautumista jo ADSL-yhteydellä!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore


No ehkä ylläpidolle annetaan pieniä myönnytyksiä, mutta toi XShavan on vähän liikaa... Hidastaa sivun latautumista jo ADSL-yhteydellä!

No nyt mulla on tosi siisti, ja ihan itse tehty ;) Eikä vie paljoo tilaa.
 
Nämä sivut ovat latautuneet itselleni kaikista nopeiten käyttämistäni sivustoista, joten Avatarien tulo ei yhtään hassumpi homma...;)
 
Hienoa! BBS piristyi toiseen potenssiin. Nyt vielä ne värit (musta-valkoinen masentaa) niin olen ekstaasissa.
 
Ylös Bottom