Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Avatarit tulleet takaisin (taas kerran) - mikä on tyylikkäin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tardini

Juuri niinhän se homma pitää hoitaa. Piti pistää ihan pyhäpaita päälle kun kerta kuvia otetaan... :)

Minä taas näköjään olin kuvaushetkellä alasti, no vahinkoja sattuu :D

Ihan kivoja avatareja kaikilla, miten olisi jos ensi kuun "kuukauden kysymyksessä" äänestettäisiin parasta avataria?
 
Jep, hieno homma, että saatin nämä takaisin. Hillun nähkääs muilla boardeilla, missä jengillä on 2000x2000 signatureja ja 100x100 avatareja sun muita vilkutuksia, niin alkoi auttamatta tämä konsolifin näyttämään aika paljaalta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Jep, hieno homma, että saatin nämä takaisin. Hillun nähkääs muilla boardeilla, missä jengillä on 2000x2000 signatureja ja 100x100 avatareja sun muita vilkutuksia, niin alkoi auttamatta tämä konsolifin näyttämään aika paljaalta.

Joo 2000x2000 sigut tännekin... :rolleyes:
 
Avatarit ovat ihan jees, kunhan ne pidetään tiettyjen rajojen puitteissa.
En todellakaan kaipaa mitään koko sivun täyttäviä kuvia tänne.
Toivottavasti ylläpito ymmärtää.:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Avatarit ovat ihan jees, kunhan ne pidetään tiettyjen rajojen puitteissa.
En todellakaan kaipaa mitään koko sivun täyttäviä kuvia tänne.
Toivottavasti ylläpito ymmärtää.:)

Kannatan. Sitä alkaa monilla ulkomaalaisilla boardeilla hamuamaan 'sulje' -nappia ihan vain sen takia kun ne sivut on järjettömän rumia niiden signaturehärdellien takia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Jep, hieno homma, että saatin nämä takaisin. Hillun nähkääs muilla boardeilla, missä jengillä on 2000x2000 signatureja ja 100x100 avatareja sun muita vilkutuksia, niin alkoi auttamatta tämä konsolifin näyttämään aika paljaalta.

No ei tod. ton kokoisia hässäköitä, kiitos! :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Hienoa! BBS piristyi toiseen potenssiin. Nyt vielä ne värit (musta-valkoinen masentaa) niin olen ekstaasissa.

Jep, vielä vähän väriä noihin valikoihin, niin avot!
Mutta, kuvia viesteihin tai siguihin en kaipaa. Kyllä linkit viesteissä riittää, niin ei turhan sekavaksi mene.

Niin, tuo omanihan on Angryman:mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver


Jep, vielä vähän väriä noihin valikoihin, niin avot!
Mutta, kuvia viesteihin tai siguihin en kaipaa. Kyllä linkit viesteissä riittää, niin ei turhan sekavaksi mene.

Niin, tuo omanihan on Angryman:mad:

Noita v"#%" kuvallisia siguja ei kyllä tänne tule. Ei niissä ole mitään järkeä !
 
No ehkä vähän liiottelin, mutta käsititte varmaan pointin. :D Kyllä nämä minulle riittävät. On taas vaihteeksi helpompi tunnistaa porukat täällä.
 
Hienoja avatareja löytyy mutta aina nippa nappa liian "isoja", höh.

Vielä kun saisi heivattua tämän kaamean Fatal nimimerkin huitsin-duudeliin niin olisin tyytyväinen :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
Hienoja avatareja löytyy mutta aina nippa nappa liian "isoja", höh.

Vielä kun saisi heivattua tämän kaamean Fatal nimimerkin huitsin-duudeliin niin olisin tyytyväinen :)

Paintissa vähän pienennät ikkunaa ni se on siinä, niin mäki jouduin!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
Vielä kun saisi heivattua tämän kaamean Fatal nimimerkin huitsin-duudeliin niin olisin tyytyväinen :)
Rekisteröidyt uudestaan eri nimimerkillä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Katoppas, Pepto on muuttunut whinehuoraksi. Mistäs ylennys tuli? :P
Se tuli siitä, kun kehtasin muutaman kerran huomauttaa designedille tosta mun upgradeemisestä. :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto

Se tuli siitä, kun kehtasin muutaman kerran huomauttaa designedille tosta mun upgradeemisestä. :rolleyes:

Joo, niin kävi. Tosin minähän en tietenkään montaa kertaa pyytänyt tuota, Pepton vika! :p

No ainakin meillä on BBS:n erikoisimmatta arvonimet :D
 
Ylös Bottom