Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Avatarit tulleet takaisin (taas kerran) - mikä on tyylikkäin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc
Tuo kiinnostaa minuakin?.Hmm...
Frank on Superjäsen, koska hän todellakin on superjäsen ja ylläpito tykkää siitä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
Sano suoraan vaan. Ubernuolija...
Frank se tässä on se nuolija. ;)

Olikohan huono liike antaa toi Frankille, kun ollaan niin kateellisia että pitää whinetä siitä julkisesti. :rolleyes:
 
<------------- tarkasta tämä!

Tällasen saaminen on varmasti kovemman työn takana kuin jonkun pateettisen 'Superjäsen' tittelin :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
<------------- tarkasta tämä!

Tällasen saaminen on varmasti kovemman työn takana kuin jonkun pateettisen 'Superjäsen' tittelin :rolleyes:

Ei tuon saaminen ole edes hankalaa, se vain osoittaa erityistä tyhmyyttä. Tämän taas osoittaa jo suuria älyllisiä lahjoja ;-)

Frank on kyllä oikeasti ansainnut tuon superjäsen-tittelin :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Tämä saattaa nyt kalahtaa omaan nilkkaan, mutta miten ja millälailla ansainnut?

Ensimmäinen kalahdus nilkkaan:

- Tasapuolisella nuoleskelulla (plää plää plää minulla on kaikki konsolit enkä siis ole minkään koneen fanipeelo nän nän nää ja minulla on kaappi jossa ne on kaikki sulassa sovussa toisiaan rakastaen) ;)


Kauanko minun vielä täytyy kärsiä tuosta
<--------------------------------------------------
 
No älkääkäs nyt jäsenet (ja peelot) olko kateellisia Frankille, ihan kelpo sällihän se on :P
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
<------------- tarkasta tämä!

Tällasen saaminen on varmasti kovemman työn takana kuin jonkun pateettisen 'Superjäsen' tittelin :rolleyes:

.. eikä minun tittelistäni ole edes vielä puhuttu! :)

- Esa
 
Munkin mielestä frankille jos kelle kuuluu superjäsen tunnus.
Niin hyviä juttuja frank heittää ja vielä usein. Ei taida työpäivät paljoa muuhun mennä. ;)
Kade en ole pätkääkään.

( kateuden ensimmäinen vaihe: sen kieltäminen :) )
 
Jokohan avatar toimii? *testi*
Pitäisi varmaan tehdä uusiksi niin, että vähentäisi värien määrää pikselimäärän sijaan niin voisi tulla komeampi katseltava. :)
 
juupajaapaa tässä kyllä kuuluu kadehtia eikä Esaa tai Frankia... Kattokaa mikä sairaan hieno avatarkin!
 
Voisko joku vielä kertoa tälle tietokone gurulle, miten noi avatarit saa päälle? :confused:

Elikkä miten mä saan sellaisen käyttööni?

Griever-edit: Käytetään sitten sitä "Muokkaa viestiä" -nappia, ja koitetaan välttää tuplapostauksia.
 
Juu, elikkä tuossa mainosbannerin alapuolella on sellainen kohta kuin PROFIILI, sitä painamalla pääset sivulle jossa on erilaisia valintakohtia, pystyt lukemaan privaattiviestisi jne. Siinä sivulla on yläreunassa on myös asetukset- kohta, joka avaa sivun, josta pääset vaihtamaan avatar- hahmon käyttöön.
 
Avatarit

Mikäs on mielestänne hienoin avatar, jonka olette koskaan täällä nähneet? Oikeastaan aika tyhmä kysymys. Kuka nyt ei laittaisi hienointa itselleen?

Omasta mielestäni siisteimpiä ovat ainakin muistaakseni Kennedyn liikkuva banaani ja oliko se nyt Vedgen kuva, joka on hieno, vaikka en ole saanut selville, että mistä se on. Niin ja superjäsen-Frankin kuva on kanssa siisti.

Hitto, taidan olla vielä hiukan kuumeessa.
 
Ylös Bottom