Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Avatarit tulleet takaisin (taas kerran) - mikä on tyylikkäin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nemillä on hyvä. Se kuvaa jotenkin sitä jätkää, vaikken siis miestä henk.koht. tunnekaan. Mutta sopii hyvin mielikuvaani henkilöstä.
 
Re: Avatarit

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
...oliko se nyt Vedgen kuva, joka on hieno, vaikka en ole saanut selville, että mistä se on.

Kiitos, tuo merkitsee minulle paljon. Käytin sen viimeistelyyn paljon aikaa ja sehän on tietysti Tonberry Final Fantasysta.
Toiseksi paras on minunkin mielestäni Nemillä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Myös liikennemäärät ovat kovasti nousussa, koska sivujen suosion nousu + avatarit ovat aika paha yhdistelmä. Pitääköhän koko rajoittaa kohta yhteen kilotavuun tms...

Kiitos, NviperO :)
 
Joku jo mun avataria kerkes kehua... Tuo on ehkä sfnet.tiedostojen huonoin läppä kautta aikojen, mutta jotenkin se huonoudessaan jaksaa naurattaa edelleen.
 
Nemillä on kyllä hyvä ku aina ku luen sen viestin tulee semmonen vaikutelma että se on raivoissaan asiasta ja karjuu sen. Tai rääkyy...
 
Mun avatar onkin nykyään vihainen Bowser! Te ette mahda sille mitään! BUAHAHAHAHAHAHAAAAAAAA???:confused:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ette ole ehkä huomanneet, mutta olette puhuneet kokoajan lengendaarisen Solid Snaken kanssa...
Katsokaa vaikka!
<-----


Kuvatekstiä ei ehkä näy, mutta siinä lukee: So is it the Kasatka!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom