Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"
Ketkä nyt siis lähtivät liigasta vai lähtikö kukaan?
Dallas poistettiin eilen ja Chicago kait lähti yöllä itse. Vai oliko pelkkä uhkaus?
Otanpa itsekin vähän asiaan kantaa. Toivotaan, että kukaan ei nyt suutu

. Chicagoa ja Dallasia vastaan oon pelannut vain yhdet ottelut, joten otanta ei oo kovin suuri, mutta kyllä nuo kaksi ovat olleet liigassa selvästi ärsyttävimmät vastustajat pelityyliltään. Itseasiassa melko rasittavat pelit oli. Mukavalta tuo Maiqqi noin muuten vaikutti

Sitten on vielä eräs kolmaskin melko ärsyttävä jengi, joka pelaa samassa konferenssissa, mutta ei siitä sen enempää. Itse en kyllä oo komissaarille valittanut pelityyleistä. Syynä tähän on se, että tää on kuitenkin vain peli. Ymmärrän, että osa porukasta valittaa enemmän, sillä suuri osa ihmisistä nyt tuppaa elämässä valittamaan milloin mistäkin. Osa taas hakee oikeasti realistista hokia täältä ja osaa nyt vaan vituttaa se, että tulee tappioita. Toisaalta, kyllähän tuo on harmi, jos muutamat pelaa ns. väärällä pelityylillä, sillä täytyy sanoa, että suuri osa tästä porukasta pelaa oikeasti kivan näköistä kiekkoa ja melkeinpä kaikkia vastaan on mukava pelata vaikka tuleekin tappioita. Sitten muutamat ovat vielä varmasti muokanneet pelityyliään ensimmäisten pelien jälkeen, jotta voisivat pelata tässä liigassa, jossa kuitenkin ollaan korostettu tätä realistista hokia.
Ps. Eipä tällä oo tosin mitään väliä, sillä vajaan 3h päästä pitäis maailmanlopun saapua 8)