Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"
Hyvä idea joo. Valitettavasti toisen konferenssin joukkueita vastaan ei tule pelattua kuin se yksi peli kaudessa. Ei siis ole kokenut pahemmin joidenkin starojen maagisuutta.
Jääköhän nuo sarjataulukot ja tilastot muistiin tuonne GM-moodiin? Olisi meinaan kiva verrata toisen kauden jälkeen tilastoja ensimmäiseen kauteen kauteen. Pelaajien tilastot nyt varmaankin jäävät kunkin pelaajan omiin tietoihin.

Hyvä idea joo. Valitettavasti toisen konferenssin joukkueita vastaan ei tule pelattua kuin se yksi peli kaudessa. Ei siis ole kokenut pahemmin joidenkin starojen maagisuutta.
Jääköhän nuo sarjataulukot ja tilastot muistiin tuonne GM-moodiin? Olisi meinaan kiva verrata toisen kauden jälkeen tilastoja ensimmäiseen kauteen kauteen. Pelaajien tilastot nyt varmaankin jäävät kunkin pelaajan omiin tietoihin.

Kyllä siellä on muillakin vastustajilla ollu 40 minuuttia kellossa useasti, ei tullut vain mieleen ottaa kameraa esille.
 Kyllä siellä on muillakin vastustajilla ollu 40 minuuttia kellossa useasti, ei tullut vain mieleen ottaa kameraa esille. Ja peliajasta sen verran että yhdessä pelissä Jagr kellotti 63-64 min sillä peli tilttasi jatkoajalla ja kulutettiin aikaa sitten sinne jatkoaikaan asti seuraavassa pelissä
 Ja peliajasta sen verran että yhdessä pelissä Jagr kellotti 63-64 min sillä peli tilttasi jatkoajalla ja kulutettiin aikaa sitten sinne jatkoaikaan asti seuraavassa pelissä 

liigan paras selittelijä minä ehkä oon jos semmosen palkinnon sais päätösgaalassa
 liigan paras selittelijä minä ehkä oon jos semmosen palkinnon sais päätösgaalassa Kyllä näitä epärealistisuuksia löytyy vaikka millä mitalla. Aitoja tilastoja yms. on aika vaikea näissä peleissä aikaseksi saada. Jos tahtoo aitoja tilastoja niin sitä beagm:ää saa kyllä kokeilla ihan vapaasti.
 Kyllä näitä epärealistisuuksia löytyy vaikka millä mitalla. Aitoja tilastoja yms. on aika vaikea näissä peleissä aikaseksi saada. Jos tahtoo aitoja tilastoja niin sitä beagm:ää saa kyllä kokeilla ihan vapaasti.