Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Hyvä idea joo. Valitettavasti toisen konferenssin joukkueita vastaan ei tule pelattua kuin se yksi peli kaudessa. Ei siis ole kokenut pahemmin joidenkin starojen maagisuutta.

Jääköhän nuo sarjataulukot ja tilastot muistiin tuonne GM-moodiin? Olisi meinaan kiva verrata toisen kauden jälkeen tilastoja ensimmäiseen kauteen kauteen. Pelaajien tilastot nyt varmaankin jäävät kunkin pelaajan omiin tietoihin.

Dallasille etsitään uutta GM:ää jonotuslistalta. Samasta asiasta ei jaksa enää vääntää, varoituksia oli tullut peluutuksista ja pelitavasta jo aiemmin ja sama meno jatkui vain tickeristä toiseen.

Dallasille etsitään uutta GM:ää jonotuslistalta. Samasta asiasta ei jaksa enää vääntää, varoituksia oli tullut peluutuksista ja pelitavasta jo aiemmin ja sama meno jatkui vain tickeristä toiseen.

Jahas? Jagr ei ole kyllä pelannut yli 30 minuuttia viimeiseen 20 peliin kuin kerran, itse olen tsekannut joka pelin jälkeen peliajan. Yhessä pelissä peliaika oli jopa 18 min. Lisäksi en tietääkseni tiedä mitä etukulmabugia minä sun mielestä oon käyttänyt, läpiajoista mä oon veivannut ihan samallalailla kuin muutkin vastustajat. Enkä mä muutenkaan oikeen tiedä tän pelin glicheistä, änärin peluu jäänyt aikalailla tämän liigan peluun varaan tänä vuonna. Mä oon pelannut kuitenkin näitä liigoja täällä konsolifinissä NHL 10:stä lähtien, aina samalla pelityylillä eikä ikinä ole kickejä tullut. Omaan pelitapaani vain kuuluu valitettavasti se että käytän oikeata tattia muuhunkin kuin vetämiseen, se näyttää sitten kyrpivän näitä jotka sitten häviävät pelejä sen takia?

Eikös se ollut selvää että realistista kiekkoa haetaan eikä välttämättä sitä "omaa" pelityyliä?

Kommentteja tuli myös joukkueilta jotka olivat voittaneet Dallasin, se pyöriminen ja oikean tatin dominointi oikeasta liipaisimesta häiritsivät muitakin kuin häviäjiä.

Peliajoista tuli ihan screenshotteja parissa tapauksessa.

Pahoittelut jos liigan linja eroaa aiemmista, kyllä se oli alusta asti selvää että haetaan oikean kiekon näköistä liigaa.

Eikös se ollut selvää että realistista kiekkoa haetaan eikä välttämättä sitä "omaa" pelityyliä?

Kommentteja tuli myös joukkueilta jotka olivat voittaneet Dallasin, se pyöriminen ja oikean tatin dominointi oikeasta liipaisimesta häiritsivät muitakin kuin häviäjiä.

Peliajoista tuli ihan screenshotteja parissa tapauksessa.

Pahoittelut jos liigan linja eroaa aiemmista, kyllä se oli alusta asti selvää että haetaan oikean kiekon näköistä liigaa.

Noh eikös Jagrin realistinen pelitapa tuollaista olekin? https://www.youtube.com/watch?v=RUYpiSAXPFw Noh hatunnosto screenshottien ottajille :) Kyllä siellä on muillakin vastustajilla ollu 40 minuuttia kellossa useasti, ei tullut vain mieleen ottaa kameraa esille.

Noh eikös Jagrin realistinen pelitapa tuollaista olekin? https://www.youtube.com/watch?v=RUYpiSAXPFw Noh hatunnosto screenshottien ottajille :) Kyllä siellä on muillakin vastustajilla ollu 40 minuuttia kellossa useasti, ei tullut vain mieleen ottaa kameraa esille.

Ei mennyt perse edellä missään kohtaa tuota videota :)

Peliajasta nyt vielä sen verran, että oli keskiarvoltaan 32 minuuttia silloin kun viimeksi väännettiin asiasta, noin 30 peliä sitten, ja nyt on keskiarvo 31:47 tjs.

Ai perse edellä meneminen oli kiellettyä tässä liigassa? Olisiko se sitten parempi että jokainen pelaisi peliä ihan samalla tavalla? Omasta mielestä se tuo juuri sen ilon että on erillaisia vastustajia :P Ja peliajasta sen verran että yhdessä pelissä Jagr kellotti 63-64 min sillä peli tilttasi jatkoajalla ja kulutettiin aikaa sitten sinne jatkoaikaan asti seuraavassa pelissä :P Nostaa keskiarvoa varmaan ihan mukavasti.

Peliajasta nyt vielä sen verran, että oli keskiarvoltaan 32 minuuttia silloin kun viimeksi väännettiin asiasta, noin 30 peliä sitten, ja nyt on keskiarvo 31:47 tjs.
Noin 4 minuuttia oli jagrilla enemmän peliaikaa keskimäärin kuin seuraavilla, daniel sedin siellä seuraavana :P. Tossa laskin että ois pitänyt pelata jagrilla 6 minuutin pelejä siitä lähtien kun huomautit peliajasta että oisin saanut sen 24 minuuttiin laskettua :P

Pikkudetaljeista voi vääntää jos haluaa privoitse jatkossa, turha tätä ketjua on täyttää turhalla.

Jos puhutaan realistisesta ja oikean näköisestä lätkästä niin ei sitä tarvitse jokaista juustoilua erikseen kirjata. Kaikki jotka lätkää ovat pelanneet tai seuranneet tietävät kyllä mitä tässä haetaan.

Huhuu? Ymmärrän jos jostain glitchimaaleista tulee kenkää mutta tää on jo aika mielenkiintoista : D

Huhuu? Ymmärrän jos jostain glitchimaaleista tulee kenkää mutta tää on jo aika mielenkiintoista : D

Jep ei munkaan mielestä tosta pihalle ois pitäny lentää. Mua vastaan aineki Dallas pelas ihan realistista kiekkoa. Peli aikaa Jagrilla kyllä oli aika reilusti, mutta kyllä Gaborik kellottaa myös melkein joka pelissä 30min vaikka luotan täysin koneen vaihtoihin.

Kaikki palaute on pidetty ja jatkossakin pidetään privapuolella, ettei tule kenestäkään pelaajasta ennakkokuvaa jonkinlaisena pelaajana. Eli on ollut mahdollisuus muokata pelityyliä liigan mukaiseksi ilman sanktioita ja muiden saamia mielikuvia pelaajasta.

Eli ei tässä yhdestä etukulmamaalista ole kyse, moneen kertaan vaihdettiin maiqin kanssa viestejä eri asioiden tiimoilla koska en minä liigasta ketään ulos kevyin perustein laita. Mutta kun tarpeeksi paljon tulee yhdestä gm:stä palautetta niin jotain täytyy tehdä jotta enemmistöllä on mukavaa peleissä.

Tämä nyt meni näin, ja päätöstä on nyt riittävästi seliteltykin.

Maiqqi on tervetullut ensi hokissa messiin jos sisäistää realistisen ja reilun hokin periaatteet.

Avasinpas tämänkin ketjun vaikka en ole edes mukana ja samalla lukemalla selvisi yksi syy miksi ei kiinnostanut pätkän vertaa tulla tänä vuonna mukaan. Vuodesta toiseen aina samat naamat aiheuttaa pahennusta kun ei ymmärretä lukea niitä sääntöjä, ne online-versus perseilyt ja kikkailut on erikseen, jotka ei vieläkään näihin peleihin kuulu. Ei mulla muuta. :rolleyes:

Hyvä olis tietää ihan mielenkiinnosta montako valitusta itsestä on tullu kauden aikana. Toisaalta parempi kun ei tiedä niin ei tuu perseen nuolennan takia muutettua pelityyliä :rolleyes: Tosin ei niitä montaa voi olla kun häviän melkein aina :D liigan paras selittelijä minä ehkä oon jos semmosen palkinnon sais päätösgaalassa

Ymmärsinkö nyt ihan oikein että liigasta saa kenkää veivailemalla, ja pitämällä tiettyä pelaajaa pari minuuttia ylimääräistä kentällä? Viime kaudella oikeassa NHL:ssä 1600 kokonaispeliminuutin rajapyykin ylitti 29 hyökkääjää. Tässä vaiheessa, kun runkosarja on vielä kesken, kfin-liigassa tuon on ylittänyt 71 pelaajaa. Onko tämä realistista? Onko aitoa, että liigan jäähykunkulla on 58 minuuttia penaltteja? Oikeassa NHL:ssä tuon ylitti viime kaudella 89 pelaajaa, kovimmat ylittivät jopa 200 minuutin rajan. No, tämähän johtuu siitä, ettei tässä liigassamme kauheasti tapella. Eikö pitäisi sopia, että jokainen sitoutuu ottamaan vähintään joka toisessa pelissä yhden tappelun, jotta tilastot pysyvät realistisina? Malkinilla on gm-liigassa 37 pistettä 72 ottelussa, Giroux:lla 31 pistettä 66 ottelussa. Pistepörssin kuudentena on Brandon Dubinsky. Cal Clutterbuck on taklannut 36 kertaa. Nikolai Zherdev pelaa NHL:ssä. Dany Heatley pelaa Ottawassa :confused: Kyllä näitä epärealistisuuksia löytyy vaikka millä mitalla. Aitoja tilastoja yms. on aika vaikea näissä peleissä aikaseksi saada. Jos tahtoo aitoja tilastoja niin sitä beagm:ää saa kyllä kokeilla ihan vapaasti.
Ja mitä pelityyleihin tulee, niin yhtä hyvin voisi kyllä aika monelle antaa kenkää, sen verran rasittavaa on nimittäin välillä ollut. En ole kuitenkaan nähnyt mitään syytä valittaa, sillä oma tyylinikin varmaa ärsyttää monia. Se nyt vaan on fakta, että kaikkia ei voi miellyttää. Ei Charaakaan vastaan varmaan ole kovin mukavaa oikeassa kaukalossa pelata.

Herätkää nyt.

Chicago GM raivostui saadessaa kuulla rakkaan saunakaverinsa, Dallas-manageri Maiqqin saaneen potkut. Paikallisen tv-kanavan haastattelussa nykyinen ex-manageri kertoi seuraavaa: "Ilman 130-asteisessa saunassa käytäviä liigan tapahtumia koskevia keskusteluja ei liigaan osallistuminen ole enää mielekästä. Saunakaveria ei jätetä!" Lopuksi hän lisäsi vielä: "Uskomatonta jöötiä"

Chicagolle voi siis alkaa myös etsimään uutta ohjastajaa.

Jets Gm on ehdottomasti sitä mieltä että Maiqqi ja HittiHermu takaisin. Koko liigalle anteeksiantamaton virje jos homma luiskahtaa näin. Itse olen nähnyt Maiqin vain positiivisena outolapsena ja ei yhden Jagrin nollaaminem voi olla näin vaikeeta ja henkisesti raskasta. Minun mielestäni on surullista että tietyt tahot jaksavat vatvoa näitä samoja asioita vaikka kaukalossa pian suurin ja kaunein kliimaksi edessä.

Itse olen pelkästään saanut luonnotonta mielihyvää siittä kun on saanu viedä Dalllasilta karkkkia lavasta kun mies haastaa ja yrittää uhkarohkeitakin harhautuksia. Pelkkä rikkaus ja mielenkiintoinen haaste sanon minä.

Täällä kaukana pohjoisessa,
WINNIPEG GM
Jakke La Motta

crisman_jagr_flyers_espn_00011-590x789.jpg

Jagr tavoitettiin yksin jäähallin pimeältä käytävältä mietteliäänä yksinäisenä istuen, hetken kyyneliään pyyhittyään hän kuitenkin suostui antamaan haastattelun.
-Aamullahan tuntui hyvältä lähteä treeneihin, mutta nyt vituttaa. Aamujäillä tuli tieto gm:n vaihtumisesta ja hiljaiseksihan se veti. Neuvottelimme entisen gm:n kanssa koko kauden aikana ensi vuoden jatkosopimuksesta hyvissä merkein, sillä peli on kulkenut täällä Dallasissa ja GM lupasi minulle vastedessäkin runsaasti peliaikaa. Suullisesti sovimmekin jo ensi kaudesta 9 miljoonan dollarin palkalla ja isolla roolilla. Uusi toimitusjohtaja kertoi minulle henkilökohtaisesti kuitenkin ettei ole kiinnostunut palveluksistani ensi kaudella. Tämä valitettavasti meinaa sitä tosiasiaa että peliaikani tulee tippumaan takaisin tusinapelaajan tasolle, josta en iloitse.

Haastattelun lopuksi Jagr ilmoitti lopettavansa tämän kauden jälkeen sillä motivaatio pelaamiseen on kadonnut. Selänne taas kertoi suuntaavansa Jokereihin seuraavaksi kaudeksi.
JAGRTHANKS.jpg

beskorowany300.jpg

98350609_display_image.jpg
Tunn
dallasstarsnhl_304x337_large_medium.jpg

Boston toivoo myös, että Maiqqi saa jatkaa Dallasin mänätserinä! Hyviä vääntöjä ollut aina veivi Maiqin kanssa. (myös aikaisemmissa versioissa ja KFIN liigoissa) :) Jagr keissin rangaistuksena olisi ollut parempi, ehkä takatukalle X määrä pelejä pois kokoonpanosta..

Ylös Bottom