Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Ketkä nyt siis lähtivät liigasta vai lähtikö kukaan?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Ketkä nyt siis lähtivät liigasta vai lähtikö kukaan?

Dallas poistettiin eilen ja Chicago kait lähti yöllä itse. Vai oliko pelkkä uhkaus?

Otanpa itsekin vähän asiaan kantaa. Toivotaan, että kukaan ei nyt suutu :D . Chicagoa ja Dallasia vastaan oon pelannut vain yhdet ottelut, joten otanta ei oo kovin suuri, mutta kyllä nuo kaksi ovat olleet liigassa selvästi ärsyttävimmät vastustajat pelityyliltään. Itseasiassa melko rasittavat pelit oli. Mukavalta tuo Maiqqi noin muuten vaikutti :) Sitten on vielä eräs kolmaskin melko ärsyttävä jengi, joka pelaa samassa konferenssissa, mutta ei siitä sen enempää. Itse en kyllä oo komissaarille valittanut pelityyleistä. Syynä tähän on se, että tää on kuitenkin vain peli. Ymmärrän, että osa porukasta valittaa enemmän, sillä suuri osa ihmisistä nyt tuppaa elämässä valittamaan milloin mistäkin. Osa taas hakee oikeasti realistista hokia täältä ja osaa nyt vaan vituttaa se, että tulee tappioita. Toisaalta, kyllähän tuo on harmi, jos muutamat pelaa ns. väärällä pelityylillä, sillä täytyy sanoa, että suuri osa tästä porukasta pelaa oikeasti kivan näköistä kiekkoa ja melkeinpä kaikkia vastaan on mukava pelata vaikka tuleekin tappioita. Sitten muutamat ovat vielä varmasti muokanneet pelityyliään ensimmäisten pelien jälkeen, jotta voisivat pelata tässä liigassa, jossa kuitenkin ollaan korostettu tätä realistista hokia.


Ps. Eipä tällä oo tosin mitään väliä, sillä vajaan 3h päästä pitäis maailmanlopun saapua 8)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Mitä komissaari sanoo tähän koko liigaa järisyttävään tapahtumaan? Lähtikö Chigacoltakin gm?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Mitä komissaari sanoo tähän koko liigaa järisyttävään tapahtumaan? Lähtikö Chigacoltakin gm?

Mitäpä tähän on sanomista, Chicago lähti omineen solidaarisuudesta Maiqqia kohtaan. Dallas on paikattu ja Chicagolle etsitään uusi gm.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Itse olen nyt aivan eri kannalla kuin Erzi. Mulla on ollut 3 vai 4 vai 5 peliä nyt Dallasia vastaan.

Dallas on ollut jokainen kerta mukava kohdata. Tosin Saku Koivun loukkaantuminen ja viime pelin 1-4 tappio eivät olleetkaan niin kivoja, niin itsekin alan suorastaan vaatimaan että Dallas otetaan takaisin liigaan. Itse kiinnitin huomioni tuohon Jagrin peliaikaan jo paljon aikaisemmin kuin koko keskustelu peliajoista sai edes aloitusviestiään. Eihän se voi olla potkimiselle hyvä peruste? Entäpä maiqin pelityyli? Hienoa katseltavaa omasta mielestäni ja aina jäänyt hyvä fiilis pelien jälkeen, tuli turpaan tai ei. Kuten maiqqi taisi jo sanoakin, hän tykkää väännellä sitä tattia vähän enemmän kuin muut ja täsä ei pitäisi olla mitään pahaa. Mää en tiedä mitkä satunnaisvastustajat toisesta divisioonasta, joilla on 1 tai 2 peliä Dallasia vastaan kaudessa alkavat valittamaan pelityylistä, mutta toistan jo aiemmin sanottua: se on vain peli.

Chicagoa vastaan turpaan on tullut jokainen kerta ovista ja ikkunoista, mutta yhdet parhaimmista peleistä on tullut pelattua juuri häntä vastaan. Jos Dallas vie Chicagonkin mennessään, on hinta liigalle liian suuri. Tästä voidaan vielä selvitä kunnialla pois perumalla edelliset päätökset. En tiedä olenko ainoa, mutta itselleni potkut tulivat niin puskista kuin voi vain tulla.

Itse puollan Maiqin takaisin ottamista ja toivon että Chicago tulisi takaisin tämän myötä. Jos mitään ei tapahdu, Anaheimissa alkaa tapahtumaan isoja muutoksia.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Itse puollan Maiqin takaisin ottamista ja toivon että Chicago tulisi takaisin tämän myötä. Jos mitään ei tapahdu, Anaheimissa alkaa tapahtumaan isoja muutoksia.

Jokainen tekee omat päätöksensä. Edelleenkin, jos jonkun jampan tekemisiä saa joka viikko setviä ja selvitellä kun samaan aikaan kukaan muu ei aiheuta mitään toimenpiteitä eikä valituksia niin jotain täytyy tehdä. Varoituksia annettiin ja loppujen lopuksi tilanne on tämä.

Tämä on vain peli, kyllä. Mutta koska suuri osa meistä on kyrpiintynyt janttereihin jotka HUT/EASHL/VS-peleissä pelaa vain sitä voittoa ja hyväksikäyttää pelimoottorin puutteita sen saavuttamiseksi niin tämä liiga oli alusta asti nimenomaan puhtaan pelin liiga. Josko tämä pointti nyt vihdoin uppoaisi. Ei ole kyse yhdestä miehestä eikä yhdestä etukulmamaalista vaan useiden pienten asioiden summasta.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Jeps. Sanoinkin, että oon kovin vähän pelannut noita vastaan. Kuten myös omassa viestissä totesin, että tää on vain peliä ja itse en kyllä myöskään oo kenenkään potkimisen kannalla vaikka pelityyli olisikin rasittava ja ei realistinen (ehkä vähän liigan sääntöjen vastainen ajattelutapa).
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Laitetaan nyt oma lusikkakin tähän soppaan. Maiqqia vastaan tullut pelattua tässä liigassa se 4-5 peliä enkä itse ole huomannut, että hän olisi hakenut jotain bugimaaleja tai pelannut mitenkään epärealistisesti. Paljon tulee kikkoja ja pelityyli on aikalailla erilainen kuin muilla tämän liigan GM:illä. En sitten tiedä mitä noissa muissa peleissä on tapahtunut, joten siihen en voi ottaa kantaa, mutta vähän puskista tämä liigasta potkiminen kyllä tuli.

Ja mitä tulee Jaromir Jagriin niin minua vastaan hän on tainnut tehdä noissa peleissä yhden maalin. Aika helppohan tuo on puolustaa pois, koska Jagr ei syöttele vaan pyrkii aina itse tekemään maalin. :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Tää koko tapahtuma on nyt niin iso, niin mun mielestä ois hyvä jos valituksia antaneet GM:t nimettäisiin. Tai edes kerrottaisiin kuinka monelta valituksia on tullut.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Tää koko tapahtuma on nyt niin iso, niin mun mielestä ois hyvä jos valituksia antaneet GM:t nimettäisiin. Tai edes kerrottaisiin kuinka monelta valituksia on tullut.

Samaa mieltä...
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Tää koko tapahtuma on nyt niin iso, niin mun mielestä ois hyvä jos valituksia antaneet GM:t nimettäisiin. Tai edes kerrottaisiin kuinka monelta valituksia on tullut.

Ja mitäköhän sillä saavutettaisiin? Jos on jotain epäilyksiä liigan pyörittämisestä niin privaa vain kehiin. Jos Dallasin sijoitusta katsotaan niin ei siellä mitään katkeruutta ole syynä palautteeseen, hyvin usein palautteen antaja on ollut se voittava osapuoli matsissa.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Jos siellä joku 2-3 jätkää on valittanu pelutuksesta/pelityylistä nii eihän siinä sillon oo mitää järkeä muutaman mielipiteen perusteella potkia Maiqqia pihalle.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Jos siellä joku 2-3 jätkää on valittanu pelutuksesta/pelityylistä nii eihän siinä sillon oo mitää järkeä muutaman mielipiteen perusteella potkia Maiqqia pihalle.

Niinpä, onneksi asia ei ole näin.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Ja mitäköhän sillä saavutettaisiin? Jos on jotain epäilyksiä liigan pyörittämisestä niin privaa vain kehiin. Jos Dallasin sijoitusta katsotaan niin ei siellä mitään katkeruutta ole syynä palautteeseen, hyvin usein palautteen antaja on ollut se voittava osapuoli matsissa.

Kaikki kunnioitus siitä että jaksat liigaa pyörittää, mutta silloinhan kritiikki on ihan odotettavissa.

Edes valituksia antaneiden GM:ien määrä antaisi suuntaa sille, kuinka "vihattu" maiqqi nyt pelityyliltään sitten on.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Kaikki kunnioitus siitä että jaksat liigaa pyörittää, mutta silloinhan kritiikki on ihan odotettavissa.

Edes valituksia antaneiden GM:ien määrä antaisi suuntaa sille, kuinka "vihattu" maiqqi nyt pelityyliltään sitten on.

Kritiikkiä kestän kyllä, rautalangan vääntäminen alkaa hieman kyllästyttämään välillä. Pikaisesti viestiketjuja katsellen löytyy kuusi eri pelaajaa jotka ovat palautetta antaneet.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Kritiikkiä kestän kyllä, rautalangan vääntäminen alkaa hieman kyllästyttämään välillä. Pikaisesti viestiketjuja katsellen löytyy kuusi eri pelaajaa jotka ovat palautetta antaneet.

Eli kuuden pelaajan palautteiden ansiostako Dallas heitettiin menemään? Vai oliko sitten vielä privoitse enemmänkin?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Eli kuuden pelaajan palautteiden ansiostako Dallas heitettiin menemään? Vai oliko sitten vielä privoitse enemmänkin?

Kuitenki vaan 20% on valittanut siitä eli ei edes 1 neljäsosa.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Ja päätöksestä on valittanut 5-6 jätkää eli sanotaan vaikka 5,5 jätkää, mikä ois 18,3% pelaajista. :D
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Kai sitä pitää itekkin jotain sanoa. Eli neljä peliä kauden aikana maiqqia vastaan taisin pelata ja kolme niistä voitin. Ei tuosta jagrista tai veivailusta mitään ylivoimasta hyötyä ollut kunhan vaan puolusti tarkasti. Eli samoilla linjoilla monen muun kanssa.
 
Ylös Bottom