Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Kai sitä pitää itekkin jotain sanoa. Eli neljä peliä kauden aikana maiqqia vastaan taisin pelata ja kolme niistä voitin. Ei tuosta jagrista tai veivailusta mitään ylivoimasta hyötyä ollut kunhan vaan puolusti tarkasti. Eli samoilla linjoilla monen muun kanssa.

Once more with a feeling. Ei ole kyse siitä onko se pelityyli hyvä vai huono, vaan realistisuudesta.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Once more with a feeling. Ei ole kyse siitä onko se pelityyli hyvä vai huono, vaan realistisuudesta.

Homma menee vain siihen että kuinka hyvä on tekemään pelistä realistista konsolihokissa. Itsekään en ole kovin hyvä simuloimaan oikeata lätkää peliin, mutta ei herranjumala voi olla niin vinksallaan toi maiqinkaan realistisuus tässä pelissä että siitä pihalle heitettäisiin.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Huhhuijaa,

Eikös se pointti nyt lopulta ole se että Maiqille on sanottu näistä asioista monesti jo ennen tätä poisheittoa? Eli jos esim yli kuukausi sitten Komissaario sanonut että muuta pelityyliä/peluutusta ja Maiqqi ei ole niin tehnyt niin homma on aika selkeä. Tää homma kuitenkin kaatuis komeesti ilman lopullisen päätöksen tekevää komissaaria (joka tätä jaksaa pyöritellä) niin voidaanko nyt vähä rauhottua.

Itse pelasin yhden pelin maiqqia vastaan ja ainoa ketä piti puolustaa kokopeli oli jarmo ja teki silti 2 maalia :D kyllä otti päähän mut en silti valittanut mihinkään. Melki pitää hattua nostaa että osaa noinkin paskatehosella pelaajalla kynäillä tollaset tehot. (epäilen silti jotai salaliittoa ea:n osalta noihin jarmon skill ja shots osioihin :D)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Rauhallisella mielellähän tätä asiaa hoidetaan, mutta itse en vieläkään anna sen asian olla, että Maiqqi heitettiin liigasta muutaman hassun palautteen ansiosta. Pelityyliä voi olla vain vaikea korjata kaikille mieleiseksi.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Rauhallisella mielellähän tätä asiaa hoidetaan, mutta itse en vieläkään anna sen asian olla, että Maiqqi heitettiin liigasta muutaman hassun palautteen ansiosta. Pelityyliä voi olla vain vaikea korjata kaikille mieleiseksi.

Mielestäni komissaari on kuitenkin tehnyt tänään useasti selväksi että palautteita oli monia ja Maiqin kanssa oltiin keskusteltu asiasta moneen kertaan, mutta mitää ei tapahtunut.

Peace guys.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Selvä, annetaan asian olla. Liigasta lensi yksi tyyppi, jonka mukana lähti toinen ja homma jatkuu.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Olen itsekin lukenut hieman ihmeissäni tätä ketjua. Itse en ole valitusksia tehnyt yhdestäkään pelaajasta, mutta ymmärrän kuitenkin komissaarin ratkaisun. Samoista asioista on kuitenkin huomautettu sen verran monta kertaa, että ei nuo potkut voineet tulla yllätyksenä oikeastaan kenellekään. Mahdollisuuksia on siis annettu usempi, mutta kun muutosta ei ole tapahtunut, niin ratkaisu oli nyt sitten tälläinen. Tuo komissaarin palli ei tosiaankaan ole mitenkään kadehdittava, kun joutuu kuitenkin tekemään todella vaikeita päätöksiä ja valvoa siinä sivussa myös treidien tasapuolisuutta. Hienosti miles on kuitenkin hommasta selviytynyt, vaikka kaikki päätökset eivät ymmärrettävästi kaikkia miellytäkkään. Ikävä skenaario tässä oli nyt tosiaan se, että Chicago lähti sitten samalla saunan ovenavauksella. Noh, tämä on tätä... Jos nyt koitetaan kuitenkin rauhoittua, ja jatkaa hommassa eteenpäin.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Pakko vielä ottaa hieman lisää osaa keskuteluun kun pääsee tietokoneen ääreltä kirjoittamaan puhelimen sijasta. Minusta on hyvä että tämä homma herättää keskustelua ja ymmärrän täysin komissaarin työmäärän ja turhautumisen jatkuvaan (?) palautteeseen Maiqqin tavasta pelata pelejä, mutta toivoisin komissaarin vielä miettivän päätöstä kerran. Mielestäni erinomainen ratkaisu tässä tilanteessa olisi ollut Jagr:ille pelikieltoa vaikkapa pudotuspelien alkuun, joka olisi ollut sanktiona pleijaripaikasta kynsin hampain taistelevalle pelaajalle kova. Omasta mielestäni on täysin käsittämätöntä että esim. jatkuvasti Dallasin otteista jonkin sortin itkuvirttä vääntänyt Buffalo Sabres gm ei kestänyt ottelussamme minun tekemää maalia vaan välittömästi tämän jälkeen painoi startin ja pelin takaisin käyntiin. Itse tykkään fiilistellä hidastuksilla ja tämä pisti jonkin verran sydämmeen. Tämän jälkeen aloin tarkemmin tutkimaan foorumia niin täälä samainen kaveri huutelee jatkuvasti Dallasin perään ja maalaa Maiqqia liigaan pahimmaksi paholaiseksi. En tiedä, mutta kyllä suurta vääryyttä koetaan jos Dallas Gm poistetaan liigasta osittain tämmöisen kaverin palautteet noteeraten, joka ei tunnu kestävän minkäänlaista maalia omaan verkkoon.

Edelleen haluan myöskin korostaa sitä että minusta olisi puistattavan tylsää jos jokainen liigan joukkue pelaisi samanlaista kiekkoa. Samoilla vahvuuksilla, samoilla jekuilla ja samalla realistisuuden tasolla. Liiga olisi mitäänsanomattoman harmaa ja väritön, joka puolestaan tekee pelaamisesta ennen pitkää rankasti puun makuista. En ymmärrä alkuunkaan miten jollekkin voi olla niin kova pala että joku pelaaja tykkää tehdä pelaajilla harhautuksia ja pelata joukkueen parhaimmalla pelaajalla enemmän kuin kasalla roskaa. Tuota Dallasin rosteriakin katsoessa en ihmettele sekunttiakaan miksi Jagr pelaa enemmän kuin muut. Sikäli vielä kun pelissä ei edes ole mitään varmoja maalintekokikkoja tai ainakaan itse en ole semmosiin törmännyt on tämä potkiminen erittäin ikävä.

Itse olen kokenut liigan mielettömän mielenkiintoiseksi ja rakkaaksi, koska pelit ovat olleet hurjan rehtiä ja reiluja. Pelaajat ovat olleet omanlaisia persooniansa sekä täällä foorumilla että kaukalossa. Mielestäni tässä nyt vaan käy tämmönen "nuori suomi" ilmiö, jossa kaikki yritetään lyödä pelaamaan kiekkoa päädyn kautta viivaan, josta one-timerille veto suoraan ensimmäiseen heittäytyvään pelaajaan. Jätetään luovuudelle ja omapäisyydelle edes pieni temmellyskenttä ja tämä että otetaan liigaan jälleen länteen kaksi uutta GM ei ruoki mitään muuta kuin sitä että liigasta katoaa tunnettavuus ja luonne. Itse ainakin haastaisin pudotuspeleissä 110% mielummin jopa ärsyttävänkin Maiqqin Dallasin kuin jonkun "HenkkaSaariluoman" ohjaistaman värittömän ja hajuttoman Stars nipun. Ikävystyttävää on myöskin se että kuinka lännen pleijareista voisi tulla tasoltaan suuri vitsaus, koska tämän potkimisen toteutuessa sinne matkaisi ainakin kolme (Vancouver, Dallas, Chicago) täydellisellä vapaalipulla.

Tää on hieno liiga ja milesizdead on tehnyt liigan parissa korvaamatonta työtä, josta olemme saaneet nauttia. Nyt vain katkotaan kieliä väärästä kitarasta ja äkkiä hyvin tuhoisin seurauksin.

Täällä kaukana pohjoisessa,
WINNIPEG GM

Jakke La Motta
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Olen itsekin lukenut hieman ihmeissäni tätä ketjua. Itse en ole valitusksia tehnyt yhdestäkään pelaajasta, mutta ymmärrän kuitenkin komissaarin ratkaisun. Samoista asioista on kuitenkin huomautettu sen verran monta kertaa, että ei nuo potkut voineet tulla yllätyksenä oikeastaan kenellekään. Mahdollisuuksia on siis annettu usempi, mutta kun muutosta ei ole tapahtunut, niin ratkaisu oli nyt sitten tälläinen. Tuo komissaarin palli ei tosiaankaan ole mitenkään kadehdittava, kun joutuu kuitenkin tekemään todella vaikeita päätöksiä ja valvoa siinä sivussa myös treidien tasapuolisuutta. Hienosti miles on kuitenkin hommasta selviytynyt, vaikka kaikki päätökset eivät ymmärrettävästi kaikkia miellytäkkään. Ikävä skenaario tässä oli nyt tosiaan se, että Chicago lähti sitten samalla saunan ovenavauksella. Noh, tämä on tätä... Jos nyt koitetaan kuitenkin rauhoittua, ja jatkaa hommassa eteenpäin.

Kiitos tuesta, vaikka fläkkiä sataa niskaan välillä niin olen kyllä tyytyväinen ollut liigaan tähän mennessä, vaikka niitä vaikeita päätöksiäkin on tehty ja tulee varmasti lisääkin tehtyä.

Sen haluaisin vielä sanoa tähän polemiikkiin liittyen, kaikki päätökset on todellakin mietittyjä päätöksiä enkä todellakaan halua porukkaa potkia pois niin kauan kuin on mahkuja sovitella asioita. Ja usein ne asiat on saatukin sovittua, ja liiga sen myötä saatu paremmaksi.

Peace out.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Omasta mielestäni on täysin käsittämätöntä että esim. jatkuvasti Dallasin otteista jonkin sortin itkuvirttä vääntänyt Buffalo Sabres gm ei kestänyt ottelussamme minun tekemää maalia vaan välittömästi tämän jälkeen painoi startin ja pelin takaisin käyntiin. Itse tykkään fiilistellä hidastuksilla ja tämä pisti jonkin verran sydämmeen. Tämän jälkeen aloin tarkemmin tutkimaan foorumia niin täälä samainen kaveri huutelee jatkuvasti Dallasin perään ja maalaa Maiqqia liigaan pahimmaksi paholaiseksi. En tiedä, mutta kyllä suurta vääryyttä koetaan jos Dallas Gm poistetaan liigasta osittain tämmöisen kaverin palautteet noteeraten, joka ei tunnu kestävän minkäänlaista maalia omaan verkkoon.

Täällä kaukana pohjoisessa,
WINNIPEG GM

Jakke La Motta

Joka ikisen laukauksen, maalin ja taklauksen voi katsoa jälkeenpäin uusintoina, ne voi tallentaa ja laittaa EA:n sivuillekkin jakoon jos haluaa niitä fiilistellä, kesken pelin niitä on turha katsoa. Versus peleissä kun noita uusintoja porukka katsoo niin jätän aina painamatta pelikatkolla A:ta jotta voi fiilistellä sitten jokaisen katkon uusinnat.

Enkä sanonut Dallasin pelityylistä itse mitään, pistin esimerkkivideon kuinka teki maalin ja mainitsin 40-vuotiaan kaverin peluutuksesta, josta on ollut aika paljon sanomista muutenkin. Ohimennen sanoin ettei ko. papparaiselta saanut kiekkoa tai saanut taklattua, so? Ei liity pelityyliin mitenkään, papparainenhan on tunnettu loistavasta kiekon suojaamisestaan eikä se nyt mikään pienin mahdollinen(189cm/100kg eliteprospectsin mukaan) kaveri ole.

Edit: En myöskään ole ajanut Dallasin potkimista eteenpäin, mielummin hänet liigassa näkisin kun pelailisin konetta vastaan.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Mielestäni erinomainen ratkaisu tässä tilanteessa olisi ollut Jagr:ille pelikieltoa vaikkapa pudotuspelien alkuun, joka olisi ollut sanktiona pleijaripaikasta kynsin hampain taistelevalle pelaajalle kova.

Tämä olisi sanktio ollutkin (plus eka pleijarikierros) jos sitä viimeistä varoitusta ei olisi jo annettu. Viimeisen varoituksen jälkeinen varoitus/sanktio olisi ollut omaa häntäänsä syövä käärme.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Siinä pelin tiimellyksessähän se just on aiheellista. Pelin jälkeen se on aiheetonta.

Itseäni ei kiinnosta katsella muiden maaleja heti perään uusintana, ei myöskään omia. Näin kyllä pelitilanteessa että se meni maaliin, se riittää, sen jälkeen pitää keskittyä seuraavaan vaihtoon.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Aiheeton, tarpeeton, asiaton. True.

Kyl toi startin painaminen maali-highlightien aikana on ihan helvetin lapsellista. Ihan selva merkki itkupotkuraivareistahan toi yleensä on. :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Itseäni ei kiinnosta katsella muiden maaleja heti perään uusintana, ei myöskään omia. Näin kyllä pelitilanteessa että se meni maaliin, se riittää, sen jälkeen pitää keskittyä seuraavaan vaihtoon.

Kyllä sinä voit tehdä näin, mutta onko oikein sanoa että toinen ei saa katsoa omia maalejaan, jos hän niin haluaa. Hyvin tokaistu että se on mukamas turhaa.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Itseäni ei kiinnosta katsella muiden maaleja heti perään uusintana, ei myöskään omia. Näin kyllä pelitilanteessa että se meni maaliin, se riittää, sen jälkeen pitää keskittyä seuraavaan vaihtoon.
Käsittämätöntä paskaa.

Mielestäsi on tyylikäs ratkasu lyödä start-nappula ruvelle jos kaveri haluaa nauttia omasta onnistumisesta sen pienen hetken? Mikäli realistisuutta haetaan niin kyllähän sielä oikeassakin jäähallissa summerit ja videot raikaa ennenkö kiekkoa haetaan nuotasta.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Kyllä sinä voit tehdä näin, mutta onko oikein sanoa että toinen ei saa katsoa omia maalejaan, jos hän niin haluaa. Hyvin tokaistu että se on mukamas turhaa.

Entä jos tein ketjumuutoksia? Turhasta nyt nostetaan verenpainetta jälleen ylös, maali voi katsoa jälkeenpäin niin monesta kuvakulmasta uusintana kun haluaa. Tehkää se omalla älkää minun ajalla, tulen pelaamaan niin pelataan, ei ihmetellä menneitä.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Yritettäisiinkö nyt kollektiivisesti hautailla sotakirveitä ja keskittyä olennaiseen, Joulusta kärsimiseen?
 
Ylös Bottom