Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä
On tää hauska peli...alotin tossa NHL-kauden Los Angeles Kingsillä ja supertähellä tietty. On nyt jonkun verran tullut kautta pelattua ja oon huomannu, että ainut tapa hävitä on boteille se, että hallitset peliä aivan 100-0. Joko voitat pelin selvemmin, esim. 5-1, 5-0 tai sitten voitat tiukan pelin jälkeen tyyliin 1-0, 2-1. Oon aina ihmetelly miten tiukat pelit tuppaa kääntymään botteja vastaan meikäläiselle, niin todella usein oon voittomaalin tehny vikan erän vikalla minuutilla. Kai siinä alkaa se joku EA tasoitus ja botit alkaa peruutella ja odotella jatkoaikaa, en tiedä. Jos et pelin lopussa saa ratkaisua tehtyä, niin saan sen sitten melko varmasti jatkoajalla. Botit on aina aika hädissään 5min jatkoilla jostain syystä ja kun kentällä on tilaa enemmän niin on helpompi pyörittää. Todella, todella harvoin olen joutunut pilkkuihin botteja vastaan. Ehkä kolme (?) kertaa tämän änärin aikana.
Niin, ja sitten tuon häviäminen, oon hävinnyt tossa kauden aikana kolme kertaa ja kaikilla kerroilla on vedot ollut mulle tyyliin 30-5 ja hallinta tyyliin 90-10, mutta botit on vienyt joko 1-0 tai 2-1. Ei siinä vaan voi minkään, jos mokke päättää ottaa kaiken kiinni. Välillä on meinannut jo nousta kädet ilmaan ennen kutia kun on tyhjä häkki eessä, mutta jollain saatanan kikalla sinne ehättää aina se veskarin mailan kärki tai joku ihmeen taikaseinä tai pleksi.
Yksi mikä risoo niin nuo selästä taklaamiset. Mitä helvettiä...botit istuisi varmaan koko ajan jäähyllä jos nuo kaikki vihellettäisiin pois, pistää välillä kettumaan, kun niistä on joskus seurannut jopa maali boteille...perkeleen paskiaiset. Ja toinen juttu vielä nuo oman maalinedustan irtokiekot. Hyvä, että ehdit edes sen moken patjasta kimmonneen irtokiekon siinä oman maalin edessä haltuun saada, niin johan on botti sut leiponut jään pintaan ja kiekko botille = tuloksena maali...no okei, ei aina sentään, mutta joskus.
Loppuun vielä tällänen video, kun nuo taklaukset on niin hauskoja ja varsinkin Stoll todella kevyttä kamaa:
Hit | EA SPORTS