Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: PlayStation 4

Tuli ihme ongelma, kun webbi Storessa uudet PS+pelit eivät suostunut latamaan sivuston mukaan. Käynnistin Pleikkarin niin oli system error ruudussa ja neuvottuna ohjeena oli, että päivitä järjestelmä.

Pelit olivat kuitenkin siellä latauksessa ja pleikkari toimii ilman ongelmia. Joten ei mitään hätää ollut, mutta tulipahan taas mielenkiintoinen "vika" vastaan. Tälle päivällehän sitä uutta käyttistä huhuttiin, mutta ei sitä ainakaan vielä näkynyt ladattavana. Mahtaakohan se kuitenkin vielä tällä viikolla tulla, toivottavasti.

Töissä yks ukkeli väittää kivenkovaa, että PS4:llä on mahdollista ajaan huijauskoodeja peleissä samoin kun PC puolella. Itse oon sitä mieltä wttä ei todellakaan ole. Se on jopa foorumeilta löytänyt todisteita, ei vaan ollut näyttää [emoji23][emoji23]

Töissä yks ukkeli väittää kivenkovaa, että PS4:llä on mahdollista ajaan huijauskoodeja peleissä samoin kun PC puolella. Itse oon sitä mieltä wttä ei todellakaan ole. Se on jopa foorumeilta löytänyt todisteita, ei vaan ollut näyttää [emoji23][emoji23]

Niin siis minkälaisia? Huijjauskoodeja yksinpeleissä jos semmoisia on niin toki voi käyttää, vaikka se usein trophyjen saamisen estää. Vai tarkoitatko niinkun "häksejä" online peleissä?

PS3:lla ainakin joissain peleissä tuli vastaan ihan onlinessa silloin tällöin god modeja ja muuta sellaista. Ei kai tuo nyt ihan mahdottomuus PS4:n peleissäkään olisi. Mutta tottaikai harvinaisempaa kuin PC:llä.

Kyllähän noita jotkut pelinkehittäjät edelleen harrastavat (ainakin käsitteen laajasti tulkiten), mutta nykyisin lienee suositumpaa myydä huijaukset rahalla.

Siis tarkoitan ihan semmosia kun pc:llä että ajetaan jotain huijaus ohjelmaa taustalla tai itse pelissä jolla saa vaikka 100% aim assistantin.

Siis tarkoitan ihan semmosia kun pc:llä että ajetaan jotain huijaus ohjelmaa taustalla tai itse pelissä jolla saa vaikka 100% aim assistantin.

Nuo taas vaativat konsolin suojausten murtamista (jotta pystyy ajamaan ns. epävirallisia ohjelmia). PS4 on kyllä murrettu, mutta käsittääkseni vain varsin vanhojen käyttöjärjestelmäversioiden osalta. Firmispäivityksissä noita suojauksen aukkoja on sitten tilkitty. Ja vanhoilla versioilla ei ole asiaa viralliseen verkkopeliin eivätkä uudemmat pelitkään välttämättä toimi liian vanhassa järjestelmäversiossa.

Pyydä esittämään todisteet tai valehtelee.

PS3/GT5:ssa oli mahollista huijata pc:tä apuna käyttäen. Yhen ainoan kerran oli syytä epäillä vilunkia mun gt5 urani aikana. Hepulla oli samanlainen auto ja meni suorilla aivan järkyttävän kovaa..ero oli ku jos ois mopoauto ja F1 vastakkain. Videossa pieneen koppimopoon tuli n.40000hv.:D https://youtu.be/Dc8exL84dPA

Eli on varmasti mahollista myös ps4:lla huijata eri peleissä.

PS3/GT5:ssa oli mahollista huijata pc:tä apuna käyttäen. Yhen ainoan kerran oli syytä epäillä vilunkia mun gt5 urani aikana. Hepulla oli samanlainen auto ja meni suorilla aivan järkyttävän kovaa..ero oli ku jos ois mopoauto ja F1 vastakkain. Videossa pieneen koppimopoon tuli n.40000hv.:D https://youtu.be/Dc8exL84dPA

Eli on varmasti mahollista myös ps4:lla huijata eri peleissä.

Onhan näitä huijauksia/glitchejä yms. ollut PS3/PS4 -historiassakin vaikka kuinka paljon, mutta harvemmin niissä taidetaan mitään huijausohjelmaa ajaa taustalta. GTA Onlinessa oli PS3-aikana tämä hullu rahakoodi-gate (muistaakseni joulu 2013?) jolloin random hakkerit antoivat pelaajille (myös allekirjoittaneelle) useita miljardeja pelin sisäistä rahaa. Taisi olla vähän isommasta jutusta kyse, kun sain käyttää rahaa mielin määrin yli kuukauden ajan, kunnes ne hävisivät tililtä. Nykyaikana on se hyvä puoli, että samaa vauhtia kun nämä huijaukset havainneet "neropatit" tekee noita huijausohjevideoita Youtubeen, niin kehittäjät niitä myöskin paikkaavat. Rockstar on varmaan perustanut kokonaisen osaston korjaamaan GTA Onlinen glitchejä ja etsimään uunituoreita ohjevideoita youtubesta.

Vai onko ylhäällä oleva GT5-hack kenties yhä toimiva?

Tyhmä kysymys, mutta onko tämä joku uusi systeemi pelien päivitysten kanssa, että päivitys ei välttämättä olekkaan niin iso, kuin ps4 ensin väittää?

Eli Warframeen oli tullut 15 gigan päivitys ja pleikkari hetken aikaa valmisteli latausta ja kun se lopulta alkoi latautumaan, niin oli kokoa enään 2 gigaa ja mietin vain, että minne tuo 13 gigaa hävisi :D

Tyhmä kysymys, mutta onko tämä joku uusi systeemi pelien päivitysten kanssa, että päivitys ei välttämättä olekkaan niin iso, kuin ps4 ensin väittää?

Eli Warframeen oli tullut 15 gigan päivitys ja pleikkari hetken aikaa valmisteli latausta ja kun se lopulta alkoi latautumaan, niin oli kokoa enään 2 gigaa ja mietin vain, että minne tuo 13 gigaa hävisi :D
Mielenkiintoinen ilmiö, enkä ole ite tuollaista nähnyt, vaikka Warframenkin päivitin tuossa päivä-pari sitten.

Tällainen perusinsinöörin hiha-arvaus voisi olla, että pelistä oli jäänyt useampi päivitys välistä, ja 15 gigaa olisi ollut täyden päivityksen (esim. v1.00:sta nykyhetkeen) koko, mutta koska uudemmasta matskusta oli jo olemassa, tarvi päivittää vain parin gigan edestä.

Mielenkiintoinen ilmiö, enkä ole ite tuollaista nähnyt, vaikka Warframenkin päivitin tuossa päivä-pari sitten.

Tällainen perusinsinöörin hiha-arvaus voisi olla, että pelistä oli jäänyt useampi päivitys välistä, ja 15 gigaa olisi ollut täyden päivityksen (esim. v1.00:sta nykyhetkeen) koko, mutta koska uudemmasta matskusta oli jo olemassa, tarvi päivittää vain parin gigan edestä.

Pelissä oli viimeisin päivitys asennettuna, kun pelasin sitä hiukan ennen tuon 15 gigan päivityksen jakoon tulemista ja Warframe on ainut peli jonka kohdalla noin on käynyt, ellei ole joku 4.50 firmiksen mukana tullut ominaisuus :/

Outoa tosiaan, mutta eipä tuo itseä haittaa :D

Onko täällä kukaan saanut tuollaista Decade of Play sähkistä Sonyltä?
Tänne tuli sekä omalle tunnukselle että UK-feikkitunnukselle. Pari aika pysäyttävää lukemaa oli joukossa. Ensinnäkin tuolla päätunnuksellani on peräti 1 071 digitaalista peliä, ja se edustaa 17 prosenttia koko Storen pelivalikoimasta.

Eniten tunteja - hulppeat 5 285 h eli n. 220 vuorokautta - on uponnut Life With PlayStationin parissa. Ei ihme sinällään, koska about ensimmäisen vuoden ajan Folding@Home (josta myöhemmin siis tuli tuo LWPS) oli päällä melko lailla 24/7.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1354863
Kävin laittamassa promootiosähkikset päälle, mutta taitaa olla liian myöhäistä.

Joo, tuli ensimmäiselle käyttätilille, jota en ole käyttänyt vuosiin. Eiköhän sieltä tule samanlainen sähköposti myös tuolle aktiiviselle, myöhemmin rekisteröidylle tilille.

Juhli kanssamme pelaamisen vuosikymmentä PlayStation Storessa.

Alla näet mielenkiintoisia tietoja omasta pelihistoriastasi.

Jatketaan samaan malliin seuraavat 10 vuotta!

nCWHRVOjrYOqsofrkItOFUBZdI5btJZTpROA3u36N0NOqed9nFGtwdmGnNDAwVMBoFlXEO22TX6uSD8NB4IHtLTaHXF5aiZftuce-lT-onrpXDl_e8Fynhm9eSMhLYwJyH81fA1tUsz7o1Ucd2lfworTgnwR7nisnFVeUtnaN-3zISnWmDBLpJMT0drQRTDOWXezZGoDpKBTgeOSF6oOZV2HoTj9_XUXsZ4I7XodeCDkYC84lizizg4WeLFR4PRNtUtpBk1ziZGQhRJAvM2TIu352SxyjITOQgCSbqd0uHIPGyQBE3Db9O6tt_hbxiJ0FRDEj-Bb5Th_SzOHQy6H2QQpV8IkD8s1hhqGFJHI1MfxiJzOwO1a7f8898DPN7DabrTMxgkDMYQKpC_d-ZgZb4ufhI4qPqdh3fy1s-sePBPX3i_ARz819KUu2WyxXpMHcy1GbpxwwLcguOKyTBlfJPO9LBOIpLiGp7JmA5cWK0a7FPGuEzV-oD8W6c8iZFrX5RU5GFWlpyk-xs8QeL56Aey9tRSE3lDLW3SoZ-ZQfbXVIoKUSQGTWNUc_2bGHd6FJUCEm8fodueU6aqF2piwCVAY4U0cJ34AOeLYJzmR8W8uctM4mYZu=w375-h901-no

Aika nössöillä statseilla päässyt jo 1% joukkoon tunneissa ja trophyissä. Massat todella casuaaleja konsoleilla näköjään...

Tosin "verkkopelitunnit" ikävästi tuossa on vain plus jäsenyyden ajalta, eli ei laske mukaan sitä kulta-aikaa kun nettipelaaminen oli ilmaista. :D

Ai se oli tuollainen. Katsoin vaan otsikon ja poistin. Nyt oli pakko käydä tsekkaamassa.

Eniten pelattu peli:
GTA V 1688 tuntia

Digitaalisia pelejä:
264 eli 5% storen peleistä (tuo tietenkin laskee myös ps+ pelit tuohon)

Harvinaisin trophy:
Corpse party blood drive: "resolution" joka on 85:lla muulla pelaajalla.
Tosin aika harva tuon pelin on varmaan ostanutkin joten ei aiheuta mitään ylpeyden tunnetta :rolleyes:

Liitytty Syyskuussa 2012.
Eniten pelaamasi peli: Pixeljunk Shooter - Part 2, 18h.
heh :)
Jotenkin on sellainen kutina että olisin pelannut Far Cry 3:sta enemmän, no ei ehkä sitten.
Mutta ainakin Horizon Zero Dawnia oon pelannut joku 25h.

Joo eniten pelattu peli gta v 1200h, pelannut tarinan +5h onlinea että entiiä miten lie tollaset luvut saatu mutta GG

Mä en oo ees saanut koko sähköpostia, ihan mielenkiinnosta voisin tsekata sen kyllä.

Ylös Bottom