Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Toden totta tuossa EA Traxissa ei oikee ole yhtään kelpo musaa. Suurinosa puhki palaneita paria lukuunottamatta, mutta kokonaisuudessa aika kehnoa musaa laitettu tähän versioon. Onneksi olen jo ruustanut kaikki musiikit muistitikulle niin saanpahan nopeasti uuden soittolistan. Pelaaminen muutenkin on ollut aika ärsyttävää tappeluiden takia :mad:

Free Skatessa tuli opittua älytön maali.
99/100 vedosta meni sisään. Se 1 joka ei uponnut maaliin, osui ylärimaan ja siitä katsomoon.
Tämän maalin voi helposti tehdä läpiajossa ja rankkareissa(ko?)

Halukkaille voin kertoa miten maali tehdään tai laittaa video materiaalia, tosin se video olisi kännykällä otettu :D
Olen epävarma rankkareista siksi, koska maalissa tarvitsee tehdä spin-o-rama kikan. :cool:
 
Vastaus: NHL(Hype )

Demoa on kokeiltu kolmen pelin verran.
+Tappelumoottori toimii, neljää kertaa pudottanut hanskat jäähän ja mukiloinut vastustajan jäähän, tappeluiden aloittamisessa vaikeuksia, luultavasti vika on ohjaimessa
+Fysiikkamoottori, kunnon taklauksia tulee ja niitä on helpompi tehdä, kuin nhl 13:ssa.

-Maalivahdit jättää etukulman auki
-NHL-94-moodi, aivan turha ilman nettipeliä
-Presentaatio ei ole muuttunut sitten NHL 11:sta
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

En oo koskaan pelannu tota HUT-pelimuotoa, vaikka aikasemminkin ollut. Ihan hauskalle vaikuttaa. Tossa demossa ilmesesti ei saa ite valita niitä pelaajia vaan tulee arvalla?
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

En oo koskaan pelannu tota HUT-pelimuotoa, vaikka aikasemminkin ollut. Ihan hauskalle vaikuttaa. Tossa demossa ilmesesti ei saa ite valita niitä pelaajia vaan tulee arvalla?

Juu arvalla ne alkupelaajat tulee kokoversiossakin. Tosin siellä ei mitään Malkineja näy. :D Sitten voit tienatuilla puckseilla ostaa lisää pakkauksia tai suoralla ostolla vaihtokaupasta yksittäisiä pelaajia, sopimuksia, harjoituskortteja ym. Itse jäin NHL 13 heti koukkuun tuohon pelimuotoon, mutta online tasoitusten takia pistin koko joukkueen myyntiin. Toivottavasti tässä versiossa nuo tasoitukset olisi pois. Mitään järkeä ostaa parhaita pelaajia ja sitten alkaa oma pää vuotamaan kuin seula.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

En oo koskaan pelannu tota HUT-pelimuotoa, vaikka aikasemminkin ollut. Ihan hauskalle vaikuttaa. Tossa demossa ilmesesti ei saa ite valita niitä pelaajia vaan tulee arvalla?
Ne tulee kyllä itse pelissäkin ihan arvalla jos niitä pakkoja ostaa, muilta pelaajilta voi sitte ostaa jos jotain tiettyä haluaa.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Noi one touch deket oli ainaki mulle suuri pettymys, koska ensinnäki niitä on ihan ylettömän vähän (onko kellään tietoa monta niit ois pitänny tulla?),
niillä on edelleen vaikea tehdä mitään yhdistelmähommia ja ne menee helpommin ku mitä mä ootin :(. Mut toi uus taklausmoottori on ihan hyvä, mut ne on aika yliampuvia ja se uus tappelumoottori on ihan hauska mut aika turha ja niitä tappeluita tulee ihan liian usein. Mut ihan pelattava demo kuitenkin.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

EA mainosti jotain veskoihin törmäilyä ja kaatuilua, mut kertaakaan ei oo tapahtunu demossa:mad:
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

EA mainosti jotain veskoihin törmäilyä ja kaatuilua, mut kertaakaan ei oo tapahtunu demossa:mad:

Mulla kävi kerran sillai, että menin vastustajan veskan edestä ja pelaajani osui veskaa jalkaan, jonka seurauksena tämä kaatui näyttävästi pitkälleen. Jäähy siitä seurasi, sekä tietenkin hanskojen pudotukset.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Tuleeko kaikille toi viesti kun voittaa hut turnauksen että pitää olla kirjautunut psn ja ea:n servuille että saa sen palkinnon?
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Mulla kävi kerran sillai, että menin vastustajan veskan edestä ja pelaajani osui veskaa jalkaan, jonka seurauksena tämä kaatui näyttävästi pitkälleen. Jäähy siitä seurasi, sekä tietenkin hanskojen pudotukset.

Joku tollanen tais olla siinä trailerissaki
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Tää NHL 14 demo vaan paranee mitä enemmän sitä pelaa.. Tiukkoja vääntöjä ollut HUTissa, mutta kyllähän se Kanada sieltä lopulta kaatui viidennellä yrittämällä 2-1. Onko tässä jotain muita juttuja, kuin tuo HUT, mistä saa bonuksia NHL 14 kokoversioon?
Muistelesin että viime vuonna ainakin sai bonuspakan kun kutsuu jonkun kaverin pelaamaan NHL 14 demoa! Päävalikkossa siis sellainen vaihtoehto!
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Pääsin vihdoin itsekin demon ääreen ja on se vaan huikeeta jälleen ylipäätään pelata änäriä. Nhl13 kun tilttaili joka matsiin, joten oli pelikelvoton.

Peli itsessään tuttua jää lätkää, mutta taklauset on ihan naurettavia pommeja. Välillä ku yrittää taklata niin oma kaveri imeytyy 4-5m päästä kuin suohkumoottorilla avustettuna päin vastustajaa joka lentää sen toiset 4-5m..jep jep.

Ihme magneetti kohtauksia tulee välillä, samoin tulee edelleen jatkuvasti tilanteita missä ei vain oikeaa äijää pysty valitsemaan, vaan aina on väärä hallussa.

Miten nuo taklaukset pitäis nykyisin toimia. Mistä olen saanut päähäni ettei oikeaa tarttia välttämättä tarvita? Ei se itsellä ainakaan taklaile ilman oikeaa tattia kuten ei ennenkään.

Tappelut on naurettavia ja tyhmiä..eipä juuri hetkauta kun pidän ne poissa käytöstä aina muutenkin.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Onko tässä jotain muita juttuja, kuin tuo HUT, mistä saa bonuksia NHL 14 kokoversioon?

Muistelesin että viime vuonna ainakin sai bonuspakan kun kutsuu jonkun kaverin pelaamaan NHL 14 demoa! Päävalikkossa siis sellainen vaihtoehto!

Edellisissä versioissa tosiaan saanut bonuksia lähettämällä kaverille kutsun pelaamaan demoa, mutta itselleni ei ainakaan tullut mitään ilmoitusta, kun laitoin useammallekin kaverille kutsua. HUT turnaus pitäisi voittaa, yhden kerran ehtinyt vasta demoa pelaamaan. Itsekin haluaisin tietää, voiko muulla tavalla ansaita bonuksia kokoversioon. :)


Siirtyykö sama HUT joukkue sitten demosta varsinaiseen peliin?

Ei siirry, turha toivo että saisi varsinaisessa pelissä aloituspakasta kaksi ekaa kentällistä koviakin NHL-pelaajia. :D Jos hyvä tuuri käy, niin ehkä pari 80-83 kokonaisuuden omaavaa NHL-pelaajaa voi tulla, mutta muu joukkue on sitten juniorisarjoista... :D
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Miten nuo taklaukset pitäis nykyisin toimia. Mistä olen saanut päähäni ettei oikeaa tarttia välttämättä tarvita? Ei se itsellä ainakaan taklaile ilman oikeaa tattia kuten ei ennenkään.

Juu ilmankin toimii, mutta itse tossa pari päivää sitten valitin juuri siitä että monesti se ei taklaa ilman tattia.

"-taklauksen tatittomuus on selkeä ongelma, tai taklaaminen itsessään. Liian monta kertaa menin selkeästi päin, ja oma pelaaja kiertää vastustajan ohi, vaikka vastustaja luisteli täysin suoraan päiin ilman minkäälaista väistöä. Pelaaja ikäänkuin jonkun suojakehän ansiosta kierti siis pelaajan ohi, ei näin... Lisäksi taklaukset on yliampuvia (esim. Chara kumoon melkein nolla vauhdeista pienellä pelaajalla, ja pakotettu tappelu perään...)."

Ja alempaan viestiin, että ei siirry se hut joukkue demosta kokoversioon.

edit. hidas.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Kauanko teillä kesti tuon demon lataaminen? Itsellä tunnin lataillut ja 23% kohdalla... 10megan netti ja pitäis pelittää ihan täysillä. Aikaisemien vuosien demot mielestäni latautuneet suht nopeaa (alle puolituntia).
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Juu ilmankin toimii, mutta itse tossa pari päivää sitten valitin juuri siitä että monesti se ei taklaa ilman tattia.

"-taklauksen tatittomuus on selkeä ongelma, tai taklaaminen itsessään. Liian monta kertaa menin selkeästi päin, ja oma pelaaja kiertää vastustajan ohi, vaikka vastustaja luisteli täysin suoraan päiin ilman minkäälaista väistöä. Pelaaja ikäänkuin jonkun suojakehän ansiosta kierti siis pelaajan ohi, ei näin... Lisäksi taklaukset on yliampuvia (esim. Chara kumoon melkein nolla vauhdeista pienellä pelaajalla, ja pakotettu tappelu perään...)."

Vetääkö se tatin kanssa erilaisen taklauksen? Kenties rajummin? Tosiaan meni parin yrittämän jälkeen luotto ettei se taklaakkaan vaikka pitäis. On kyllä niin iso ongelma, että toivon mukaan on korjattu koko versioon.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

kolmannella yrityksellä pääsin hutissa chicagon kohtaamaan ja sitte kaatu chicago ja kanada samaan sarjaan. Nyt on siis paketti saatu ja eiku odottamaan kokoversiota
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom