Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Driveclub & Driveclub Bikes - Nettiominaisuudet suljetaan 31.3.2020

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haaso
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Driveclub - Säätilat lisätty, Plus Editionista ei tietoakaan

Ihan uteliaisuuttani kyselen nyt mielipiteitä, et miten paljon porukka ajelee manuaalivaihteilla? Olen sen verran kasuaalipelaaja et pädillä ja automaatilla ajellaan kaikkia pelejä, mut ajattelin laittaa T80rs tilaukseen ja samalla ajattelin opetella keskittyyn myös vaihteisiin. Onko sillä suoraan kierrosaikoihin merkitystä vai enemmänkin fiilikseen vaikuttava asia? Olettaen, että osaa hommansa.

Ehdottomasti suosittelen kaikille! Unohtakaa se ilmaisversio ja ostakaa storesta muutamalla kympillä! Jälkeenpäin mietittynä oisin mielelläni ollut valmis maksamaan jopa täyden (n.60€) hinnan pelistä. On se vaan niin hyvä. Olen omistanu ps4:n julkaisusta lähtien ja täytyy myöntää että eniten olen kuluttanut aikaa ja nauttinut kyseisen pelin parissa tähän mennessä..

Ihan uteliaisuuttani kyselen nyt mielipiteitä, et miten paljon porukka ajelee manuaalivaihteilla? Olen sen verran kasuaalipelaaja et pädillä ja automaatilla ajellaan kaikkia pelejä, mut ajattelin laittaa T80rs tilaukseen ja samalla ajattelin opetella keskittyyn myös vaihteisiin. Onko sillä suoraan kierrosaikoihin merkitystä vai enemmänkin fiilikseen vaikuttava asia? Olettaen, että osaa hommansa.

Kyllä on vaikutusta sekä fiilikseen että kierrosaikoihin.
Kannattaa lukaista tuolta rattikeskustelusta hiukan tietoa ennenkuin tilaat rattia:

http://www.konsolifin.net/bbs/pelia...teihin-ajopenkkeihin-liittyva-keskustelu.html

Kannattaa lukaista tuolta rattikeskustelusta hiukan tietoa ennenkuin tilaat rattia:l

Joo olen kyllä lueskellut. Vaihtoehtoja ei montaa ole ja hinta painaa aika lailla eniten :D käyttö kuitenkin sen verran vähäistä ettei vaan viitsi yli 300e sijoittaa, kun halvempikin täyttää omat tarpeet.

Mun viisi penniä liittyen Driveclubiin ja tuohon T80 & T100-ratteihin. Itse palautin tuon T100 seuraavana päivänä kauppaan, immersio ainakin tuolla yksilöllä TÄYSIN hukassa Driveclubissa. Lisäksi ratin "ominaisuutena" oli se miten rattia kääntäessä tunsi jokaisen ratin hammaspyörän loksahduksen. Suosittelen lämpimästi miettimään tuota T80 tai T100 hankkimista uudestaan. Itse toistaiseksi jätin ratin hommaamatta sillä nyt ei perse kestänyt T300RS hintaa, se lienee "edullisin" oikeasti hyvän tuntuinen ratti PS4:lle. Ja Driveclubin asetuksia kyllä illan aikana kokeilin säätää mut ei niin ei. Pidä ainakin huoli että saat helposti palautettua ratin jos ei ole mieluinen. Itsekin siis olen ihan kasuaalipelaaja enkä mielestäni hifistele liikoja. :)

Mun viisi penniä liittyen Driveclubiin ja tuohon T80 & T100-ratteihin. Itse palautin tuon T100 seuraavana päivänä kauppaan, immersio ainakin tuolla yksilöllä TÄYSIN hukassa Driveclubissa. Lisäksi ratin "ominaisuutena" oli se miten rattia kääntäessä tunsi jokaisen ratin hammaspyörän loksahduksen. Suosittelen lämpimästi miettimään tuota T80 tai T100 hankkimista uudestaan. Itse toistaiseksi jätin ratin hommaamatta sillä nyt ei perse kestänyt T300RS hintaa, se lienee "edullisin" oikeasti hyvän tuntuinen ratti PS4:lle. Ja Driveclubin asetuksia kyllä illan aikana kokeilin säätää mut ei niin ei. Pidä ainakin huoli että saat helposti palautettua ratin jos ei ole mieluinen. Itsekin siis olen ihan kasuaalipelaaja enkä mielestäni hifistele liikoja. :)

Hmm täytyy vähän tutkailla sit vielä ja lueskella arvosteluja nimenomaan Driveclubiin liittyen. Toki itsellä tähtäimessä myös Project C.A.R.S. ja GT, mut niiden toimivuudesta ei tietenkään ole vielä mitään tietoa tuon ratin kanssa.

Joo olen kyllä lueskellut. Vaihtoehtoja ei montaa ole ja hinta painaa aika lailla eniten :D käyttö kuitenkin sen verran vähäistä ettei vaan viitsi yli 300e sijoittaa, kun halvempikin täyttää omat tarpeet.

No jos tuo T80RS on ainoa vaihtoehto, niin kannattaa katella jostain käytettynä parin kympin hintaan. Ei tule pettymykselle niin kovaa hintaa.

No jos tuo T80RS on ainoa vaihtoehto, niin kannattaa katella jostain käytettynä parin kympin hintaan. Ei tule pettymykselle niin kovaa hintaa.

no se on joko tuo tai ei rattia ollenkaan :) aina ne palautettua saa, jos ei miellytä. Vaikea uskoa etteikö se olisi pädiä parempi, mutta voin toki olla väärässäkin.

no se on joko tuo tai ei rattia ollenkaan :) aina ne palautettua saa, jos ei miellytä. Vaikea uskoa etteikö se olisi pädiä parempi, mutta voin toki olla väärässäkin.

T80:ssä ei ole ollenkaan forceja, joten löysällä kumilenkillä ajelu ei voi olla parempi kokemus kuin pädi..T80:stä en itse kyllä suostuis ostamaan..

itselläni on t300rs sekä ensinmäinen ratti mikä oli ja on edelleenkin t80rs..Ihan kelpo ratti on myös toi T80rs rattikin ainakin tässä pelissä ja pesee pädin mennen tullen.. Onhan siinä kuminauha vastus mut suhteelisen jäykkä sellainen !! Ratti on tarkka ja auto menee sinne minne pitääkin. Hyvä ratti peruspelaajalle joka ei vaadi ihan täydellistä tuntumaa ratilta...

T80:ssä ei ole ollenkaan forceja, joten löysällä kumilenkillä ajelu ei voi olla parempi kokemus kuin pädi..T80:stä en itse kyllä suostuis ostamaan..

Jotenkin tuntuu oudolta että vieläkin tehdään ratteja missä ei forceja ole ollenkaan, itseltä löytyy kaapista 90-luvulla ostettu ratti mistä ne jo löytyvät. Ei tulisi mieleenkään ostaa rattia ilman. :rolleyes:

Itse suosittelisin odottelemaan että tulee joku Driving Force GT:n tasoinen ratti nykykonsoleille. Erinomainen hinta/laatu suhde perusratille (120e, forcefeedbackit ja 900 asteen kääntösäde yms peruskilkkeet)

Itse suosittelisin odottelemaan että tulee joku Driving Force GT:n tasoinen ratti nykykonsoleille. Erinomainen hinta/laatu suhde perusratille (120e, forcefeedbackit ja 900 asteen kääntösäde yms peruskilkkeet)
Mahtaakohan tulla ikinä. Thrustmasterilta ei oo ikinä tullut järkeviä halpisratteja ja Logitech ei enää valmista ratteja. Fanatec on vaan Fanatec :D

Ikäviä uutisia niille jotka odottavat Driveclubin köyhäinversiota mutta tilanne voi vielä muuttua: http://www.gamereactor.fi/uutiset/2...i+v%E4ltt%E4m%E4tt%E4+julkaista+koskaan/?noad
Sonyn edustaja kiirehti jo oikaisemaan väärinkäsityksen: Plus Edition on edelleen tulossa, kunhan serveriongelmista päästään eroon.

Sony has confirmed that it is continuing to work on the PlayStation Plus Edition of PS4-exclusive DriveClub.

&

"We are continually working on improving the server capacity to enable us to launch the PS Plus Edition as quickly as possible," a Sony spokesperson told Eurogamer.

"Although currently we do not have an update regarding the timing for the launch."

Lähde: Eurogamer

Mahtaakohan tulla ikinä. Thrustmasterilta ei oo ikinä tullut järkeviä halpisratteja ja Logitech ei enää valmista ratteja. Fanatec on vaan Fanatec :D

Gran Turismon kylkiäisenä saattaisi jopa tullakin joku "virallinen" viritelmä mutta siihen on toki niin kovin kovin pitkä aika :D

Juuh elikkäs, ei tarvi sitten multiplagerin Hyper-auto kisailuissa miettiä auto valintaa jos se Koenigsegg One:1 on saatavilla. Ei oikeastaan mitään drawbackeja sen käyttöön. Järjettömän nopea, kiihtyy helkkarin kepeesti ja pitoakin löytyy kiitos keveän aeron.

Muista autoista en vielä voi sanoa, kuulemma Midnight tour packissa on eräs hassun hauska eventti. (RUF CTR3, 13 kiekkaa)

Koenigsegg One:1 - Partaterillä höystetty riisuttu Agera R, ollen kuitenkin ohjastajalleen arvattava. Etupään pito ja hallinta yleisesti on niin hyperiä että. Agera R:n kabiiniin ei ole asiaa tämän jälkeen.

Ferrari F50 - Aliohjaava mutta sivistynyt muinaisjäänne vrt. ylempään. Jotenkin kummasti Enzon ja tämän äänimaailma on onnistuttu sössimään pahan kerran peliin.

Chevrolet Corvette Z06 Centennial Edition - ei testituloksia vielä

SRT Viper GTS - Krediittiä löytyy! GT6:stakin tuttu USA-muskeli, joka osaa taittaa mutkat. Jakaa perää tarkasti ja vain käskystä.

Jaguar F-Type R Coupé - Britti, joka on huomattavasti hermostuneempi kaasulla vrt. ylempään usalaiseen. Äänimaailma lähellä kymppiä!

VUHL 05 - *meh* Sateella saattaisi löytyä enempi mielenkiintoa "off throttle" yliohjauksellaan. Ei tehnyt vaikutusta.

Uusi Jagge:
[video=youtube_share;-zcf_X34JTY]http://youtu.be/-zcf_X34JTY[/video]

Uusi Kyykäärme:
[video=youtube_share;76uWxLXiSME]http://youtu.be/76uWxLXiSME[/video]

Uusi Ykkönen:
[video=youtube_share;zGJzftvp0xY]http://youtu.be/zGJzftvp0xY[/video]

Viimeksi muokannut moderaattori:

Onko tuo midnight tour ihan nimensä mukainen eli kaikki kisat ajettaisiin yöllä?

Onko tuo midnight tour ihan nimensä mukainen eli kaikki kisat ajettaisiin yöllä?

Eipä ole tullut pidemmälle vielä jauhettua, mutta iltaruskoa, nopeaa vrk-ajan kulumista ja pimeää on tullut vastaan. Joten ei nyt ihan pelkkää yöajoa.

Mielenkiintoinen ja hyvä tuo uusi team time trial pelimuoto. Hyvän siitä tekee jo pelkästään se, että siinä muut ei voi kiilata toisia jatkuvasti kylkeen kun muut on haamuja, pystyy jokainen keskittyyn siihen oman kierrosaikansa parantamiseen. Tuota pelimuotoa tulee kyllä ajettua varmasti.

Ylös Bottom