Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

Kohta puoliin olisi boxin hommaaminen edessä, vaan nyt tuli pikku ropleema. Kuinka kytkeä vahvistimeen, jossa ei ole HDMI:tä eikä optista liitintä? Joku adapteri, muuntaja, vai kikkailla television kautta?
 
Vastaus: Xbox One

Kohta puoliin olisi boxin hommaaminen edessä, vaan nyt tuli pikku ropleema. Kuinka kytkeä vahvistimeen, jossa ei ole HDMI:tä eikä optista liitintä? Joku adapteri, muuntaja, vai kikkailla television kautta?

Boxi telkkariin HDMI:llä ja ääni ulos telkusta vahvistimeen rca-ulostulosta?
 
Vastaus: Xbox One

Kohta puoliin olisi boxin hommaaminen edessä, vaan nyt tuli pikku ropleema. Kuinka kytkeä vahvistimeen, jossa ei ole HDMI:tä eikä optista liitintä? Joku adapteri, muuntaja, vai kikkailla television kautta?
Kuinka vanha vahvistin on, jos ei edes optista liitäntää ei ole?
 
Vastaus: Xbox One

En suosittele kuulokeliitäntää, ennemmin hankkisin da muuntimen johon konsolista optisella ja siitä rca piuhalla vahvistimeen.
 
Vastaus: Xbox One

Major Nelson paljastanut tammikuun Games With Gold-pelit

Xbox One: Dark Dreams Don’t Die

image


Xbox 360:

1. - 15. tammikuuta MX vs. ATV Alive

16. - 31. tammikuuta The Witcher 2: Assassins of Kings

boxartlg.jpg
boxartlg.jpg


Lähde: Majornelson.com
 
Vastaus: Xbox One

Boxi telkkariin HDMI:llä ja ääni ulos telkusta vahvistimeen rca-ulostulosta?

Rca-ulostulot töllöstä löytyy, joten tämä ratkaisu ainakin onnistuu. Vaan onko äänenlaadullisesti mitään eroa, jos vetää boxista optisen muuntimeen ja siitä rca vahvariin? Vahvistin on about kolme vuotta vanha Denon ovh1100€, ei siis mikään vanha vessa.
 
Vastaus: Xbox One

Tuli kuitenkin tuollainen One ostettua. Tuo kieli- ja lokaatio-optio on kyllä aika surullinen esitys - vielä kämäisempää on pelien kääntäminen eri kielille ja niiden pakkosyöttö...tämä "huvitti" jo X360:lla Assassin's Creedeissä.

Kyllähän sen kieliasetuksen voi aina tosiaan vaihtaa, mutta riesa. Voishan sitä olla esimerkiksi amerikkalainen, on vaikka töissä Suomessa, omistaa suomalaisen pankin kortin, ja haluaisi silti käyttää konsolia natiivikielellään...

Eniten toki korpeaa tuo USA-kaupan esto, valuuttakurssi olis vaan niin houkuttava ja ilmeisesti erilaisia tarjouksiakin olisi... Maksutavoissahan on myös PayPal, onko näin ettei silläkään saa mahdollisuutta ostaa USA-kaupasta USA-hinnoin (en ole kokeillut)?
 
Vastaus: Xbox One

Tuli kuitenkin tuollainen One ostettua. Tuo kieli- ja lokaatio-optio on kyllä aika surullinen esitys - vielä kämäisempää on pelien kääntäminen eri kielille ja niiden pakkosyöttö...tämä "huvitti" jo X360:lla Assassin's Creedeissä.

Kyllähän sen kieliasetuksen voi aina tosiaan vaihtaa, mutta riesa. Voishan sitä olla esimerkiksi amerikkalainen, on vaikka töissä Suomessa, omistaa suomalaisen pankin kortin, ja haluaisi silti käyttää konsolia natiivikielellään...

Eniten toki korpeaa tuo USA-kaupan esto, valuuttakurssi olis vaan niin houkuttava ja ilmeisesti erilaisia tarjouksiakin olisi... Maksutavoissahan on myös PayPal, onko näin ettei silläkään saa mahdollisuutta ostaa USA-kaupasta USA-hinnoin (en ole kokeillut)?


Pystyt edelleen ostamaan USA:n storesta niillä gift cardeilla. Amazoniin vaan tili ja sinne joku randomi jenkkiosoite.

http://www.amazon.com/gp/product/B00F4CFBUS

Itse jo muutaman pelin ostellut tuolla tavalla. Ja ei ole mitään ongelmia ollut vaikka vaimo ja muksut vaihtaa lokaation aina suomeen takaisin. Itse tykkään pitää jostain syystä jenkeissä. Jotenkin tuo englanti on vaan itselleni "luonnollisempi" pelikonsoli kieli :)

On muuten BF4 premium edition hintaan 30$ :)
 
Vastaus: Xbox One

Rca-ulostulot töllöstä löytyy, joten tämä ratkaisu ainakin onnistuu. Vaan onko äänenlaadullisesti mitään eroa, jos vetää boxista optisen muuntimeen ja siitä rca vahvariin? Vahvistin on about kolme vuotta vanha Denon ovh1100€, ei siis mikään vanha vessa.

En usko, että suurta eroa on noiden vaihtoehtojen välillä. Itse vetäisin suoraan töllöstä jo pelkän liitännän yksinkertaisuuden vuoksi.
 
Vastaus: Xbox One

Jos on vaikka 5.1 systeemit niin surkeetahan se on tuota reittiä saada...

Toisaalta jos vaihtoehto on optinen/rca-adapteri, niin itsekin kallistuisin siihen, että äänet televisiosta vahvistimeen. Nuo tilaäänet menettävät digitaalisuutensa adapterin kanssa, jolloin lopputulos on jotakuinkin sama kuin tv-vahvistin yhdistelmällä. Molemmilla tavoilla tilaäänet saanee käyttöön lähinnä vavistimen pro logic/surround-kooderilla, jos sellainen vahvistimesta löytyy. Ero on noissa vaihtoehdoissa sen verran olematon, ettei sitä maallikko helpolla huomaa - ellei sitten halua käyttää hieman enemmän rahaa johonkin oikeasti hyvään adapteriin, jolla lopputulos ehkä kuulostaa vähän paremmalta.
 
Vastaus: Xbox One

Homman nimi 2.0, joten surroundeja ei tarvitse miettiä. Töllöstä vahvariin, ei maksa piuhakaan paljoa. Kiitokset.
 
Vastaus: Xbox One

Pystyt edelleen ostamaan USA:n storesta niillä gift cardeilla. Amazoniin vaan tili ja sinne joku randomi jenkkiosoite.

http://www.amazon.com/gp/product/B00F4CFBUS

Miten tuo gift card -koodien ostaminen käytännössä suomalaisella kortilla menee? Ihanko siis vaan niin että syötetään billing addressiksi amerikkalainen osoite? Olen joskus asunutkin siellä, joten mulla olis tilissä "oikeita" osoitteita valmiinakin...
 
Vastaus: Xbox One

Miten tuo gift card -koodien ostaminen käytännössä suomalaisella kortilla menee? Ihanko siis vaan niin että syötetään billing addressiksi amerikkalainen osoite? Olen joskus asunutkin siellä, joten mulla olis tilissä "oikeita" osoitteita valmiinakin...


Juu siis niin minä tein. Osoitteeksi vaan joku jenkkiosoite. Ja muistaakseni pitää laittaa myös sen amazon tilin osoite jenkkeihin.
 
Ylös Bottom