Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

Onko jollain siinä kädenulottuvilla xbonen strategisia mittoja ja mihin tuuletusaukot on sijoitettu. Mietin mahtuuko tuohon uudenkarheaan tv-tasoon kone ja käykö välikössä miten kuumana.
Mitat tulikin jo, ja omasta kokemuksesta voisin sanoa sen verran että itte oon tunkenut ton Onen tosi ahtaaseen koloon puisessa hyllykössä digiboksin päälle(!). Sivuilla viitisin senttiä tilaa ja päällä ehkä sentti. Takana ilmanotto aukko. PS4 varmaan räjähtäisi ja aiheuttaisi tulipalon tuollaisessa paikassa, mutta ainakaan ittellä ei ole ollut ongelmia Onen kanssa.
 
Vastaus: Xbox One

Mulla on kanssa aika ahtaassa tilassa toi one eikä kuumene kyllä yhtään. Luin jostain juttua että on panostettu kyllä tosi paljon tohon tuuletukseen isot + kyllä siitä.
 
Vastaus: Xbox One

Minä kiitän, olisin kuvitellut että korkeus olisi ollut enempi kuin 5,3 mutta hyvä niin, enempi tila aina parempi.
 
Vastaus: Xbox One

Hyllyssä molemmat sekä One että ps4 ja kyllä tuo One vaan on hiljainen. Ps4 tuuletus aina välillä on aika äänekäs. One on aina hiljainen ihan sama mitä tekee. Kovin ääni taitaa olla kovalevyn normaali rutina joka voi joskus kuulua jos pelaa äänet hiljaisella. Ps4 sensijaan puhkuu välillä aika tavalla.
 
Vastaus: Xbox One

Ei pidä paikkaansa, hyvin toimii ahtaassakin tilassa.
Ei kyllä tulis mieleenikään sijoittaa ps4:ta ahtaaseen, edes puoliksi suljettuun tilaan, tai suoraan digiboksin päälle. Niin kovaa meteliä ja niin kuumana se käy normikäytössä, sulattaisi vähintään tuon digiboksin. Mikä olikin se mun pointtii, Onen kanssa ei vastaavanlaisia ongelmia ole ittellä ollut, vaikka tosi huonoon paikkaan oonkin sen sijoittanut.
 
Vastaus: Xbox One

Ei kyllä tulis mieleenikään sijoittaa ps4:ta ahtaaseen, edes puoliksi suljettuun tilaan, tai suoraan digiboksin päälle. Niin kovaa meteliä ja niin kuumana se käy normikäytössä, sulattaisi vähintään tuon digiboksin. Mikä olikin se mun pointtii.

Kuten sanoin, ei pidä paikkaansa. Olet aivan väärässä. Muiden konsoleista en tiedä puhun vaan omastani.
 
Vastaus: Xbox One

Kuten sanoin, ei pidä paikkaansa. Olet aivan väärässä. Muiden konsoleista en tiedä puhun vaan omastani.


Ei ole väärässä jos sun kone ei pidä sitä ääntä.

En tiedä onko nykyisin jo korjattu, mutta eikös ps4:lla ollut noita ylikuumenemis ongelmia? Sama oli kylläkin onellakin. Itsellä oli ps4 (hiljainen) & on tällä hetkellä one (hiljainen).
 
Niinkuin sanoin en voi tietää muiden koneista. Joten voin vain kommentoida omaani. Tiedän että PS4:sta on hirveitä imureita ja helposti lämpeneviä laitteita kyllä.

Edit: Kunhan nyt vaan kommentoin piruuttani aikaisemmin, että ei se nyt ihan niin ole.
 
Vastaus: Xbox One

Nyt ollaan jo niin kaukana kurssilta, että nämä juupas-eipäs-PS4-sulattaa-viereisetkin-laitteet-höpinät saavat loppua tähän.
 
Vastaus: Xbox One

Mä voin pistää kutsua, mikä on sun Gamertag? Muistathan, että se on tosiaan sitten Preview ohjelma niin välillä voi olla konsolin kanssa enemmän ongelmia kuin normaalisti.

Mites vieläkö liikenisi yksi kutsu? Tällä viikolla saamassa xbox onea ja Xbox 360 preview ohjelmassa ollut jo 2 vuotta vähintään. Mietin et onko mitään hyötyä heittää Onen supporttiin viestiä et pääsiskö tohon onen preview myös mukaan, kun on ollut pitkään ekassakin? Kun ja jos täältä ei kutsua saa :)

Gamertag: Geomag

EDIT: Vai meneekö nämä preview jutut konsoleiden ylitte, eli jos on 360 previewssä niin pääsee automaattisesti onenkin?
 
Vastaus: Xbox One

Mites vieläkö liikenisi yksi kutsu? Tällä viikolla saamassa xbox onea ja Xbox 360 preview ohjelmassa ollut jo 2 vuotta vähintään. Mietin et onko mitään hyötyä heittää Onen supporttiin viestiä et pääsiskö tohon onen preview myös mukaan, kun on ollut pitkään ekassakin? Kun ja jos täältä ei kutsua saa :)

Gamertag: Geomag

EDIT: Vai meneekö nämä preview jutut konsoleiden ylitte, eli jos on 360 previewssä niin pääsee automaattisesti onenkin?

Invi laitettu.
 
Vastaus: Xbox One

Microsoft mahdollistaa Xbox One -pelien pelaamisen striimattuna netin ylitse Windows 10 alustoille.

"With Windows 10 we will enable streaming of Xbox One games to any PC or tablet running Windows 10, later this year," Xbox boss Phil Spencer said during a Windows 10 showcase event today. As part of his gaming-focused announcements for the operating system, Spencer showcased streaming by playing Forza Horizon 2 on a Surface Pro 3."

Lähde: http://www.joystiq.com/2015/01/21/stream-xbox-one-games-to-windows-10-pcs-and-tablets-later-this/
 
Ylös Bottom