Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

Onko se päivitys tullut jo, itse en ainakaan ole löytänyt asetuksista tommosta kohtaa ja tänään tuli taas uusi päivitys?
Tuli meille taviksillekin jo joitain aikoja sitten. Ite otin käynnistysäänet saman tien tyystin pois.
 
Vastaus: Xbox One

koska tämä s malli nyt sitten julkaistaan? ja mitä ihmeellistä siinä on tähän nykyiseen verrattuna?
 
Vastaus: Xbox One

koska tämä s malli nyt sitten julkaistaan? ja mitä ihmeellistä siinä on tähän nykyiseen verrattuna?
Tullut myyntiin 2.8. 2Tb erikoisversiona. Myytiin käytännössä heti loppuun. Nyt parin viikon sisällä pitäisi tulla 1Tb versio myyntiin.

Muutoksia on jonkin verran:
- Laitteessa on 4K UHD Blu-ray tuki ja myöskin tuki 4K Netflixille.
- Virtalähde on nyt sisäänrakennettu.
- Laite tukee HDR-pelaamista. Vaati pelin mikä tukee HDR-pelaamista ja myös TV:n missä tuki HDR:lle.
- Konsoli on huomattavasti pienempi.
- Ohjain mikä tulee konsolin mukana on uusi malli ohjaimesta, missä vähän parempi kantama, pieni tekstuuri lisätty "kahvoihin" ja mahdollisuus käyttää sitä myös Windows 10 laitteiden kanssa Bluetoothin avulla.

Siinä nopeasti isoimmat erot.
 
Vastaus: Xbox One

Tullut myyntiin 2.8. 2Tb erikoisversiona. Myytiin käytännössä heti loppuun. Nyt parin viikon sisällä pitäisi tulla 1Tb versio myyntiin.

Muutoksia on jonkin verran:
- Laitteessa on 4K UHD Blu-ray tuki ja myöskin tuki 4K Netflixille.
- Virtalähde on nyt sisäänrakennettu.
- Laite tukee HDR-pelaamista. Vaati pelin mikä tukee HDR-pelaamista ja myös TV:n missä tuki HDR:lle.
- Konsoli on huomattavasti pienempi.
- Ohjain mikä tulee konsolin mukana on uusi malli ohjaimesta, missä vähän parempi kantama, pieni tekstuuri lisätty "kahvoihin" ja mahdollisuus käyttää sitä myös Windows 10 laitteiden kanssa Bluetoothin avulla.

Siinä nopeasti isoimmat erot.

okei kiitän!!. toi "HDR pelaaminen" mitä se on, missä peleissä sitä jo käytetään ja kuinka itsestään selvyys se on jo esimerkiksi näytöissä?
 
Vastaus: Xbox One

okei kiitän!!. toi "HDR pelaaminen" mitä se on, missä peleissä sitä jo käytetään ja kuinka itsestään selvyys se on jo esimerkiksi näytöissä?

https://fi.wikipedia.org/wiki/HDR

HDR ei ole vielä mikään itsestäänselvyys, mutta jos on uutta näyttöä ostamassa, kannattaa muistaa tarkistaa (4k-tuen lisäksi) myös tuo ominaisuus. Muuten uusi näyttölaite voi tuntua vanhentuneelta turhan pian.

Vielä ei ole montaakaan HDR-grafiikkaa tukevaa konsolipeliä tarjolla, mutta eiköhän lista tästä kasva (varmaan jo tänä iltana):

List of HDR Supported Xbox One Games

Forza Horizon 3
Gears of War 4
NBA 2K17
Scalebound

http://www.ign.com/wikis/xbox-one/List_of_Xbox_One_S_HDR_Compatible_Games
 
Vastaus: Xbox One

Tänään laitettiin mun vanha xbox one veljelle ja sielä näkyi samat ladattavat pelit kuin minulla, tili on kyllä poistettu siittä mutta miten tästä hommasta vielä päästäisiin?
 
Vastaus: Xbox One

https://fi.wikipedia.org/wiki/HDR

HDR ei ole vielä mikään itsestäänselvyys, mutta jos on uutta näyttöä ostamassa, kannattaa muistaa tarkistaa (4k-tuen lisäksi) myös tuo ominaisuus. Muuten uusi näyttölaite voi tuntua vanhentuneelta turhan pian.

Vielä ei ole montaakaan HDR-grafiikkaa tukevaa konsolipeliä tarjolla, mutta eiköhän lista tästä kasva (varmaan jo tänä iltana):



http://www.ign.com/wikis/xbox-one/List_of_Xbox_One_S_HDR_Compatible_Games


noni kiitän, eikä tehnyt yhtään pahaa vai tekikö?



noh joo se siitä. tuo gears of war 4 iski silmään ja muutenkin konsoli setup rakenteilla joten uusi näyttöpääte on listalla. tuo 500 giganen meni tilaukseen, onneksi on vhs onesta jäljellä ulkoinen kovo joten sain sillä myös säästettyä.

harmi kun ssssslimistä ei mustaa versiota tule, rikkoo vähän mun feng shuita...
 
Vastaus: Xbox One

Hieno(hko) vihreä Battlefield edition S Boxi :)

1386caa8-96b4-46f8-84c1-d877a2b2e5e3.jpg
http://news.xbox.com/2016/09/12/xbox-one-s-battlefield-1-bundles/
 
Vastaus: Xbox One

noi hinnat tulee nopeemmin alas kuin challenger sukkula, monessa jo 269e 500gigan versio. voi jopa ostaakkin tuon ihan vaan päivityksen takia(1t versio)....
 
Vastaus: Xbox One

Hei,

Sellaista asiaa tiedustelen että jos kerta xbox360:ssa mulla toimii netti käyttäen Lumia 900 puhelinta netin jakamisella (toki 360:ssa on kiinni se wireless network adapter) niin voin olettaa että xbox onessa toimii samalla lailla vai pitäisikö ostaa mokkula jonka tyrkkää suoraan konsoliin?
 
Vastaus: Xbox One

Hei,

Sellaista asiaa tiedustelen että jos kerta xbox360:ssa mulla toimii netti käyttäen Lumia 900 puhelinta netin jakamisella (toki 360:ssa on kiinni se wireless network adapter) niin voin olettaa että xbox onessa toimii samalla lailla vai pitäisikö ostaa mokkula jonka tyrkkää suoraan konsoliin?

Toimii samalla tavalla...ainoa ero on ettei tarvitse mitään wireless adaptereita :)
 
Vastaus: Xbox One

Toimii samalla tavalla...ainoa ero on ettei tarvitse mitään wireless adaptereita :)
USB-mokkulat ei yleisesti ottaen pelitä konsoleiden kanssa, mutta jos mokkula/puhelin luo WiFin niin sen kautta toimii.

Ja tosiaan Xbox One konsolissa on WiFi-kortti sisäänrakennettuna.

Parilla kaverilla on reititin minne saa sitten 4G liittymän ja sitä kautta pelailee. Ei saanut kiinteän nettiyhteyden kautta enempää kuin 20Mb yhteyden.
 
Vastaus: Xbox One

Mulla on lumia 900 josta laitan vaan 360:lle internet jakamisen päälle ilman mitään wi-fejä. Mulla on myös lumia 550 jolla taas ei saa samalla tavalla nettiä jaettua konsoliin. Ajattelin samalla tavalla tuolla lumia 900 jakaa netin oneen ellei sitten lumia 550:lla onnistu se W-fi suoraan puhelimesta uudemmalle konsolille.

Xbox servicen mukaan kun olin yhteydessä ja kyselin tuosta 550:n yhdistämisestä 360:aan niin sanoivat että harvnaista kuulemma että edes tuolla 900:lla saan netin toimimaan ja netissä pelaaminen toimiii täydellisesti vaikkakin 3G:nä. 550:ssa olis 4G niin toivoisin toki että saisin sillä helposti netin sitten Oneen.
 
Ylös Bottom