Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Samat fiilikset Hutun ja totaalisen bisketin kanssa.
Mutta vahvasti näyttää silti siltä, että hankin tämän :)
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Ohan se kieltämättä hieman huvittavaa, vaikka kuinka uskottelis itselleen että tämä on RPG ym jne, ampua tyyppiä jolla on lippis ja huppari lippaallinen ammoja AK47 kiväärillä. Mutta jo betassa sen kyllä huomasi, että silloin kun sai edes hieman paremmat aseet käyttöön varsinkin snipu niin kyllä ne pienemmät vihut tippui jo yhestä headshotista.

Itseäni nyt tämä asia ei varmasti tule peli-iloa syömään, mutta ei sitä vaan voi olla huomaamatta kun vastassa on tavallisia ihmisiä tai jotain hieman isompia kilpi ym miehiä verrattuna esim Fallout 4, Destiny jossa vastassa mitä ihmeempiä olentoja.

Oli miten oli, peli on ennakkotilattu ja varmasti tähän tulee upotettua päivä jos toinenkin.
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Mun mielestä, jos haetaan realististä otetta peliin niin miks kovemmilla vihuilla ei voi olla paremmat suojat päällä? Tällä tavalla saadaan PRG mukaan peliin menettämättä realistisuutta? Alussa ilmakivääriä, piekkaria, helvetin hakalasti ammuttavat jouskarit yms niin hahmonkehityskin sais uuden lähestymisen. Ymmärrän molempia kantoja ja onhan se hiukan ärsyttävää ampua rynkyllä piippu päässä kiinni lipaskaupalla..

Pelissä on hieno tunnelma, tiimityö toimii, mut kaikissa pätkissä paistaa tyhjyys ja tylsyys.. Sama ku gta:ssa, hienoja mestoja joihin ei pääse sisälle tai jos pääsee niin siellä ei ole mitään..
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Mun mielestä, jos haetaan realististä otetta peliin niin miks kovemmilla vihuilla ei voi olla paremmat suojat päällä? Tällä tavalla saadaan PRG mukaan peliin menettämättä realistisuutta? Alussa ilmakivääriä, piekkaria, helvetin hakalasti ammuttavat jouskarit yms niin hahmonkehityskin sais uuden lähestymisen. Ymmärrän molempia kantoja ja onhan se hiukan ärsyttävää ampua rynkyllä piippu päässä kiinni lipaskaupalla..

Pelissä on hieno tunnelma, tiimityö toimii, mut kaikissa pätkissä paistaa tyhjyys ja tylsyys.. Sama ku gta:ssa, hienoja mestoja joihin ei pääse sisälle tai jos pääsee niin siellä ei ole mitään..

Koska oikeasti ei ole sellaisia suojia ja se ei olisi missään määrin asetelman kannalta järkevää että kaduilla pyörii sellaisiin suojiin pukeutuneita tyyppejä.

Sama koskee aseita, pelaat hallituksen salaisella agentilla, ei ole immersion kannalta toimivaa että aloitetaan ritsalla. Se toimii ehkä joissain fantasiaropeissajoissa noustaan ryysyistä rikkauksiin, tässä sut tönästään nykiin rynkky kouras ja sanotaa että hoida homma

Lootti tässä pelissä aiheuttaa kyllä huolta, se lootti näissä on monilla se syy pelata ja sen on oltava mielenkiintoista jotta säilyy kiinnostus peliä kohtaan ja on joku porkkana pelata. Itseäni ei betassa hirveesti houkutellut kerätä mitään kun se oli juuri sitä että uudessa repussa on kaksi pistettä lisää armoria vanhaan nähden yms.
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Mun mielestä, jos haetaan realististä otetta peliin niin miks kovemmilla vihuilla ei voi olla paremmat suojat päällä? Tällä tavalla saadaan PRG mukaan peliin menettämättä realistisuutta? Alussa ilmakivääriä, piekkaria, helvetin hakalasti ammuttavat jouskarit yms niin hahmonkehityskin sais uuden lähestymisen. Ymmärrän molempia kantoja ja onhan se hiukan ärsyttävää ampua rynkyllä piippu päässä kiinni lipaskaupalla..

Pelissä on hieno tunnelma, tiimityö toimii, mut kaikissa pätkissä paistaa tyhjyys ja tylsyys.. Sama ku gta:ssa, hienoja mestoja joihin ei pääse sisälle tai jos pääsee niin siellä ei ole mitään..

No betassa nyt oli muistaakseni vain 2 tai 3 factionia, kyllähä siel sit on niitä kovia riot jätkiä joilla on kypärät ja suojat ja ties mitä panssaria päällä. Mitä tulee tähän tyhjyytee nii tavallaan sen ymmärtää kun on "maailmanloppu" ja asunnot tyhjiä ja suurin osa ihmisistä evakuoitu, kuitenkin jo betassa pääsi sentää melko moneen rakennukseen sisälle mutta sielä nyt ei ainakaan betassa ollut sen kummosempaa, mitä nyt jotain kerättävää ja jotain loottia. Toivottavasti itse pääpeli sit tarjoaa maisemiin jotain vaihtelua, koska betassa siel oli tosiaan ne kadut, ne oli tyhjiä eikä niissä tuntunut olevan mitään sisältöä. Paikat myös näytti kortteli korttelilta lähes idettisiltä, siihen jotain vaihtelua kaipaisi.
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Lootti tässä pelissä aiheuttaa kyllä huolta, se lootti näissä on monilla se syy pelata ja sen on oltava mielenkiintoista jotta säilyy kiinnostus peliä kohtaan ja on joku porkkana pelata. Itseäni ei betassa hirveesti houkutellut kerätä mitään kun se oli juuri sitä että uudessa repussa on kaksi pistettä lisää armoria vanhaan nähden yms.


Tämähän on yksi tärkeä osa ropea että se muutamakin piste haarniskassa vaikuttaa päätökseen vaihtaa uusi päälle.
Jotenkin jää sellainen maku taas puheista että ehkä tämä ei ole sinulle tarkoitettu peli. Siis miksi sitten huudella ja haukkua peliä foorumilla. Se että peli kantaa tom clancy nimeä ei suoranaisesti pakota pelin olevan realistinen. Sentään tämä ei kanna Rainbow Six lisänimeä joka sitten jo vaatisi pelin olevan nopea tempoinen laaki ja tipu peli.
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Divisionilla on vielä avoin beta ennen julkaisua.

Xbox Onella Beta alkaa 18.2 ja PS4 sekä PC 19.2. Beta loppuu 21.2.

Linkki

Uusi video kaupungista löytyvistä eri ryhmittymistä.

[video=youtube;0rdX4uzgbcM]https://www.youtube.com/watch?v=0rdX4uzgbcM[/video]
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Tämähän on yksi tärkeä osa ropea että se muutamakin piste haarniskassa vaikuttaa päätökseen vaihtaa uusi päälle.
Jotenkin jää sellainen maku taas puheista että ehkä tämä ei ole sinulle tarkoitettu peli. Siis miksi sitten huudella ja haukkua peliä foorumilla. Se että peli kantaa tom clancy nimeä ei suoranaisesti pakota pelin olevan realistinen. Sentään tämä ei kanna Rainbow Six lisänimeä joka sitten jo vaatisi pelin olevan nopea tempoinen laaki ja tipu peli.

Huttu varmaan tarkoitti, että kun tässä on vain reppu mut muissa fantasiarope peleissä repun sijasta sä saat pimeässä vihreällä neon valolla hohtavan haarniskan joka ampuu päiväsaikaan salamaa ja yöllä siitä lentää tulikärpäsiä punaisilla valoilla jotka hohtaa kilometrien päähän, joka tekee ns lootista hienompaa.
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Mitä tulee tähän tyhjyytee nii tavallaan sen ymmärtää kun on "maailmanloppu" ja asunnot tyhjiä ja suurin osa ihmisistä evakuoitu,

Betasta oli poistettu elementtejä. Koko pelissä tulee olemaan paljon enemmän actionia.
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Tämähän on yksi tärkeä osa ropea että se muutamakin piste haarniskassa vaikuttaa päätökseen vaihtaa uusi päälle.
Jotenkin jää sellainen maku taas puheista että ehkä tämä ei ole sinulle tarkoitettu peli. Siis miksi sitten huudella ja haukkua peliä foorumilla. Se että peli kantaa tom clancy nimeä ei suoranaisesti pakota pelin olevan realistinen. Sentään tämä ei kanna Rainbow Six lisänimeä joka sitten jo vaatisi pelin olevan nopea tempoinen laaki ja tipu peli.

Mitä jos tehdään niin että jätetään ne "mikä peli sopii kellekin" spekulaatiot vähemmälle? Niinkuin tuolla aiemmin jo sanoin, loottiropet on mun lempipelejä, oon hakannut Destinyä, Diabloa, Warframea ja ties mitä muuta satoja tunteja, joten kyllä ne loottipelit aina kiinnostaa, mutta sen lootin pitää olla mielenkiintoista ja jossain määrin järkevää. Hankala varmaan selittää, mutta katsotaan nyt mitä tuosta pelistä tulee.

Ei, Tom Clancy ei ole merkki realistisuudesta, vaan aitoudesta. Ja tämän pelin kohdalla se on hyvä asia, mutta myös huono asia koska se rajoittaa joissain määrin sitä luovuutta jolla Ubisoft voisi peliä luoda.

On se kumma kun herättää keskustelua pelistä ja vähän kritisoi niin heti ollaan takajaloillaan puolustamassa.

Huttu varmaan tarkoitti, että kun tässä on vain reppu mut muissa fantasiarope peleissä repun sijasta sä saat pimeässä vihreällä neon valolla hohtavan haarniskan joka ampuu päiväsaikaan salamaa ja yöllä siitä lentää tulikärpäsiä punaisilla valoilla jotka hohtaa kilometrien päähän, joka tekee ns lootista hienompaa.

Noh, ei nyt ihan noinkaan. Kettuillaksesi väänsit viestini väärin?

Toki sitä loottia betassa tippui, ja tuli otettua kyytiin ja laitettua päälle. Mutta se ei aiheuttanut sellaista fiilista kuin esim. Destinyssä, tai Borderlands-peleissä, se vain oli tosiaan hivenen parempi reppu, tai hivenen paremmat polvisuojat, tai vähän parempi rynkky.

Siitä ei tullut sellaista innostunutta fiilistä eikä se muuttanut pelitapaa juurikaan mitenkään. Enkä minä nyt ainut ole joka tuota kritisoi, aika monet kuuluisatkin tubettajat ja arvostelija ovat olleet vähän 'meh' fiiliksillä lootista. Kysynkin että onko tuo lootti edes tarpeen tässä pelissä? Tuoko se lopulta tähän mitään, vai onko se vaan kiva lisä?

Älkääkä nyt riehaantuko vaan kertokaa ilman henkilökohtaisuuksiin menemistä mikä on teidän mielipide asiaan, ei asian kirjoittajaan.. ;)

Itselleni ehkä se suurin huoli pelistä tällä hetken on se, että onko se peli vain yksinkertaisesti tylsä. Mutta tämän näkee toki vasta julkaisussa miten kaikki toimii.
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Divisionilla on vielä avoin beta ennen julkaisua.

Xbox Onella Beta alkaa 18.2 ja PS4 sekä PC 19.2. Beta loppuu 21.2.

Jääpi testaamatta. Ennakkotilaus jätetty sisään ja uskoa on tiimikokemuksiin, jotka tulevat maksamaan joka centin takaisin. Tekninen toteutus oli jo edellisellä kierroksella sitä luokkaa, ettei tunne pistoa rinnassa jättäytyessä ilmeisen rasitustestin ulkopuolelle. Nollataan tilanne ja puhtaalta pöydältä enempiä spoilaantumatta.
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Divisionilla on vielä avoin beta ennen julkaisua.
Xbox Onella Beta alkaa 18.2 ja PS4 sekä PC 19.2. Beta loppuu 21.2.

Täytyypä latailla ja testata uudelleen ennen ostopäätöksen tekoa. Edellisessä betassa tuli useampi tunti haahuiltua ja se vaikutti kyllä hyvältä,mutta vähän se vihujen kyky imeä pari lipasta rynkystä naamaan laskee intoa peliä kohtaan. No katotaan mitkä on fiilikset avoimen betan jälkeen.
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Täytyypä latailla ja testata uudelleen ennen ostopäätöksen tekoa. Edellisessä betassa tuli useampi tunti haahuiltua ja se vaikutti kyllä hyvältä,mutta vähän se vihujen kyky imeä pari lipasta rynkystä naamaan laskee intoa peliä kohtaan. No katotaan mitkä on fiilikset avoimen betan jälkeen.

Mut hei duude, etkö tiedä että tämä on ärrpeegeee? ;)

Mä testailen kans uusiksi jonkin aikaa ainakin, täytyy katsoa että onko ne avannut palautevyöryn vuoksi vähän enemmän toimintoja jotta oikeasti saa tuntuman millainen peli on kyseessä, nythän tuo demo oli aika riisuttu.

Avoimen betan jälkeen teen päätöksen pidänkö ennakkotilauksen päällä vai perunko.
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Mut hei duude, etkö tiedä että tämä on ärrpeegeee? ;)

Mä testailen kans uusiksi jonkin aikaa ainakin, täytyy katsoa että onko ne avannut palautevyöryn vuoksi vähän enemmän toimintoja jotta oikeasti saa tuntuman millainen peli on kyseessä, nythän tuo demo oli aika riisuttu.

Avoimen betan jälkeen teen päätöksen pidänkö ennakkotilauksen päällä vai perunko.

Juu,tiesin että tää on äärpeegee,mut 2 lippaalista pipomiestä naamaan on jo vähän liikaa.. ;)

Pelaajan uutisoinissa oli juttua että sielä olis yks tehtävä avattu lisää edelliseen betaan verrattuna.
Pelaajan uutinen
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Mahtaakohan tuohon suljetun betan versioon tulla päivitys ettei tarvitsisi latailla sitä käytännössä uusiksi. Tuolla kovolla se kuitenkin pölyttyy tällä hetkellä.
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Juu,tiesin että tää on äärpeegee,mut 2 lippaalista pipomiestä naamaan on jo vähän liikaa.. ;)

Kun kyseessä on roolipeli, eikös aseiden taso määrittele enemmän kuin se miksi ne miellämme? Rynkky on rynkky, mutta jos työkalut eivät ole vastustajan leveliä vastaavalla tasolla?

Korkean tason tikari voi olla tehokkaampi kuin matalan tason kahden käden miekka. Jos haetaan esimerkkiä perinteisestä roolipelaamisesta.
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Mahtaakohan tuohon suljetun betan versioon tulla päivitys ettei tarvitsisi latailla sitä käytännössä uusiksi. Tuolla kovolla se kuitenkin pölyttyy tällä hetkellä.

Ei se siellä kovolla pölyty [emoji12] Taidan itse jättää tämän betan välistä koska saa taas parin viikon päästä aloittaa kaiken alusta niin tuntuu vähän turhalta enää tässä vaiheessa kokeilla.
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Ei se siellä kovolla pölyty [emoji12] Taidan itse jättää tämän betan välistä koska saa taas parin viikon päästä aloittaa kaiken alusta niin tuntuu vähän turhalta enää tässä vaiheessa kokeilla.


Tässä Betassa on yksi tehtävä enemmän tekemistä ja betaan osallistujat saavat jonkun palkinnon oikeaan peliin.
 
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Kun kyseessä on roolipeli, eikös aseiden taso määrittele enemmän kuin se miksi ne miellämme? Rynkky on rynkky, mutta jos työkalut eivät ole vastustajan leveliä vastaavalla tasolla?

Korkean tason tikari voi olla tehokkaampi kuin matalan tason kahden käden miekka. Jos haetaan esimerkkiä perinteisestä roolipelaamisesta.

Jos en väärin muista,niin vihu oli 8lvl ja rynkkykin oli 8lvl betassa ja silti pari lipasta sai takoa nassuun,ennen kun ukko tipahti. Voihan se olla että se rynkky oli vaan surkea millä pelasin.

Mutta annetaampa asian olla,tosta kun näköjään on muutama sivu sitten väänetty. ;)
 
Ylös Bottom