Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei niitä kannata alussa ostaa.. Loottina ainaki itellä tullu kaikki tarvittava.Onko tässä missään asekauppaa että saisin kunnon aseita vai levelin mukaa saa parempia ei suju kun aseet on niin huonot ei ne kuole mun level on 7.
Miten tuo matchmaking toimii? Jotain 29 sen aikaa painaa jotain näppäintä mutta mitä?
Oikeetasiis mäkin huomasin sen vasta tänään että sun täytyy hyväksyy matchmaking painamalla jommastakummasta tatista.
Antoi Rose jacketinAntoko se sen palkinto takin myös? Pink Jacket nimeltään?
Juuri tuota pohdin juuri hetki sitten.. Yksin saa kulkea paitti jatkuvasti AI piirittää joka suunnasta ja henki poisOnko muillakin ollut tänään sama juttu, että ei näy muita pelaajia Dark Zonessa? Löytyy vain AI-vihollisia.
Juuri tuota pohdin juuri hetki sitten.. Yksin saa kulkea paitti jatkuvasti AI piirittää joka suunnasta ja henki pois
Nyt vasta tilasin pelin, oottelin mitä porukka täällä foorumilla on pelistä mieltä ja mitä nyt myös peliä seurannu live from playstationista. Se mikä nyt oikeestaan vielä pelissä huolettaa on että aikas nopeesti porukka sinne lv30 dingaa joka tarkoittaa sitä että lisä contenttia ilmeisesti tarvii aika nopeesti ? dark zone nyt löytyy, mutta ilmeisesti ilman seasonpassia tätä ei edes kannata harkita jos haluaa pelistä pikkusen pidemmän kokemuksen.
Oletteko saaneet mitään ilmais tavaraa pelin aloittaessa? Esim näitä Uplay:n tarjoamia vaate/ase hässäköitä? Sain Gamelifeltä vielä jonkun redeem koodin, latasin sen, mut mitään ei tapahtunut ja enkä kyl muistan sen mikä se olikaan? Mutta tosiaan, mulle ei ole ainakaan noita herunnut tai sitten en vaan tajua missä niitä on.
Oletteko saaneet mitään ilmais tavaraa pelin aloittaessa? Mutta tosiaan, mulle ei ole ainakaan noita herunnut tai sitten en vaan tajua missä niitä on.
Kyllähän tuo kohtaus oli aika hieno kun sen itsekkin pääsi kokemaan. Kuten myös nuo videot on kyllä omasta mielestä erittäin hyvin tehty.Eilen noustiin kahdeksan leveliä ja koettiin pelin hienoin hetki tähän mennessä. Audiovisuaalinen anti oli kuin suoraan suosikkielokuvastani Blade Runner. Kohtauksen pelanneet varmaan sen jo arvaavat, laitan kuitenkin linkin twiittiin, jossa 10 sekunnin spoileri vapaa pätkä tilanteesta: https://twitter.com/NisupullaFIN/status/708921359607451648
Illan viimeisillä tunneilla tehtiin vielä ensimmäinen retki Dark Zonen puolelle. Täällä on ihan oma jännityksensä, se sama joka löytyi jo Watch Dogsista kun et koskaan tiennyt hengittääkö joku ihmispelaaja jossain nurkan takana niskaasi. Sinistä loottia tulee kuusipaikkaiseen DZ-lisälaukkuun hetkessä taskut täyteen. Helikopterin tilaaminen ja sen odottelu ovat pisimmät sekunnit mies muistiin. Eri ryhmittyvät käyvät reviirisotaa ja ihmispelaajat taiteilevat siinä sivussa miten pärjäävät. Eilen tosin katukuvassa ainoa Divisioonan väki oli omasta porukasta, lienee ollut jotain säätöjä Ubisoftilla?
Kehystarinaa avaavat echot, puhelut ja videot ovat kyllä ajaneet asiansa. Pelaaminen on muutakin kuin tavaroiden perässä juoksemista. Oman hahmon pukeminen ja varustaminen addiktoi. Pelintekijät ovat tehneet markkinatutkimuksensa ja tietävät mistä aikuiset miehet todella pitävät.![]()
Se tosiaan riippuu kokonaan siitä kuinka nopeasti ja kauan sitä peliä oikein pelaa. Itsellä se 69 tuntia tullut pelattua ja rankit on 30 ja DZ39 .. niin tosiaan, jos ette olleet tietoisia asiasta, DZ levelin katto nousee 30>50 siinä vaiheessa kun normi leveli iskee 26 (jos oikein muistan).Nyt vasta tilasin pelin, oottelin mitä porukka täällä foorumilla on pelistä mieltä ja mitä nyt myös peliä seurannu live from playstationista. Se mikä nyt oikeestaan vielä pelissä huolettaa on että aikas nopeesti porukka sinne lv30 dingaa joka tarkoittaa sitä että lisä contenttia ilmeisesti tarvii aika nopeesti ? dark zone nyt löytyy, mutta ilmeisesti ilman seasonpassia tätä ei edes kannata harkita jos haluaa pelistä pikkusen pidemmän kokemuksen.
Niin paljon kun tätä on kehuttu, niin heitän myös oman kehuni tänne. En todellakaan ole tälläiseten pelien suurkuluttaja, ainoastaan Destiny on tämänkaltainen peli johon olen enemmän tutustunut joten Betan tuoman hypetyksen jälkeenkin olin vähän epäileväinen ostamisen suhteen, mutta kun peliporukassa pelaavatkin hankki tämän, ni ostin itsekkin kyseisen pelin.
Pelihän on aivan loistava! Tunnelma on jo pelissä niin upea, että se saattaisi ehkä antaa jo joitaikin pelin tekijöille tutuksi tulleita virheitä yms. En ole oikein koskaan tykännyt FPS kuvakulmasta, joten pelin kuvakulma siis voitelee silmiäni. Pelattavuus toimii, isompia mörköjä ei ole tullut kohdalle (bugeja) ja pelin koukuttavuus on taivaalista! Olen pelannut peliä vasta 8h ja olen löytänyt/saanut tavaraa ovista ja ikkunoista ja mikä parasta, rakastan hahmojen pukemistä yms eri ulkoasuihin ja tässä se on tehty äärettömän hyvin, en tiedä, odotanko enemmän löytäväni aseita kun siistejä rotseja!
Mahtava peli ja on upeeta nähdä että Tom Clancy pelisarja nostaa päätään BF ja CoD ohella, harmi että joutuu käymään töissä, koska pelatessa ei tahdo riittää vapaa-aikakaa xD
Kiitos ja jatkakaa!