Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Miten tuo matchmaking toimii? Jotain 29 sen aikaa painaa jotain näppäintä mutta mitä?

Onko tässä missään asekauppaa että saisin kunnon aseita vai levelin mukaa saa parempia ei suju kun aseet on niin huonot ei ne kuole mun level on 7.

Onko tässä missään asekauppaa että saisin kunnon aseita vai levelin mukaa saa parempia ei suju kun aseet on niin huonot ei ne kuole mun level on 7.
Ei niitä kannata alussa ostaa.. Loottina ainaki itellä tullu kaikki tarvittava.

Ja kartalta kato tehtävän minimi suositus rankki, jos oot alle saattaa olla hankalaa.

Onko muillakin ollut tänään sama juttu, että ei näy muita pelaajia Dark Zonessa? Löytyy vain AI-vihollisia.

noi vuorokauden vaihtelut voisi olla puolet pitempia kun nytten, gta:ssa sitä ei edes kovin helposti huomannut vaikka ne vuorokauden ajat lyhyitä olikin....ja mihin helvettiin mä kuolen kun olen välillä tekemässä side missioneita ja yht`äkkiä leviin pitkin tiiliseiniä?!!.

Juuri tuota pohdin juuri hetki sitten.. Yksin saa kulkea paitti jatkuvasti AI piirittää joka suunnasta ja henki pois

taitaa olla enemmäänkin ominaisuus kun "bugi"(jos sitä mietit), tyyliin jos olet yksin serverillä niin ainakin tekoälystä on vastusta? eikä se hyvien tavaroiden hankkiminen ja lottaaminen olisi liijan helppoa.

Eilen noustiin kahdeksan leveliä ja koettiin pelin hienoin hetki tähän mennessä. Audiovisuaalinen anti oli kuin suoraan suosikkielokuvastani Blade Runner. Kohtauksen pelanneet varmaan sen jo arvaavat, laitan kuitenkin linkin twiittiin, jossa 10 sekunnin spoileri vapaa pätkä tilanteesta: https://twitter.com/NisupullaFIN/status/708921359607451648

Illan viimeisillä tunneilla tehtiin vielä ensimmäinen retki Dark Zonen puolelle. Täällä on ihan oma jännityksensä, se sama joka löytyi jo Watch Dogsista kun et koskaan tiennyt hengittääkö joku ihmispelaaja jossain nurkan takana niskaasi. Sinistä loottia tulee kuusipaikkaiseen DZ-lisälaukkuun hetkessä taskut täyteen. Helikopterin tilaaminen ja sen odottelu ovat pisimmät sekunnit mies muistiin. Eri ryhmittyvät käyvät reviirisotaa ja ihmispelaajat taiteilevat siinä sivussa miten pärjäävät. Eilen tosin katukuvassa ainoa Divisioonan väki oli omasta porukasta, lienee ollut jotain säätöjä Ubisoftilla?

Kehystarinaa avaavat echot, puhelut ja videot ovat kyllä ajaneet asiansa. Pelaaminen on muutakin kuin tavaroiden perässä juoksemista. Oman hahmon pukeminen ja varustaminen addiktoi. Pelintekijät ovat tehneet markkinatutkimuksensa ja tietävät mistä aikuiset miehet todella pitävät. :D

Nyt vasta tilasin pelin, oottelin mitä porukka täällä foorumilla on pelistä mieltä ja mitä nyt myös peliä seurannu live from playstationista. Se mikä nyt oikeestaan vielä pelissä huolettaa on että aikas nopeesti porukka sinne lv30 dingaa joka tarkoittaa sitä että lisä contenttia ilmeisesti tarvii aika nopeesti ? dark zone nyt löytyy, mutta ilmeisesti ilman seasonpassia tätä ei edes kannata harkita jos haluaa pelistä pikkusen pidemmän kokemuksen.

Nyt vasta tilasin pelin, oottelin mitä porukka täällä foorumilla on pelistä mieltä ja mitä nyt myös peliä seurannu live from playstationista. Se mikä nyt oikeestaan vielä pelissä huolettaa on että aikas nopeesti porukka sinne lv30 dingaa joka tarkoittaa sitä että lisä contenttia ilmeisesti tarvii aika nopeesti ? dark zone nyt löytyy, mutta ilmeisesti ilman seasonpassia tätä ei edes kannata harkita jos haluaa pelistä pikkusen pidemmän kokemuksen.

Nooh, sitä voi graindata vauhdilla tappiin, tai sukeltaa pelimaailmaan ja naatiskella immersiosta. On mullakin vanhoja Destiny-tovereita, jotka parissa päivässä raahasi itsensä levelille 30, mutta parin frendin kanssa ollaan maltillisesti tehty tehtäviä ja hengailtu pitkin pitäjiä, ja 15 tunnin pelaamisen jälkeen ollaan kymppilevelin hujakoilla. Dark Zonekin ollaan jätetty vielä ohjelmasta, vaikka betan pohjalta tiedetäänkin, että timanttisesta mestasta on kyse. Itsestä se on kiinni miten tätä pelaa, ja kuinka nopeasti sinne "maaliin" päätyy.

edit: Oma arvio pelistä sellainen 9/10, lisäsisältö joko pudottaa tai nostaa arvosanaa keväämmällä.

Oletteko saaneet mitään ilmais tavaraa pelin aloittaessa? Esim näitä Uplay:n tarjoamia vaate/ase hässäköitä? Sain Gamelifeltä vielä jonkun redeem koodin, latasin sen, mut mitään ei tapahtunut ja enkä kyl muistan sen mikä se olikaan? Mutta tosiaan, mulle ei ole ainakaan noita herunnut tai sitten en vaan tajua missä niitä on.

Oletteko saaneet mitään ilmais tavaraa pelin aloittaessa? Esim näitä Uplay:n tarjoamia vaate/ase hässäköitä? Sain Gamelifeltä vielä jonkun redeem koodin, latasin sen, mut mitään ei tapahtunut ja enkä kyl muistan sen mikä se olikaan? Mutta tosiaan, mulle ei ole ainakaan noita herunnut tai sitten en vaan tajua missä niitä on.

Reward claim vendorilta Basesta löytyy.

Oletteko saaneet mitään ilmais tavaraa pelin aloittaessa? Mutta tosiaan, mulle ei ole ainakaan noita herunnut tai sitten en vaan tajua missä niitä on.

Löytyy sieltä ensimmäisestä turvatalosta. Portaiden alta, Reward Vendori.

Eilen noustiin kahdeksan leveliä ja koettiin pelin hienoin hetki tähän mennessä. Audiovisuaalinen anti oli kuin suoraan suosikkielokuvastani Blade Runner. Kohtauksen pelanneet varmaan sen jo arvaavat, laitan kuitenkin linkin twiittiin, jossa 10 sekunnin spoileri vapaa pätkä tilanteesta: https://twitter.com/NisupullaFIN/status/708921359607451648

Illan viimeisillä tunneilla tehtiin vielä ensimmäinen retki Dark Zonen puolelle. Täällä on ihan oma jännityksensä, se sama joka löytyi jo Watch Dogsista kun et koskaan tiennyt hengittääkö joku ihmispelaaja jossain nurkan takana niskaasi. Sinistä loottia tulee kuusipaikkaiseen DZ-lisälaukkuun hetkessä taskut täyteen. Helikopterin tilaaminen ja sen odottelu ovat pisimmät sekunnit mies muistiin. Eri ryhmittyvät käyvät reviirisotaa ja ihmispelaajat taiteilevat siinä sivussa miten pärjäävät. Eilen tosin katukuvassa ainoa Divisioonan väki oli omasta porukasta, lienee ollut jotain säätöjä Ubisoftilla?

Kehystarinaa avaavat echot, puhelut ja videot ovat kyllä ajaneet asiansa. Pelaaminen on muutakin kuin tavaroiden perässä juoksemista. Oman hahmon pukeminen ja varustaminen addiktoi. Pelintekijät ovat tehneet markkinatutkimuksensa ja tietävät mistä aikuiset miehet todella pitävät. :D
Kyllähän tuo kohtaus oli aika hieno kun sen itsekkin pääsi kokemaan. Kuten myös nuo videot on kyllä omasta mielestä erittäin hyvin tehty.

Eipä siellä DZ:llä niin paljon niitä rogueita oikeastaan löydy, DZ39 ja pari kolme rogueta tullu tapettua, eniten siellä menee aikaa niitten loottien hommaamiseen ja yhdeksänpaikkaiseen säkkiin niitä violetteleja kamoja kertyy ihan hyvää vauhtia muistaakseni siellä DZ4 alueella. Ennen se loottikierros jota ollaan 2 kaverin kanssa vetäny sisälsi 3 nimellistä vihollista joista olisi min 30 Phoenix Credittiä saanut, nyt niistä kolmesta tulee max 9 PC:tä.... Jonkinlainen ratkaisu tilanteeseen löydettiin siitä Lincoln Tunnel tehtävästä ja sen pelaamisesta challenging tasolla. 32 levelin Riotti-jengiläisiä ja aikaa menee se vähän päälle puol tuntia ja palkintona 30 PC ja item-lvl 30 keltainen geari mutta kyllä se aika nopeasti saattaa osiksi mennä kun ilvl 31 violetti geari saattaa hyvinkin olla parempi.

Se tosiaan riippuu kokonaan siitä kuinka nopeasti ja kauan sitä peliä oikein pelaa. Itsellä se 69 tuntia tullut pelattua ja rankit on 30 ja DZ39 .. niin tosiaan, jos ette olleet tietoisia asiasta, DZ levelin katto nousee 30>50 siinä vaiheessa kun normi leveli iskee 26 (jos oikein muistan).

The Division liittyy aikanaan samaan kerhoon MAGin, Destinyn ja uusimman Need For Sppedin kanssa. Kun serverit sulkeutuvat, kelpaa peli enää lasinaluseksi saunakaljalle. Retroilu on mahdotonta.

Niin paljon kun tätä on kehuttu, niin heitän myös oman kehuni tänne. En todellakaan ole tälläiseten pelien suurkuluttaja, ainoastaan Destiny on tämänkaltainen peli johon olen enemmän tutustunut joten Betan tuoman hypetyksen jälkeenkin olin vähän epäileväinen ostamisen suhteen, mutta kun peliporukassa pelaavatkin hankki tämän, ni ostin itsekkin kyseisen pelin.

Pelihän on aivan loistava! Tunnelma on jo pelissä niin upea, että se saattaisi ehkä antaa jo joitaikin pelin tekijöille tutuksi tulleita virheitä yms. En ole oikein koskaan tykännyt FPS kuvakulmasta, joten pelin kuvakulma siis voitelee silmiäni. Pelattavuus toimii, isompia mörköjä ei ole tullut kohdalle (bugeja) ja pelin koukuttavuus on taivaalista! Olen pelannut peliä vasta 8h ja olen löytänyt/saanut tavaraa ovista ja ikkunoista ja mikä parasta, rakastan hahmojen pukemistä yms eri ulkoasuihin ja tässä se on tehty äärettömän hyvin, en tiedä, odotanko enemmän löytäväni aseita kun siistejä rotseja!

Mahtava peli ja on upeeta nähdä että Tom Clancy pelisarja nostaa päätään BF ja CoD ohella, harmi että joutuu käymään töissä, koska pelatessa ei tahdo riittää vapaa-aikakaa xD

Kiitos ja jatkakaa!

Niin paljon kun tätä on kehuttu, niin heitän myös oman kehuni tänne. En todellakaan ole tälläiseten pelien suurkuluttaja, ainoastaan Destiny on tämänkaltainen peli johon olen enemmän tutustunut joten Betan tuoman hypetyksen jälkeenkin olin vähän epäileväinen ostamisen suhteen, mutta kun peliporukassa pelaavatkin hankki tämän, ni ostin itsekkin kyseisen pelin.

Pelihän on aivan loistava! Tunnelma on jo pelissä niin upea, että se saattaisi ehkä antaa jo joitaikin pelin tekijöille tutuksi tulleita virheitä yms. En ole oikein koskaan tykännyt FPS kuvakulmasta, joten pelin kuvakulma siis voitelee silmiäni. Pelattavuus toimii, isompia mörköjä ei ole tullut kohdalle (bugeja) ja pelin koukuttavuus on taivaalista! Olen pelannut peliä vasta 8h ja olen löytänyt/saanut tavaraa ovista ja ikkunoista ja mikä parasta, rakastan hahmojen pukemistä yms eri ulkoasuihin ja tässä se on tehty äärettömän hyvin, en tiedä, odotanko enemmän löytäväni aseita kun siistejä rotseja!

Mahtava peli ja on upeeta nähdä että Tom Clancy pelisarja nostaa päätään BF ja CoD ohella, harmi että joutuu käymään töissä, koska pelatessa ei tahdo riittää vapaa-aikakaa xD

Kiitos ja jatkakaa!

Luulin että olen ainoa, varmasti monia ei kiinostaa edes että mitkä kalsarit sitä on päällä kun tässä pelissä ne koostuu lähinnä normi vaatteista eikä hienoista haarnikoista. Ite olen jo kohta 2d peliajan jälkeen toivonut sitä yhtä tiettyä pipoa ehkä enemmän kun monia aseita, kaikkea sitä on löytänyt mutta perhana ei sitä yhtä pipoa :D Noh, ehkä vielä joskus.

Ylös Bottom