Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tom Clancy's The Division

rakkaat kanssaloottinörttini, alkoholia on veressä näin perjantaisin enkä muista että kysyinkö tätä jo mutta kysyn uudestaa A.mistä tiedän että olenko ostamassa burst-ase blueprinttiä JA B.mihin helvettiä on hävinnyt gpssän se viiva ruudulta?

Oot tainnnu ottaa viivan pois perjantain kunniax. Saat takas,ku karttanäkymäs painat vasenta tattia(L3).

Gear setit julkastu

Image: http://i.imgur.com/LkJSKcr.jpg
Source: https://twitter.com/TheDivisionGame/status/718461871502843904?lang=en-gb

Striker's Battlegear

• Set bonus (2): +20% enemy armor damage.
  • Set bonus (3): +100% critical hit damage.
  • Set bonus (4): Talent: Shooter (every consecutive hit deals 1% more enemy damage. Stacks up to 100%. Missing shots drops bonus by 2% Bonus is reduced by 1% every second.

Path of the Nomad

• Set bonus (2): +50% scavenging.
  • Set bonus (3): +20% health on kill.
  • Set bonus (4): Talent: Nomad: When receiving fatal damage, you are instead healed to full health. Can occur once every 10 minutes.

Tactician's Authority

• Set bonus (2): +4000 skillpower.
  • Set bonus (3): +20% skill haste.
  • Set bonus (4): Talent: Tactician's Authority: Every 60k damage your group deals adds 1% skillpower to you for a max of 100% bonus. Bonus is reduced by 1% every second the group isn't dealing damage.

Sentry's Call

• Set bonus (2): +30% headshot damage.
  • Set bonus (3): +20% damage to elites.
  • Set bonus (4): Talent: Stalker: Headshots mark the enemy, increasing the damage inflicted on the target by 15% for duration of 10 seconds each. A target can receive up to three marks.

(X) merkkaa kuinka monta kyseisen setin itemiä pitää olla käytössä jotta saa noita bonuksia. Ja kyllä, niitä voi yhdistellä, 4+2, 2+2+2, jne. Ja näissä pitää sitten muistaa että kyseisillä itemeillä ei ole mitään yksittäistä talenttia mikä nykyisistä HE itemeistä löytyy, siitä vähän balanssia.

Jahas, sehän meni läpi. Pelasin siis ns. tarinapuolen pääosin cooppina läpi ja ne pikkutehtävät mitä tarvitsi päämajan varustamiseen. Peli on moniltaosin onnistunut tekele mutta vihut kuitenki massaa ilman mitään persoonaa ja eipä tarinasta jäänyt mitään käteen. Pelin lopetuskin tyhjää täynnä, jäi vaan fiilis että jahas, se loppu, ilman mitään fiiliksen nostattamista kattoon.
Pari kertaa kävin darkzonella mutta eihän tuossa ole mitään mieltä keräillä kamaa ilman mitään tarkoitusta.
Pelistä jäi vaikutelma että tekniikka kunnossa mutta potentiaali jäi hyödyntämättä, tuskin muistan pelistä mitään puolen vuoden päästä.
Peli kesti kuitenkin rahan arvoisesti olevinaan 3 vuorokautta joten se on oiva suoritus, 7.5/10 peli.

Ja sitten vaihtoon..

Jahas, sehän meni läpi. Pelasin siis ns. tarinapuolen pääosin cooppina läpi ja ne pikkutehtävät mitä tarvitsi päämajan varustamiseen. Peli on moniltaosin onnistunut tekele mutta vihut kuitenki massaa ilman mitään persoonaa ja eipä tarinasta jäänyt mitään käteen. Pelin lopetuskin tyhjää täynnä, jäi vaan fiilis että jahas, se loppu, ilman mitään fiiliksen nostattamista kattoon.
Pari kertaa kävin darkzonella mutta eihän tuossa ole mitään mieltä keräillä kamaa ilman mitään tarkoitusta.
Pelistä jäi vaikutelma että tekniikka kunnossa mutta potentiaali jäi hyödyntämättä, tuskin muistan pelistä mitään puolen vuoden päästä.
Peli kesti kuitenkin rahan arvoisesti olevinaan 3 vuorokautta joten se on oiva suoritus, 7.5/10 peli.

Ja sitten vaihtoon..

Meikällä on lvl 30 mittarissa, tarinaa vielä pari tehtävää pelaamatta. Kaikki tarinatehtävät vedetty cooppina kans, sitä varten peli ostettiin, vaikka pelaaminen onkin jäänyt yllättävän vähille muiden kiireiden takia. DZ-reissuja on vasta pari pidempää settiä takana, sitä tulee kyllä jauhettua jatkossa enemmänkin, vaikka ei edes tippuisi mitään käyttökelpoista rojua. Me likey.

Tarinasta olen pitänyt myös, eikä se jäänyt mielestäni mitenkään laihaksi. Olen tässä viikon aikana keräillyt tilpehööriä kartalta aamukahvien aikana, ja täytyy sanoa, että tarinaa ja katastrofin aiheuttamia sivutarinoita rikastaa huomattavasti kaikki puhelut, echot ja intel-palaset, joita kujilta ja katoilta keräillään. Normaalisti en jaksa moisiin aikaani tuhlata, mutta Divarissa homma on hoidettu todella laadukkaasti.

Ilman mitään lisäsisältöä tämä on minulle lähes ysin peli, ja tulevat DLC:t tuskin arvosanaa laskevat. Eniten koukuttanut peli sitten Destinyn (ja tankkeilun), ja Destinya tämä Divari vie kyllä immersion ja tarinan puolesta ihan 6-0.

Osaisko joku kertoa miten korjata sellainen ongelma, kun yritän avata peliä ps4:lla ja järjestelmä väittää, etten omista koko peliä.
Olen ostanut pelin storesta julkaisupäivänä ja pelannut siitä lähtien ongelmitta.

Osaisko joku kertoa miten korjata sellainen ongelma, kun yritän avata peliä ps4:lla ja järjestelmä väittää, etten omista koko peliä.
Olen ostanut pelin storesta julkaisupäivänä ja pelannut siitä lähtien ongelmitta.

Kokeile käyttöoikeuksien palautusta.

Valitse (Asetukset) > [PlayStation[emoji769]Network/Käyttäjätietojen hallinta] > [Palauta käyttöoikeudet].

Onko peli ostettu samalla PSN-tunnuksella, jolla yrität sitä käynnistää? Jos ei ole, niin onhan konsoli aktivoituna ensisijaisena sillä tunnuksella, jolla peli on ostettu?

Kyllä on. Huomasin vaan, että konsolin käynnistyksen yhteydessä oli jonkinlainen käyttäjätietojen lataus hommeli. Olisko se voinu sekoittaa jotain?

noh! jos ei saanut mitään vastausta siitä että mistä huomaa ostaako bursti vai täysautomaati ase blueprintin niin kysytään sitten toinen kysymys: saako noita kranaatteja mitenkään päivitettyä. nyt uhri saa itsensä koskettelustakin enemmän sähköä kun tosta sähkökranaatista minkä mä aina heitän sen jalkoihin.

noh! jos ei saanut mitään vastausta siitä että mistä huomaa ostaako bursti vai täysautomaati ase blueprintin niin kysytään sitten toinen kysymys: saako noita kranaatteja mitenkään päivitettyä. nyt uhri saa itsensä koskettelustakin enemmän sähköä kun tosta sähkökranaatista minkä mä aina heitän sen jalkoihin.
Pitäisi nimessä lukea "Burst" jos se on bursti.

Ei saa päivitetty muuten kuin mielestäni skill poweria nostamalla.

Pitäisi nimessä lukea "Burst" jos se on bursti.

Ei saa päivitetty muuten kuin mielestäni skill poweria nostamalla.

mistä mä nään sen brustin, tuntuu olevan taas silmät niin hanurissa kun en tosiaan mitään "burst"-sanaa mistään nähnyt.

mistä mä nään sen brustin, tuntuu olevan taas silmät niin hanurissa kun en tosiaan mitään "burst"-sanaa mistään nähnyt.

Katselin kaikki omat/saadut blueprintit läpi ja vain yhdessä luki burst nimen kohdalla, se oli MP5. Googlailin vähän ja aika monella sivulla on listoja aseista, mutta yksityiskohdat ovat kaikissa kovin vajavaiset, sen verran uusi peli Division on.

Aseiden nimen alla on "laatikko", joissa on luotien määrän kuva, mutta siitäkään ei selviä, onko ase burst vai auto, sama logo täysautomaattisessa ja burstiaseessa.

Divisionissa tulee niin paljon lähitilanteita, että itse ainakin suosin täysautomaattisia aseita ja pitemmältä räiskin sitten snipulla tai tarvittaessa liipasinsormi on se "burst", lyhyitä painalluksia ja vakaampaa ampumista. Tietty jos vaikkapa rakennan itse kultaisen aseen, niin totta hemmetissä haluaisin tietää, onko tuleva ase burst vai auto, koska burstiase on aivan liian hidas ampumaan, vaikka se olisikin tarkempi ja silloin rakennusmateriaaleja menisi hukkaan - tarkoitan, että todennäköisesti purkaisin aseen.

Sen verran tietoa googlaamalla kuitenkin löysin, että ainakin FAL-aseet ovat burstiaseita, vaikka nimessä ei lue sitä. Jos taas esimerkkini mukaisesti aseesta on kahta erilaista tyyppiä, niin silloin nimessä lukee, onko ase burst - kuten siis mainitsemani MP5.

Helpompaa olisi tietty ollut jos rynnäkkökivääreihin olisi tehty mahdollisuus vaihtaa tulinopeutta itse.

Tuli 5 pvä tauko ja eikö tässä oo enää Daily missioneita ollenkaan? Otettu viimeisetkin pelattavat pois.

PSN maaho76

Tuli 5 pvä tauko ja eikö tässä oo enää Daily missioneita ollenkaan? Otettu viimeisetkin pelattavat pois.
PSN maaho76

Hyvä kysymys! Katsoin itse samaa. Ainoa tehtävä, jota voi vielä pelaa challengella, on Russian Consulate. Keskittyvät kaiketi nyt tulevaan päivitykseen.

Tämä näkyi tavallaan myös Dark Zonella, kun koko ajan oli rogueta kehissä ja porukka rupesi ampumaan jopa silloin, kun ei ollut loottia kyydissä. Saattoi toki olla tuuriakin.

Ne on kyllä parissa virallisessa paikassa sanonut että tutkivat asiaa.
Eli parin päivän ajan ei oo ollut Daily missioneja ja kyse on jostakin automaattisesti toiminnoista mikä ei oo lähtenyt toimimaan.

Joo, kyseessä siis melko yleinen bugi jonka takia daileja ei ole pariin päivään näkynyt. Myös ubisupport twitter sivulla useat vihaiset tyypit asiasta maininnut, sattui vielä näin vko lopun aikana niin tuskin sielä nyt kukaan on asialle oikeesti mitään tekemässä. Laittavat kuntoon varmaa sit tämän tulevan laajennuksen yhteydessä, asia on kuitenkin tekijöillä tiedossa, mietin vaan että tulevatkohan korvaamaan phoenix kolikkoja jotenkin?

DZ alueella huomannut itekki samaa, siel tyypit ampuu ihan vaikka ei olis loottia selässä. Varsinkin 1-3 alueella on 100% varmuudella rogueita ja yhes vaihees siel oli semmonen battlefied meininki päällä että oli alue täynnä npc vihuja, normi vihuja, kasa rogueita! Siinä vaiheessa ei enää tiennyt et mitä kantsis ampua eikä tiennyt kuka ampuu ketäkin, DZ 5-6 edelleen melko rauhallista ihmispelaajien suhteen.

Asia selvä. Eli peli vielä sit vaan takas tauolle Tiistaihin asti.

Hyvä kysymys! Katsoin itse samaa. Ainoa tehtävä, jota voi vielä pelaa challengella, on Russian Consulate. Keskittyvät kaiketi nyt tulevaan päivitykseen.

On siellä Russian Consulate, Lexington Event Center, WarrenGate Power Plant ja Lincoln Tunnel Checkpoint mitä voi Challengella tehdä.

PSN maaho76

Viimeksi muokannut moderaattori:

Twitteristä lainattu, kuten arvasinkin että näin käy:

"Please note that the issue with Daily Hard and Challenging missions will be fixed with the Update deployed on April 12."

Ylös Bottom