Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sniper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza Motorsport 5

Tupsahti limited edition postilaatikkoon eilen ja kerkesin ensimmäisen kisaryppään ajaa. Tykkään! :) Kisailussa oli mukana täälläkin pyörivien drav..drivatareja.. no jotain.. kosto elää!!! ( en ota vastuuta virtuaaliminäni toimista pelissä ;) )

Ohjaus asetuksella 'normal' oli aika laimea...auton ohjaamisesta puuttui elävyys..simulation asetus toi eloa autoon...ero oli mielestäni huomattava ( muistelen että f4:ssä ero oli enemmän lapasesta lähtemisen muodossa)

Pelin talous heitti vähän häränpyllyä kun forza rewardsin palkkio tupsahti peliin...4 000 000 creditsiä..sillä jo ostelee ja virittelee. Tulee mieleen että mitäs väliä pelin voittorahoilla enää..

^Kiitos viestistäsi. Sen ansiosta muistin, etten ole rewardseihin perehtynyt ja äsken kävin lunastelemassa miljuunat kotiin.
Itse peli on nannaa ja Drivatar on loistava ominaisuus. Itselleni ei ole vielä tuttuja tullut vastaan, mutta vastustajat on normal-tasoisia ja foorumin kuminpolttajat löytyvät tietenkin vaikeammilta tasoilta?

Laitoin kyllä drivatarille lisää vaikeustasoa mutta käsittääkseni ne tekee noista kaikki vaikeustasot, eli kyllä kaverilistan porukkaa pitäs näkyä tasolla kuin tasolla.

Tekasin suomi rekkarikilven pohjan tuonne jos joku haluaa omat kilvet tehdä...löytyy jollain seuraavista hakusanoista fin, kilpi, suomi, plate.

Onko toi kaikille forza 5 ostaneille toi forza rewards? Vai mitä toi meinaa?

Forza rewardsiin kertyy pisteitä kaikista pelatuista forza peleistä (F2..F5, forza horizon) mitä enemmän pisteitä sitä korkeammalle tasolle pääsee ja sen perusteella rewards palkitsee.

Uskaltaako noita DLC autoja ostaa? Ajattelin vaan kun oon lukenu että ne ei välttämättä pysy kun jos joskus vaihtaa regioniksi suomen.

Siis mikä rewards missä?

^Ilmankos mullakin alkaa ovipellit näyttää perunapellolta kun Jogin alterego on ilmestynyt kisoihin :D

Voisko joku ystävällisesti suomentaa että mitä noi asetukset tarkottaa, tai mihin ne vaikuttaa! Rattina on
Thrustmaster TX Racing Wheel Ferrari 458 Italia Edition

Voisko joku ystävällisesti suomentaa että mitä noi asetukset tarkottaa, tai mihin ne vaikuttaa! Rattina on
Thrustmaster TX Racing Wheel Ferrari 458 Italia Edition

Ole hyvä!
http://translate.google.com/#auto/fi/overall strength of all forces constant periodic damper

yleinen vahvuus kaikkien voimien

jatkuva
ajoittainen
vaimennin
Eli yleinen tärinämoottorin (tms.) vahcuuden säädin.

Eli testaamatta itse rattia, veikkaisin:
Jatkuva-vaikutteinen moottori (todennäköisesti moottorit, jotka vääntävät itsestään rattia)
Ajoittainen (tärinä)
Vaimennin (vaimentaa kaikkia moottorien tehoja)

Päivitystä pukannut...joidenkin kalliiden autojen hinnat alentuneet ja leveleiden noususta palkitaan tuplaten.. varttimailikin ilmestynyt free ja multi kisoihin.

edit:
Ja sitten LCE version omistavat saa valita _yhden_ vapaavalintaisen auton ilmaiseksi: https://rewards.forzamotorsport.net/en-us/fm5lce

Viimeksi muokannut moderaattori:

Oli kyl kiva pikku yllätys toi drag racing kisa! Mut se ei ollu kiva ylläri, kun ostin eilen ton Lotus F1 auton niin sen sai tänään lahjaksi Turn 10!! Löytyy sit tallista 2kpl F1 autoja prkl...
Ja toinen pikku miinus on se, että sä et saa myytyä autoja... ainoastaan poistettua, missä en nää kyllä mitään järkeä!

Niin ja kiitos Lebe80! :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Onhan noista forzan tekijöiden autolahjoituksista ollut juttua täälläkin ja forza sivustolla :)

Itse sain 2 samaa formulaa noin viikon välein..joku bugi varmaan.. kivahan tuo olis että vois lahjottaa autoja poiskin.

Onhan noista forzan tekijöiden autolahjoituksista ollut juttua täälläkin ja forza sivustolla :)

Itse sain 2 samaa formulaa noin viikon välein..joku bugi varmaan.. kivahan tuo olis että vois lahjottaa autoja poiskin.

Niinpä, olis kyl kiva myydä tarpeeton auto tai lahjottaa/vaihtaa se jonkun kans. Eikös Forza 4 ollu niin?

Kertokaas nyt miks veetussa mulle ei tule ilmaisia autoja, eikä niitä miljoonia crediittejä mistä täälläkin moni puhui jossain vaiheessa?

Ylös Bottom