Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Order: 1886 - Vanhoja poikia viiksekkäitä

Pelimaailma ei kiinnosta minua tippaakaan, jonka vuoksi peliä en tule todennäköisesti koskaan ostamaan.

En tarkoita sinua Lebe80 henkilökohtaisesti, mutta tämä nyppii. Täällä on moni käynyt hyvin selkeästi oman arvion pelistä sitä kuitenkaan pelaamatta. Olen samaa mieltä kuin Nelinpelin Jason. Peli on elämysmatka. Itselleni juuri oikean mittainen. Peli-iloa viikonloppuun ihmiset :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Peli vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta, ja tulee varmuudella pelailtua läpi kunhan hinnat joskus tippuu. Mitään kiirettä en asian suhteen kuitenkaan näe. Pari pätkää katsottuani pelimekaniikka vaikutti aika basic putkijuoksu 3rd person -peliltä, mutta miljöö ja grafiikat luovat pelille varmasti mukavan elämysmatkan. Aleaarista lähtee viimeistään messiin B)
 
Vastaus: The Order: 1886 - Vanhoja poikia viiksekkäitä

Täällä on moni käynyt hyvin selkeästi oman arvion pelistä sitä kuitenkaan pelaamatta. Olen samaa mieltä kuin Nelinpelin Jason. Peli on elämysmatka. Itselleni juuri oikean mittainen. Peli-iloa viikonloppuun ihmiset :)
Helpommalla pääset, kun keskityt itse peliin etkä paikallaan junnaavaan keskusteluun onko tämä nyt 60, 30 vai 15 euron arvoinen tekele jne. Pelaamatta paskaa kommentteja on aina kuultu pelirintamalla. Etenkin sellaisten pelien kohdalla, jotka ei osu pelaajan omaan makuhermoon.

Jryin arvio kuulostaa aina vain osuvammalta: "jos videopelikeskusteluista ei jotain puutu, niin ylireagointia."
 
Vastaus: The Order: 1886 - Vanhoja poikia viiksekkäitä

Voin kyllä täysin allekirjoittaa Jasonin tekemän mulkaisun pelistä. Kyseessä ei ole juuri ollenkaan sellainen "suorittajien" peli, vaan lähes täysin fiilistelyä. Vajaa pari tuntia tuli päivällä pelailtua, ja kyllähän tuossa alkoi jo kovasti maittamaan, kun vain antoi pelin viedä mennessään. On kyllä muutenkin pirun nätti tekele, ei voi muuta sanoa. Kyllä tämä vaikuttaa hyvältä ostokselta tässä vaiheessa, vaikka täyshintasena tulikin hankittua. Voihan sitä sitten viedä pelin vaihtoon, jos tiukka paikka tulee. Itse räiskintä on kyllä toimivaa, juuri kuten pitääkin. Aika rauhallisesti on tullut edettyä, nurkat on tarkistettu tarkkaan.

Varmaan tähän pelin saamaan karmeaan paskamyrskyyn liittyy sekin, että on ollut aika hiljaista pelirintamalla. Ainakin näin itestä tuntuu. Itteä ei kiinnosta juuri ollenkaan matalat arvosanat, ja toivoisin, että niitä ei muutkaan luottaisi liikaa. Parasta vaan kokea itte ja muodostaa oma mielipide.
 
Vastaus: The Order: 1886 - Vanhoja poikia viiksekkäitä

Se täytyy kyllä sanoa että se Zeppelin taso esim oli kyllä kauneinta grafiikkaa mitä ikinä nähnyt pelissä. Sen jälkeen on aika vaikea mennä pelaamaan vaikka Dragon Age: Inquisitionia :/
 
Vastaus: The Order: 1886 - Vanhoja poikia viiksekkäitä

Itse ajattelin käydä pelin hakemas kunhan kauppaan kerkeän. Nelinpelin mulkaisua katselin ja päätin et tämä menee hankintaan. Ihan sama minulle vaikka peli ei kestäkkään niin kauan kuin muut tekeleet, ostaahan ihmiset bluray leffojakin yli 20€:lla jotka kestää 1,5 tuntia?? (toki hiukan eri asia mut silti)
 
Vastaus: The Order: 1886 - Vanhoja poikia viiksekkäitä

Itse kuulun näihin "pelaamatta paskaa" ihmisiin. Tänäkin vuonna monet pelit taistelee pelaajista ja vain parhaat nousee esiin. Jos ostaa 2-4 peliä vuodessa niin tällainen peli on kyllä iso riski, ostetaan mahdollisesti sikaa säkissä.
Itseä ei kiinnosta pelin pituus, koska voin myydä sen eteenpäin ja tämä koskee kaikkia pelejä. Arvosteluista on jäänyt kuva pelistä, joka on hienon näköinen mutta köyhä sisältä. Kyllä tämmöset tekeleet iskee grafiikka ihmisiin, mutta ne joille peli ja tarina tulee ensin, tuntuvat jäävän aika köyhiksi.
 
Vastaus: The Order: 1886 - Vanhoja poikia viiksekkäitä

Tänäkin vuonna monet pelit taistelee pelaajista ja vain parhaat nousee esiin. Jos ostaa 2-4 peliä vuodessa niin tällainen peli on kyllä iso riski, ostetaan mahdollisesti sikaa säkissä.

Ymmärrän täysin pointtisi. Itse ostelen pelejä hövelisti, noin 5 peliä fyysisenä, n. 5 peliä diginä ja n. 10 PSN "indie"-digipeliä vuodessa. Tämän ostin hetken mielijohteesta ja yllätyin positiivisesti. Ostin tämän fyysisenä juurikin sen takia, että sen voi laittaa vaihtoon läpäisyn jälkeen.. Minulle aivan sama ostatteko pelin uutena vai alelaarista, mutta veikkaan että muutama saattaa yllättyä positiivisesti.

Chaptereita tässä on kuulemma 16, itse kahden illan jälkeen chapterissa 6. Ja nyt jatkuu....
 
Vastaus: The Order: 1886 - Vanhoja poikia viiksekkäitä

Sanotaanko näin, että itselle VUODEN ODOTETUIN KÄYTETTY PELI. Varmasti tällä saa vastinetta jokaiselle eurolle.
 
Vastaus: The Order: 1886 - Vanhoja poikia viiksekkäitä

Ei kiinostanut ensin tämä peli yhtään kun se julkistettiin, sitten kun p*skamyrsky alkoi pyöriä ympärillä ja varsinkin nuo "Kampanja on nopeasti läpi ja peli perhanan kaunista katsottavaa" upposivat itselleni, koska ei nykyään vaan ehdi pelaamaan mitään 20 tuntisia stooreja ja valitettavan usein kun niitä pelaa niin jossain välissä siinä ajassa tulee pakosta jo suvantokohtaa/toistoa.

Eilen tuli hankittua Limited Edition verkkokaupasta 65€, laskin että kun on tuo painos ja dlctä näissä ikinä tule käytettyä tuosta saa vielä ensiviikolla sen 45€ luultavasti, eli 20€ jää hinnaksi tälle huville.

Aloitin pelaamisen eilen klo 20:00, muutama iso poika oli janojuomana ja ajattelin pelailla ainakin hetken.... havahduin jossain vaiheessa että klo oli liki 1 yöllä! Nykyään harvoin tulee vedettyä noin pitkiä peli sessioita, kuulin että tässä on x määrä chaptereitä, tänä aamuna pelasin noin kaksituntia, lopetin kun alkoi pelin puolivälin ylittävä chapteri. Tuosta voi nyt sitten päätellä että eilen pelirupeama oli 20-1:00 =5 tuntia ja aamulla se pari tuntia, eli nyt jo 7 tuntia kasassa. Vielä ei ole tullut turtumista räiskintään ja nuo QTE kohdista poraamiset on aivan käsittämätöntä ihmisiltä, helpommin ja vähemmän niitä tässä on kuin esim God of warissa! :D Tämä on siis viihteeksi tehty räiskintä pläjäys, juonelta en odottanut enkä odota mitään ja tosiaan tähän mennessä peli on kyllä ollut pelkkää positiivista ylläriä. Ainut miinus minkä nyt keksin tästä on se että alussa aivan mahdottoma ärsyttävää on kun ukko tosiaan vain kävelee, ei voi juosta vaikka tiedetään jo kuinka juostaan. Kaikkia nurkkia en ole kolunnut koska itse teen sitä lähinnä Hiekkaloota tyylisissä peleissä.

Joten oma suositus on että antakaa tälle mahdollisuus ja jos on vaihdokkeja tai ylimääräistä rahaa niin hommatkaa tai lainatkaa edes kaverilta, ei tätä ainakaan kannata kokematta jättää. Kaunen peli visuaalisesti mitä tullut kyseisellä konsolilla nähtyä tähän mennessä ja itse en ole niitä ketkä yleensä pahemmin näitä juttuja ihailee tai huomioi pelaillessaan. Pelimekaniikka toimii, suojamekanismi on hyvä ja aseet hauskasti muokattu aikakaudelleen. Itse odotan jo iltaa ja että pääsen taas pelin pariin, toki hieman ihmettelin että eikös peli pitäisi olla jo ohi, kun tämänhän PITI OLLA TODELLA LYHYT sorruin tosiaan aamulla katsomaan chapter määrän kun ihmettelin että eikös tämä pitäisi olla jo aivan lopussa pelaamani tuntimäärän perusteella, että repikää siitä! :D

Mutta jos tästä jotain otetaan opiksi niin takaan että lähiaikoina varaan mgs ja uncharted 4, koska jos ne peli sarjat näyttävät läheskään tältä niin voihan pojat :)
 
Vastaus: The Order: 1886 - Vanhoja poikia viiksekkäitä

The Order 1886 paukautti itsensä läpi eilen yön pikkutunneilla. Aikaa meni n. 8-10h.

Olipas miellyttävä kokemus! Hyvää vaihtelua sille jatkuvalle avoimen maailman sekoilulle. Tunnelma ja miljööhän tässä olivat enemmän kuin kohdillaan. Eikä räskiminen ollut sekään yhtään pöllömpää! Itseasiassa yllättävän toimivaa. Aseet olivat munakkaita ja niistä tuli mieleen vähän District 9:n päheät scifi vastikkeet. Kaiken lisäksi tarina ja hahmot olivat hyvin kirjoitettuja. Pitkästä aikaa peli, joka eteni loogisesti ja perustellusti. Ikävä vain että matka katkaistiin aika tylysti juuri kun touhu lähti kunnolla liikkeelle. Tuntui että peli skippasi kolmannen näytöksen kokonaan. Nyt jätettiin turhan paljon pelivaraa jatko-osille... Pakko saada lisää!

Toivottavasti huonohkot arvosanat eivät pakota Sonya hylkämään The Orderia. Itse ainakin haluan nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan Galahadille ja veijareille. Jos ei muuta niin toteuttaisivat ainakin sen kasariversion.

Niin ja mites ne grafiikat? Noh, ne nyt on mitä on:

B-SLGmDIIAAWjT1.jpg:large


B-SNJGqIUAATL53.jpg:large
 
Vastaus: The Order: 1886 - Vanhoja poikia viiksekkäitä

Voi juku mikä vääntö yhdestä pelistä saatu aikaseks :D En ota mitään kantaa pelin pituuteen, mutta jos oma läpipeluu tulee kestämään vain 5-6 tuntia niin on se mielestäni liian vähän 60-70e pelistä. En todellakaan ikinä ostaisi myöskään 20e+ leffaa (paitsi ehkä piirrettyjä muksuille). No joka tapauksessa ostoon lähtee vasta alennuksista, kun ei muutenkaan ehkä just muhun iske niin kamalasti. Tosin, lineaarisuus kyllä houkuttelee. Liian iso osa peleistä omaan makuun on avoimen maailman menoa. Sen takia coditkin on järjestään tullu pelattua läpi, kun mukava joskus vaan juosta putkessa ;)
 
Vastaus: The Order: 1886 - Vanhoja poikia viiksekkäitä

En ota mitään kantaa pelin pituuteen, mutta jos oma läpipeluu tulee kestämään vain 5-6 tuntia niin on se mielestäni liian vähän 60-70e pelistä.

Sen takia coditkin on järjestään tullu pelattua läpi, kun mukava joskus vaan juosta putkessa ;)

Eikös tässä nyt ole selkeä ristiriita? Codit kun on pelattu läpi muutamassa tunnissa ;) Juu juu, onhan codeissa mp pidentämässä pelin ikää.

Eniveiskis, ostakaa tämä vaikka alelaarista edullisesti jos täysihintainen ei napostele. Loistopeli ja rahoille täysi vastine!
 
Vastaus: The Order: 1886 - Vanhoja poikia viiksekkäitä

Eikös tässä nyt ole selkeä ristiriita? Codit kun on pelattu läpi muutamassa tunnissa ;) Juu juu, onhan codeissa mp pidentämässä pelin ikää.

Eniveiskis, ostakaa tämä vaikka alelaarista edullisesti jos täysihintainen ei napostele. Loistopeli ja rahoille täysi vastine!
Jeps en mä codin kampanjasta maksaisikaan 60e ;)
 
Vastaus: The Order: 1886 - Vanhoja poikia viiksekkäitä

Ei pituus olisikaan ongelma jos koko aika käytettäisiin tehokkaasti. Skippaamattomat cutscenet ottaa jo kolmanneksen
 
Vastaus: The Order: 1886 - Vanhoja poikia viiksekkäitä

[video=youtube;FV-u5tvQC34]https://www.youtube.com/watch?v=FV-u5tvQC34[/video]
 
Ylös Bottom