Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V

No jonku "virallisen" testaajan mukaan nopein 4 pyörällä kulkeva kulkuväline pelissä on Z-Type 126km/h ja se on testattu ihan suoralla tiellä rehellisesti ajettuna, eikä niin että keulitaan Batilla alamäkee. Mut noin niiku muuten joo, eipä ne 120km/h kovempaa kulje.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

No jonku "virallisen" testaajan mukaan nopein 4 pyörällä kulkeva kulkuväline pelissä on Z-Type 126km/h ja se on testattu ihan suoralla tiellä rehellisesti ajettuna, eikä niin että keulitaan Batilla alamäkee. Mut noin niiku muuten joo, eipä ne 120km/h kovempaa kulje.

Autojen mittarit taitavat olla mp/h eikä km/h. Jolloin tuo 126mp/h olisi hiukan päälle 200km/h
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Onhan se vähän hassua että ovat tehneet autojen huippunopeudet peliin niin että, joku maasturi kulkee yhtä lujaa kun osa urheiluautoista :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Onko ihan normaalia että tässä next genissä kaikki viivat (tolpat, aidat, autojen yksityiskohdat, yms) värisee ihan helvetisti? Tekee välillä tuosta grafiikasta omasta mielestä aika ruman näköistä, vaikka muuten ihan nätti peli onkin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Citymarketissa tuli vastaan GTA San Andreas PS3 kansissa. Onkohan tässä jotain eroa esimerkiksi PSN versioon? Tuskin noita ihan huvikseen niin huonokuntoisina myyntiin lätkäistään. Hintaa kuitenkin oli 25 euroa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Citymarketissa tuli vastaan GTA San Andreas PS3 kansissa. Onkohan tässä jotain eroa esimerkiksi PSN versioon? Tuskin noita ihan huvikseen niin huonokuntoisina myyntiin lätkäistään. Hintaa kuitenkin oli 25 euroa.

"Pelin uusin versio vastaa aiemmin viime vuonna Xbox 360:lle saatua San Andreaksen käännöstä. Peli on päivitetty tukemaan siis 720p-resoluutiota, minkä lisäksi se on varustettu nyt myös trophy-saavutuksilla ja paikoin paremmalla piirtoetäisyydellä."

http://www.pelaajalehti.com/uutiset/grand-theft-auto-san-andreas-sai-oman-ps3-versionsa
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Nyt vihdoin ja viimein pääsen kokeilemaan GTA5 ajan kanssa. Pelailen PS3:lla.

Mutta enpä olisi uskonut! Pelihän on pelaamiskelvoton! Nyt jo viisi kertaa peli on crashannut (tai jumittanut) kun ajelen autolla. Olen vasta muutaman stooritehtävän saanut pelatuksi, mutta ei tsiisus, arvelin jo että parin vuoden aikana nuo isoimmat bugit olisi saatu korjattua.

Mitähän neuvoksi, pitäisiköhän tuhota tuo asennustiedosto ja asentaa se uudelleen? Josko sitten siinä olisi vikaa. Harmittaa kyllä vietävästi että peli kaatuilee kokoajan. Peli-ilo alkaa häviämään yllättävän tehokkaasti tämän kanssa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Olisiko jollain peli menossa PS3:lla suunnilleen kohdassa "The Bureau Raid (Firetruck Access)" tai vähemmän. Jos on, kehtaisitko lahjoittaa minulle joululahjaksi kopion pelitallennuksesi. Minulta hävisi oma tallennus ja en jaksa aloittaa alusta uudestaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V

Jahas, nyt jumissa bury the hatchet -tehtävän jälkeisissä tehtävissä kun ei pääse vaihtamaan hahmoa eikä osallistumaan tehtäviin. Äänetkin kadonnut jonnekin.

No onneksi on tallennus tuota kyseistä tehtävää ennen jossa peli toimii. Mutta aika perseestä kun ei pääse jatkamaan stooria loppuun... Onko muilla ollut ongelmia?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Itse hankin kyseisen pelin joulukuun storen alekorista. Nyt eilen laitoin ekaa kertaa päälle,kun tuli joku päivitys jonka ps4 haki automaattisesti.

Täytyy sanoa,että onpas hieno peli. Itse pelaillut story modea ja ainakin näin reilun 20% pelaamisen jälkeen hienosti totetutettu story mode. Online varmasti antaa lisää, mutta itsellä ei tällä hetkellä ole Plus jäsenyyttä, koska ei
tavallaan ole niin paljoa aikaa pelailla, että saisi rahoille katetta.

Itselle riittää siis tällä hetkellä omaksi huvikse pelkät pelit.

Niin ja joo ei oo kertaakaan bugittanut tai kaatunut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Itse hankin kyseisen pelin joulukuun storen alekorista. Nyt eilen laitoin ekaa kertaa päälle,kun tuli joku päivitys jonka ps4 haki automaattisesti.

Täytyy sanoa,että onpas hieno peli. Itse pelaillut story modea ja ainakin näin reilun 20% pelaamisen jälkeen hienosti totetutettu story mode. Online varmasti antaa lisää, mutta itsellä ei tällä hetkellä ole Plus jäsenyyttä, koska ei
tavallaan ole niin paljoa aikaa pelailla, että saisi rahoille katetta.

Itselle riittää siis tällä hetkellä omaksi huvikse pelkät pelit.

Niin ja joo ei oo kertaakaan bugittanut tai kaatunut.

enemmän se online mieltä raiskaa kuin story mode, ei ole varmaan kertaakaan kaatunut storyssä mutta onlinessa on kokoajan jotain vikaa...kannattaa muuten tehä trevorille tarkotettuja sivutehtäviä on nimittä niin kaistapäisiä juttuja että mielikuvitus jää toiseki :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

GTA5 on ollut itselle yks vakaimmista peleistä, siis story mode. 100h peliä ja oisko 1kerran kaatunut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

enemmän se online mieltä raiskaa kuin story mode, ei ole varmaan kertaakaan kaatunut storyssä mutta onlinessa on kokoajan jotain vikaa...kannattaa muuten tehä trevorille tarkotettuja sivutehtäviä on nimittä niin kaistapäisiä juttuja että mielikuvitus jää toiseki :D


Tuli pelailtua sen verran pitkälle #PS4 versiota, että lopputekstit pyöri. 84% pelattuna. Täytyy ne keräilytehtävät suorittaa vielä missä sukellellaan.

Huomasin heti, että jos on pikku rahasta puute niin tarrapommi liikennevaloissa arvokuljetusauton takaoviin ja peruuttaa ja PAM. Sen jälkeen pistää vartijat kylmäks ja ottaa salkku kainaloon ja äkkiä karkuun.

Huikea peli ja stoorikin päättyi onnellisesti. Sen verran et 50sivua olen tätä threadia lukenut ja en tiedä onko kukaan kirjoittanut tuosta arvokuljetusauto ryöstöstä miten se hoituu helpoimiten.

-Mico Kaupinelzky #68
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Tuli pelailtua sen verran pitkälle #PS4 versiota, että lopputekstit pyöri. 84% pelattuna. Täytyy ne keräilytehtävät suorittaa vielä missä sukellellaan.

Huomasin heti, että jos on pikku rahasta puute niin tarrapommi liikennevaloissa arvokuljetusauton takaoviin ja peruuttaa ja PAM. Sen jälkeen pistää vartijat kylmäks ja ottaa salkku kainaloon ja äkkiä karkuun.

Huikea peli ja stoorikin päättyi onnellisesti. Sen verran et 50sivua olen tätä threadia lukenut ja en tiedä onko kukaan kirjoittanut tuosta arvokuljetusauto ryöstöstä miten se hoituu helpoimiten.

-Mico Kaupinelzky #68

tarrapommilla sen saa helpoiten, toinen on sarjatulihaulikko.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Onko kellään tietoa miten pääsen 30.5 kohdasta eteenpäi? Oon parikuukautta ollu tossa samassa kohassa, ei oo missioneita eikä mitää.
 
Ylös Bottom