Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko konsolifinin käyttäjillä mitään venttiä tjms. missä höpöttelette samalla kun pelaatte gtata? Itsellä ei ole pleikkarille mikkiä eikä todennäköisesti tulekkaan :<

Pleikkarin oma mikki täysin riittävä tähän tarkoitukseen. Itse en ainakaan kaipaa mitään venttiä enää lisäksi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitäs olisi porukka mieltä tälläisestä KFIN crew logosta?
0_0.jpg

0_0.jpg


Kekkostahan on ainakin jotkut toivoneet. Otin vähän vaikutteita Sleeppareiden levyn kannesta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Suomen lippu ja siihen vaikka XBOX ja PS3 vierekkäin keskelle,eikös se ole vähän lähempänä aihetta :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pahoittelut äskeisessä tehtävästä omasta puolesta (Pieruvieteri). Taisi olla juhase heikkiprkl ja joku muu siinä samassa. En oikein tajunnut miksi yhdessä vaiheessa cargo pudotti sen auton misä olitte sisällä? Tais vahingossa sormi kävästä napilla kun katselin huvikseen lennellessä ketä pelissä mukana. On kyllä muutenkin yleisesti melko vittumaista olla ilman mikkiä, kun pysty kommunikoimaan oikein mitenkään, tehtävissä aina jäljessä ym. Mahtaapi olla enstilistä aihetta ostaa jo..

E. Niin ja joku tuolla taisi jostain bugisuudesta valittaakkin. Samaa alkanut tekemään itselläkin nyt, ennen ei mitään. Kisoissa vittumaista johtaa ja yhtäkkiä tökkää ja sitä onkin viimeisenä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse ainakin laittanut autot tolla tavalla järjestykseen eikä ole mitään kadonnut.
Ok, multa on iteltäni hävinnyt modit kun on vienyt auton täyteen talliin mutta voihan se olla patchattu tai sitten se bugi on vaan boksilla.

Mitäs olisi porukka mieltä tälläisestä KFIN crew logosta?
On kyl siisti, olis hienoa jos viitsit jakaa noita logoja boksicrewin puolellekin tai jakaisit .svg:n niin voin vaikka itse pistää. Ois ainakin komeampi kuin mun kyhäilyt. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Täytyykin koittaa kun talli täynnä nyt ja Tailgaterin aattelin tänään ettiä käsiini..

Ei onnistunu kyllä autojen järjestys tolleen, mutta samapa se.. Tailgaterin hankinta ei oikeen tunnu onnistuvan ilman
Simeonin listaa vaikka jotenkin olin kuulevinani että se olis mahdollista löytää ilmankin.. Noh tein vanhasta listasta yhden
auton, toivotaan että uus lista tulis nopeesti ja siellä olis Tailgater.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Suomen lippu ja siihen vaikka XBOX ja PS3 vierekkäin keskelle,eikös se ole vähän lähempänä aihetta :rolleyes:
Varmaan joo, mut aattelin kun boksi puolellakin on NoRegetsin tekemä Kekkos logo niin pitäähän meilläkin olla. Voin kyllä jotain Suomen lippu teemaa kokeilla seuraavaksi.

On kyl siisti, olis hienoa jos viitsit jakaa noita logoja boksicrewin puolellekin tai jakaisit .svg:n niin voin vaikka itse pistää. Ois ainakin komeampi kuin mun kyhäilyt. :)
Kyllähän noita mun logoja saa sielläkin käyttää, kunhan ei ala omiksi väittämään. Tässä linkit kahteen:
http://www.mediafire.com/download/w1y9x9f9ejd1w8w/rokki_kekkonen.txt
http://www.mediafire.com/download/814xpe60f19d566/Kfin_logo_2.txt

Ne on tolleen helposti tekstitiedostoina ja niistä ei tarvii mitään poistaa, kopsaat kaiken tekstin sinne editoriin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Varmaan joo, mut aattelin kun boksi puolellakin on NoRegetsin tekemä Kekkos logo niin pitäähän meilläkin olla. Voin kyllä jotain Suomen lippu teemaa kokeilla seuraavaksi.


Kyllähän noita mun logoja saa sielläkin käyttää, kunhan ei ala omiksi väittämään. Tässä linkit kahteen:
http://www.mediafire.com/download/w1y9x9f9ejd1w8w/rokki_kekkonen.txt
http://www.mediafire.com/download/814xpe60f19d566/Kfin_logo_2.txt

Ne on tolleen helposti tekstitiedostoina ja niistä ei tarvii mitään poistaa, kopsaat kaiken tekstin sinne editoriin.

Miten olette saanut logon noin ettei siinä ole sitä laatikkoa ympärillä? Eli se ei ole sen logoeditorin luukun kokoinen. Tein meidän crewille logon aikanaan niin se tuli vain valkoisen neliön sisällä vaikka oli suurinpiirtein samanmuotoinen kun tuo kekkoslogo.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jos muuten haluatte jättää auton käyntiin, niin onnistuu seuraavasti: 1. Tule autosta pihalle 2. Auton vierellä paina O/B, niin että hahmo lyö ilmaan, sen jälkeen heti takaisin autoon 3. Odota, että auto menee käyntiin, sitten voit hypätä ulos autosta 4. Voilà, auto jää käymään.

Tämä ei toimi yksinpelin puolella, tai en ainakaan saanut onnistumaan. Miksi tuota mahdollisuutta ei voinut olla ihan alunperinkin? IV:ssä tuo oli ja eikö tähänkin pitänyt se tulla? On se nyt, kun bugin kautta joutuu tämänkin hoitamaan :D

Itse en ole tätä bugia löytänyt joten kiitos sinne minne se kuuluu: http://www.youtube.com/watch?v=PGrh4Ptv2RU
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Varmaan joo, mut aattelin kun boksi puolellakin on NoRegetsin tekemä Kekkos logo niin pitäähän meilläkin olla. Voin kyllä jotain Suomen lippu teemaa kokeilla seuraavaksi.


Kyllähän noita mun logoja saa sielläkin käyttää, kunhan ei ala omiksi väittämään.
Jes, kiitos. Se kekkoslogo oli tosiaan mun (hätäisesti) tekemä, mutta mulla ei ole tietotaitoa photoshoppailla mitään kummempaa joten jos sulta samanlaisia hienoja logoja irtoaa niin boksipuolellakin otetaan mielellään vastaan.

Miten olette saanut logon noin ettei siinä ole sitä laatikkoa ympärillä? Eli se ei ole sen logoeditorin luukun kokoinen. Tein meidän crewille logon aikanaan niin se tuli vain valkoisen neliön sisällä vaikka oli suurinpiirtein samanmuotoinen kun tuo kekkoslogo.
Vasemman laidan laatikoista löytyy alimmaisena background color ja sieltä eka vaihtoehto transparent.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pystyykö kypärän asettamaan jostain valikosta päähän laskuvarjokisoihin?
Välillä on päässä, välillä taas ei.

Entä pystyykö kisoissa mykistämään mikkiäänet pois?
Koskeekohan sen asetukset vain freemodea..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jes! Bugitus loppui. Nimittäin kuva jäätyi, meni mustaksi ja herjaa nyt tekstiä "Käyttöjärjestelmää ei voida ajaa oikein, paina PS-näppäintä yrittääksesi uudelleenkäynnistystä" Ja ei lähe mihinkään. Kokeilenko päivittää käyttöjärjestelmän tikun kautta? Kone on alle vuoden vanha 320gb.:rolleyes: Sinne menee lvl 98, jos ei lähe toimimaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko täälä joku kfin oma crew mihin vois liittyä? gta online peliseura vois kelvata sillon tällöin:)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jes! Bugitus loppui. Nimittäin kuva jäätyi, meni mustaksi ja herjaa nyt tekstiä "Käyttöjärjestelmää ei voida ajaa oikein, paina PS-näppäintä yrittääksesi uudelleenkäynnistystä" Ja ei lähe mihinkään. Kokeilenko päivittää käyttöjärjestelmän tikun kautta? Kone on alle vuoden vanha 320gb.:rolleyes: Sinne menee lvl 98, jos ei lähe toimimaan.

Niin siis mulla jäi hieman epäselväksi vieläkin että miten tuo rockstarin pilvi toimii.. Jos pleikka siis hajoo niin onko se ukko mennyttä kalua vai saako sen pilvestä jotenkin takaisin? Vai onko noi online tallenteet eli mun ukkeli pelkästään pilvessä? Vai käyttääkö se herskaakin????:) jep
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ja ne psn tunnukset näkyviin social clubissa, siellä on nytkin 7 odottavassa hyväksyntää ja niin kauan odottavat että ne tunnukset näkyvät.

Kiitos ja kuitti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Luulenpa että jos kirjaudut samoilla tunnuksilla eri pleikalle ni sul o silti sama hahmo. Kannattaa ainakin koittaa.
 
Ylös Bottom