Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tänään peli bugaillu yllättävän rankasti. Atk autoja ilmestyy ja häviää naaman edestä miten sattuu, survivalissa vastujat teleporttailee miten sattuu, textuurit blurraantuu (esim tiet) ja peli kaatunut muutamaan otteeseen.

Johtuukohan tästä 500k jakelusta? Itselle tipahti dollarit juuri taskuun, koko summa :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ihmettelenkin vähän, miks oli yhtäkkiä 800k rahaa :D mikä on muuten paras auto? Kun tällähetkellä mietin entityn ja adderin välillä vai onko joku parempikin auto?

Mä en miettisi näin.Mä otaisin 3 parasta ohjattavuudeltaan/kiihtyvyydeltään ja niistä sitten hienoimman. Noiden erot on niin pienet,itellä on Vacca kun se on niin komea kärry.Ja kyllä sillä mennään adderia karkuun helposti.Näitä kannattaa kokeilla offline moodissa,mikä sopii kenellekin,kaikilla on vähän erilainen ajotyyli.Itellä se on vähän realistisen Gran Turismon suuntainen kun sitä on tullut hakattua pariin otteeseen :D

Mulla pitäisi siis olla myös joku 6-700K rahaa tuolla tilillä,menenpä katsomaan ->

E:Mulla tili näytti 500 001$ lisää,sain siis dollarin enemmän kun te muut :D Käykö kateeks ?! :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Omassa tallissa autoista ainakin nopeimmat on Surano, Vacca ja Elegy RH8 kaikki kulkee suunnilleen
valonnopeutta ja vähän yli mutta ajan silti yleensä Super Diamondilla koska siinä on tyyliä..
Tosin löysin äskön Feltzerin ja olihan sekin pakko ostaa kun tuntu niin
tykiltä autolta ja kyllähän toi pinkoo aika pirun lujaa menemään.
Tommosia muitakin romuja siellä on tarjolla..
Surano, Sandking XL, Enus Cabrio, Vacca, Elegy RH8, Feltzer, BF Injection, Rocoto, Bati 801, Super Diamond

Saako noiden autojen paikkaa muuten siirreltyä, vähän häiritsee kun toi Sandkingi on tiellä.. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Saako noiden autojen paikkaa muuten siirreltyä, vähän häiritsee kun toi Sandkingi on tiellä.. :)

En ole vielä onnistunut moisessa..ehkä jos noita autoja ajelee ulos ja sisään voisi saada kikkailtua jotenkin...

Heh,huomasin äsken 3-4 KFIN:iläistä jossain tuolla kartan yläreunassa ja yksi random tyyppi,ilmeisesti se oli bountyä metsästämässä,noh,ajattelin auttaa omalta osaltani ja laitoin sille bountyn perään :D Ei sen väliä kun joku KFIN sen sieltä sitten poimii :D


Pelaaville jäsenillemme nyt:
Traileri muuten lähtee nuoli vasen tai oikea... :D Helokopterista kyttään mitä te säädätte siel :D

Mietin että olisko se ihme vesijetti saanut siihen traileriin kiinni myös nuolinapeista? Vesiskootteri räjähtää trailerin päällä jos sen siihen laittaa,ihme juttu :D

Nin ja sori,taisin tappaa Hullun..yritin sitä ämmää potkii maassa ja mun sormet kävi liian nopeesti,tai sit tää tekee taas sitä et hakkaa yhellä painalluksella kunnes toinen kuolee...en tiedä onko se pelin ominaisuus vai mun ohjaimen loppu?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Saako noiden autojen paikkaa muuten siirreltyä, vähän häiritsee kun toi Sandkingi on tiellä.. :)

Saa jos talli ei ole täynnä, riittää jos on yksikin vapaa paikka.

-Ensin täytä talli random autoilla, älä kuitenkaan laita useampaa samaa autoa niin on helpompompaa.
-Lähde ulos tallista autolla X jonka haluat siirtää tuon random auton tilalle ja jätä se auto siihen tallin eteen.
-Ota liikenteestä joku auto ja aja talliin sen auton X tilalle jonka juuri otit tallista ulos, se auto ei katoa mihinkään vaan odottaa siellä tallin edessä.
-Ulostaudu tallista kävellen ja ota auto X ja aja se talliin, laita se jonkun random auton tilalle.

Toista tätä niin kauan kunnes kaikki autot ovat haluamissasi paikoissa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Saa jos talli ei ole täynnä, riittää jos on yksikin vapaa paikka.

-Ensin täytä talli random autoilla, älä kuitenkaan laita useampaa samaa autoa niin on helpompompaa.
-Lähde ulos tallista autolla X jonka haluat siirtää tuon random auton tilalle ja jätä se auto siihen tallin eteen.
-Ota liikenteestä joku auto ja aja talliin sen auton X tilalle jonka juuri otit tallista ulos, se auto ei katoa mihinkään vaan odottaa siellä tallin edessä.
-Ulostaudu tallista kävellen ja ota auto X ja aja se talliin, laita se jonkun random auton tilalle.

Toista tätä niin kauan kunnes kaikki autot ovat haluamissasi paikoissa.
Eikös tällä tavalla menetä autoista modit? Luin jostain konstista jolla noi modit sais säilytettyä, mutta en kyllä löydä sitä threadiä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tili tuli tili meni täällä päin. Antaiskohan R* toisen puolikkaan millin mokoman jos oikein kauniisti pyytäisi...? Ei tuolla oikein nyt mitään saanut aikaiseksi. :rolleyes:
Mistä muuten johtunee, etten pysty muuttamaan spawn locationia nykyiseksi, vaan joka kerta spawnaan kämpästä. Ärsyttää kun haluais jatkaa touhuja toiselta puolen LSantosia, mutta sitten täytyykin lähteä taas keskustasta liikkeelle...

edit. Kiitokset Yoloberg, tuollahan se rupesikin toimimaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mistä muuten johtunee, etten pysty muuttamaan spawn locationia nykyiseksi, vaan joka kerta spawnaan kämpästä. Ärsyttää kun haluais jatkaa touhuja toiselta puolen LSantosia, mutta sitten täytyykin lähteä taas keskustasta liikkeelle...

Yritä ihmeessä laittaa se nykyinen ja meet storyyn niin pitäs tallentua?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt on kämppää ja skootteria, kiitos kuuluu korruptiolahjusten.. Onko muuten btw asia niin että jos laskuvarjolla laskeutuu asunnon katolle missä ei ole laskuvarjoa tarjolla niin sieltä ei sitten pääse millään elävänä alas? Meinaankun ekan hypyn jälkeen ei ole mahollista laittaa laskuvarjoa heti uudestaan selkään ja sitten kökitäänkin jossain talon katolla ja ihmetellään..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sä pystyt ostamaan varjon asekaupasta. Sitten lentokoneesta tai kopterista hyppäät talon katolle ja siitä jatkat omalla varjolla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sä pystyt ostamaan varjon asekaupasta. Sitten lentokoneesta tai kopterista hyppäät talon katolle ja siitä jatkat omalla varjolla.

Jaa niin eikö lentokoneessa päälle laitettu varjo olekkaan oma? Mä luulin että kerran ostettua varjoa voi käyttää vaikka kuinkamonta kertaa.. Oon kyl sen varjon joskus ostanu. Hmmm.. On mul kyl se varjo kun autol ajelee siel inventoryssä. Mut kun koneessa laitan varjon selkään, hyppään katolle, niin se ei enää suostu laittaa varjoa selkään. Se varjokohta on ikäänkuin tummanharmaalla siel valikossa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ite en pidä siit et rahaa annetaan ilmatteeks. Vähä pienempi summa olis ollu eri juttu. Mut ku kaikki saa 500k nii raha menettää arvonsa, vaiks se onki menettäny arvon jo glitchien takia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jaa niin eikö lentokoneessa päälle laitettu varjo olekkaan oma? Mä luulin että kerran ostettua varjoa voi käyttää vaikka kuinkamonta kertaa.. Oon kyl sen varjon joskus ostanu. Hmmm.. On mul kyl se varjo kun autol ajelee siel inventoryssä. Mut kun koneessa laitan varjon selkään, hyppään katolle, niin se ei enää suostu laittaa varjoa selkään. Se varjokohta on ikäänkuin tummanharmaalla siel valikossa.

Kun koneesta hyppäät niin ei tarvitse erikseen laittaa varjoa vaan se tulee automaattisesti. Jos laitat varjon itse selkään niin sitten se on se sun ostettu varjo.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ite en pidä siit et rahaa annetaan ilmatteeks. Vähä pienempi summa olis ollu eri juttu. Mut ku kaikki saa 500k nii raha menettää arvonsa, vaiks se onki menettäny arvon jo glitchien takia.

Vähän samat fiilikset. Toivottavasti nyt noita glichaajia edes rangaistaa kunnolla, vähän vaan pelottaa ettei..
 
Ite en pidä siit et rahaa annetaan ilmatteeks. Vähä pienempi summa olis ollu eri juttu. Mut ku kaikki saa 500k nii raha menettää arvonsa, vaiks se onki menettäny arvon jo glitchien takia.

Mun mielestä se raha ei alunperinkään ole ollut minkäänarvoista. Kyllä hyvät sessiot tulee ihan jonkun muun takia kun rahan.. Eipähän tarvi jauhaa jotain yhtä nopeeta missionia tai racea vaan sen takia et tulee fyffetsyä. Mä sain tolla viissatasella kämpän ja pari halpaa kiesiä niin nyt voi käyttää vähäise peliajat tehden just sitä mikä tuntuu milloinkin mukavalta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kun koneesta hyppäät niin ei tarvitse erikseen laittaa varjoa vaan se tulee automaattisesti. Jos laitat varjon itse selkään niin sitten se on se sun ostettu varjo.

Eli käytännössä laskeutuminen maahan nollaa sen laskuvarjon käytön ja taas voi laittaa oman varjon selkään. Mutta koneesta hyppy katolle ja siitä hyppy toiselle katolle ja edelleen maaha ei onnistu kun sitä omaa voi käyttää vain kerran? Jep, pitännee testailla!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko konsolifinin käyttäjillä mitään venttiä tjms. missä höpöttelette samalla kun pelaatte gtata? Itsellä ei ole pleikkarille mikkiä eikä todennäköisesti tulekkaan :<
 
Ylös Bottom