Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä nuo custom-kilvet toimivat. Itse sain ne käyttööni näin. Ja iFruit on käytössä Android-puhelimella:

Ensin käynnistä GTA Online. Huomasin, että jollen ole pelissä mukana, ja käynnistän iFruitin puhelimella, iFruitissa ei ole online-hahmoani valittavana. Eli, ensin peli käyntiin, ja kun ukko on Free Modessa stondailemassa, iFruit päälle. (Nähtävästi kyseessä on joku bugi iFruitissa, koska välillä online-hahmo näkyy, vaikka peli ei olisikaan päällä, useimmiten ei.) Sieltä valitset Los Santos Customsin. Valitset sen online-hahmosi. Sen jälkeen Plates. Teet sen oman kilpesi. Sen jälkeen, siirryt kohtaan Customize. Klikkaat kohtaa ORDER. Nyt, kun olet pelissä, saat tekstiviestin Los Santos Customsilta jossain vaiheessa, että tilauksesi on saapunut. Kun ajat autosi LS Customsiin, on heti ensimmäisenä valittavana kohta, josta voit lunastaa kilpesi. Ja muistakaa, se maksaa. Eli, jos ei ole yhtään rahaa, ei ole pelkoakaan, että saat tilausta toteutettua. Ja katsokaa myös tarkkaan, että ette ole vahingossa iFruitissa valinneet autoonne useampaa customointia. Kilpi yksinään maksaa sen $300. Ensimmäisellä kerralla olin vahingossa napsauttanut jotain kohtia, ja hintaa olikin se päälle $8000. Mutta, noin itselläni se skulasi.

Jees, näillä sain ite ainakin toimimaan. Thanks!
>> http://rsg.ms/1dKwzbn

Onko kellään tietoa miten elegyistä pääseen eroon kun niitä lojuu kaks mors mutualilla ja en saa niitten takia enempää autoja talliin. Myymäänhän niitä ei pysty.

Onko kellään tietoa miten elegyistä pääseen eroon kun niitä lojuu kaks mors mutualilla ja en saa niitten takia enempää autoja talliin. Myymäänhän niitä ei pysty.

Otat ne vakuutuksesta, viet talliin. Sit ajat uuden auton talliin ja valitset Elegyn päälle. Toista tämä. Toimii myös internet autoihin, kysyy tilatessa minkä tilalle laitetaan.

Sticky bommilla :D muuten ei mitenkään tai jos poliisit takavarikoi niin jätä sinne siellä ne tuhotaan myös lopullisesti.

Samaa olen miettinyt. Ei sillä että siinä jotain vikaa olisi, mutta ehkä haluan siitä jossain välissä eroon. Vakuutustakaan ei voi poistaa joten räjäyttäminen lienee turhaa.

Ranska on vaikee kieli... mut hei, eiköhä heitetä JANURI98 vittuun crewistä, mulla oli bounty, tää tylysti tappo haulikolla ja ku pyysin rahoja talas ni katos pelistå eikä vastannu.

Were are my money R ??? Soittakaas joku Trevorille et R panttaa meidän rahoja :D
Enpä ole kerennyt pelaamaan kauheesti taaskaan...Vie tuo työ suuren osan ajasta :mad: No mutta ei se Online mihkään katoa.Saisi kyllä R laittaa sitä massia jo pikku hiljaa...

Selvennätkö/valotatko hieman lisää?

Los Santos Customs.
Sinne kun aiemmin tarjosi autoa myytäväksi, niin oli hintakatto ja niin varmaan vieläkin.
Mutta itse sain yhdestä rakentamasta ajokistani vajaat 70,000 dollaria..

Muutoksia tulee näköjään pikkuhiljaa, niinkuin survival kenttiin ym..

Los Santos Customs.
Sinne kun aiemmin tarjosi autoa myytäväksi, niin oli hintakatto ja niin varmaan vieläkin.

Rakennetuista ajokeista on koko ajan saanu hyvät = isommat hillot..
Alle 10k varastetut autot sinne on saatu myytyä. Jos raja on muuttunut niin paljolla?

Los Santos Customs.

Itse olen myynyt olisko ollut nyt Ubermacht Oraclen vai sit Ocelot F620 (en muista merkkiä varmaksi) 91k hintaan. Eli tuo "hintakatto" on kyllä mahdollistanut paljon arvokkaampienkin (lue enemmän tuunatun) autojen myymisen jo aiemminkin. En siis usko että sitä olisi säädetty tai nostettu millään tapaa tässä uusimmassa pätsissä.

EDIT:
Itse olen käsittänyt sen niin että kun auton myyntihinta ostettaessa on yli 50k (eli suurinosa mitä kaupan kautta hankit) niin se lukeutuu noihin ei myyntikelpoisiin autoihin. Toista se on sitten kun hyvätasoisen (pl. superit ja jotkut sportit) auton nappaa kadulta ja sitä alkaa rakentamaan paremmaksi. Esimerkiksi yllämainittujen autojen normaali "lähtöhinta" on ollut sellaset 3 - 3,5k ennen mitään tuunauksia. Niitä kun sitten alkaa rakentamaan niin myyntihintakin nousee hyvää vauhtia. Eli uutta osaa kiinni (puskurit, helmat, spoileri, konepelti, maski, ikkunat, ym.) niin jälleenmyyntihintakin on heti paljon arvokkaampi ja helpostikin paljon enemmän kuin tuo 50k "hintakatto".

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mielestäni myös psn käyttäjän alphamyggay voi heittää crewistä, hän kun päätti tappaa minua toistuvasti ja nimitti privalla mut omaperäisesti "runkkariksi"

Mielestäni myös psn käyttäjän alphamyggay voi heittää crewistä, hän kun päätti tappaa minua toistuvasti ja nimitti privalla mut omaperäisesti "runkkariksi"

Tässä yks syy miks halusin noi psn tunnukset näkyviin kaikilta social clubissa. Tässäkin tilanteessa pitäis selata koko crew läpi, koska ei tolla nimellä oo social club tunnusta.

edit. löysin sentään tuolta kyseisen hepun. Pistin tossa huomautusta asiasta tuolla social clubissa. Jos ei huomautus toimi, niin sitten pitää antaa monoa.

Tässä yks syy miks halusin noi psn tunnukset näkyviin kaikilta social clubissa. Tässäkin tilanteessa pitäis selata koko crew läpi, koska ei tolla nimellä oo social club tunnusta.

edit. löysin sentään tuolta kyseisen hepun.
Searchilla haku kävi hetkessä. Kyseisen kaverin SC-tunnus on myggalis

:)

Eikös se tarjoa vaihtoehdon valita toinen auto sen tilalle samallailla kun asunnon ostaa niin vanha lähtee pois välirahan kanssa..
Mullakin oli tallissa ties mitä vekotinta kun ajoin sinne aina jollain pöllityllä autolla kun en jaksanu venata sitä mekaanikkoa
ja sitten ne random autot rupes spawnailemaan mun talliin vaikka jätin niitä jonnekki tien laitaan, stickytin sitten läjässä
ne kaikki siihen tallin pihalle niin ei oo näkyny enää.. :cool:

Otat ne vakuutuksesta, viet talliin. Sit ajat uuden auton talliin ja valitset Elegyn päälle. Toista tämä. Toimii myös internet autoihin, kysyy tilatessa minkä tilalle laitetaan.

Olen huomanu tuon mutten ole tohtinu jatkaa mikäli se vetäisi arvalla jonkun auton tilalle. Nyt kun tiedän niin täytyy tehä noin.

Sticky bommilla :D muuten ei mitenkään tai jos poliisit takavarikoi niin jätä sinne siellä ne tuhotaan myös lopullisesti.

Eipä ole kadonneet lopullisesti. Heti kun on tuhottu niin yllätys ja yllätys ovat olleet taas mors mutualilla.

On niitä autoja voinu yli 50k aiemminki myyä. Myin M6 cabrion 70k pois. Tänään kun yritin kattoa cometin myyntiarvoa niin valitti sitä 50k rajaa. Samassa sessiossa Elegynki olis jostaki syystä voinut myydä pois 104k. Tuohon en osaa sanoa miksikä tuon elegyn sitte olis voinu myydä jos muita elegyjä ei voi.

Joo mullakin lähti noi kilvet skulaamaan, kiitoksia.. Saakos niitä kilpiä erilaisia kun en saanu tekstiä
vaihdettua enää kun sen ekan kerran tilasin, tyylin kyllä sai vaihtoon.. Ei sillä, että välttämättä edes
tartteis mutta kysytään silti.

Ylös Bottom