Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ranska on vaikee kieli... mut hei, eiköhä heitetä JANURI98 vittuun crewistä, mulla oli bounty, tää tylysti tappo haulikolla ja ku pyysin rahoja talas ni katos pelistå eikä vastannu.

Pyysin anteeksi tuota jo ps3, mutta eipä näköjään kiinnostanut. Ja heti tapon jälkeen yritin antaa rahoja muttei pystynyt jostain syystä. Ja turha yhestä taposta ruveta haukkumaan ja hermostumaan! Ps3:sella kun haukuit oliko se "vtun homo" tai jotain sellaista niin sitä haukkumista tarkoitan. On muakin ampunu ja tappanu eri kfiniläiset, mutta en mä rupee niitä haukkumaan tai heti potkujen ehdotusta antamaan... Cmoon tää on gta tässä pelissä kuuluu pitää hauskaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kysyin että mitä v1ttua. Haukkumaan en ruvennut. Ja siis toi sun selitys tuli varmaa tunti ton mun viestin jälkeen. Ja kuinkas sä lähit heti siitä pelistä? Ja kyllä on ihan uskomaton "vahinkolaukaus". Haulikolla liikkeessä ollessa moottoripyörällä. No, kai se saatto olla vahinko, mut jatkossa ois kiva jollet karkais ja antaisit ne rahat, kyllä ne pystyy antamaan takasin. Hauskaa saa pitää mut se ei oo synonyymi tappamiselle.

Onko muuten ifruittia tullu abdroidille?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kysyin että mitä v1ttua. Haukkumaan en ruvennut. Ja siis toi sun selitys tuli varmaa tunti ton mun viestin jälkeen. Ja kuinkas sä lähit heti siitä pelistä? Ja kyllä on ihan uskomaton "vahinkolaukaus". Haulikolla liikkeessä ollessa moottoripyörällä. No, kai se saatto olla vahinko, mut jatkossa ois kiva jollet karkais ja antaisit ne rahat, kyllä ne pystyy antamaan takasin. Hauskaa saa pitää mut se ei oo synonyymi tappamiselle.

Onko muuten ifruittia tullu abdroidille?

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rockstargames.ifruit
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo mullakin lähti noi kilvet skulaamaan, kiitoksia.. Saakos niitä kilpiä erilaisia kun en saanu tekstiä
vaihdettua enää kun sen ekan kerran tilasin, tyylin kyllä sai vaihtoon.. Ei sillä, että välttämättä edes
tartteis mutta kysytään silti.
Tekstiä ei saa vaihdettua, mutta kilven väriä voi vaihtaa ihan LS Customsissa.


I can do magic, now you see it:
0_0.jpg


And now you don't:
0_0.jpg


Sattu kohdalle tollanen näkymätön Poliisi Transportteri tai siis itse näin sen ihan hyvin mutta muut eivät.

Tässä ajelua Subteen näkökulmasta:
0_0.jpg
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kysyin että mitä v1ttua. Haukkumaan en ruvennut. Ja siis toi sun selitys tuli varmaa tunti ton mun viestin jälkeen. Ja kuinkas sä lähit heti siitä pelistä? Ja kyllä on ihan uskomaton "vahinkolaukaus". Haulikolla liikkeessä ollessa moottoripyörällä. No, kai se saatto olla vahinko, mut jatkossa ois kiva jollet karkais ja antaisit ne rahat, kyllä ne pystyy antamaan takasin. Hauskaa saa pitää mut se ei oo synonyymi tappamiselle.

Onko muuten ifruittia tullu abdroidille?

Niin, kun piti heti lähteä. Olin pelaamas kaverin kaa ja sit lähin pois pleikkarilta. Ja anteeksi vielä kerran,ei tosiaankaan ollut tarkoitus osua sinuun.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kilvet lähti mullakin toimimaan. Perseestä vaan ettei tekstiä saa vaihdettua edest tilausvaiheessa ainakaan iLaitteilla.
Oliko tää rahahomma nyt sellanen et puol milliä tulee jokaiselle käyttäjälle? Ja kysymys kuuluu: miksi?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kilvet lähti mullakin toimimaan. Perseestä vaan ettei tekstiä saa vaihdettua edest tilausvaiheessa ainakaan iLaitteilla.
Oliko tää rahahomma nyt sellanen et puol milliä tulee jokaiselle käyttäjälle? Ja kysymys kuuluu: miksi?

Meitsinin sai slogg1 kilvet vehkeisiin! Oujee:). Thanks vaan
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oliko tää rahahomma nyt sellanen et puol milliä tulee jokaiselle käyttäjälle? Ja kysymys kuuluu: miksi?
Kaikille lokakuun aikana pelanneille rahat luvattiin, mutta saapa nähdä monta viikkoa siihenkin vielä menee, että rahat todella tulevat saataville. Lahjoituksen on tarkoitus olla hyvitys GTA Onlinen alkuviikkojen lukuisista ongelmista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ensimmäiset olivat jo saaneet rahat, että tuskin siinä enää kauhean montaa viikkoa menee.

Parin päivän sisään sanoivat tuon rahan tulevan nyt 1.05 -päivityksen jälkeen.
On a related note, we anticipate the GTA$ Stimulus to be distributed in the next couple of days following this Title Update. The Stimulus will go out over the course of a full day once it's initiated so don't be alarmed if people on your friends list receive it before or later than you do. Enjoy and we certainly appreciate your patience and understanding as we sort out these remaining issues.
Tuolla ei ole mainintaa että tuleeko sieltä nyt tuo koko summa 500k, vai vain ensimmäinen puolikas siitä. Itse veikkaan tuota ensimmäistä 250k puolikasta.
Lähde: http://www.rockstargames.com/newswire/article/51716/new-gta-online-title-update-105.html
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Parin päivän sisään sanoivat tuon rahan tulevan nyt 1.05 -päivityksen jälkeen.

Tuolla ei ole mainintaa että tuleeko sieltä nyt tuo koko summa 500k, vai vain ensimmäinen puolikas siitä. Itse veikkaan tuota ensimmäistä 250k puolikasta.
Lähde: http://www.rockstargames.com/newswire/article/51716/new-gta-online-title-update-105.html

Ensimmäiset olivat siis jo oikeasti saaneet sen, 500k tuli kerralla mutta se ei tule kaikille samaan aikaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tilasin tuunaukset iFruitin kautta online-hahmon autolle. Viesti tuli LS:ltä ja 45 000 lähti tililtä, miten sen auton sitten saa? :eek:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kilvet näköjään vaihtuu myös ihan omassa tallissakin jos väriä haluaa vaihtaa ei tarvii LS Customsille ajella..
Itekkin taisin yhen auton kanssa tehä sen mokan, että tuli tilattua jotain ihan muutakin mukaan kun makso 16 000,
mut samapa se sinne tänne.. kalliit kilvet kyllä oli kun mitään muuta ei tullu. :D
 
Ylös Bottom