Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ihan minkä auton vaan jolle customin ovet aukeavat. Ilmeisesti super autoissa tämä ei vissiin toimi.

Tow Truck ois kanssa siisti, mutta sitä ei saa tallii :(
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Entäs Trevorin kärry,kulkee offlinessa paljon paremmin kuin onlinessa ja lisäksi offlinessa saa kahet sarvet,toiset keulaan ja toiset katolle,onlinessa muistaakseni vain yhet...No mutta testaanpa tämän,eihän se maksa kuin...rahaa mulle! :D
Pitää vaan odottaa se 48min. että saan myytyä ensin Michaelin toisen kärryn kun se tuplas sen :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä onlines saa myös kahet :D Tosta tulikin mielee onko offlines Trevorilla se nalle siinä edessä :eek:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä onlines saa myös kahet :D Tosta tulikin mielee onko offlines Trevorilla se nalle siinä edessä :eek:

Ei taida olla...Muistaisin että sa vain yhet ja sit erilaiset nuo kaaret...Tai sitten mahdollisesti sekotan tuon Rebeliin :eek:

Entäs joku Vacca,ihan varmasti kulkee offlinessa lujempaa kuin onlinessa,voisi olla peliveto tuota sellanen sieltä...Tai muita jotka kulkee offlinessa lujempaa..Ideoita?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei taida olla...Muistaisin että sa vain yhet ja sit erilaiset nuo kaaret...Tai sitten mahdollisesti sekotan tuon Rebeliin :eek:

Kyllä saa kahdet sarvet ainakin siihen mikä haettiin onlinessa sieltä yhdestä tehtävästä, en tiedä sitten onko eroa sen kanssa minkä saa ostettua kaupasta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hommasin tuon Trevorin kärryn,pitoa on vaikka muille jakaa ja kulkee joka paikassa kuin luotijuna..ei nyt ihan mut selvä ero tuohon ostettavaan malliin :D Ainoa et nyt on talli täynnä,no ainakin voi pistää rahoiksi jos tarvii joku poistaa joukosta :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joku kunnon sota (esim crew vs. crew) olis aika siisti. Joku ottais buzzardin, joku hävittäjän, jotkut tankin ja jotkut kulkis ihan vaa jalkasin. Sovittais säännöt ja sellaset.
Mut tässäki sit tietysti omat ongelmansa;

- Sotaan mahtuis vaan 8 päätä per puolue
- Kulkuneuvon tuhouduttua joutuis aina hakemaan uuden
- Hävittäjä on hemmetin tappava oikeissa käsissä
- Ja muut ongelmat, jotka mä jo unohdin
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Siis mitä hemmmettiä? Kuka väittää ettei Trevorin Offline autoon kuulu nalle siihen puskuriin? Sehän on se vakio siihen jonka voi vaihtaa halutessaan vaikka siihen toiseen sarvi systeemiin jos tahtoaa. Jos ei Offlinessa muilla toimi niin sitten mulla on peli lagannu ja pahasti, mutta hyvin lyön hattuni vetoon, että se on heti siinä vehkeessä kiinni.

Btw. Millä hemmetillä sen Trevorin auton saa? Nyt löytyy kaikki Off-Road badd ass autot, mutta Trevorin vehje puuttuu enään. Rat Loaderit ym löytyy mutta tää olis se must be auto mun talliin! :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Btw. Millä hemmetillä sen Trevorin auton saa? Nyt löytyy kaikki Off-Road badd ass autot, mutta Trevorin vehje puuttuu enään. Rat Loaderit ym löytyy mutta tää olis se must be auto mun talliin! :)

Canis Bodhi pitäs löytyä netistä sieltä ns. normaalien autojen kaupasta.. Tuli Beach Bummin mukana. Vois huomenna kokeilla noita offline > online auto
tuonteja.. Vahingossa unohdin siitä ekasta Franklinin Buffalosta vakuutukset joten toin sen jo toista kertaa tänään onlineen ja kyllä sen aika nopeesti
tekee kun tietää mitä tekee.. Nyt vaan täytyy keksiä mitä yrittää tuoda onlineen, harmi kun en oo tarinaa pelannu joten ei varmaan hirveästi eroavaisuuksia ole.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

...Hävittäjä on hemmetin tappava oikeissa käsissä

Nimenomaan oikeissa käsissä, onneksi noita oikeasti taitavia pilotteja tuntuu olevan aika harvassa (enkä nyt puhu kfin crew:stä, vaan ihan yleisesti). Sama koskee buzardeja, 9 kertaa kymmenestä siellä ohjaimissa on joku sellainen pelaaja, joka saisi ihan tavallisella kopterilla enemmän tai yhtä paljon tuhoa aikaan kuin sillä buzardilla. Eri asia on tietenkin sitten, jos siellä kopterissa istuu kaksi kaveria ja hanttari käyttää kokoajan sitä monitori kameraa. Mutta nuo yksin lentävät random pelaajat harvemmin ovat mikään uhka :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Canis Bodhi pitäs löytyä netistä sieltä ns. normaalien autojen kaupasta.. Tuli Beach Bummin mukana. Vois huomenna kokeilla noita offline > online auto
tuonteja.. Vahingossa unohdin siitä ekasta Franklinin Buffalosta vakuutukset joten toin sen jo toista kertaa tänään onlineen ja kyllä sen aika nopeesti
tekee kun tietää mitä tekee.. Nyt vaan täytyy keksiä mitä yrittää tuoda onlineen, harmi kun en oo tarinaa pelannu joten ei varmaan hirveästi eroavaisuuksia ole.

Älä sitten unohda tuunata sitä autoa tappiin jo offlinessa,menee muuten turha online-massia :D
Juu tuo auto löytyy kyllä netistä mutta kovin on erilainen ohjaus ja kaikki online-versiossa :confused:
Tämä auto on kaiken lisäksi hiton hyvä ajaa,ei kulje liian hitaasti ja kiihtyy hyvin...kaikilla viritysosilla siis :D

Siitä keulan nallesta en vanno mitään,mutta en kyllä ihan niin tarkkaan ole katsonutkaan.

Pistin rahoiksi kaikki nuo tuontiautot,kun ei tiedä jos niitä säilöö tarpeeksi pitkään että tuleeko niistä noottia...paree tyytyä vaan näihin normi peleihin tallissa :D


Tuli muuten piruuttaan kokeiltua tuo rooftop rumblen kanssa montako menee tunnissa.Sain 9 tehtyä tunnissa.Mutta tein tuota tehtävää 21 kertaa perätysten,ihan joka kerta Martinilta nyt tulee tuota samaa tehtävää.Joku 350K$ rahaa ja pari leveliä noustiin taas vajaassa 3 tunnissa :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo, KFIN -miitissä loppui innostus multa ekan vartin jälkeen. Ei vaan syttynyt, eikä oikeen jaksanut hakata autoakaan pesismailalla vaan sen takia et ois mukahauskaa.

Nyt on ollu puolentoista viikon tauko eikä oikeestaan sytytä vieläkään. Vitutti kun ne massit vietiin niiltäkin ketkä ei oo sitä huijannut eikä jakanu eteenpäin. Nyt on ihan köyhä olo.

Ja eipä siellä meininki oo muuttunut miksikään. Jotain uutta pitäs tulla et jaksais taas pelata.

katellaan...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

AHahhaha... piristipä aamua toimistolla mukavasti :D Tuo peliporukka kyllä osaa ottaa ilon irti tästä touhusta. Lisää löytyy tuolta vanosgaming kanavalta.

[video=youtube;PkgZZpS3L_Y]http://www.youtube.com/watch?v=PkgZZpS3L_Y[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllähän mä nyt yhen autotallillisen buffaloita haen offlinesta vielä ja myyn tunnin välein yhen..128K$ pikku bonus tunnissa... :D
Luulenpa että muutama muukin tekee samaa kun pomppii online-offline vähän väliä :D Tiedä sitten mitä tästä seuraa R:n osalta,ei kait mitään kun se mun alkuaikojen rahabugikin toimi eikä siitä mitään tullut...Ja toisaalta tämän tuotto on niin pieni että tuskin kiinnostuvat.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllähän mä nyt yhen autotallillisen buffaloita haen offlinesta vielä ja myyn tunnin välein yhen..128K$ pikku bonus tunnissa... :D
Luulenpa että muutama muukin tekee samaa kun pomppii online-offline vähän väliä :D Tiedä sitten mitä tästä seuraa R:n osalta,ei kait mitään kun se mun alkuaikojen rahabugikin toimi eikä siitä mitään tullut...Ja toisaalta tämän tuotto on niin pieni että tuskin kiinnostuvat.


Itse näen järkevänä et sen buffalon sieltä ottaa offlinesta ottaa onlineen ja muutaman samalla myy mutta tallillinen kuulostaa jo epämääräiseltä sekä aika rahantekemiseltä keplottelu keinoin. Mihin sää tota rahaa oikein tarviit kun nytkin on itellä 2 miljoonaa tilillä eikä sieltä mihinkään kulu kun tehtävistä tulee lisää vaan kun niitä tekee.

Joo, KFIN -miitissä loppui innostus multa ekan vartin jälkeen. Ei vaan syttynyt, eikä oikeen jaksanut hakata autoakaan pesismailalla vaan sen takia et ois mukahauskaa.

Nyt on ollu puolentoista viikon tauko eikä oikeestaan sytytä vieläkään. Vitutti kun ne massit vietiin niiltäkin ketkä ei oo sitä huijannut eikä jakanu eteenpäin. Nyt on ihan köyhä olo.

Ja eipä siellä meininki oo muuttunut miksikään. Jotain uutta pitäs tulla et jaksais taas pelata.

katellaan...

Kannattaa kokeilla eri pelimuotoja, itekin ainakin on nyt tullu pelattua enemmänkin deathmatchia ja golfia lähiaikoina eikä tymmi yhtään pelata.Tehtäviäkin pelailen vain noin 10 peräkkäin ja sit taas jotain muuta että pysyy mielenkiinto yllä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse näen järkevänä et sen buffalon sieltä ottaa offlinesta ottaa onlineen ja muutaman samalla myy mutta tallillinen kuulostaa jo epämääräiseltä sekä aika rahantekemiseltä keplottelu keinoin. Mihin sää tota rahaa oikein tarviit kun nytkin on itellä 2 miljoonaa tilillä eikä sieltä mihinkään kulu kun tehtävistä tulee lisää vaan kun niitä tekee.



Kannattaa kokeilla eri pelimuotoja, itekin ainakin on nyt tullu pelattua enemmänkin deathmatchia ja golfia lähiaikoina eikä tymmi yhtään pelata.Tehtäviäkin pelailen vain noin 10 peräkkäin ja sit taas jotain muuta että pysyy mielenkiinto yllä.

Vähän samaa ihmettelen minäkin. Itellä niinikää noin 5miljoonaa eikä sitä enää oikeasti kulu miltei mihinkään, päinvastoin missoneista ja muista huveista (tennis, golf, kisat) sitä tulee pikkuhiljaa kokoajan lisää. Aikalailla kaikki haluamani on jo hankittu niin turha sitä rahaa nyt on enää "uudelleentuhlata" johonkin ihan älyttömään ihan vain tuhlaamisen ilosta. Välillä tulee tuunattua autoja kaverille ja parit kerrat olen noita Franklinin Buffaloitakin Crewläisille kopioinut mutta sekin on nyt näemmä jatkossa turhaa kun tuollainen offline-online -kikka löytyi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Siis mitä hemmmettiä? Kuka väittää ettei Trevorin Offline autoon kuulu nalle siihen puskuriin? Sehän on se vakio siihen jonka voi vaihtaa halutessaan vaikka siihen toiseen sarvi systeemiin jos tahtoaa. Jos ei Offlinessa muilla toimi niin sitten mulla on peli lagannu ja pahasti, mutta hyvin lyön hattuni vetoon, että se on heti siinä vehkeessä kiinni.

Btw. Millä hemmetillä sen Trevorin auton saa? Nyt löytyy kaikki Off-Road badd ass autot, mutta Trevorin vehje puuttuu enään. Rat Loaderit ym löytyy mutta tää olis se must be auto mun talliin! :)

Saako tuon nallen sitten kun on pelannu läpi? ei löytynyt nalle vaihtoehtoa ollenkaa LSC :/
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Vähän samaa ihmettelen minäkin. Itellä niinikää noin 5miljoonaa eikä sitä enää oikeasti kulu miltei mihinkään, päinvastoin missoneista ja muista huveista (tennis, golf, kisat) sitä tulee pikkuhiljaa kokoajan lisää. Aikalailla kaikki haluamani on jo hankittu niin turha sitä rahaa nyt on enää "uudelleentuhlata" johonkin ihan älyttömään ihan vain tuhlaamisen ilosta. Välillä tulee tuunattua autoja kaverille ja parit kerrat olen noita Franklinin Buffaloitakin Crewläisille kopioinut mutta sekin on nyt näemmä jatkossa turhaa kun tuollainen offline-online -kikka löytyi.

Itellä oli 15k ennen kun tehtiin tallillinen Buffaloita ja sen jälkeen on mennyt n. 500k erilaisiin juttuihin.. Nyt vissiin 6 jäljellä ja ne riittää hyvin aina kun rahaa tarttee. Varmaan tallista vaihtuu vielä yks auto tulevaisuudessa ja siihen menee taas vähintään yhen Buffalon verran..

Josta päästään siihen: Onko joku keksiny mitä offlinesta kannattaa tuoda? Tow truck olis ainakin kova mutta oon aika varma, että sitä ei enää talliin saa.
 
Ylös Bottom