Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

^ Saa autot varastettua ja toimitettua nolla vaurioilla 99% kerroista eikä tartte alkaa ammuskelemaan niitä terminator AI kuskeja. Auto kiinni koukkuun ja menoks.
Nyt kun tuolla on varastanut ja vienyt yli 400 autoa niin nykyään onnistun jo liikenteen seastakin ottamaan sen varastettavan auton jos sellainen tehtävä tulee vastaan. Ihan perkeleesti nopeampaa tuon kanssa on hommat tehdä.

No ooksä sit joku gargobob ammattilentäjä? Meinaan itte kun välil joskus tehnyt gargobobil ja luulin että se on parempi niin aina kun sieltä tulee koptereita nii se alkaa savuttaa kahen luodin jälkeen kun on niin paperia, sit sen koukun kanssa venksluttelu välil on niin kehitysvammasta että siinä kun yrittää koukata sen niin ne apinat ampuu sen jo paskaks heidän mahtavalla 120% tarkkuudella.

Sit jostain syystä sen oman gargobobin koukku on viel niin saakelin lyhyt, kun esim se luukun tehtävä jossa pöllitään tankki on siinä vieressä olevalla garbobobilla koukun naru jotain 6 metriä pitkä. Noh ehkä jos harjoittelis niin hommat tosiaan vois helpottua, meinaan se liikenne I/E hommissa on väänetty niin saakelin kehitysvammaseks.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Niissä tehtävissä jossa tulee kopterit perään kannattaa nousta bobilla sen auton kanssa suoraan ylöspäin kunnes ne kopterit spawnaa ja sitten täysiä varastolle.
Monesti kuskannut sieltä aavikon tuulivoimalalta auton nolla vahingoilla halliin noin. Oma varasto on la mesassa.
Ainoastaan siinä tehtävässä jossa auto haetaan lautalta lähden heti rantaa kohti, tiputan auton heti kun tasaista maata on alla ja laskeudun itse kauemmas ettei ne buzzardit jää sen auton yläpuolelle.
Sitten vaan käytän bobia suojana ja heavy sniperin räjähtävillä ammuksilla tiputan kopterit. Niitä tulee yhteensä 8. Sitten vaan tilataan uusi bob ja sillä auto varastoon.

Nuo autothan saa aina poimia rauhassa kun tappaa vihut ensin jos sillä autolla ei lähde ajamaan. Uudet vihut spawnaa vasta kun auto on tarpeeksi kaukana siitä varastamis paikasta eli jos bob täytyy hakea jostain niin aina jättää sen varatettavan auton rauhaan ja menee omalla autolla.
Tuossa lautta tehtävässä voit muuten ampua kaikki paskaksi vaikka hydran ohjuksilla ja varastettava auto ei ota osumaa ollenkaan:D Testasin tuota pari päivää sitten kun joku tuosta gta forumilla mainitsi.
Sama homma oli yhdessä car meet tehtävässä. Kaikki palasiksi ohjuksilla ja tarvittava auto oli täysin koskematon. Sitä en tiedä täytyykö tuossa olla joku tietty etäisyys. Itse aloin kylvää ohjusta heti kun sain lukituksen ja tuota ennen vihut eivät olleet vielä huomanneet mua.

Aiemmin tiputin ne lautalla olevat vihut vaan snipalla lähimmältä saarelta.

Kyllähän itsekin täällä valitin heti bobin ostamisen jälkeen, että se on aivan paska kun koukkua ei saa kiinni millään ja nyt mulla ei ole mitään ongelmia ja tuo on heti hydran jälkeen paras ostos mitä olen pelissä tehnyt.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo no sen lauttahomman tiesinki, ite ensin menin gargobobilla suoraan koukuttaa mutta siinä monesti ennenku saa koukkuun niin gargobob on jo paskana, lennän gargobobilla johonki rantaan ja tilaan buzzardin ja sillä sit kaikki palasiks sitten vasta koukkuun, täytyy kyl testata lisää koska se liikenne ottaa suunattomasti päähän.

On se kyllä jännä vaikka nyt tuli tässä dlc:ssä kaiken maailman pommikoneita mutta silti day1 buzzard tuntuu olevan paras näihin smuggler tehtäviin, sekä joihinki hydra, siinä on ehdottomasti 2 parasta duunikonetta. Eilen kaverin kanssa tehtiin niitä tehtäviä ja koitettiin sillä valmiilla vehkeellä mitä tulee tehtävän alkuun, siinä sit pommitettiin ja lennettii ja lopuks todettiin että paskat, buzzardi alle ja homma sujui kun rasvattu. Välil hauska kokeilla uusia vehkeitä, mutta jos tehokkaasti haluaa niin edelleen buzzard on se paras väline hommiin. Ihan jo senkin takia että siinä on se lukittava hommeli joka paljastaa heti et onko vihuja missään.

Toinen buzzard kilpailija voisi olla se tuleva kopteri mitä ei vielä voi ostaa, se millä ammutaan smuggler tehtävässä niitä merryweather jammereita, siinä kun on se älytön sarjarakettitulitus sekä normiraketit, sekä paikka kaverille joka voi käkätellä etupäässä, mutta siinä on kokoa, buzzard kun on niin pieni ja ketterä joka mahtuu joka hemmetin koloon.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Auton myynti on kyllä vissiin vähän nopeampaa kun heittää sen gargobobilla paikan päälle... itselläni varasto siellä kartan oikeassa alakulmassa. Tehtävän alussa ajan auton siihen vähän matkan päähän yhdestä porttikongista sisään ja piiloon, siirryn vähänmatkaa takaisin, ammun ne 2 auton vihut normaalisti (yhteensä 4x spawnaa vihuja) menee ehkä 2-3 minuuttia. Sitten vaan auto ostajalle ilman murheita (paitsi tekoälyn paskakuskit jotka kääntää aina päin). Tuosta siis ei mene senttiäkään hukkaan käytännössä 100% ajasta jos et itse kolhi autoa.

Autojen haku taas, siitä tulee aina joka hiton kerta tekoälyn luotien takia se 1K- 6K takkiin, ihan sama miten sen tekee. Gargobobia en ole kokeillut kun en tiedä miten se parantaa mitään, ne vihut kai ampuu sitä autoa silti ? Ja siinä on tosiaan lyhyt se koukku, en pääse edes varastolla sillä laitteella auton päälle eikä monessa tehtävässäkään onnistu...

Yli -20K auton räjäytän itse koska se tekee ajallisesti jo tappiota, usein kyllä siellä keskellä merta olevan autonkin räjäytän heti, ei ole järkeä tuhlata sitä aikaa siihen puolta tuntia ja saada vielä maksaa se 20K kustannukset päälle kun kohta saa jo toisen tehtävän :D Toki nuo on jo ultraharvinaisia. Kytätkään ei tee mitään pahaa jälkeä kun maksaa lesterille sen 600$ ennemmin kun autosta 6K pois...

Tuossa lautta tehtävässä voit muuten ampua kaikki paskaksi vaikka hydran ohjuksilla ja varastettava auto ei ota osumaa ollenkaan:D

Ei toiminut mulla kun kohdeauto oli toisen vierellä joka räjähti, meni autokin paskaksi kun buzzardilla tuuppasi menemään :D Sen kerran kun sen olisin sieltä varastoon asti vienyt. Tästä mä just hokasinkin että ei kannata käyttää aikaa siihen tehtävään. Auto vaan paskaksi ja tekee vaikka headhunterin siihen väliin ja hakemaan uutta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitäs pirua päivitys teki mun Buzzardille, siinä on mustat sivuikkunat?! No, kelpaa mulle :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Siis mitä ihmettä, testatkaas joku tämä.
Eli kun lähdet toimistolta pöllimään autoa, otat sen varastettavan auton, tulet ulos, kun ruudulle ilmestyy tekoälyn terminaattorit, tapat itsesi ja sitten haet auton ja ajat sinne varastoon sen... Nuo tekoälyn terminaattorit katoaa... Onko tosiaan näin helppo homma vai onko bugi? Kun autoa vie, ne tekoälyn hurjat ukot tulee 4 kertaa vastaan mutta ilmeisesti varastaessa riittää että kuolet kerran :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Melkosta... teet heistin setupin ja kun tämä ohi niin tiimikaverit tappaa... ei ***** mitä sontaa
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Veikkaan että pelaat randomien kanssa? GTA: Online on siitä jännä peli että puplalla/randomit tuntuu olevan jonkin asteen kehitysvammaisia, sekä ei voi olla sekunttiakaa murhaamatta ketään sekä näyttää vammaselta, päässä tietenkin hevos/apinanaamarit, pinkit rintakarvat, meikit poskilla, violetit karvahousut, ja päässä 2kpl kypäriä sekä 3 pipoa, sit autona tietenki joku hieno auto joka on raiskattu chromi värillä ja pinkeillä dollarivanteilla. Welcome to the GTA: Online public server!

Vammasta se puplic servu on ollut jo day 1, siitä ollaan pysytty erossa aina ja ikuisesti jatkossa kunnes gta servut suljetaan!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Veikkaan että pelaat randomien kanssa? GTA: Online on siitä jännä peli että puplalla/randomit tuntuu olevan jonkin asteen kehitysvammaisia, sekä ei voi olla sekunttiakaa murhaamatta ketään sekä näyttää vammaselta, päässä tietenkin hevos/apinanaamarit, pinkit rintakarvat, meikit poskilla, violetit karvahousut, ja päässä 2kpl kypäriä sekä 3 pipoa, sit autona tietenki joku hieno auto joka on raiskattu chromi värillä ja pinkeillä dollarivanteilla. Welcome to the GTA: Online public server!

Vammasta se puplic servu on ollut jo day 1, siitä ollaan pysytty erossa aina ja ikuisesti jatkossa kunnes gta servut suljetaan!

Mä olen edelleen sitä mieltä että GTA tarvitaan aseeton serveri. Ihan niitä varten jotka ei halua pelata CS tyyliä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nii tai ihan vaan että voi tehää hommia invite onlyssä, se ei varmasti olisi keltään pois. Kyllä niitä jotka haluu perseillä puplalla on ihan tarpeeksi, mutta ei kun pitää maksimoida ne shark cards tulot ja pitää se tienaaminen tehää mahdollisimman vittumaiseksi ja hankalaksi että vaan menettäis tarpeeks paljon ja tienais mahd hankalasti ja vähän.

Uusin smuggler dlc kun tehtiin kaverille niitä moc tehtäviä, ne kun pitää puplalla tehää niin heti ekana puplalla se roni soittelee et "hei hei boss, tääl on näit muita jolla on myös tää sama bisnes, meehä riehuu ja ampuu kaikki" eli oikee kannustetaan tuhoamaan ja riehumaan toisten vaivalla hankittuja leegoja.

Nykyään myös tuntuu olevan niin että ihan sama mitä vehkeitä ostat niin niissä on jotain räjähteitä ja aseita. Voin vaan kuvitella puplalla kun 30 jätkää tiputtelee pommeja ja ampuu raketteja.

Noh niin kauan kun "priva pupla" kikat toimii niin kaikki ok.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nii tai ihan vaan että voi tehää hommia invite onlyssä, se ei varmasti olisi keltään pois. Kyllä niitä jotka haluu perseillä puplalla on ihan tarpeeksi, mutta ei kun pitää maksimoida ne shark cards tulot ja pitää se tienaaminen tehää mahdollisimman vittumaiseksi ja hankalaksi että vaan menettäis tarpeeks paljon ja tienais mahd hankalasti ja vähän.

Uusin smuggler dlc kun tehtiin kaverille niitä moc tehtäviä, ne kun pitää puplalla tehää niin heti ekana puplalla se roni soittelee et "hei hei boss, tääl on näit muita jolla on myös tää sama bisnes, meehä riehuu ja ampuu kaikki" eli oikee kannustetaan tuhoamaan ja riehumaan toisten vaivalla hankittuja leegoja.

Nykyään myös tuntuu olevan niin että ihan sama mitä vehkeitä ostat niin niissä on jotain räjähteitä ja aseita. Voin vaan kuvitella puplalla kun 30 jätkää tiputtelee pommeja ja ampuu raketteja.

Noh niin kauan kun "priva pupla" kikat toimii niin kaikki ok.

Jep. Pelkkää sotaahan se on jos ei käytä mitään publa kikkoja... Ainakin mulla on mennyt jo yli hilseen :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo noob oon tässä mutta täytynee tutkia vähän missä seurassa pelailee. Oivallinen tää online olisi varmaan ilman näitä perseilijöitä
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

On tää pikkukopteri kyl hauska vempain, kallis ja melko turha. Mut nopea ja hauska lelu, uutena haasteena on ollut päästä tunnelin läpi, vielä en ihan ole onnistunut, meinaan kun tämä kopteri alkaa vemputtaa nii se ei pysähdy.

DJoMnIPXgAAe_Uu.jpg


Joku päivä vielä suoritan mun tunnelitehtävän!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itsekin koitin tuota metrotunneliin sovittaa, mutta yritykseksi jäi. Kyllä kohtuu pitkälle pääsin, mutta sitten se räjähti. Useamman kerran onnistuin kyllä pelastamaan kun lavat alkoi raapia seinää, mutta se ottaa siitäkin osumaa.
Joku parempi pilotti varmaan onnistuisi saamaan tuon sinne aseman tasanteelle asti. Jos nuo lavat olisi edes kolmanneksen lyhyemmät ja jalakset puolet matalammat niin tuo mahtuisi vaikka minne.
Itsellä tuo on kyllä saanut käyttöä ihan normi lentelyssäkin sillä tuon voi spawnata interaction menun kautta CEO ajoneuvona suoraan viereen kuten buzzardinkin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itsekin koitin tuota metrotunneliin sovittaa, mutta yritykseksi jäi. Kyllä kohtuu pitkälle pääsin, mutta sitten se räjähti. Useamman kerran onnistuin kyllä pelastamaan kun lavat alkoi raapia seinää, mutta se ottaa siitäkin osumaa.
Joku parempi pilotti varmaan onnistuisi saamaan tuon sinne aseman tasanteelle asti. Jos nuo lavat olisi edes kolmanneksen lyhyemmät ja jalakset puolet matalammat niin tuo mahtuisi vaikka minne.
Itsellä tuo on kyllä saanut käyttöä ihan normi lentelyssäkin sillä tuon voi spawnata interaction menun kautta CEO ajoneuvona suoraan viereen kuten buzzardinkin.

Kerro tarkemmin? Meinaatko siitä vehicle kohdasta ja sieltä sit valitset? vai onko joku muu kohta? vai olenko sokea, meinaan mulla se tulee vaan niihin tiettyihin paikkoihin ja sit pitää juosta tai ajaa, et ei ihan viereen saa kuten vaikka buzzardia :/

Edit: Löytyi, on se sit kätevää ku oon tilannu ne ihan eri kohdasta mutta ne saaki siitä ceo kohdasta. Tietenki sit saat vaan sen karvalakki mallin ilmeisesti? koska omassa on flaret ym, mut täs ceo versios on ihan perus versio.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuli otettua videota I/E hommista cargobobin kanssa. Vieläkö Szuper pitää sitä turhana?
Tuossa on kolme varastamista ja yksi myynti tiivistettynä. Ekassa keikassa tulee vihut autoilla perään, toisessa kopteri ja molemmat nolla vaurioilla puhumattakaan siitä kuinka paljon tuo säästää aikaa ja ammuksia.
Musiikkina kolme ekaa biisiä jotka share factoryssa tuli vastaan.

[video=youtube;neinvFj3wqk]http://www.youtube.com/watch?v=neinvFj3wqk[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Näyttää kyl helpolta, tota alan kyl itekki käyttää silloin kun teen yksin. Kahestaan ku myy nii ei siel ole mitään vihaa, toki liikeentees voi aina törmätä. Jos ois itekki antanut enemmän mahiksia olis monet kiroiluhetket välttänyt, kokeilin aluks muutamia kertoja mut silloin ei homma sujunut tarpeeks helposti. Varmaa tottumuskysymys.

Edit: Joo-o, en tiie mitä mä oon oikee ennen pelleillyt, meinaan tää gargobob oikeesti helpottaa elämää eikä tartte välittää mistään vammaisesta I/E liikenteestä, auto koukkuu ja menoks. Samoin myyntihommis, ottaa vaa korkeutta nii ei ees vihut tuu päälle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuli otettua videota I/E hommista cargobobin kanssa. Vieläkö Szuper pitää sitä turhana?
Tuossa on kolme varastamista ja yksi myynti tiivistettynä. Ekassa keikassa tulee vihut autoilla perään, toisessa kopteri ja molemmat nolla vaurioilla puhumattakaan siitä kuinka paljon tuo säästää aikaa ja ammuksia.
Musiikkina kolme ekaa biisiä jotka share factoryssa tuli vastaan.

[video=youtube;neinvFj3wqk]http://www.youtube.com/watch?v=neinvFj3wqk[/video]

No siis... Tuossa menee hitosti aikaa hakea aina se gargobob jostain mailien päästä. Tuossa voisi toki käyttää hyödyksi buzzardiakin hakeakseen sen gargobobin jos se on pegasus versio.

Se mikä tuossa nyt tuli ainakin esiin on se että auto ei tarvi tiputtaa, tämä oli ihan uusi tieto koska ajattelin et se pitää tiputtaa sihen keltaiseen ympyrään mikä aina tietää laskua.
Selvästi siis autojen pöllimisessä tuo on avuksi, sen sijaan auton myymisessä eroa on aika vähän jos käyttää sitä taktiikkaa että tuhoaa ne 4 autokuntaa tekoälyn terminaattoreita.


Saat tuon näyttämään niin jotenkin helpolta että pakkohan se on kokeilla :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No ei tossa nyt niin hirveesti sitä aikaa mee, CEOlla tilaat buzzardin tai havokin ja haet sen gargobobin, sit kun haet myyt niin jätän ite aina sen gargobobin sinne tallin viereen et kun seuraavan kerran meen myymään nii se on aina siel valmiina. Mulla suurin syy käyttää tota on se että välttyy siltä hepuli vammaiselta liikenteeltä ja välttää 100% vahingot. Eilen kun vähä perehdyin enemmän toho hommaan, niin tuli tehtyä useampi haku/myynti 0% vahingoilla ja 100% voitolla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No siis... Tuossa menee hitosti aikaa hakea aina se gargobob jostain mailien päästä.

Selvästi siis autojen pöllimisessä tuo on avuksi, sen sijaan auton myymisessä eroa on aika vähän jos käyttää sitä taktiikkaa että tuhoaa ne 4 autokuntaa tekoälyn terminaattoreita.

Tietenkin bobilla mennään aina auton luo joten se on yleensä ihan vieressä.
Ainoat poikkeukset taitaa olla tuo kisan ajaminen, kuruman seuraaminen ja se jossa auto lähtee ajamaan karkuun kytät perässä kun menet tarpeeksi lähelle.
Paikasta riippuen jopa pommilla varustetun auton voi napata suoraan mukaan eikä se pommi aktivoidu.
Toki kurumaa voi seurata bobillakin, mutta en jaksa enää sitä matelevaa nopeutta joten täräytän heti perseeseen ja ammun tampalla kaikki.

Siinä vaiheessa kun sinä vielä myydessä ammut niitä AI tyyppejä niin minä olen jo myynyt auton.
Tuolla metodilla myin kymmeniä autoja ennen kuin ostin bobin ja se on pelkkää ajan ja ammusten haaskausta.
 
Ylös Bottom