Kaikki ryöstöt tehty ja olihan ne ihan hyviä.
Freemode prep tehtävissä minut ja kaveri tapettiin kahdesti kun joku tuhosi meidän auton deluxon ohjuksilla. Muuten kukaan ei edes yrittänyt ampua kohti. Ehkä ne luuli, että olen helvetin kova pelaaja kun rank on yli 800
Kivana yksityiskohtana se oma tukikohta muuttuu hieman elävämmäksi kun tehtävät etenee. Lisää porukkaa ilmestyy tietokoneiden ääreen, alakertaan tuli pari ruokapöytää ja siellä isossa hallissa oleviin lokeroihin ilmestyy vaatteita ja muuta sälää.
Lisäksi jokaisen finaalin jälkeen ilmestyy myös uusi esine koristeeksi.
Kun kaikki hommat on tehty niin wanted levelin poisto Lesterille soittamalla on myös ilmaista. Eihän se muutenkaan kallis ole, mutta kiva bonus kuitenkin.
Tappiolle näiden kanssa kyllä jäin kun tuli muistaakseni yli 4 miljoonaa yhteensä kulutettua tuohon tukikohtaan, mutta en minä näitä ryöstöjä muutenkaan rahan takia tehnyt vaan sen kokemuksen. Samasta syystä näitä ei tule tehtyä enää uudestaan paitsi jos kaveri ostaa oman tukikohdan ja haluaa avata jonkun ajoneuvon halvemman hinnan.
Itselle näistä häviää hohto jos alkaa tekemään uudestaan ja uudestaan. Samasta syystä olen orkkis ryöstötkin tehnyt vain kerran vaikka se erittäin hieno kokemus olikin.
Olin vielä niin reilu pomo, että kun viimeisessä finaalissa päätettiin pyytää kolmas tyyppi avuksi niin otin itselleni sen minimin eli 15% 1.2 miljoonan potista. Silti tosin sain all in order ja muiden bonusten kanssa 780.000$ joka oli varsin kiva yllätys.