Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Tuo kuulostaa jo vakavasti siltä, että ohjaimen liitin on rikki, tai likainen.

En jaksa uskoa tuohon koska löytyy 2 DS4, 2 Micro USB johtoa ja kännykkä, kaikissa on sama oire.
Tuo uusin johto oli aluksi tosi jämäkän oloinen, nyt ei tunnu mitään vastusta kun sen vetää irti.

Mulla ei nämä Micro USB johdot kestä kun langallisena pelaa, muutaman johdon heittänyt jo roskiinkin, ku PC:llä valitti vikatilasta.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

En jaksa uskoa tuohon koska löytyy 2 DS4, 2 Micro USB johtoa ja kännykkä, kaikissa on sama oire.
Tuo uusin johto oli aluksi tosi jämäkän oloinen, nyt ei tunnu mitään vastusta kun sen vetää irti.

Mulla ei nämä Micro USB johdot kestä kun langallisena pelaa, muutaman johdon heittänyt jo roskiinkin, ku PC:llä valitti vikatilasta.
Juu, olen minäkin heittänyt joitakin johtoja pois. Viimeksi ostin johdon 10 vuoden takuulla [emoji2]
Edit. Niin ja kun kerran kysyit, Prismasta ostin.
https://www.prisma.fi/fi/prisma/qnect-usb-a-microusb-b-20-kaapeli-2m
Ei näköjään enää ole myynnissä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

mitä tehdä tommosessa tilanteessa jossa pleikkarin omalla striimaus sovelluksessa striimi kaatuu kokoajan. tehnyt tätä nyt 2 päivää. netti puskee tasasesen paksua 10/5.

toinen on tuo headsetti, aina kun se on mutella niin peli ilmoittaa että sulla on mikki päällä.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

mitä tehdä tommosessa tilanteessa jossa pleikkarin omalla striimaus sovelluksessa striimi kaatuu kokoajan. tehnyt tätä nyt 2 päivää. netti puskee tasasesen paksua 10/5.

toinen on tuo headsetti, aina kun se on mutella niin peli ilmoittaa että sulla on mikki päällä.
Onko ps4 kiinni piuhalla vai Wlanissa?
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Siinä voi olla se syy mitä etsit. Langaton pätkyttää hetkeksi ja katkaisee streamin.

mulla on nyt ollu testissä muutama laite ja niillä on toiminut normaalisti. langallisena homma samaan malliin.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Nyt on uusi Micro USB johto ja kaikki laitteet toimii moitteetta. On kyllä todella huono ratkaisu Sonylta laittaa tuo liitin, pitää koittaa olla todella varovainen tuon kanssa niin jospa se kestäis.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

On kyllä todella huono ratkaisu Sonylta laittaa tuo liitin, pitää koittaa olla todella varovainen tuon kanssa niin jospa se kestäis.

Suosittelen Sonyn virallista lataustelakkaa, sillä ohjainten lataaminen sujuu USB-liitintä renaamatta.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Onkohan tuolle sovelluksesta tapahtui virhe CE-34878-0 virhekoodille mitään tehtävissä? Ongelma toistuu
nykyisin lähes joka pelissä ja Assetto Corsaa ei pysty pelaamaan ollenkaan. Kaikki Sonyn luettelemat konstit on koitettu mutta ei tunnu auttavan.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Onkohan tuolle sovelluksesta tapahtui virhe CE-34878-0 virhekoodille mitään tehtävissä? Ongelma toistuu nykyisin lähes joka pelissä ja Assetto Corsaa ei pysty pelaamaan ollenkaan. Kaikki Sonyn luettelemat konstit on koitettu mutta ei tunnu auttavan.

Itsellä oli alkukesästä vielä ongelma, jossa pleikka heitti ruudulle virheilmoitusta pitkin iltaa joitain kertoja. Pääsin niistä yksinkertaisesti formatoimalla kovalevyn ja asentamalla käyttöjärjestelmä uusiksi USB-tikulta.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Onkohan pleikkarista lahonnut nettikortti tai vastaavaa? Olen nyt yrittänyt ladata tuota lords of the fallenia varmaan 3 kertaa ja aluksi lähtee lataamaan mutta jossain vaiheessa tulee ilmoitus että ei voi ladata. Tänään tuo tuli noin tunnin latauksen kohdalla. Kun painaa että jatka niin tulee joku dns virhe ja lähtee jatkamaa todella hitaasti. Nettiäkään ei voi syyttää kun veljen pleikkari latas ton ihan mallikkaasti täällä samassa paikassa kun kokeilin.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Kun painaa että jatka niin tulee joku dns virhe ja lähtee jatkamaa todella hitaasti.

Joku DNS-virhe viittaa kyllä vahvasti verkko-ongelmaan. Onhan käytössä langallinen yhteys? Sitä käyttäen ratkeaa mukava siivu Pleikkarin verkko-ongelmista.

Valitettavasti toinen suurenpuoleinen siivu aiheutuu Sonyn alimitoitetuista palvelimista, jotka eivät läheskään aina suolla dataa maailmalle aivan valtaväylänopeuksilla. Jos lataus tuntuu hitaalta, kokeile keskeyttää lataus hetkeksi, niin hyvällä onnella voit saada Sonyn suurissa palvelinarpajaisissa nopeamman palvelimen käyttöösi.

Muita mahdollisia ongelman aiheuttajia ovat Pleikkarin mahdollisen rautavian lisäksi ainakin omat verkkolaitteistosi asetukset sekä Internet-palveluntarjoajasi käyttämät asetukset. Jos mielenkiintoa testailuun riittää, voit kokeilla, josko konsolille määritettyjen DNS-palvelimien osoitteiden vaihtaminen auttaisi ongelmaan.

Jos ongelmat kuitenkin jatkuvat, ota talteen tarkemmat tiedot virhe-ilmoituksista, niin tarjolla on parempia eväitä tarkempaan analyysiin.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Juu kiitos vastauksesta. Taisi sittenkin olla vika tuossa netissä kun vähän testailtiin lisää. Mites näkyykö muilla usein tuo levyn kuva siinä pelin vieressä kun laittaa sisään? Itsellä ehkä puolet ajasta näkyy. Joku softa bugi?
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Mites näkyykö muilla usein tuo levyn kuva siinä pelin vieressä kun laittaa sisään? Itsellä ehkä puolet ajasta näkyy. Joku softa bugi?

Joku bugi siinä varmaan on, koska itse olen huomannut saman jutun. Levyn kuva ei näy silloin, kun peli on se viimeksi käytetty. Esim. olen eilen pelannut viimeisenä vaikka Deus Exää ja tänään laitan ensimmäisenä pelattavana pelinä sen taas sisään, niin se levyn kuva siinä vieressä ei näy.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Joku bugi siinä varmaan on, koska itse olen huomannut saman jutun. Levyn kuva ei näy silloin, kun peli on se viimeksi käytetty. Esim. olen eilen pelannut viimeisenä vaikka Deus Exää ja tänään laitan ensimmäisenä pelattavana pelinä sen taas sisään, niin se levyn kuva siinä vieressä ei näy.
Muistelen, että tuohon jotenkin liittyi levyn vaihto, kun Rest Modea on käytetty. Ja bugi se todellakin on, enkä ole varma, onko sitä edes tuossa tuoreessa v4.00:ssa korjattu.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Muistelen, että tuohon jotenkin liittyi levyn vaihto, kun Rest Modea on käytetty. Ja bugi se todellakin on, enkä ole varma, onko sitä edes tuossa tuoreessa v4.00:ssa korjattu.

Rest modesta en tiedä, kun en koskaan sitä ole käyttänyt tai käytä. Tuo bugi on kuitenkin kulkenut mukana jo monia käyttöjärjestelmäversioita. Erittäin pieni ja merkityksetön juttu, mutta saisihan tuon silti korjata :)
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Muistelen, että tuohon jotenkin liittyi levyn vaihto, kun Rest Modea on käytetty. Ja bugi se todellakin on, enkä ole varma, onko sitä edes tuossa tuoreessa v4.00:ssa korjattu.

Itsekään en käytä rest modea joten ei luultavasti johdu siitä, eikä päivityskään korjannut. Joillakin kavereilla tuo levy näkyy aina joten vaikuttaakohan siihen jokin muu kuin softa bugi, koska eikös se silloin pitäisi olla kaikilla.
Ja itselläkin toisella käyttäjällä toimii ja taas toisella ei. Outoa.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Jaahas,taas on alkanut piippailee ja sylkee levyä pihalle 500 ps4. Edellis kerralla ei auttanut ejectruuvin kiristys,joutu käyttään omia keinoja..konsolin ravistelua ja muutama kova nyrkin isku. Toi auttoki,mut kokeillaan taas ensin ejectruuvin kiristystä ja ejectnapin putsausta.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Pleikka pakottaa vaihtamaan salasanan, että pääsen kirjautumaan. Miksi? Ongelma on se, että en muista mitä olen laittanut syntymäajaksi :D Näköjään aika monella on ollut joskus tämä sama homma ilman mitään järkevää syytä.
 
Ylös Bottom