Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Pleikka pakottaa vaihtamaan salasanan, että pääsen kirjautumaan. Miksi? Ongelma on se, että en muista mitä olen laittanut syntymäajaksi :D Näköjään aika monella on ollut joskus tämä sama homma ilman mitään järkevää syytä.
Kyllä tuolle ihan järkevä syy on. Sony tarkkailee maailmalla tapahtuneita muiden palveluiden tietomurtoja. Jos sieltä löytyy osumia PSN-tunnuksiin liitettyihin sähköpostiosoitteisiin - varsinkin jos on käytetty samaa salasanaa - varotoimenpiteenä pakotetaan käyttäjä vaihtamaan PSN-tunnuksen salasana.

Jos ei muista omaa syntymäaikaansa, silloin salasanan saa vaihdettua käytännössä vain teknisen tuen avustuksella. Sieltä tosin saattaa tulla pientä soo-soota, jos on mennyt syntymäaikansa valehtelemaan.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

No, tehään uus tili sitten. Ei jaksa vääntää tuen kanssa, kun tili itsessään ei ole tärkeä, kun uudenkin saa tehtyä. Eihän tota syntymäaikaa vissiin edes näe mistään jälkikäteen, eli semmonen pikainen tunnuksen luonti on näköjään iso virhe tämän turvallisuushässäkän takia. Helvetti näiden laitteiden kanssa.

Ei nimittäin ollut edes päivä ja kuukausi oikein jollain random vuodella, mitä olen johonkin joskus laittanut, vaan nyt on ihan randomilla laitettu jotain pleikkaa saadessa. Olettaen, että tuolla sai yrittää rajattomasti ilman automaattista estoa jonkun botin varalta.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

No, tehään uus tili sitten. Ei jaksa vääntää tuen kanssa, kun tili itsessään ei ole tärkeä, kun uudenkin saa tehtyä. Eihän tota syntymäaikaa vissiin edes näe mistään jälkikäteen, eli semmonen pikainen tunnuksen luonti on näköjään iso virhe tämän turvallisuushässäkän takia. Helvetti näiden laitteiden kanssa.

Ei nimittäin ollut edes päivä ja kuukausi oikein jollain random vuodella, mitä olen johonkin joskus laittanut, vaan nyt on ihan randomilla laitettu jotain pleikkaa saadessa. Olettaen, että tuolla sai yrittää rajattomasti ilman automaattista estoa jonkun botin varalta.
En ymmärrä miksi tili on pitänyt tehdä niin "kiireessä" ettei muka ole ehtinyt oikeaa syntymäaikaa täyttämään. Aivan käyttäjän oma moka tuollainen.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Poikani ps tunnus on todennäköisesti hakkeroitu. Sisään kirjautuessa sähköposti osoite oli vaihtunut joksikin muuksi kuin oma. Kun väärän @ osoitteen tilalle laittaa oman osoitteen niin ps ilmoittaa että se ei kelpaa. Poikani on ns. alakäyttäjä, ja minä olen pääkäyttäjä. Sähköpostia ei ole hakkeroitu.
Väärä @osoite oli jacobelliskio70@yahoo.com.

Onko ainut mahdollisuus tehdä uudet tunnukset
 
corx-1: Vääriin käsiin päätyneen PSN-tunnuksen voi palauttaa oikealle omistajalleen teknisen tuen suosiollisella avustuksella. Kannattaa soittaa sinne heti huomenna. Numero on 09 424 50 803.

Jos soitatte DNA:n liittymästä tai liittymästä, joka on joskus ollut DNA:n liittymä, laittakaa puhelimesta oman numeron näytön esto päälle. Muuten puhelu ei mene läpi.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Kiitos jälleen avusta
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Oma ps4 ei yhdistä mitään ohjainta tai reagoi niihin jos käynnistän niin tulee teksti "käytä ohjainta painamalla ps-näppäintä eikä ohjaimet yhdisty
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

No mikä tätä pleikka kirjautumista taas vaivaa, status.pleikka sivu näyttää vihreetä suomen osalta mutta kirjautuminen failaa..
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Onkos tuo numero ilmainen ja jos ei niin paljonko maksaa? Jos koittaisi saada tuota tiliä taas auki...
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Onkos tuo numero ilmainen ja jos ei niin paljonko maksaa? Jos koittaisi saada tuota tiliä taas auki...
Ei ole ilmainen, mutta ihan normaalin puhelun hintainen.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

En nyt tiedä, onko tämä varsinaisesti ongelma, mutta minulla ei ole päivittynyt tuo PS4:n "Mitä uutta" 17.9 jälkeen..? Ja samalle päivälle näyttää myös tabletin "Uutiset" viimeisimmän tapahtuman. Onko tämä kaikilla jumissa vai vain minulla?
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

En nyt tiedä, onko tämä varsinaisesti ongelma, mutta minulla ei ole päivittynyt tuo PS4:n "Mitä uutta" 17.9 jälkeen..? Ja samalle päivälle näyttää myös tabletin "Uutiset" viimeisimmän tapahtuman. Onko tämä kaikilla jumissa vai vain minulla?

Jumissa. Tänään oli yhden kaverin feedit tuolta ajalta päivittyneet ja näyttää että kaikki kaksikymmentä feediä ovat tapahtuneet eilen samaan kellonaikaan.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Löytyisikö täältä vinkkejä seuraavaan ongelmaan. Ps4 puskee jatkuvasti vikakoodia ce-34878-0. Se estää kaikkien pelien pelaamisen. Vikakoodi on tullut usean eri pelin aikana. Olen poistanut ja asentanut pelejä uudestaan, sekä asentanut käyttöjärjestelmän kerran uudestaan. Jokaisen toimenpiteen jälkeen peli on pyörinyt noin 20 min, ennen vian toistumista.

Itsellä alkaa oma osaaminen loppua tämän kanssa. Onko jollain vinkkiä/kokemusta ongelmasta.
Kiitokset jo etukäteen!
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Löytyisikö täältä vinkkejä seuraavaan ongelmaan. Ps4 puskee jatkuvasti vikakoodia ce-34878-0. Se estää kaikkien pelien pelaamisen. Vikakoodi on tullut usean eri pelin aikana. Olen poistanut ja asentanut pelejä uudestaan, sekä asentanut käyttöjärjestelmän kerran uudestaan. Jokaisen toimenpiteen jälkeen peli on pyörinyt noin 20 min, ennen vian toistumista.

Itsellä oli samantapainen ongelma joka katosi kovalevyn formatoinnin ja käyttöjärjestelmän uudelleen asennuksen jälkeen. Pelitallennukset otin pilvestä takaisin käyttöön.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

En nyt tiedä, onko tämä varsinaisesti ongelma, mutta minulla ei ole päivittynyt tuo PS4:n "Mitä uutta" 17.9 jälkeen..? Ja samalle päivälle näyttää myös tabletin "Uutiset" viimeisimmän tapahtuman. Onko tämä kaikilla jumissa vai vain minulla?
Mulla oli pari viikkoa jumahtaneena, muistaakseni 12.9. alkaen. Sitten alkoi itsestään yhtäkkiä taas toimimaan. Ehdin jo välissä kokeilla kaikki mahdolliset kikkakolmoset ilman tulosta.

Mitä nyt ongelmaa googlailin silloin, niin eipä taida oikein muuta olla tehtävissä kuin odottaa, Sonyn päässä vika.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

APUA !! Menin sit laittaa tuon hdr:n päälle. Nyt kuva mustana. Välillä pientä välkettä. Kuinkahan tuon nyt saisi korjattua. Uskaltaako vikasietotilassa palauttaa oletusasetukset vai häviääkö kaikki tärkeä?
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Vikasietotilasta vaan muuttamaan resoluutioasetuksien alta. Ei katoa mitään.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Kuinkahan tuon nyt saisi korjattua. Uskaltaako vikasietotilassa palauttaa oletusasetukset vai häviääkö kaikki tärkeä?
Kokeile ensin, riittääkö pelkkä resoluution uudelleenvalinta Safe Moden kautta. Jos ei, valitse sitten vaihtoehto Restore Default Settings. Sen ei periaatteessa pitäisi poistaa mitään, ainoastaan palauttaa oletusasetukset.
 
Ylös Bottom