Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Onko se aina samassa kohdassa? Onko viivoja yksi vai useita? Tuleeko se vain jossain tietyssä pelissä vai kaikissa? Entä tuleeko esim. Netflix/YouTube-käytössä?

eri kohdissa ja aina noita on vain yksi. en katso netflixsiä tai tubea konsoleilla niin ei voi tietää. lähtee siis aina kun painaa ps nappiaohjaimesta.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Eikö sharefactoryä voi käyttää ilman nettiyhteyttä? En ainakaan pääse nyt kun netti ei toimi. Ja kännykän netillä kyselen, ennen kun kukaan sitä ihmettelee...
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Eikö sharefactoryä voi käyttää ilman nettiyhteyttä? En ainakaan pääse nyt kun netti ei toimi.
Kyllä voi, mutta konsolin pitää olla aktivoituna ensisijaiseksi PS4-järjestelmäksi. Testasin tuossa juuri nykäisemällä konsolista nettipiuhan irti, ja hyvin toimi SHAREfactory (vaikka toki sanoi, etteivät verkko-ominaisuudet ole käytössä).
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Heinäkuun alkupuolella pleikkariini aivan yhtäkkiä ilmaantui sellainen vaiva, että lähes joka peli käynnistyessään antoi virheilmoituksen CE-34878-0. Noin pari kymmentä peliä testasin samantien, joista muistaakseni kolme suostui käynnistymään. Kysymyksessä oli sekä levypelejä että ladattuja. Erään pelin kohdalla alkuanimaatioiden aikana kuvaan tuli vakasuuntaista väripalkkia. Kellään valistunutta arviota, mistä tällainen käytös johtuisi? Playstationin tuessa välittömästi ehdotettiin huoltoon lähetettäväksi, mutta koska se olisi kustantanut 150 euroa takuuajan umpeutumisen jälkeen, ajattelin vaivata konsolin myynyttä tahoa. Myyjän asiakaspalvelussa luvattiin selvittää asiaa, mutta siinä kuluikin reipas kuukausi. Nyt vihdoin minulle näytettiin vihreää valoa ja kone on lähdössä huoltoon heidän piikkiin. Tuleekohan noista reissuista minkäänlaista selostetta diagnosoiduista vioista ja tehdyistä toimenpiteistä? Kiinnostaisi kyllä.

Vaihdoin aikoinaan konsolin alkuperäisen kovalevyn tilalle isomman, jonka tietenkin siirrän syrjään huoltoon lähettäessäni. Kun tai jos se sama yksilö lopulta saapuu takaisin kotiin, tunnistaako se tämän vanhan käyttämäni kovalevyn suorilta käsin ja kaikki sisältö on suoraan käytettävissä vai joudunko tekemään levyn alustuksen? Kaikkia pelien tallennuksia huolissani mietiskelen. PS-plussakin juuri umpeutui enkä viitsinyt vielä uusia, koska en tiedä milloin pääsen taas PS4:llä pelailemaan. Säilyyköhän ne pelitallennukset plussan pilvessä, vaikka tilaus ei ole voimassa?
 
Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ...

Justeboy: Jos sieltä sama konsoli tulee, kiintolevy toimii heittämällä. Muussa tapauksessa levy alustetaan uudessa konsolissa heti käyttöönotossa. Syy on sama kuin PS3:llakin, eli kiintolevyn tiedostojärjestelmä on salattu laitekohtaisella avaimella.

Online Storageen heitetyt tallennukset ovat siellä vähintään* puoli vuotta, vaikka Plus-jäsenyys olisikin katkolla.

* Ts. Sony takaa, ettei niitä ennen tuota poisteta. Käytännössä saattavat säilyä pidempäänkin.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

You have deactivated your devices recently and cannot use this feature at this time.

Mikähän olisi järkevin tapa saada tämä PS4-koneiden aktivointi/deaktivointi ongelma ratkaistua?

Tuo deaktivointi ollut jumissa jo viime vuoden kesäkuusta/heinäkuusta ja vuodenhan tuon lukituksen piti odottaa että voi uudestaan suorittaa.

Meni koneen ensisijaisuus/aktivointi sekaisin kovalevyn vaihdon yhteydessä. Kellään kokemusta osaavatko suomen asiakaspalvelusta korjata tällaisia?
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Azerach: Eipä siihen muuta tapaa ole kuin virallinen tekninen tuki. Kannattaa soittaa, niin hoitunee yhdellä kertaa. Katso jo etukäteen konsolin sarjanumero.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

En tiedä mihin ketjuun kirjoittaa paniikissa mutta ensinmäisen kerran mun mikään tili kaapataan jollakin konstilla. Äsken pamahti sonyltä sähköposti että mun tilin salasana on vaihdettu, heti perään viesti että sähköpostiosoite on vaihdettu ja en pääse enään sähköpostillani PSN tililleni joka mulla on ollut niin monta vuotta kun muistan.
Mitäs nyt voi tehdä ja miten helvetissä on mahdollista varastaa mun tunnarit?

Mulla on sama kyseinen homma käyny itellä kuin Nikki:llä, tukeen laitettu viestiä (puhelimeen ei vastaa koitettu +20krt) myös ulkomaille oltu yhteydessä twitterissä ei vielä vastaillut. Huonoa tuuria jospa sitä sais itsekkin muutamassa päivässä selvitettyä tilin omiin käsiin takasin.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Rikkooko ps4 kännyköiden laturit? Ei kai se ole mahdollista? Latailin vanhempaa nokia lumiaa aina ps4:lla ja jonkun ajan päästä se ei enää latautunut kuin vähän ja jäi siihen, lopulta ei latautunut ollenkaan. Kokeilin pistorasialaturia eikä auttanut enää. Ajattelin että no se nyt meni vaan rikki. Sain toisen nokian, latailin ps4:lla, aluksi kaikki ok, nyt tämäkin lataa vähän eikä suostu latamaan enempää, kohta varmaan on rikki tämäkin. Onko vain sattumaa vai?
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Rikkooko ps4 kännyköiden laturit? Ei kai se ole mahdollista? Latailin vanhempaa nokia lumiaa aina ps4:lla ja jonkun ajan päästä se ei enää latautunut kuin vähän ja jäi siihen, lopulta ei latautunut ollenkaan. Kokeilin pistorasialaturia eikä auttanut enää. Ajattelin että no se nyt meni vaan rikki. Sain toisen nokian, latailin ps4:lla, aluksi kaikki ok, nyt tämäkin lataa vähän eikä suostu latamaan enempää, kohta varmaan on rikki tämäkin. Onko vain sattumaa vai?
Käytätkö samaa USB-johtoa sekä ps4- että verkkovirtalaturin kanssa?
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Ei vaan eri, ps4:lla alkuperäinen johto
Okei, hyvä että on piuhat sitten ainakin epätodennäköinen syyllinen. Pystytkö vielä jonain uudella johdolla testaamaan? Itse olen vain hyvin harvoin ladannut luuria pleikkarista.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Okei, hyvä että on piuhat sitten ainakin epätodennäköinen syyllinen. Pystytkö vielä jonain uudella johdolla testaamaan? Itse olen vain hyvin harvoin ladannut luuria pleikkarista.
Täytyy kokeilla toisella johdolla
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Rikkooko ps4 kännyköiden laturit? Ei kai se ole mahdollista? Latailin vanhempaa nokia lumiaa aina ps4:lla ja jonkun ajan päästä se ei enää latautunut kuin vähän ja jäi siihen, lopulta ei latautunut ollenkaan. Kokeilin pistorasialaturia eikä auttanut enää. Ajattelin että no se nyt meni vaan rikki. Sain toisen nokian, latailin ps4:lla, aluksi kaikki ok, nyt tämäkin lataa vähän eikä suostu latamaan enempää, kohta varmaan on rikki tämäkin. Onko vain sattumaa vai?
Siis kännyköiden akut tarkoitin. Hitsi flunsassa ja kuumeessa ei ajatus kulje.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Rikkooko ps4 kännyköiden laturit? Ei kai se ole mahdollista? Latailin vanhempaa nokia lumiaa aina ps4:lla ja jonkun ajan päästä se ei enää latautunut kuin vähän ja jäi siihen, lopulta ei latautunut ollenkaan. Kokeilin pistorasialaturia eikä auttanut enää. Ajattelin että no se nyt meni vaan rikki. Sain toisen nokian, latailin ps4:lla, aluksi kaikki ok, nyt tämäkin lataa vähän eikä suostu latamaan enempää, kohta varmaan on rikki tämäkin. Onko vain sattumaa vai?

PS4:n USB-portista tarjoama virta taitaa olla aika vaatimaton. Akku lienee ajan mittaan väsynyt. Jätä puhelin vuorokaudeksi tai pariksi latautumaan viralliseen laturiin, niin eiköhän puhelin siitä tokene. Jatkossa kannattanee suosia enempi sitä virallista laturia.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

PS4:n USB-portista tarjoama virta taitaa olla aika vaatimaton. Akku lienee ajan mittaan väsynyt. Jätä puhelin vuorokaudeksi tai pariksi latautumaan viralliseen laturiin, niin eiköhän puhelin siitä tokene. Jatkossa kannattanee suosia enempi sitä virallista laturia.
Joo kiitos, kokeilen
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Rikkooko ps4 kännyköiden laturit? Ei kai se ole mahdollista? Latailin vanhempaa nokia lumiaa aina ps4:lla ja jonkun ajan päästä se ei enää latautunut kuin vähän ja jäi siihen, lopulta ei latautunut ollenkaan. Kokeilin pistorasialaturia eikä auttanut enää. Ajattelin että no se nyt meni vaan rikki. Sain toisen nokian, latailin ps4:lla, aluksi kaikki ok, nyt tämäkin lataa vähän eikä suostu latamaan enempää, kohta varmaan on rikki tämäkin. Onko vain sattumaa vai?

mä huomasin semmosen erikoisen jutun kansssa että kun mulla oli semmonen usb tuuletin väliaikaisesti kiinni pleikkarissa, siis semmonen verkkokaupasta ostettu pöytätuuletin niin se pysähty kerran tunnissa.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Mulla ei lataa enää edes ohjaimia kunnolla. Noi Micro USB johtojen liittimet väsyy ja sen jälkeen sen pitää olla tietyssä asennossa että saa kosketuksen.
Oon pelannut langallisen PC:llä ja ohjain on alkanut katkomaan virtaa kun vähän liikahtaa, ei tuu pelaamisesta oikein mitään. Mistähän löytyis semmonen Micro USB johto joka ei "väsy".

Jos ostaa uuden johdon niin se toimii sen 2-4 viikkoa ja taas katkoo yhteyttä.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Mulla ei lataa enää edes ohjaimia kunnolla. Noi Micro USB johtojen liittimet väsyy ja sen jälkeen sen pitää olla tietyssä asennossa että saa kosketuksen.
Oon pelannut langallisen PC:llä ja ohjain on alkanut katkomaan virtaa kun vähän liikahtaa, ei tuu pelaamisesta oikein mitään. Mistähän löytyis semmonen Micro USB johto joka ei "väsy".

Jos ostaa uuden johdon niin se toimii sen 2-4 viikkoa ja taas katkoo yhteyttä.
Tuo kuulostaa jo vakavasti siltä, että ohjaimen liitin on rikki, tai likainen.
 
Ylös Bottom