Niin noh, jos laser pyssyt, ihme lasinäyttö tulevaisuus näytöt, rakettireppu perseessä, lentämistä ja räjähtelyä, tsunamia ja avaruusraketteja jne on sitä perinteistä codia niin kai mä sit oon tullut jo liian vanhaksi. Mutta tämä tekele ja moninpeli näytti olevan niin suolesta että alkoi oksettaa, tässä voi iloiset ihmiset sanoa että vihaajat vihaa tai mitä tahasa vastaavaa. Mutta itse kuulun niihin ihmisiin, jotka on pelannut call of tutti pelejä jo siitä asti kun kyseinen sarja keksittiin.
Lukuunottamatta 2 peliä jäänyt välistä: WAW ja MW3, kyllä mä aika paljon ufoilua siedän mutta tämä menee jo överiksi. Mulla ei ole mitään laasereita ja lohikäärmeitä vastaan, mutta kun sitä aletaan tuomaan peliin joka kuuluis olla sota peli. Eikä Transformers Jetpack hippaa, niin raja tulee vastaan.
Sit ihan turhaa laittaa mitää et jos ei kiinnosta niin miksi luet tätä ketjua tai vihaajat vihaa viestejä, itse rakastan kyseistä pelisarjaa ja paljon ja se on vaan surullista nähdä, miten joka vuosi kyseiseen pelisarjaan vaan lisätään lisää ripulia ja ihmiset hyväksyy sen asian hymyillen että: Heh omapaha ny ainaki jotain uutta

Olkoot. Kyllähän tämä varmasti jaksaa viihdyttää niitä jotka sen ostaa, niin kauan kunnes keksii jotain parempaa pelattavaa!
Lyhyesti--> EN OSTA! ja katotaa mitä treiräkin pojat tuo meille näytille.