Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Advanced Warfare

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KekkeR00si
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call Of Duty: Advanced Warfare [Hype]

Mitä varsinaisia gameplay videoita katselin niin loppujen lopuksi perinteistä codiahan siellä on tarjolla pienillä mausteilla liikkumiseen. Ei tästä Titanfallia saa vääntämälläkään, siinä se seinäjuoksut, tuplahypyt ja niistä syntyvä vauhti on vaan täysin erilaista.

Tuo MP näytti minusta ihan hauskalle mätölle. Tosin juuri tuon moninpelin takia nämä tulee aina ostettua. Ei se kampanja jaksa aina hirveen pitkään minua viihdyttää. Kampanja kerran läpi ja sen jälkeen voi hakata moninpeliä kyllästymiseen asti. Taitaa sitä tämänkin joutua hankkimaan. Tosin kuulun niihin kavereihin jotka ostaa vielä sen uuden änärin hyllyyn kaveriks. Saapahan ne Activisionin ja EA:n kaverit nauraa partaansa.

Vihaajat vihaa, niinhän se on aina ollut, onneksi minä tulen nauttimaan tästä pelistä ja sekös mieltä lämmittää. Vauhdikkaampa menoa tiedossa, toivon mukaan ei ota titanfallista liikaa mallia, käy muuten tylsäksi hetkessä. ;) Valikot ja hahmon luonti näyttävät myös ottaneen askeleen eteenpäin. Itse ostelen sellaisia pelejä joita tykkään pelata ja tämä kuuluu siihen suuren joukkoon.

Eiköhän tämä mene ostoon kanssa, yksinpelin takia. Verkkopeliin ei tule varmastikkaan edes koskettua.

Call of Duty: Advanced Warfare - "Collapse" Gameplay
[video=youtube;r66PFe_BeGs]https://www.youtube.com/watch?v=r66PFe_BeGs&list=UU9YydG57epLqxA9cTzZXSeQ[/video]

Niin noh, jos laser pyssyt, ihme lasinäyttö tulevaisuus näytöt, rakettireppu perseessä, lentämistä ja räjähtelyä, tsunamia ja avaruusraketteja jne on sitä perinteistä codia niin kai mä sit oon tullut jo liian vanhaksi. Mutta tämä tekele ja moninpeli näytti olevan niin suolesta että alkoi oksettaa, tässä voi iloiset ihmiset sanoa että vihaajat vihaa tai mitä tahasa vastaavaa. Mutta itse kuulun niihin ihmisiin, jotka on pelannut call of tutti pelejä jo siitä asti kun kyseinen sarja keksittiin.

Lukuunottamatta 2 peliä jäänyt välistä: WAW ja MW3, kyllä mä aika paljon ufoilua siedän mutta tämä menee jo överiksi. Mulla ei ole mitään laasereita ja lohikäärmeitä vastaan, mutta kun sitä aletaan tuomaan peliin joka kuuluis olla sota peli. Eikä Transformers Jetpack hippaa, niin raja tulee vastaan.

Sit ihan turhaa laittaa mitää et jos ei kiinnosta niin miksi luet tätä ketjua tai vihaajat vihaa viestejä, itse rakastan kyseistä pelisarjaa ja paljon ja se on vaan surullista nähdä, miten joka vuosi kyseiseen pelisarjaan vaan lisätään lisää ripulia ja ihmiset hyväksyy sen asian hymyillen että: Heh omapaha ny ainaki jotain uutta :eek: Olkoot. Kyllähän tämä varmasti jaksaa viihdyttää niitä jotka sen ostaa, niin kauan kunnes keksii jotain parempaa pelattavaa!

Lyhyesti--> EN OSTA! ja katotaa mitä treiräkin pojat tuo meille näytille.

Jå, sano tanskalainen.
Juuri sen kaltaista paskaa mitä joskus pienempänä näin painajaisissa, ei nyt kyllä ymmärrys riitä.

Tämähän on tarkoitettu näköjään jo aivan täysin avoimesti niille sisäsiitetyille, läskiperseisille, kymmenvuotiaille brittipenskoille, pew pew laser, bummm, scifikranaatti. Kaikki such-high-adrenaline-action-movie-jetpack-shit on myöskin niin... *syvä huokaus*.
Kun on aina ollut CoD ja Halo, niin nyt on otettu se CoD kokonaan pois, ja yhdistetty Halo ja uusi Titanfall. Tämä on nyt muutenkin neljäs vuosi putkeen autenttista roskaa joskus-aikoinaan-pelattavan CoDin nimissä.
Black Ops 1:sen jälkeen meno on niin ADHD, että ei ykskään lääke auta niihin vammoihin.

Ainoana mielenkiintoisena asiana näin "luonnonilmiön", tsunamin. Nämä tämmöiset saattaisin sietää, esimerkiksi joku voimakas lumimyrsky - peittäisi näkyvyyttä tai rankkasade viidakossa - peittäisi äänen ropiseviin lehtiin. Paljon parempi kuin joku kirottu näkymättömyys.

Tyhmä joka maksaa. Maksakoot se tyhmä sitten, ei ole minulta pois.

Niin noh, jos laser pyssyt, ihme lasinäyttö tulevaisuus näytöt, rakettireppu perseessä, lentämistä ja räjähtelyä, tsunamia ja avaruusraketteja jne on sitä perinteistä codia niin kai mä sit oon tullut jo liian vanhaksi. Mutta tämä tekele ja moninpeli näytti olevan niin suolesta että alkoi oksettaa, tässä voi iloiset ihmiset sanoa että vihaajat vihaa tai mitä tahasa vastaavaa. Mutta itse kuulun niihin ihmisiin, jotka on pelannut call of tutti pelejä jo siitä asti kun kyseinen sarja keksittiin.

Lukuunottamatta 2 peliä jäänyt välistä: WAW ja MW3, kyllä mä aika paljon ufoilua siedän mutta tämä menee jo överiksi. Mulla ei ole mitään laasereita ja lohikäärmeitä vastaan, mutta kun sitä aletaan tuomaan peliin joka kuuluis olla sota peli. Eikä Transformers Jetpack hippaa, niin raja tulee vastaan.

Sit ihan turhaa laittaa mitää et jos ei kiinnosta niin miksi luet tätä ketjua tai vihaajat vihaa viestejä, itse rakastan kyseistä pelisarjaa ja paljon ja se on vaan surullista nähdä, miten joka vuosi kyseiseen pelisarjaan vaan lisätään lisää ripulia ja ihmiset hyväksyy sen asian hymyillen että: Heh omapaha ny ainaki jotain uutta :eek: Olkoot. Kyllähän tämä varmasti jaksaa viihdyttää niitä jotka sen ostaa, niin kauan kunnes keksii jotain parempaa pelattavaa!

Lyhyesti--> EN OSTA! ja katotaa mitä treiräkin pojat tuo meille näytille.

Aamen. Täysin samat ajatukset täälläkin. Kunpa joskus tulisi se CoD4:n uudistettuna uuden sukupolven konsoleille, mutta kaikki nämä ADHD-hommat mitkä alkoi viimeistään Mw3:ssa olemaan hyvän maun rajoilla jätettäisiin pois... Mutta ei taida olla toivoa, kyllä tämä pelisarja on hyvän alun jälkeen tehty täysin jonne-sukupolvea varten. :rolleyes:

Näyttää kyllä semmoselta ripulilta, että taitaa olla eka codi ikinä, joka jää kaupan hyllyyn!

Yksinpeli on varmasti loistava. Codien multiplayerit on aina ollut hirveetä kuraa omasta mielestä.

Onko se niin väärin haikailla sen alkuperäisen CODin perään? Sen pelin joka täytti viikonloppuyöt ja toi loistavia kavereita tullessaan. Ei sitä Haloakaan kaiketi hirveesti ole muutettu ja peli myy hyvin joka kerta. Tämän uusimman nimestä voi Call of tutin tipauttaa suoraan hel**ttiin. Ei tällä ole mitään tekemistä niiden pelien kanssa joita joskus 2007-2010 pelattiin.

Onko se niin väärin haikailla sen alkuperäisen CODin perään? Sen pelin joka täytti viikonloppuyöt ja toi loistavia kavereita tullessaan. Ei sitä Haloakaan kaiketi hirveesti ole muutettu ja peli myy hyvin joka kerta. Tämän uusimman nimestä voi Call of tutin tipauttaa suoraan hel**ttiin. Ei tällä ole mitään tekemistä niiden pelien kanssa joita joskus 2007-2010 pelattiin.

Juuri näin! Kyllä on surulliseen suuntaan mennyt tämä pelisarja viimevuodet..Aluksi oli pienoinen hype päällä kun kumminki ensimmäinen next gen codi (jos ghostia ei lasketa) mutta sitten kyllä tuli taas niin avokkaalle feissiin, että...

COD4 + HC S&D oi niitä aikoja..

Nimi Call Of Duty, sen voisivat samantien jättää kannesta pois ja keksiä uusi nimi, vaikka: Call Of Transformers: Jetpack Warfare. Siitä sitten vaan tekemään jatko-osia entistä hienoimmilla rakettirepuilla ja unohtaa vaikka sotilaat ja laittaa niiden tilalle tosiaan vaikka ne Transformers robotit. Varma menestys, kaikki tykkää, wautsi! Pelisarja on uudistettu :eek: hauskaa!

Aikoinaan unelmoin, että tuleekohan codeihin vielä Dessua, AK47 nähtiin BOPS ykkösessä. Nykyään saa sitten unelmoida että jos nyt ei vaikka olisi rakettireppuja ja jos nyt edes joku ase näyttää oikeelta aseelta, eikä Terminator tulevaisuus pyssyiltä.

Voin vaa kuvitella miten search&destroy näyttää kun kaikki lentelee plänttii pommia. Tyypit sniputtaa kuusta ja tsunami peittää koko mestan, varmaa muitaki fantsuja hienouksia nähdään.

Jopa destiny joka sentää sijoittuu kaukaiseen tulevaisuuteen avaruuteen ja muihin planeetoihin, näyttää se tämän rinnalla melkein WW2 sodalta.

Hauskinta tässä on kuitenkin se, että peli jokatapauksessa tulee myymään miljoonia. Oikeestaan ihan sama mitä tekevät pelisarjalle, vaikka siinä olisi lohikäärmeitä ja lentäviä taikatonttuja, sarja tulee myymään ja paljon. Niin kauan kun kyseistä pelisarjaa tehdään ja miksei ne tekis? Peli myy ja sielä nauraavat partaansa.

Pääjohtajan toimistolla ollaan sit:
Näytä liitetiedosto 12998

attachment.php

Jos viime vuonna Titanfall oli vauhdikkaimpia pelikokemuksia täällä messuhälinässä, on tässä mantelin perijä tälle vuodelle. Kaksi kertaa käynyt vetämässä setit tätä ja nyt kirjoittamisen jälkeen taidan vielä käväistä kolmannen kierroksen heittämässä.

Rakettireppu rikkoo pelimekaniikan täysin entisestä. Pelaaminen saa tästä lisää vauhtia. Yksittäinen osaava pelaaja erottautuu todennäköisesti entistä selvemmin massasta ja pystyy dominoimaan peliä miten tahtoo. Tuplahypyllä mennään melkein mistä vain. Lasiset kattoikkunat on tehty kulkureitiksi rakennuksiin. Usein kaksintaistelut menevät hyppykisaksi. Ei kuitenkaan matalissa sisätiloissa. Siellä vielä pärjää tuurikranaateilla

Tekivät ihan oikein uudistaessaan pelisarjaa ainakin tämän yhden osan ajaksi.

Jääpä sitten ensimmäistä kertaa Codin vuosittainen päivitys ostamatta sitten COD4:n. En vaan käsitä minkä takia tätä hemmetin jetpack/laserpyssy/ultrafuturistista p***** tungetaan joka tuutista. Ei vaan iske ainakaan itselleni yhtään. Eri asia jos kyse olisi jostain Star Wars pelistä niin ymmärtäisin tämän, mutta miksei nämäkin voi pysyä vain siinä omassa jutussa. No on kyllä uusi studiokin kyseessä. Toivon vaan syvästi, että tämä peli tulee floppaamaan todella pahasti niin, ehkä ne siinä vaiheessa ymmärtävät palata juurilleen.

Luulen, että tälle käy samallatavalla kuin TitanFalille, että alkuun on hauskaa, että kuka painaa nopeiten hyppynappia ja sitten palataan takaisin vanhoihin codeihin tai muihin fps räiskintöihin. BF hardlineakin pitää odottaa ensi vuoteen, mutta on se ainakin parempi odottaa, että saa reaaliaika räiskinnän kuin futuristisen Call Of Titanfall: Advanced Haloware pelin.

EI TODELLAKAAN JATKOON!

Jääpä sitten ensimmäistä kertaa Codin vuosittainen päivitys ostamatta sitten COD4:n. En vaan käsitä minkä takia tätä hemmetin jetpack/laserpyssy/ultrafuturistista p***** tungetaan joka tuutista. Ei vaan iske ainakaan itselleni yhtään. Eri asia jos kyse olisi jostain Star Wars pelistä niin ymmärtäisin tämän, mutta miksei nämäkin voi pysyä vain siinä omassa jutussa. No on kyllä uusi studiokin kyseessä. Toivon vaan syvästi, että tämä peli tulee floppaamaan todella pahasti niin, ehkä ne siinä vaiheessa ymmärtävät palata juurilleen.

Luulen, että tälle käy samallatavalla kuin TitanFalille, että alkuun on hauskaa, että kuka painaa nopeiten hyppynappia ja sitten palataan takaisin vanhoihin codeihin tai muihin fps räiskintöihin. BF hardlineakin pitää odottaa ensi vuoteen, mutta on se ainakin parempi odottaa, että saa reaaliaika räiskinnän kuin futuristisen Call Of Titanfall: Advanced Haloware pelin.

EI TODELLAKAAN JATKOON!

Taitaapi syynä olla se, että näin on helpompi ohittaa asevalmistajien lisenssit.

Voiskohan COD tehdä joskus paluun toiseen maailmansotaan tai jopa ensimmäiseen? Oma kiinnostus lopahti merkittävästi jo siinä vaiheessa kun siirryttiin "nykyaikaan". Pelisarja on kuitenkin edennyt omassa maailmanhistoriassaan melko kronologisessa järjestyksessä ja tuntuu että tällä tahdilla vuoden 2015 julkaisupeli kertoo vuodesta 9787 ja laserpyssysodista Marsissa. Turha kai tästä on edes mainita kun suuret massat ja niiden käyttämä raha ratkaisee, mutta tällä menolla COD:in tekijöiltä loppuvat aihepiirit ja tarinat kesken ja jäljelle jää peli joka on vuodesta toiseen samanlainen lukuunottamatta jotain entistäkin futuristisempaa asearsenaalia.

Mä mietin tässä, kun en itse oikein muista, että oliks tällästä samanlaista itkua kun CoD hyppäsi WW2:sta nykypäivään? Melkein tekis mieli sanoa että oli, ainakin omassa kaveripiirissä, mutta kun en oikein muista enää noin vanhoja juttuja.

CoD1 ja United Offensive oli kyllä ihan parasta CoDia.

Voiskohan COD tehdä joskus paluun toiseen maailmansotaan tai jopa ensimmäiseen?

Ei ole tapahtumassa. Nykypelien trendi on niin vahvasti kustomointi: uusimmankin Codin esittelystä puolet ajasta näytettiin millä eri tavoilla aseita ja hahmoaan voi muokata. Maailmansotiin perustuvassa pelissä tätä ei voitaisi tuoda mukaan, tai jos tulisi niin se olisi totaalisen epärealistista.

Ylös Bottom