Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 [Hype ja hankintaruplatus - pelikeskustelu omassa ketjussaan]

Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Tarkoitatko minkälaista moninpeliä, 1 vs 1 matseja vai kenties jotakin muuta?
Demollahan pääsee yksittäisiä matseja pelaamaan itsekseen ja näkee oikeastaan kaiken mitä yksinpelillä on annettavaa (jos ei jotain managerointijuttuja ja tilastotieteellisiä ominaisuuksia ota huomioon), mutta verkkopelit jäänee sillä pelaamatta.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Monikos teistä arveli nyt hommata sit tämän änärin? Kun aika paljon lueskellu täältä, että jäis kaupan hyllyyn... ;)

Olin jo meinannut etten osta vasta kun eashl tulee mutta saattaa homma kääntyä....
Olen odottanut tekosyytä ostaa ps4:D
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

[quote name=&quot;Kuutti_&quot; post=1587419]Monikos teistä arveli nyt hommata sit tämän änärin? Kun aika paljon lueskellu täältä, että jäis kaupan hyllyyn... ;)[/QUOTE]<br />
<br />
Olin jo meinannut etten osta vasta kun eashl tulee mutta saattaa homma kääntyä....<br />
Olen odottanut tekosyytä ostaa ps4:D<br/>

Kukkaro taskuun ja kaupoille vaan! Ite tämä kyllä tulee aika varmasti ostettua. Ei ehkä heti julkasuna, mutta kuitenkin.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Oho. Ei näköjään tuo lainaus tällä tapatalkilla ihan onnistunu..
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Enpä kyl paljon EASHL kaipaa. Demo vakuutti aika vahvasti ja tuntuma on selvästi parempi kuin vanhoilla konsoleilla :) Olispa se handicap HUTissa maltillinen niin löytyis varma aikavaras :D Maalille ei tosiaan pääse enää niin vapaasti kuin aiemmin ja kaikki naurettavat räkäsyt ei todellakaan mee sisään... Sitä odotellessa että nää meidän änäri prot löytää taas ne varman prosentin maalit yms peli-ilon karsijat.



Kaikkien pelaajien yhtäaikaset fysiikatkin näyttäis toimivan ihan kelvollisesti enkä ainakaan viel oo huomannu niitä 14 tuttuja muita päin luistelevia pelaajia joille ei käy mitään :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Olen lämännyt kaksi kertaa kiekon verkon läpi maaliin. Missäs versiossa näitä oli viimeksi? :)
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Yllätyin miten positiivisia kommentteja täällä on, kun tulin juuri itse pelaamasta demoa. Itsellä jäi vähän sellainen "ihan ok" fiilis. Ehkä vähän yllättävästi suurin muutos tässä next-gen versiossa näyttää olevan nuo harhautukset, jotka oli toteutettu todella hienosti. Alussa oli vähän vaikea totutella tuohon ja tuli ties mitä kikkoja tehtyä sitä itse edes tajuamatta. Pelin "flow" on jotenkin ihan erilainen noiden uusien harhautusten myötä.

Tekoälyä on viilailtu jonkin verran myös. Välillä vaan pisti silmään omat pakit, jotka ihan ihmeellisesti jarrutteli, kun vastustaja oli jo täyttä päätä menossa hyökkäyspäähän. Hyvin tuttua aikaisemmista änäreistä. Ja jos jotain tuttua huomasi myös, niin maalivahdit ottaa edelleen aikamoisia haamutorjuntoja one timereista, tosin ehkä hivenen twiikattu alaspäin. Myös AI pelaajat näyttivät saavan kiekot haltuun helpommin kuin sinun ohjaamasi pelaaja (tämä myös tuttua NHL 14:stä).

Selostus oli aika ankeaa niinkuin jo joskus aikaisemmin trailerista mainitsin. Tietty se on freesiä saada ne uudet selostajat, mutta kun tietää miten paljon enemmän tää kaveri (se harmaahiuksinen) eläytyy oikeissa peleissä siihen hommaan, niin jää vähän pliisu maku. Yleisöt ja hallit oli upeita, mutta eipä niitä pelin tiimellyksessä paljoa huomannut.

Hirveästi ei meikäläistä haittaa, että tuli vaihettua next-gen varaus old-geniin. EASHL on kuitenkin se pelimuoto, jota pääosin tulee hakattua, joten päätös oli pakko tehdä.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!


Millä vaikeustasolla pelasit? Kovin helpolta ja vaivattomalta näyttäisi vaan edelleen tuo puolustajan ja laidan välistä hyökkäysalueelle luistelu, eikä tekoäly näyttänyt saavan edes laukauksia aikaan :( Kovin magneettiset lavat näyttäisi myös olevan pelaajilla, eikä kiekko elä yhtään sitä syötettäessä :(

Presentaatio ja grafiikat on kyllä nättejä, mutta on aika ikävää 5 minuutin katsomisen jälkeen jo huomata ne samat "viat" tai "ominaisuudet", jotka pelistä löytyivät jo vuosia sitten.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Olen lämännyt kaksi kertaa kiekon verkon läpi maaliin. Missäs versiossa näitä oli viimeksi? :)

Ei tuu kyl mieleen...

Sainpas hc asetuksella ja vaikeimmalla vaikeustasolla pelattua nollapelin 2-0 päätty rangers- rangers

zuccarello ja kreider maalasivat. Tähtien ja perus pelaajien tasoero on tuntunut nyt pienemmältä kuin aiemmin mutta ei keinotekosesti :) Nash, st louis ja mcdonagh esim vaikuttivat hieman osaavammilta niinkuin kuuluukin mutta ero esim kreiderillä liikkumiseen oli sopivan pieni.

Herättää kummasti toiveita siitä jos keinotekoista tasotusta ei enää tarvittaisi. Kukaan ei päässy nyt pelkällä nopeudella tai liimalavalla koko kentän läpi kuten esim 14 senkun vähän tattia kääns vasemmalle tai oikeelle niittejä väistellen :D Kysymys kuuluu tarviiko huonojen vieläkin päästä armopaloilla läpi ja maalaamaan epäreiluilla yber suorituksilla ? :D

Tekoälykään kun ei mulla ainakaan saanu epäreiluja. Aina johtu joko huonosta puolustamisesta tai keskittymisen herpaantumisesta.

Kokeilkaa sitä demoa hc ja vaikeimmalla vaikeustasolla. Maalaaminen oli oikeesti palkitsevaa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Pari peliä on nyt takana ja demo sai ainakin minut vakuutettua. Pelaajien liikkuminen ja kiekonhallinta tuntuvat paljon aidommilta. Samoin kiekon fysiikka on parantunut huomattavasti, josta esimerkkinä vastustajan roikkokiekot päätyyn, jotka olivat aivan selvästi bugisia NHL 14:ssä. Tietokone on oppinut pelaamaan myös melko tappavaa ylivoimaa, mikä tuli pariin kertaan todettua kantapään kautta. Johtui kyllä varmaa osaksi omasta höntyilystäni, kun on tottunut pelaamaan vähän "hyökkäävämpää" alivoimaa :D

Miinusta saavat todella lagisen tuntuiset valikot ja fontti, jolla pelaajien nimi näytetään kun pelaaja valitaan. Ei meinaa saada nopeasti katsottuna mitään selvää pelaajien nimistä. En sitten tiedä voiko tämä johtua HD Ready telkkaristani, jossa pleikkari on väliaikaisesti kiinni. Kaikki muut fontit ovat kuitenkin ihan selviä, joten en kyllä tuohon jotenkin usko :confused:
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Yllätyin miten positiivisia kommentteja täällä on, kun tulin juuri itse pelaamasta demoa. Itsellä jäi vähän sellainen "ihan ok" fiilis. Ehkä vähän yllättävästi suurin muutos tässä next-gen versiossa näyttää olevan nuo harhautukset, jotka oli toteutettu todella hienosti. Alussa oli vähän vaikea totutella tuohon ja tuli ties mitä kikkoja tehtyä sitä itse edes tajuamatta. Pelin "flow" on jotenkin ihan erilainen noiden uusien harhautusten myötä.

Tekoälyä on viilailtu jonkin verran myös. Välillä vaan pisti silmään omat pakit, jotka ihan ihmeellisesti jarrutteli, kun vastustaja oli jo täyttä päätä menossa hyökkäyspäähän. Hyvin tuttua aikaisemmista änäreistä. Ja jos jotain tuttua huomasi myös, niin maalivahdit ottaa edelleen aikamoisia haamutorjuntoja one timereista, tosin ehkä hivenen twiikattu alaspäin. Myös AI pelaajat näyttivät saavan kiekot haltuun helpommin kuin sinun ohjaamasi pelaaja (tämä myös tuttua NHL 14:stä).

Selostus oli aika ankeaa niinkuin jo joskus aikaisemmin trailerista mainitsin. Tietty se on freesiä saada ne uudet selostajat, mutta kun tietää miten paljon enemmän tää kaveri (se harmaahiuksinen) eläytyy oikeissa peleissä siihen hommaan, niin jää vähän pliisu maku. Yleisöt ja hallit oli upeita, mutta eipä niitä pelin tiimellyksessä paljoa huomannut.

Hirveästi ei meikäläistä haittaa, että tuli vaihettua next-gen varaus old-geniin. EASHL on kuitenkin se pelimuoto, jota pääosin tulee hakattua, joten päätös oli pakko tehdä.

En ymmärrä miten joku voi verrata peliä NHL 14.. paitsi jos pelannut laput silmillä. Hyvä pitkä kommentti ja joitakin hyviä perusteluita etenkin tuo selostaja tiimi, joka on kyllä paljon parempi kuin edellinen kulutettu pari. Toki kaksi viimeistä lausetta kommentistasi selittävät paljonkin.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Itse en ole demoa kokeillut, että ihan nettivideon pohjalta kysyn, että miltä se tekoäly nyt vaikuttaa?
Onko samanlaista peruuttelua veskarin syliin, ilman veskaria kun pelataan niin ei yritetä karvata kiekkoa omalle joukkueelle jne?

https://www.youtube.com/watch?v=ITk0yXh_ecE

Tuolla videolla ainakin pisti silmään 13.45 kohdalla.

Losin mies nousee kulmasta kohti maalia niin Rangersin hyökkääjä nro 36 ei estä tätä mitenkään vaan on jotenkin ohjelmoitu pelaamaan vaan viivapakkia pois.. Hidastuksesta näkyy hyvin kuinka tyhmältä näyttää.. "koutsi on sanonut että pelaa viivapakki pois, niin ei ole mun duuni estää nousua" :)

Siksi olisi mukava kuulla, että onko tekoäly parantunu vai ei.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Tosiaan hardcore ja allstar kannattaa laittaa. Kokoversioon pitää laittaa vielä superstar ja pikku säätöä slidereihin ja bagm voi alkaa. Entiseen konsoliin ei oo paluuta, ollaan nyt vuosi ilman kerhopelejä.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Tekoäly on maailman paras jos vertaa aikaisempiin NHL:iin. Se on toteutettu paljon paremmin kuin ennen, olen varmaan 10ish matsia pelannut ja en voi valittaa lainkaan.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!


Milläs kuvakulmalla jengi täällä pelaa? Mua ottaa päähän ettei mukautettu3 tai 5 oo enää käytössä, tuntuu vaan et mikään noista kuvakulmista ei oo hyvä. Overhead on liian ylhäältä ja kaikki muut liian läheltä varsinki hyökkäyspäässä, tällä hetkellä oon päätyny pelaamaan classic ja auto zoom off vaikka en ees tiedä vaikuttaako toi autozoom mihinkään loppuenlopuks.
 
Ylös Bottom