Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 [Hype ja hankintaruplatus - pelikeskustelu omassa ketjussaan]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nurtsi1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Herrajumala :D Tämä demohan on toiseksi vaikeimmalla vaikeustasolla ainoastaan, mitä se on sitten vaikeimmalla!

Siis omalta alueeltakaan ei aina saa kiekkoa pois muuten kun heittmällä pitkän ja virheet siellä kostautuu usein. Toinen on juurikin tuo hyökkäysalueen pyöritys, se ei ole helppoa, siellä ollaan koko ajan iholla, tuli mekein mieleen joku magneettiäijä, mutta se vastustajakin irtoaa kyllä jos sen paukut ei riitä.

Lisäksi one-timerin pitää nyt onnistua, syöttö pitää mennä juuri lapaan ja sekään ei ole enään niin helppoa että luistelee vaan päätyyn, heittää jarrut kiinni ja syöttää... Omat ukot ei tahtoneet saada kiekkoa kiinni läheskään joka kerta.
Luistelu on hienoa, jarrutusmatkat on lähes realistisia.
Tuo uusi dynaaminen kuvakulma on kyllä kohtuu hauska, ei olla keskellä kenttää vaan hiukan vinossa joten näkee paremmin miten tilanne kehittyy, lisäksi äijät täyttävät kaukaloa enemmän kuin ennen, tila on vähissä ja niin kuuluu ollakin NHL:ssä. Iso plussa tuosta!

Puolustaminen on hiukan helpompaa ja vastustajaa voi nyt horjuttaa roikkumalla vierellä ja huitomalla kiekkoa pois - ja tämä kiekon pois huitaisu onnistuu nyt paljon, PALJON paremmin kuin NHL14:ssa.

Perkule mutta tämä on mennyt jo hyvin lähelle sitä realistista NHL:ää, lisäksi ukot on ukkoja, ei tikku-ukkoja kentällä, kenelläkään ei ole mitään yli-inhimilisiä reaktiotaitoja. Pelasin normi hybridi komennoila kuten aina ja vaikein taso + Hardcore.
Pelasin pari peliä vasta, joten en huomannut kaikkea negatiivista vielä, mutta koitan katella jos jotain löytyisi :D Ihme juttu jos ei löydy.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Olen lämännyt kaksi kertaa kiekon verkon läpi maaliin. Missäs versiossa näitä oli viimeksi? :)
Siiinähän ollaan menty vain realistiseen suuntaan... :rolleyes:

[video=youtube;atl5P1lIUcE]http://www.youtube.com/watch?v=atl5P1lIUcE[/video]
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Nyt on yksi peli pro-vaikeusasteella takana ja voin väittää, että jos osasi pelata NHL14:ää niin osaa pelata myös tätä. Rangers sai pataan 5-0 tuossa omassa testipelissä. Taklauksia ei tullut kovin paljoa, mutta kun ne osuivat kohdalle niin tuli kyllä palkitseva olo. Uusi kuvakulma sopi itselleni todella hyvin, vaikkein gameplay videoita katsomalla sille juurikaan lämmennyt. Testailua häiritsi kuitenkin ruudunpäivitys ongelma. Koko pelin ajan riesanani oli kuvan poikkeuksetta tapahtuva pieni tökkiminen/skippailu. Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa vai onkohan minulla vain jäänyt eilen ps4:n ensikäynnistyksen yhteydessä jäänyt tekemäätä jotkin videoulostulon asetukset?
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa vai onkohan minulla vain jäänyt eilen ps4:n ensikäynnistyksen yhteydessä jäänyt tekemäätä jotkin videoulostulon asetukset?
Ei ole ainakaan mulla tökkinyt. Yksi mikä alkoi lisätesteissä ottamaan kuuppaan, oli koneen reaktiokyky. Prolla ei vielä totaalista yli-inhimillisyyttä ilmene pahasti, mutta all-starilla koneen AI (vastapuolella) reagoi kaikkeen EA:lle tutusti nanosekunnissa. Irtokiekon perään kaahataan satasta pystyjaloilta, kun omat ukkelit ovat kuin täit tervassa, eikä kiekko kiinnosta yhtään. Kolmen oman AI-pelaajan välistä koneen botti nappaa kiekon ekana. Lisäksi AI-vastustajien syöttö lähtee napakasti oman ukot lapaan täyttä vauhtia samantien, kun kiekon saa haltuun. Eli omasta kulmasta keskialueelle millintarkasti täydellä voimalla, kun itse lataat voimaa passiin sekunnin. Kolmas risova asia on taklaukset, joiden voima on valtava, vaikka olisit puolittain läpiajossa ja hitaampi, mutta isompi pakki jysäyttää takavasemmalta, oma hyökkääjäsi on aina nurin.

Nooh, nämä korjattavissa yksinpelissä slidereillä, ainakin johonkin pisteeseen saakka (paitsi reaktioaika). Nettipelissä odottelen innolla momentumin aiheuttamia harmaita hiuksia.

Sanotaan yks hyväkin asia, nimittäin oman joukkueen tekoäly on ainakin hyökkäyksissä parantunut: hyviä nousuja maalineteen tyhjiin paikkoihin esim.

Mut on tää silti pelillisesti paras EA-kiekko tähän mennessä. Kunhan vaan tajuaisivat, että sitä momentumia/AI-boostia EI KUKAAN KAIPAA.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Onko tämä muuten 1080p/60fps?
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa vai onkohan minulla vain jäänyt eilen ps4:n ensikäynnistyksen yhteydessä jäänyt tekemäätä jotkin videoulostulon asetukset?

Täällä oli tismalleen samaa ongelmaa. Kuva pätki kummallisesti ja peli tahmasi niin että ei pelaamaan kunnolla pystynyt. Tässä aloin jo epäilemään onko konsolissa vikaa. Muutaman kerran tehnyt samaa, jostain syystä lagia ei esiinny jos konsolin irrottaa verkosta. EA:n UFC demossa oli muuten samaa oireilua.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Itsellä stakkasi jo pelkät menu-animaatiot. Peli pyöri ihan sulavasti
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Täällä oli tismalleen samaa ongelmaa. Kuva pätki kummallisesti ja peli tahmasi niin että ei pelaamaan kunnolla pystynyt. Tässä aloin jo epäilemään onko konsolissa vikaa. Muutaman kerran tehnyt samaa, jostain syystä lagia ei esiinny jos konsolin irrottaa verkosta. EA:n UFC demossa oli muuten samaa oireilua.

Mulla teki koko konsoli keväällä fifan ja nba:n kanssa tota. Sen jälkeen ei ole esiintynyt.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Rammer twitterissä: Seeing some questions on the forums about the official online settings... They will be All-Star/Hardcore sim.
Tämä on oikein hyvä. Ainakin NHL13 onlinen vaikeustaso oli liian helppo. Tämä tuntuu jo oikeasti haastavalta noilla asetuksilla. Selkeästi menty pykälällä kohti realismia. Toki niitä sarjalle tyypillisiä ärsyttävyyksiä alkaa varmasti tulla esiin, kun pääsee enemmän pelaamaan, mutta selvästi menty tässäkin eteenpäin. Aiemmissa saattoi palaa viidessä minuutissa käpy AI:n "huijaamiseen". Meneehän tässäkin luvattoman kovalla prosentilla vastustajan kudit sisään, mutta niistä ei jää vastaavaa kusetuksen makua suuhun, mitä ainakin NHL13 usein.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Pitihän se demo testata. Kolmen miniottelun jälkeen jotain ajatuksia...

Ensinnäkin, eikö tullut EA:lla mieleen, että monet pelaavat tätä useammin kuin kerran? Asetukset nollaantuvat joka pelin jälkeen, perkele.

- Blokkauksia aivan helkkaristi, mielestäni aivan liikaa

- Keskustaan ei tunnu pääsevän kuin vahingossa, perkeleen botit. Pari kertaa sain sentään kynättyä ohi 1vs1-tilanteessa

- Tein maalin syöttämällä (ylivoimalla) maalin eteen, hyökkääjä laittoi rystyltä sisään, mutta hidastus oli vähintäänkin kummallinen, kun kiekko pomppasi ensin lavasta parikymmentä senttiä ilmaan, teleporttasi takaisin lapaan ja laukaus lähti saman tien. Livetilanteessa tuota ei huomannut

- Selostaja ei oikein vakuuta, intensiteetti puuttuu. Edes tappelu, pari kovaa pommia tai viime hetken voittomaali ei saanut huutamaan, kovista torjunnoista innostuu edes hieman. Toisaalta on rauhallisessa, asiallisessa ja erittäin selkeässä puhetavassa myös hyvät puolensa

- Ovatko dyykkaustorjunnat historiaa? Vielä ei ole sellaisia näkynyt, vaikka edellisessä versiossa olisi jo muutama tullut, kun puolityhjää maalia edessä

- Kerran ottelu meni rankkareille ja lauoin Quickin olkapäähän, josta kiekko pomppasi hänen ylitseen ja meni selvästi maaliin, mutta peli vihellettiin poikki samalla hetkellä, kun kiekko nousi torjunnasta yläilmoihin

- Poketuksilla ei ole niin helppoa osua ja niistä tuntuu puuttuvan tehoa. Näyttäisi myös siltä, että jos pelaaja on huonossa asennossa hyökkääjään nähden, niin poketusmatka on paljon lyhyempi. Tämä on hyvä asia, ei se ulottuvuus voi olla hyvä jos olet myöhässä tilanteessa ja koetat pysytellä hyökkääjän vauhdissa ja luistella sivuttain tai jopa takaperin, tökkien samalla mailalla

- Jotenkin tuntui siltä, että selostajat puhuvat tilastoista hieman aiempaa enemmän ottelun aikana

- Tuli kerran noustua pakilla röyhkeästi maalille ja kiekko menikin maaliin, mutta jäähyhän siitä tuli omalle pelaajalleni ja Regehr haastoi saman tien Girardin (pelaajani) tappeluun. Hyvin tuntui tietokone vaihtelevan tappelutyylejä, ei ollut kahta sanaa. Tosin Regehr todennäköisesti kovempi pelaaja näistä kahdesta

- Jäin pelin jälkeen kuuntelemaan taustalla soitettuja kappaleita (peräti 2kpl), tykkään! Etenkin eräs biisi, jota en tunnistanut, mutta hyvältä kuulosti. "Can't get it enough" siellä ainakin kuului sanojen joukossa.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Onko tämä muuten 1080p/60fps?

Katsoin PS4 USA ennakkotilaustiedoista ja normiversiossa luki 720p ja Ultimate versiossa 1080p. Mitä lie sitten todellisuudessa, demossa ja varsinaisessa voi olla erilaiset, pahasti pelkään ettei ole 1080p.

Aika aneemista jos PS4:ssäkään ei oikeasti päästä FullHD resoluutioon / kunnon framerateen.

Muistan kun Sony aikoinaan hehkutti PS3:a ennen sen julkaisua, että kone pystyy pyörittämään 7 eri Full HD kuvaa samaan aikaan, koneessahan piti olla alunperi useampi HDMI ulostulokin.
Hieman on liioittelua ollut pelissä, kun monta kertaa tehokkaampi PS4 ei tahdo pystyä suoriutumaan yhdestä 1080p tilasta.....

PS. Voisin yrittää tarkistaa tänään josko TV:stä näkisin mitä resoa demo puskee ulos.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Pitihän se demo testata. Kolmen miniottelun jälkeen jotain ajatuksia...

Ensinnäkin, eikö tullut EA:lla mieleen, että monet pelaavat tätä useammin kuin kerran? Asetukset nollaantuvat joka pelin jälkeen, perkele.
Eiköhän tämä ole ns. demoefekti, kun kaikki asetusvalikotkin puuttuvat vielä kokonaan. Ihan varmasti saa tehtyä pysyvät asetukset kokoversiossa.

- Blokkauksia aivan helkkaristi, mielestäni aivan liikaa
Oletko katsonut oikeaa lätkää? Valtaosa kudeista jää pakkeihin ja aidosti elävän kiekon kanssa tuntui mukavan realistiselta.

- Tein maalin syöttämällä (ylivoimalla) maalin eteen, hyökkääjä laittoi rystyltä sisään, mutta hidastus oli vähintäänkin kummallinen, kun kiekko pomppasi ensin lavasta parikymmentä senttiä ilmaan, teleporttasi takaisin lapaan ja laukaus lähti saman tien. Livetilanteessa tuota ei huomannut
Jotain bugia noissa on. Hidastuksista näkee myös, miten maalivahti edelleen liukuu omituisesti patjat yhdessä yms. Kai se on hankala toteuttaa ottelutapahtumia niin, että grafiikka pysyisi koko ajan 100% mukana. Joudutaan huijaamaan silmää. Pelitilanteissahan noita ei juuri huomaa.

- Selostaja ei oikein vakuuta, intensiteetti puuttuu. Edes tappelu, pari kovaa pommia tai viime hetken voittomaali ei saanut huutamaan, kovista torjunnoista innostuu edes hieman. Toisaalta on rauhallisessa, asiallisessa ja erittäin selkeässä puhetavassa myös hyvät puolensa
Samaa mieltä. Hieman latteaa asioiden toteamista, mutta ei myöskään päässyt juurikaan ärsyttämään missään välissä. Pitkän kiekon "selittäminen" joka kerta toki vähän.

- Ovatko dyykkaustorjunnat historiaa? Vielä ei ole sellaisia näkynyt, vaikka edellisessä versiossa olisi jo muutama tullut, kun puolityhjää maalia edessä
Parempi jos ovat. Aiemmissa osissa veska pääsi naurettavan usein kurottamaan näihin täysin tyhjään maaliin vedettyihin kuteihin. Nyt kiekko löysi ilahduttavan usein pömpeliin niistä paikoista, mistä pitikin mennä.

- Kerran ottelu meni rankkareille ja lauoin Quickin olkapäähän, josta kiekko pomppasi hänen ylitseen ja meni selvästi maaliin, mutta peli vihellettiin poikki samalla hetkellä, kun kiekko nousi torjunnasta yläilmoihin
Kuulostaa bugilta, joka on helppo korjata päivityksellä.

- Jäin pelin jälkeen kuuntelemaan taustalla soitettuja kappaleita (peräti 2kpl), tykkään! Etenkin eräs biisi, jota en tunnistanut, mutta hyvältä kuulosti. "Can't get it enough" siellä ainakin kuului sanojen joukossa.
Enpä kiinnittänyt huomiota musiikkiin ollenkaan. Ajattelin, että säästävät musiikkiraidan varsinaiseen julkkariin, koska valikoissa ei ollut nyt lainkaan musiikkia. Oletan ainakin, että valikoissa soi tänäkin vuonna tusinajenkkipoprokki.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Hieman on liioittelua ollut pelissä, kun monta kertaa tehokkaampi PS4 ei tahdo pystyä suoriutumaan yhdestä 1080p tilasta.....
Edelleenkin, ps3 kykenee 1080p tilaan, samoin ps4. Se, kuinka paljon tuon eteen sitten tehdään kompromissejä polycountin, tekoälyn, post-process-efektien ja ruudunpäivitysnopeuden kustannuksella on eri asia.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Muistan kun Sony aikoinaan hehkutti PS3:a ennen sen julkaisua, että kone pystyy pyörittämään 7 eri Full HD kuvaa samaan aikaan, koneessahan piti olla alunperi useampi HDMI ulostulokin.
Se väite liittyi PS3:n Cell-suorittimen videopurkuun, ei peleihin. Cell on edelleen aika hirmu tietyissä asioissa, ja videopurku on yksi niistä. Tosielämässä ei vaan juurikaan tule eteen tilanteita, jossa tuollaisesta olisi hyötyä. Joitain Cell-suorittimella varustettuja telkkareita tuli muutamia vuosia sitten, mutta siihen se sitten jäikin. Niillä pystyi periaatteessa katsomaan useampaa HD-kanavaa yhtä aikaa.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Kiitoksia Torresille vastineista. Olen liikaa tottunut siihen, että NHL14:ssa syöttöjä oli helppo viljellä ja kiekko ei elänyt yhtä voimakkaasti. Kaipa tähän realistisuuteen tottuu ajan kanssa, vaikka alustavasti en peliä aio ostaa EASHL:n puuttumisen takia. Siinä olet oikeassa, että laukauksia blokataan hyvinkin usein oikeassa lätkässä, pelattavuus on vain ollut mulle se ykkösasia urheilupeleissä. Lisäksi olen pelannut ehkä reilut sata botti- tai 1vs1/2vs2 -ottelua (NHL09>>>NHL14), kun taas verkkojoukkuepelissä niitä on kertynyt useita tuhansia.

Kuten aiemminkin, niin hyvät syöttökuviot palkitsevat eniten. Etenkin äskettäin, kun kiekko kiersi kolmen pelaajan kautta painottoman puolen pakille, jolla oli hyvin tilaa ja aikaa ampua matala laukaus ja maalin kulmalta hyökkääjä ohjasi hienosti sisään.

Hyvin tuntuu kyllä tietokone rankaisevan, jos pääsee rauhassa syöttämään maalipaikkaan. Sekin tuntui uudistukselta, että pelaajat pystyvät laukomaan hieman hankalastakin paikasta, vaikka ovat pidettyinä maalin edessä.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Edelleenkin, ps3 kykenee 1080p tilaan, samoin ps4. Se, kuinka paljon tuon eteen sitten tehdään kompromissejä polycountin, tekoälyn, post-process-efektien ja ruudunpäivitysnopeuden kustannuksella on eri asia.

Toki on selvää että jopa PS3 pystyy pyörittämään vaikka 30 Pong peliä FullHD:na, mutta olennaista onkin, miten paljon yksityiskohdista ja päivitysnopeudesta joudutaan tinkimään resoluution kasvaessa. Tarpeeksi paljon vaivaa nähtäessä irtoaa PS3:stakin varsin mukavasti tehoja (esim. GT5 / GT6), mutta PS3:lle optinointi on sen verran työlästä puuhaa, ettei tuollaisia monialustakäännöksiä tehtailevat yritykset useinkaan halua siihen kovin paljoa satsata. Tässä mielessä PS4 pitäisi olla huomattavasti parempi alusta, joten käytännössä voinemme odottaa selvää graafista parannusta keskivertopeleihin. Mielenkiintoista on nähdä, mihin laitteen tehot venyvät, kun koodaukseen todella panostetaan koneen erityisominaisuudet huomioiden (olisiko GT7 taas se peli, jossa ensimmäisen kerran päästään näkemään tehojen kunnollista hyödyntämistä).
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

- Selostaja ei oikein vakuuta, intensiteetti puuttuu. Edes tappelu, pari kovaa pommia tai viime hetken voittomaali ei saanut huutamaan, kovista torjunnoista innostuu edes hieman. Toisaalta on rauhallisessa, asiallisessa ja erittäin selkeässä puhetavassa myös hyvät puolensa
- Jotenkin tuntui siltä, että selostajat puhuvat tilastoista hieman aiempaa enemmän ottelun aikana

- Tuli kerran noustua pakilla röyhkeästi maalille ja kiekko menikin maaliin, mutta jäähyhän siitä tuli omalle pelaajalleni ja Regehr haastoi saman tien Girardin (pelaajani) tappeluun. Hyvin tuntui tietokone vaihtelevan tappelutyylejä, ei ollut kahta sanaa. Tosin Regehr todennäköisesti kovempi pelaaja näistä kahdesta
Toivottavasti selostus tosiaan on lopullisessa pelissä myös osittain "dynaamista", että osaavat nostaa pelaajien kauden aikaisia tilastoja yms.
Taas kerran vertailukohtana NBA 2K14 (PS4), jossa tuo puoli on toteutettu kerrassaan upeasti, selostajat kommentoivat usein pelaajakohtaisesti jopa edellisten matsien pisteitä ja muita statseja yms...
Olen liikaa tottunut siihen, että NHL14:ssa syöttöjä oli helppo viljellä ja kiekko ei elänyt yhtä voimakkaasti. Kaipa tähän realistisuuteen tottuu ajan kanssa
Tuo realistisuus tässä 15:sta iskee itseen eniten. Nyt kun tuli NHL14 pyöräytettyä käyntiin ihan vertailun vuoksi eilen, niin ei meinannut edes uskoa kuinka arcadelta se tuntui tähän uuteen verrattuna. Ei vain pysty ja kykene enää näkemään noita vanhoja pelejä siinä valossa mitä ennen, vaikka toki niitä on pitänyt hyvinä tekeleinä. :rolleyes: Näin ne ajat muuttuu ja lelut sitä mukaa.
Saat. Kun vaihdat hyökkääjiä (Ympyrä) niin X:llä saa vaihdettua aloitustaktiikatm
Kiitos, eipä tullut mieleen rauhassa katsoa miten se tehdään kun "vanha tapa" on yhä niin selkäytimessä. :)


Onko tässä muuten samanlaiset tappelut kuin NHL14:ssa nähtiin, vai tuliko niihin joku muutos? En ole yhtään saanut vielä aikaiseksi vaikka haasto on ollut kovaa. Jostain vaan taisin lueskella että jotain olisi muutettu. Ne oli kyllä 14:ssa kohdillaan vaikka ei nyt mikään äärimmäisen tärkeä feature ole itselleni, mukava lisämauste enemmänkin.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Pitihän se demo testata. Kolmen miniottelun jälkeen jotain ajatuksia...

...
- Selostaja ei oikein vakuuta, intensiteetti puuttuu. Edes tappelu, pari kovaa pommia tai viime hetken voittomaali ei saanut huutamaan, kovista torjunnoista innostuu edes hieman. Toisaalta on rauhallisessa, asiallisessa ja erittäin selkeässä puhetavassa myös hyvät puolensa

...

hmm, latasin eilen heti demon ilmestyttyä PC storen kautta ja ainakaan itsellä ei tuntunut olevan pelissä selostusta eikä paljon muitakaan ääniä (esim. maalisummeria, tolppakilahduksia yms,). Joko demoonkin tuli päivitys vai onkohan kone vaan bugaillut käynnistyksessä ?

Toimiko selostus muilla heti oletuksena ilman erillisiä säätöjä ? (Menusta minulla oli kaikki äänet täysillä)
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Onko tässä muuten samanlaiset tappelut kuin NHL14:ssa nähtiin, vai tuliko niihin joku muutos? En ole yhtään saanut vielä aikaiseksi vaikka haasto on ollut kovaa. Jostain vaan taisin lueskella että jotain olisi muutettu. Ne oli kyllä 14:ssa kohdillaan vaikka ei nyt mikään äärimmäisen tärkeä feature ole itselleni, mukava lisämauste enemmänkin.

Täysin samanlaiset.

- Blokkauksia aivan helkkaristi, mielestäni aivan liikaa
Oletko katsonut oikeaa lätkää? Valtaosa kudeista jää pakkeihin ja eidosti elävän kiekon kanssa tuntui mukavan realistiselta.

Niin ja tämän lisäksi kiekko ei ole aina vastustajan lavassa heti reboundina... Toivottavasti ei myöskään kokoversiossa.
Blokkaukset toimii oikeastikin änärissä jos vain olet kiekon tiellä.

Itselle se isoin asia onkin nyt se että maalintekosektorille ei pääse ihan koko ajan ja syöttöjä estetään bottien toimesta.

Vielä kun saisi aloittaa be a pro:n jollakin 50lvl. ukolla eikä sillä 70 supertähdellä ja sille ukolle ei tulisi niitä luonnottomia supervoimia kuten on nähty tähän asti. Melkeinpä on ollut ihan sama mitä sen ukon arvot on olleet, aina on pystynyt hirmutehoihin, terveisin 221 pistettä viimeksi pelatessa WHL:ssä.

E: niin ja hybridipitkä on mukana, mahtaako myös olla ne 10 minuutin jäähytkin...?
 
Ylös Bottom