Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 4

Vastaus: Far Cry 4

Peli läpi ja trophyjen keruu menossa. Jäljellä enää kaksi 100% joista toinen on "torju 3 kostopartioita"
Miten torjun koska peli on jo läpi eikä partioita enää tule? Vai tuleeko jos vain odottelee? Asetuksista pystyy nollaamaan kaikki etuvartiot mutta ei viitsisi sen takia nollata mutta onko muuta vaihtoehtoa?
 
Vastaus: Far Cry 4

Peli läpi ja trophyjen keruu menossa. Jäljellä enää kaksi 100% joista toinen on "torju 3 kostopartioita"
Miten torjun koska peli on jo läpi eikä partioita enää tule? Vai tuleeko jos vain odottelee? Asetuksista pystyy nollaamaan kaikki etuvartiot mutta ei viitsisi sen takia nollata mutta onko muuta vaihtoehtoa?

En tiedä oikeastaan mistä puhut, kun itse vasta alottelen peliä, mut mulla on tapana aina uuden pelin kohdalla tarkistaa onko pelissä "missable" trophyja ja muistelin ettei tässä ole :D

Note: When you take a fortress, all the outposts in the area will no longer be attacked by retaliation parties. But fortunately, resetting the outposts will also reset the fortresses, so you don't have to worry about this trophy being missable.

Tuossa quote psnprofilesin trophy guidesta :) Eli siis ilmeisesti resetointi on ainoa keino.
 
Vastaus: Far Cry 4

En tiedä oikeastaan mistä puhut, kun itse vasta alottelen peliä, mut mulla on tapana aina uuden pelin kohdalla tarkistaa onko pelissä "missable" trophyja ja muistelin ettei tässä ole :D



Tuossa quote psnprofilesin trophy guidesta :) Eli siis ilmeisesti resetointi on ainoa keino.


Kiitos! Aletaan siis valloittamaan etuvartioita uusiksi!
 
Vastaus: Far Cry 4

On tämäkin vaan hyvä peli, parempi kuin odotin. Mutta silti pistää silmiin taas miten samasta muotista Ubisoftin pelit viime aikoina on tehty :D Watch Dogs, AC Black Flag ja Far Cry 4 muistuttaa jotenkin niin paljon toisiaan, kun kiinnittää huomion vain tekniseen sisältöön eikä tarinaan/maailmaan jne. Siinä ei toisaalta ole mitään vikaa, koska hyviä pelejä kaikki. Toisaalta ehkä vähän enemmän voisi vaivaa nähdä peliensä eteen :)

edit: Norsullako niitä sarvikuonoja kannattaa metsästää? :D
 
Vastaus: Far Cry 4

Ite taisin käyttää niit jeeppien kyytis olevia konekiväärejä.

Itse kykin puun takana ja käytin näin runkoa suojana kiertäen sarvikuonon kylkeen ja lasauttelin haulikolla lähietäisyydeltä.

On tämäkin vaan hyvä peli, parempi kuin odotin. Mutta silti pistää silmiin taas miten samasta muotista Ubisoftin pelit viime aikoina on tehty :D Watch Dogs, AC Black Flag ja Far Cry 4 muistuttaa jotenkin niin paljon toisiaan, kun kiinnittää huomion vain tekniseen sisältöön eikä tarinaan/maailmaan jne. Siinä ei toisaalta ole mitään vikaa, koska hyviä pelejä kaikki. Toisaalta ehkä vähän enemmän voisi vaivaa nähdä peliensä eteen :)
Ja tätä on siis jatkunut jo useamman vuoden ajan. Tom Clancy's Division tulee myös jatkamaan tätä linjaa ja olenkin tälläkin foorumilla jonkin verran kritisoinut tätä asiaa. Eli humoristisesti sanottuna, näyttäisi että Ubisoft kehittäisi jotain "ultimaattia" peliä, jonka eri osa-alueita testataan pienin muutoksin eri peleissä. Nämä mainitsemiasi asioitahan on testailtu myös Ubin pienemmissä free2play -peleissä.
 
Vastaus: Far Cry 4

Osaako joku neuvoa, että mikähän ajoneuvo mahtaisi vielä puuttua? Olen suorittanut nyt kaiken muun kampanjasta (tavoitteena saada siis 100%:n suoritus), mutta ajoneuvojen kohdalla on 17/18... En löytänyt mistään valikosta sellaista, että näkisi minkälaisilla ajoneuvoilla olen ajanut. Onko joku harvinaisempi, mitä ei tule missään vaiheessa tehtävissä tms. vastaan? 100%:n suoritukseen siis vaatii, että on ajanut 18 eri ajoneuvolla... :rolleyes:
 
Vastaus: Far Cry 4

Sen verran jäi vaivaamaan tuo pakanan surmaaminen että kait se pittää uuelleen pelata läpi ja ottaa samalla sen salaisen jutska...
 
Vastaus: Far Cry 4

Osaako joku neuvoa, että mikähän ajoneuvo mahtaisi vielä puuttua? Olen suorittanut nyt kaiken muun kampanjasta (tavoitteena saada siis 100%:n suoritus), mutta ajoneuvojen kohdalla on 17/18... En löytänyt mistään valikosta sellaista, että näkisi minkälaisilla ajoneuvoilla olen ajanut. Onko joku harvinaisempi, mitä ei tule missään vaiheessa tehtävissä tms. vastaan? 100%:n suoritukseen siis vaatii, että on ajanut 18 eri ajoneuvolla... :rolleyes:

Itellä puuttui se iso patrol boat. En nyt osaa sanoa mistä löytyy. Harvemmin mokomaan kuitenkin törmäsin.
 
Vastaus: Far Cry 4

Pittääkö tuo peli pelata vaikeel läpi että saa 100%?

Ei tarvitse. Itse pelasin normaalilla vaikeustasolla ja tuli itse pelissä 100% suoritus ja lisäksi ensimmäisellä pelikerralla tuli hankittua kaikki trophytkin. Pelin sisäisen "100%-to-do"-listan näkee sieltä Edistyminen-välilehdeltä. :)

Ja kiitokset Speitanille vinkistä, vaikkei ollut kuitenkaan tuo iso patrol boat, mutta heti seuraava vene mikä tuli vastaan, oli se puuttuva ajoneuvo. :)
 
Vastaus: Far Cry 4

Season pass näyttäisi olevan 19,99€ storessa. Kysymys teille joilla se jo on, onko tarjouksen arvoinen?
 
Vastaus: Far Cry 4

Ei ole ainakaan omast mielestä. Siinä on se yeti-lisäri ihan hyvä. Muuten aika huttua. En tiedä onko lisää tulossa.
 
Vastaus: Far Cry 4

Yeti lisäristä sen verran että onko siinä COOP mahdollisuutta vai onko se vaan yksinpeli ?
 
Tuli tässä nyt tarina pelattua läpitte. Ihan mielenkiinnosta kysäsen että mitäs on käynyt niille jotka...
<spoileria lopusta>
... ei ampunu sitä pahista siinä lopussa?
 
Vastaus: Far Cry 4

Häiritseekö ketään tässä aseiden ampumaetäisyys? Snipuilla ei pysty tappamaan enää tietyn matkan päästä vaikka vihu näkyy aivan selvästi :D

Ihmetyttää myös miten huono piirtoetäisyys näinkin uudessa pelissä voi PS4:llä olla, ärsyttävästi pomppii kaikki yksityiskohdat esiin kun menee lähemmäs tai zoomailee kiikareilla.

Ja tuossa yeti lisärissä nuo susilaumat, ***** sentään että voi ärsyttää.
 
Vastaus: Far Cry 4

On cooppi. Käsittääkseni ihan koko lisärin voi cooppina pelata.

Erittäin hienoa. On meinaan uskomattoman hyvä coop jopa toi main peli vaikka ei voi kampanjaa pelata, niin paljon tekemistä et huh. Otettiin vaan kaverin kanssa auto alle jossa on ase kiinni ja lähdettiin partioimaan teitä [emoji23]
 
Ylös Bottom