Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Joo ja ei. Lämää tekevät ehkä saman verran, mutta ero tulee tulinopeudessa, impactista, rekyylissä etc. Joten häviät 90% kaksintaisteluista.

Juurikin näin. Lisäksi niillä uber-levelin tyypeillä on paljon paremmat panssarit ja supervoimat. Kummasti pärjäsin 3-4x paremmin 22 levelin Titanilla, kuin 7 levelin Hunterilla... Kun aloittelin tuolla hunterilla cruciblea, niin tulee päihin koko ajan. Ei mitään järkeä, että peli heittää vastakkain 26 levelin ja 4-7 levelin jamppoja!

Liekkö oikea ketju, mutta:

Mikä on kun pelin voice chätissa osan fireteamin jäsenien ääni ei kuulu. Äskettäin pelattiin kfin porukalla ja tais olla että 2-3 tyypin ääni ei kuulunu ollenkaan vaikka mitä kikkoja yritti. Ennenkin tehnyt tuota mutta liittyminen pleikkarin partychättiin korjasi asian. Eli ongelma on pelinsisäinen. NAT tyyppi oli pelihetkellä 2 mutta kirjautuessa destinyn servuille alareunaan näyttöä tulee bungien ''viesti'' että nat typesi on strict. Vaikuttaneeko tämä asiaan?

Edit. Tähän vikaan liittyen ks. linkin viesti numero 411.
http://www.konsolifin.net/bbs/pelia...elmistoviat-ohjainongelmilla-ketjunsa-21.html

Bungie tietottaa lisänneensä Public Eventtien sykliä tuplaksi entisestä. Kaikki aika menee juostessa Strikeissä ja pian myös Raideissa, joten jäänyt vähemmälle tämä puoli peliä nyt viime aikoina.

Engineering

• Fixes for Xbox One bootflow issues
  • Changes in network configuration to improve stability
  • Fixes for issues causing game crashes

Events

• Public Events should occur twice as frequently in public spaces

Lähde: http://www.bungie.net/7_Hot-Fix---09142014/en/News/News?aid=12145

No niin eilen meni totaali hermo peliin ja sen puutteisiin kerkesin jo pistään pelin myyntipalstalle =) Mutta pelataas nyt sit vielä josko se siitä ja tovottavasti contentit tulee suht pian eikä esim 6kk päästä. Pelihän on toimivuudeltaan ihan ok ja varsinkin potenttiaalia on vaikka kuinka paljon. Siihen pelin sosiaalisuuteen kaipais huomattavasti lisää, mulle ei riitä et nään pelin maailmassa Towerissa ja muilla aluella muita pelaajia, esim. pelin chatti joka siis pyöris siinä ala ruudussa mikä näkys kaikille missä voi si keskustella, vaikka näppiksellä, sitten tietenkin treidi mahdollisuus pelaajien kesken. Mutta tämä ny o näillä ratkasuilla tehty toivottavasti nämä kaikki kitinän aiheet kantautuu Bungien korviin jos ne meinaan on suunnitellu tästä vuosien kestävää. WoWikin on nykyään ihan eri peli mitä se oli 6 vuotta si.

No niin eilen meni totaali hermo peliin ja sen puutteisiin kerkesin jo pistään pelin myyntipalstalle =) Mutta pelataas nyt sit vielä josko se siitä ja tovottavasti contentit tulee suht pian eikä esim 6kk päästä. Pelihän on toimivuudeltaan ihan ok ja varsinkin potenttiaalia on vaikka kuinka paljon. Siihen pelin sosiaalisuuteen kaipais huomattavasti lisää, mulle ei riitä et nään pelin maailmassa Towerissa ja muilla aluella muita pelaajia, esim. pelin chatti joka siis pyöris siinä ala ruudussa mikä näkys kaikille missä voi si keskustella, vaikka näppiksellä, sitten tietenkin treidi mahdollisuus pelaajien kesken. Mutta tämä ny o näillä ratkasuilla tehty toivottavasti nämä kaikki kitinän aiheet kantautuu Bungien korviin jos ne meinaan on suunnitellu tästä vuosien kestävää. WoWikin on nykyään ihan eri peli mitä se oli 6 vuotta si.

Eiköhän tämä tästä, Bungie pystyy nyt parantamaan peliä miten haluaa kun on täysin uusi IP, ja jos on tutkinut pelimaailmaa niin jokaisella planeetalla on alueita joihin ei vielä edes oikeastaan pääse, joten varmasti on paljon tulossa kaikkea ja peliä tuunataan palautteen perusteella paremmaksi.

Itselläkin toi sosiaalisuuden puute vähän häiritsee. Pelin sisältöön muuten olen toistaiseksi ihan tyytyväinen (en ole max lvl vielä). Näppäimistön puute (suurimmalla osalla) tietty tuo omat haasteensa sosiaaliseen puoleen pelejä, mutta ihan hyvin joku chatti vois pelissä olla. Suurin ongelma itselle kuitenkin on se pelaajien määrä, mitä noilla alueilla liikkuu. Hyvin harvoin näen enemmän kuin 1-2 henkeä heilumassa samalla alueella kanssani, en tiedä muuttuuko asia myöhemmin. Itse koluan vasta kuuta.

Itselläkin toi sosiaalisuuden puute vähän häiritsee. Pelin sisältöön muuten olen toistaiseksi ihan tyytyväinen (en ole max lvl vielä). Näppäimistön puute (suurimmalla osalla) tietty tuo omat haasteensa sosiaaliseen puoleen pelejä, mutta ihan hyvin joku chatti vois pelissä olla. Suurin ongelma itselle kuitenkin on se pelaajien määrä, mitä noilla alueilla liikkuu. Hyvin harvoin näen enemmän kuin 1-2 henkeä heilumassa samalla alueella kanssani, en tiedä muuttuuko asia myöhemmin. Itse koluan vasta kuuta.
Onko teille sosiaalisuuden puute yksin peluusta johtuva, vai haluatteko randomien kanssa jutustella noin muuten vaan? Ite pelaan yleensä kaverien kanssa. Kfinistä joku 10+ kaveria ja muuten 5+. Yleensä saa crusibeliin tai ainakin strikeen täyden tiimin mikkien kanssa. Ei tuu yksinäistä. Suosittelen ettimään sen oman porukan, jonka kanssa juttu lentää.

<script charset="UTF-8" src="chrome://hdv/content/hdv.js" type="application/javascript"></script>

Onko teille sosiaalisuuden puute yksin peluusta johtuva, vai haluatteko randomien kanssa jutustella noin muuten vaan? Ite pelaan yleensä kaverien kanssa. Kfinistä joku 10+ kaveria ja muuten 5+. Yleensä saa crusibeliin tai ainakin strikeen täyden tiimin mikkien kanssa. Ei tuu yksinäistä. Suosittelen ettimään sen oman porukan, jonka kanssa juttu lentää.

Ei se pointti itsellä ole se etteikö olisi kaveria kenen kanssa pelata vaan se, että haluaisin pelata/jutella myös randomien kanssa välillä. Ja se Destinystä käytännössä puuttuu tai ainakin tehty turhan hankalaksi. En halua Destinystä sisällön puolesta mitään wowia, mutta sosiaalisen puolen haluaisin vähän enemmän mmo suuntaan.

<script charset="UTF-8" src="chrome://hdv/content/hdv.js" type="application/javascript"></script>

No eihän ny tuo ole tästä kiinni se tuo vaan sen immerssion että peli on oma maailmansa missä on myös muita. Itte niin paljon MMO pelejä pelannu et oon päässy tästä "sisäsiittosuudesta" eroon ;) Todella paljon esim. wowissa pelailin ihan yksin, mut silti se chatti mikä pyöri siinä peli alareunassa toi uuden ulottuvuuden esim. siinä voi vaikka ny brassailla et tippu tällänen ase myöskin neuvoja kysyä jne. ja muutenkin ihan vaan löpistä pelistä itsestään niitänäitä

Tein tuollaisen Kysy & Vastaa ketjun, jos on tulenpalavia kysymyksiä niin lykätkää ne sinne etteivät huku tänne ylseisen keskustelun alle :)

No eihän ny tuo ole tästä kiinni se tuo vaan sen immerssion että peli on oma maailmansa missä on myös muita. Itte niin paljon MMO pelejä pelannu et oon päässy tästä "sisäsiittosuudesta" eroon ;) Todella paljon esim. wowissa pelailin ihan yksin, mut silti se chatti mikä pyöri siinä peli alareunassa toi uuden ulottuvuuden esim. siinä voi vaikka ny brassailla et tippu tällänen ase myöskin neuvoja kysyä jne. ja muutenkin ihan vaan löpistä pelistä itsestään niitänäitä

Tämä voisi toimia parhaiten siellä Tornissa. Toisaalta väkimäärä siellä ja muuallakin pitäisi tekstichatin kyllä aika hiljaisena. Kun muutenkin Bungie haluaa pitää kaikenlaisen toisten peli-ilon pilaamisen minimissään, ei olisi mikään ihme jos ei chattia tulla koskaan näkemään näillä perusteilla. Ymmärrän kyllä pointin, itsekin tekstikanavasta pitänyt MMORPG-peleissä. Tässä sosiaalisuus näyttäytyy kuitenkin ihan suoraviivaisena puheyhteytenä eikä enempää tule kaivanneeksi. Äärimmäisen yhteisöllistä ja hauskaa puuhaa Destiny-platformin päällä.

Tämä voisi toimia parhaiten siellä Tornissa. Toisaalta väkimäärä siellä ja muuallakin pitäisi tekstichatin kyllä aika hiljaisena. Kun muutenkin Bungie haluaa pitää kaikenlaisen toisten peli-ilon pilaamisen minimissään, ei olisi mikään ihme jos ei chattia tulla koskaan näkemään näillä perusteilla. Ymmärrän kyllä pointin, itsekin tekstikanavasta pitänyt MMORPG-peleissä. Tässä sosiaalisuus näyttäytyy kuitenkin ihan suoraviivaisena puheyhteytenä eikä enempää tule kaivanneeksi. Äärimmäisen yhteisöllistä ja hauskaa puuhaa Destiny-platformin päällä.

No joka tapauksessa chatti ja treidaus mahku toi sitä sosiaalisuutta mitä itte Bungiekin on mainostanut. Asiasta toiseen tässä kolumni Destinysta mun 1 arvostamalta sivustolta(Kfinin jälkeen ;) joka keskittyy vain MMO peleihin.

http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/...Destiny-Does-Destiny-Live-Up-to-the-Hype.html

Gamesradar kirjoittaa ihan hyvää tekstiä ja selittää miksei Destinyn arvostelua ole heiltä vielä tullut, lyhyesti, peli on siinä vaiheessa että sitä on vaikeaa arvostella, arvostelu Destinystä sen julkaisun alla on kuin arvostelisi jonkun pelin sen tutorial tehtävän perusteella. Bungie ei ole vielä edes päässyt kunnolla alkuun pelin kanssa joten se tulee muokkautumaan ja kasvamaan ajan kuluessa.

Mielestäni ihan hyvä teksti.

No joka tapauksessa chatti ja treidaus mahku toi sitä sosiaalisuutta mitä itte Bungiekin on mainostanut. Asiasta toiseen tässä kolumni Destinysta mun 1 arvostamalta sivustolta(Kfinin jälkeen ;) joka keskittyy vain MMO peleihin.

http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/...Destiny-Does-Destiny-Live-Up-to-the-Hype.html

Tuosta tuli mieleen, miten just tänä aamuna mietin ensimmäistä strikeä tehdessä randomien kanssa et onneks ne ei pysty kommunikoimaan mun kanssa :D sen verran heikosti meni itsellä ;) sama homma ollut pvp:ssä kun yleensä siellä pohjalla viihdyn :D

En vedä silti aikaisempia sanojani takaisin liittyen chattiin ja sosiaalisuuteen, mutta huvitti vain kun luota tuota artikkelia.

edit: sen muuten haluan sanoa vielä et mun mielestä on hyvä juttu ettei pysty tradeemaan vaan pitää itse ansaita kamat! Lukemani perusteella ehkä rng voisi silti olla vähemmän rasittava ;)

edit: sen muuten haluan sanoa vielä et mun mielestä on hyvä juttu ettei pysty tradeemaan vaan pitää itse ansaita kamat! Lukemani perusteella ehkä rng voisi silti olla vähemmän rasittava ;)

Mun mielestä pitäisi saada heti hahmon luonnin jälkeen ostettua storesta pelin paras geari valmiiksi. Ne saisi sitten ottaa heti käyttöön, kunhan hahmo on lv 20. No vitsi vitsi! :D:D

Ei todellakaan mitään tradeja. Sen verran pitää pelaajan nähdä vaivaa ja kuluttaa aikaa, että itse gearinsa hankkii. Kyllä niitä legenda droppeja pelissä tulee. Itselle tullut varmaan about 10, vaikka kaikista ei sitä legendaa ole tullut. Yhdestä dropista tuli exotic hanskat huntterille.:)

Sen verran lisäystä edelliseen viestiini, että kyllä pelistä saa palautetta antaa, mikäli joku ketuttaa. Ei niitä samoja asioita kuitenkaan täällä kaiken aikaa kannata jankata. Ei se peli varmasti paremmaksi muutu, vaikka täällä avautuu.

Mun mielestä pitäisi saada heti hahmon luonnin jälkeen ostettua storesta pelin paras geari valmiiksi. Ne saisi sitten ottaa heti käyttöön, kunhan hahmo on lv 20. No vitsi vitsi! :D:D

Ei todellakaan mitään tradeja. Sen verran pitää pelaajan nähdä vaivaa ja kuluttaa aikaa, että itse gearinsa hankkii. Kyllä niitä legenda droppeja pelissä tulee. Itselle tullut varmaan about 10, vaikka kaikista ei sitä legendaa ole tullut. Yhdestä dropista tuli exotic hanskat huntterille.:)

Sen verran lisäystä edelliseen viestiini, että kyllä pelistä saa palautetta antaa, mikäli joku ketuttaa. Ei niitä samoja asioita kuitenkaan täällä kaiken aikaa kannata jankata. Ei se peli varmasti paremmaksi muutu, vaikka täällä avautuu.

No en nyt ihan tätä tarkoittanut. No otan taas tämän WoWin esiin ;) eihän siinä mitää parhaita kamoja millään treidaamalla saanu tai auction housesta ostamalla, kyl ne piti ihan instoista tai raideista kerätä tai jos nyt jollain oli blacksmith ammatti korkeella niin pysty jotain hyviä aseita itselleen tekeen. Parhaiden kamojen keräily vei aikaa ja peli tunteja niin paljon että vois sanoo et hyvästi muu elämä. Mutta kunnon Momoo konsolille ootellessa.....

PS. Lopetan nyt pelistä vinkumisen tähän ;) koitetaan nauttia ja hyvä kun moni kuitenkin tykkää jne.

Huntterin sain tänään lv20, mut ei ollu oikein mun mieleen. Alotin levuttaan Warlockkia se ehkä vois olla se mun juttu, eli pelailemisiin

Ylös Bottom